Arama

Excel'de yaptığım ayarların her sayfada aynı olmasını nasıl sağlayabilirim?

En İyi Cevap Var Güncelleme: 24 Şubat 2014 Gösterim: 2.468 Cevap: 1
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
13 Kasım 2009       Mesaj #1
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Excelde otomatik ayarlar, excel ile sayfa ayarları nasıl kaydedilir?

Excelde her sayfada üst bilgi ve alt bilgiyi tekrar ayarlıyorum acaba yaptığım ayarların her sayfada aynı olmasını nasıl sağlayabilirim?
EN İYİ CEVABI nötrino verdi
OTOMATİK KAYDETME;

Sponsorlu Bağlantılar
-Excel'de çalışırken belgelerimizin belirli aralıklarla otomatik olarak kaydedilmesini sağlayabilir miyiz?
-Araçlar*İçine Ekle (Tools*Add-Ins) komutunu çalıştırın. Ekrana gelen diyalog kutusunda Otomatik Kaydet (AutoSave) seçeneğini işaretleyip Tamam düğmesine basın. Artık Araçlar (Tools) menüsünü açtığınızda Otomatik Kayıt (AutoSave) seçeneğinin eklendiğini göreceksiniz. Bu komutu çalıştırınca ekrana Otomatik kaydetme ayarlarını yapabileceğiniz bir diyalog kutusu gelecektir. Otomatik kaydetme aralığı ve buna benzer diğer bir sürü seçeneği buradan ayarlayabilirsiniz

DEFAULT AYARLARINI DEĞİŞTİRMEK;

-Excel'i her açtığımda yazıtipi, üstbilgi ve altbilgi alanları, kenar boşlukları, kılavuz çizgileri default olarak geliyor. Bu default değerleri değiştiremez miyiz?
-Bu ayarların bazılarını Araçlar*Seçenekler (Tools*Options) komutu ile açılan diyalog kutusunun çeşitli bölmelerinden değiştirebilirsiniz, ancak hepsini değil. Bunun daha değişik bir yolu var: Excel'de yeni bir kitap (workbook) açın ve yazıtipinden, altbilgi ve üstbilgi alanlarına, kenar boşluklarından kılavuz çizgilerinin görünüp görünmeyeceğine her şeyi istediğiniz gibi düzenleyin. Sonra bu kitabı Excel programınızın bulunduğu klasörün altındaki XLStart klasörüne KİTAP.XLT adıyla kaydedin. Artık Excel'i her açtığınızda kendi belirlediğiniz default değerlerle karşılaşacaksınız.
Son düzenleyen nötrino; 24 Şubat 2014 12:02 Sebep: İç başlık ve soru düzeni!!
Avatarı yok
nötrino
Yasaklı
13 Kasım 2009       Mesaj #2
Avatarı yok
Yasaklı
Bu mesaj 'en iyi cevap' seçilmiştir.
OTOMATİK KAYDETME;

Sponsorlu Bağlantılar
-Excel'de çalışırken belgelerimizin belirli aralıklarla otomatik olarak kaydedilmesini sağlayabilir miyiz?
-Araçlar*İçine Ekle (Tools*Add-Ins) komutunu çalıştırın. Ekrana gelen diyalog kutusunda Otomatik Kaydet (AutoSave) seçeneğini işaretleyip Tamam düğmesine basın. Artık Araçlar (Tools) menüsünü açtığınızda Otomatik Kayıt (AutoSave) seçeneğinin eklendiğini göreceksiniz. Bu komutu çalıştırınca ekrana Otomatik kaydetme ayarlarını yapabileceğiniz bir diyalog kutusu gelecektir. Otomatik kaydetme aralığı ve buna benzer diğer bir sürü seçeneği buradan ayarlayabilirsiniz

DEFAULT AYARLARINI DEĞİŞTİRMEK;

-Excel'i her açtığımda yazıtipi, üstbilgi ve altbilgi alanları, kenar boşlukları, kılavuz çizgileri default olarak geliyor. Bu default değerleri değiştiremez miyiz?
-Bu ayarların bazılarını Araçlar*Seçenekler (Tools*Options) komutu ile açılan diyalog kutusunun çeşitli bölmelerinden değiştirebilirsiniz, ancak hepsini değil. Bunun daha değişik bir yolu var: Excel'de yeni bir kitap (workbook) açın ve yazıtipinden, altbilgi ve üstbilgi alanlarına, kenar boşluklarından kılavuz çizgilerinin görünüp görünmeyeceğine her şeyi istediğiniz gibi düzenleyin. Sonra bu kitabı Excel programınızın bulunduğu klasörün altındaki XLStart klasörüne KİTAP.XLT adıyla kaydedin. Artık Excel'i her açtığınızda kendi belirlediğiniz default değerlerle karşılaşacaksınız.

Benzer Konular

10 Şubat 2013 / ThinkerBeLL Sosyal Ağlar
2 Haziran 2009 / e23ret Soru-Cevap