Ziyaretçi
Autodesk® 3ds Max® 2011
Sponsorlu Bağlantılar
Autodesk 3ds Max 2011’in ilgi çekici yeni teknikleri sayesinde modelleme, kaplama ve canlandırmalarınızı çok daha verimli yapabilir ve daha hızlı kaplamalar üretebilirsiniz.
Yeni Özelliklerden öne çıkanlar aşağıda sıralanmıştır;
- Slate Malzeme Editörü
- Quicksilver Donanım Kaplayıcısı
- Container İçin Yerel Değişiklik İmkanı
- Modelleme ve Malzeme Gelişmeleri
- 3ds Max Malzemelerinin Çalışma Ekranlarında Gösterilmesi
- 3ds Max Görüntü Birleştirme (Compositing)
- Kullanıcı Arayüzünde Modele Doğrudan Manipülasyon
- CAT Entegrasyonu (Character Animation Toolkit)
- Kullanıcı Ara Yüzü Özelleştirme
3ds Max 2011 yeni malzeme editörünü sunar. “Node-based Material Editor” sayesinde daha kolay görüntüleme ve değişiklik yapmak için yeni nokta tabanlı (node-based) ağ hiyerarşisi ile çalışabileceğiniz malzeme editorü önemli ölçüde kolaylık sağlayacak ve daha özgür malzeme üretmenize yardım edecektir.
Quicksilver Donanım Kaplayıcısı
Yeni donanım kaplayıcısı sayesinde yüksek kalitede görselleri inanılmaz hızlarda üretebilirsiniz.
Container İçin Yerel Değişiklik İmkanı
3ds Max 2010’da karşılaştığınız “Container” özelliği sayesinde siz ve ekibiniz yüklü ve karmaşık sahneleri daha kolay yönetebilirsiniz. 3ds Max 2011 de bu araçta yapılan geliştirmeler sayesinde yerel olarak değişiklik yapmanıza izin vermektedir.
Modelleme ve Malzeme Gelişmeleri
Genişletilmiş Graphite Modelling ve Viewport Canvas araçları ile çalışma ekranlarında seçeceğimiz kaynak nesneleri kullanarak boyama işlemleri yaparak modelleme yapabilirsiniz.
3ds Max Malzemelerinin Çalışma Ekranlarında Gösterilmesi
3ds Max malzeme ve dokularını çalışma ekranlarında görüntüleme de gelen yenilikler sayesinde tekrar eden kaplama işlemlerine gerek kalmadan daha hızlı verimli şekilde çalışabilirsiniz.
3ds Max Görüntü Birleştirme (Compositing)
Autodesk Toxik yazılımı üzerine kurulu yüksek performanslı, HDR-destekli birleştirici tüm özellikleri ile kullanabilirsiniz.
Kullanıcı Arayüzünde Modele Doğrudan Manipülasyon
Poligon modelleme işlerinde çalışma ekranlarında direk manipülasyon teknikleri ile çalışma hızınızı artırabilirsiniz.
CAT Entegrasyonu (Character Animation Toolkit)
Character Animation Toolkit (CAT) ile karakter canlandırma işlerinizde verimliliğinizi ve hızınızı önemli ölçüde arttırır daha kolay canlandırmalar hazırlayabilirsiniz.
Kullanıcı Ara Yüzü Özelleştirme
3ds Max 2011 ile sıkça kullandığınız araç ve makrolar için kullanıcı arayüzünü esnek biçimde kişiselleştirebilirsiniz.
3ds Max 2010’da karşılaştığınız “Container” özelliği sayesinde siz ve ekibiniz yüklü ve karmaşık sahneleri daha kolay yönetebilirsiniz. 3ds Max 2011 de bu araçta yapılan geliştirmeler sayesinde yerel olarak değişiklik yapmanıza izin vermektedir.
Genişletilmiş Graphite Modelling ve Viewport Canvas araçları ile çalışma ekranlarında seçeceğimiz kaynak nesneleri kullanarak boyama işlemleri yaparak modelleme yapabilirsiniz.
3ds Max malzeme ve dokularını çalışma ekranlarında görüntüleme de gelen yenilikler sayesinde tekrar eden kaplama işlemlerine gerek kalmadan daha hızlı verimli şekilde çalışabilirsiniz.
Autodesk Toxik yazılımı üzerine kurulu yüksek performanslı, HDR-destekli birleştirici tüm özellikleri ile kullanabilirsiniz.
Poligon modelleme işlerinde çalışma ekranlarında direk manipülasyon teknikleri ile çalışma hızınızı artırabilirsiniz.
Character Animation Toolkit (CAT) ile karakter canlandırma işlerinizde verimliliğinizi ve hızınızı önemli ölçüde arttırır daha kolay canlandırmalar hazırlayabilirsiniz.
3ds Max 2011 ile sıkça kullandığınız araç ve makrolar için kullanıcı arayüzünü esnek biçimde kişiselleştirebilirsiniz.
Son düzenleyen Daisy-BT; 11 Ağustos 2010 01:32