Masaüstü Görünümü Üye Ol
Forum Ana Sayfa
MSN Messenger Türkiye Forumları > MSN Adresi Almak - Yeni MSN Hesabı Açmak
12 34...Son
«Önceki KonuSonraki Konu»
The Unique00:59, 21 Eylül 2009 
vedattt adlı kullanıcıdan alıntı:
(siteyi araştırdım ama böyle bi konu bulamadım)

adım@soyadım.com ya da xxx@xxxx.com şeklinde uzantısını da kendim belirlediğim bi hesap aldığımda mail kutusuna ulaşamadığım için onay mailinide göremiyorum..çok araştırdım ama bi sonuca ulaşamadım.. aslıda tek amacım bu şekilde mail aldım ama