Arama

TeknoMar Teknik Servis - İstanbul

Güncelleme: 15 Mart 2016 Gösterim: 2.375 Cevap: 0
pazarelektro - avatarı
pazarelektro
Ziyaretçi
9 Mart 2012       Mesaj #1
pazarelektro - avatarı
Ziyaretçi
Bilgisayar ve Bilgisayar Ürünleri
Satış, Bakım ve Onarım Merkezi

Sponsorlu Bağlantılar

TeknoMar Profesyonel Satış & Servis
Notebook Teknik Servis
• TeknoMar Notebook Teknik Servis hizmetimiz TÜM MARKALAR’ı kapsamaktadır.
• Notebook, Masa Üstü Bilgisayar ve Netbook’ların tüm arızalarını onarıyoruz. Tamir edilmesini istemediğiniz cihazlardan Arıza Tespit Ücreti almıyoruz.
• UPS Kargo (444 00 66) Üye Kodumuz: 1T97T3
• Tüm onarımlar uzman teknik personel operatörlüğünde profesyonel BGA Rework İstasyonu ile garantili olarak yapılmaktadır.
• Notebook Teknik Servis hizmetlerinin tümü 1 ile 6 ay arası garantilidir.
• 2. El Notebook - Netbook Alım Satımı yapılır.


Onarımını Yaptığımız Bazı Arızalar;
• Anakart Arızaları
• İşlemci Arızaları
• Ram Arızaları (Mavi Ekran ve Dosya Kopyalama Hataları)
• Çipset Arızaları
• Ekran Kartı Arızaları
• Aydınlatma (Inverter-Floresan) Arızaları
• LCD Ekran Arızaları
• Lcd Ekran Floresanı Arızaları (Ekranda görüntü silikse)
• Sabit Disk (HDD) Arızaları
• Optik Sürücü - CD-DVD Rw Arızaları
• Kasa, Menteşe ve Kapak Kırılmaları
• Sıvı Temasından Kaynaklanan Arızalar
• Klavye Arızaları
• Kablosuz (Wireless) Bağlantı Arızaları
• Bios Yazılımı ve Eprom Chip Arızaları
• Yazılımsal Sorunlar


TEKNOMAR
www.teknosaha.com
İstiklal Mh.Kavaklıdere Cd. 0216 461 1 461
15/B Ümraniye İSTANBUL 0216 521 0 305

Notebook Onarım İşleyişi ve Dikkat Edilmesi Gerekenler;
* Teknik servisimizde arıza tespit ücreti yoktur. Tamir edilmeyen bilgisayardan ücret alınmaz.
* Teknik servise alınan tüm ürünler kayıt kabul formuyla alınır etiketlenir ve program kaydı yapılır.
* Servis formu olmadan ürün teslimi yapılmaz. Formun kaybedilmesi durumunda ürünü teslim eden kişi kimlik fotokopisiyle birlikte ürünü teslim aldığına dair yeni bir alındı formu imzalamak zorundadır.
* Servise alınan ürünlere 3 iş günü içerisinde (özel arıza durumlarında en geç 7 iş günü) arıza tespiti yapılarak fiyat verilir.
* Tamir edilen ürünlerin müşteriye gönderilme kargo ücreti servisimiz tarafından karşılanır. (İade ve garanti kapsamı dâhilinde yapılan ürünler karşı ödemeli gönderilir.)
* Parça ve işçilik maliyeti ne kadar olursa olsun tüm servis işlemlerinde müşteriden fiyat onayı alınmadan hiçbir işlem yapılmaz.
* Servisimizde garantisi bitmiş ve bir şekilde garanti dışı kalmış ürünler tamir edilmektedir. Garantisi devam eden ürünler için lütfen ürünlerin kendi yetkili servislerine başvurunuz.
* Garantisi devam ettiği halde ürün kullanıcı hatası nedeniyle garanti dışı kalmışsa bu tür ürünlerde diğer servislere göre daha ekonomik ve hızlı çözümü servisimizden sağlayabilirsiniz.
* Tespit edilen arıza için fiyat verildiğinde ve arıza net olarak belirtildiğinde arızayla ilgili başka bir olasılık görünmüyorsa müşteriye hiçbir şekilde ekstra fiyat çıkarılmaz. Sonradan maliyet çıksa bile bu müşteriye yansıtılmaz.
* Yapılan tüm tamiratlar 3 ay garantilidir. Yedek parça takılması durumunda yedek parça garanti süresi geçerlidir.
* Ürün kabulü sırasında müşteri tarafından belirtilen arıza dışında ortaya çıkan arıza, çizik, kırık, klavye tuşu eksiği ve çatlaklarla ilgili sorumluluk müşteriye aittir.
* Garanti, teknik serviste tamir edilen bölgeye ya da değiştirilen parçaya verilir. Tüm parçaları kapsamaz.
* Tamir edilen ürünlere sonradan dışarıdan müdahale edilirse yapılan tamir garanti dışı kalır.
* Ürün, servise geldiği andan itibaren sorumluluğumuz altındadır. Serviste oluşacak her türlü kaza ve hasarın bedeli tarafımızdan karşılanır.
* Servise gelen arızalı ürünlerin batarya, usb-pcmci kartları, optik sürücü, mouse vb. aksesuarı ve aparatlarıyla dışarıdan görünmeyen varlığının ve niteliğinin tespiti için cihazın içinin açılması gereken, işlemci, hdd., inverter, wireless ve her çeşit dahili kartlar arıza tespit formunda belirtilmez. Bu tür parçaların formda belirtilmesi isteniyorsa teslimattan önce tespiti istenmelidir. Aksi takdirde sonradan yapılacak itirazlar geçerli sayılmaz.
* Servise gelip arıza tespiti yapılan ürünler müşteriden fiyat onayı alındıktan sonra 3 iş günü içinde tamir edilir. En geç tamir süresi 30 iş günüdür. İstisna arıza durumları, uzun süren test süresi ya da parça bekleme gibi uzun zaman alan özel durumlar olursa müşteriye ayrıca bilgi verilip onay alınır.
* Tamir edilsin ya da edilmesin 3 aydan fazla serviste kalan ve sonuç bildirildiği halde alınmayan cihazlarla ilgili hiçbir sorumluluk kabul edilmez.
* Serviste müşteriden tamir onayı alınmayan, sadece arıza tespitine bakılan ürünlerde cihazın orjinal yapısını bozacak hiçbir müdahalede bulunulmaz. Sadece müşterinin belirttiği doğrultuda inceleme yapılarak ön tespitte bulunulur.
* Müşteri tarafından tamir onayı alınan cihazlar bazen onay alınmasına rağmen tamir edilemeyebilir. Bu durum tamir edilen bileşenin tamirinden sonra başka bir problemin çıkmasından ya da arızanın kapsamının müdahale edilmeden tespit edilememesinden kaynaklanabilmektedir. Böyle durumlarda müşteriden hiçbir ücret talep edilmeden ürün iade edilir.
* Tamir edilemeyen ürünlerde chipset arızası vs. gibi sorunlarda ürün tamir edilememesine rağmen, arıza belirtisi ürün teknik servise geldiği andaki arıza belirtisiyle aynı olmayabilir. Bu durumlarda ürünün eski haline getirilebilmesi söz konusu değildir. Servisimizde bu tür durumlardan dolayı sorumluluk kabul edilmemektedir.
* Tamiri onaylanmayan ürünlerin teslimatı hemen beklenmemelidir. Demonte olan ürünün toparlanması zaman alacağından arada en az bir gün zaman bırakılmalıdır.
* Serviste tamir edilen ürünün aynı arızayı 3 kereden fazla tekrar etmesi durumunda müşteri isterse yaptığı ödemeyi iade alabilir.
* Servise elden teslim edilen ürünlerde taşıma çantası kabul edilmemektedir.
* Servise teslim ettiğiniz cihazlarınızla ilgili bilgileri lütfen tam ve eksiksiz olarak veriniz. Kabul sırasında arızayı ve arızanın ne olduğunu, hangi durumlarda ortaya çıktığını eksiksiz olarak belirtiniz.
* Cihazınızda şifre ve önemli bilgi olup olmadığını, mutlaka belirtiniz. Eğer bilgisayarınızın diskinde arıza yoksa ve onarım testi için yazılımın yeniden yüklenmesi gerekiyorsa kapasitesi ne kadar olursa olsun bilgilerinizi harici bir üniteye yedekliyoruz. Sorunun çözümünden sonra yeniden eski yerine aktarıyoruz. Bu imkândan faydalanmanız için kayıt sırasında mutlaka önemli olan bilgileriniz varsa bunu belirtiniz. Çünkü bazen servise gelen bilgisayarların içindeki bilgiler bilgisayarın kendisinden daha değerli olabiliyor.

Not: Kargo ile yapılan gönderilerde mutlaka ilgili kişinin adı, soyadı, adresi ve irtibat için en az iki telefon numarası bulunmalıdır.
Gönderilen kutunun içerisine cihazın arızasıyla ilgili bilgilerin net olarak yazılması gerekmektedir.
Kargo gönderilerinde taşımadan kaynaklanan hasarları önlemek için mutlaka ürün kendi yapısına uygun ambalajla konulmalı, taşıma çantası ve (arızalı değilse) şarj adaptörü gönderilmemelidir...

Ayrıca Evinizin ya da İşyerinizin Tüm Bilgisayar Ürünleri,
Elektronik ve Kırtasiye İhtiyaçlarını *Ayağınıza Getiriyoruz.

(*Adrese teslim hizmetimiz 100 TL üzeri siparişler veya 100 TL üzeri Teknik servis Hizmetleri için geçerlidir.Mesafe ve Hizmetin durumuna göre Ek servis ücreti uygulanabilir.)

TEKNOMAR
Elk.Bilg.Kırt.Ltd.Şti.
TeknoSaha En Ucuz Teknoloji
İstiklal Mh.Kavaklıdere Cd. 0216 461 1 461
15/B Ümraniye İSTANBUL 0216 521 0 305
Son düzenleyen _Yağmur_; 15 Mart 2016 21:25

Benzer Konular

5 Temmuz 2012 / 5nnn1k1 Bilgisayar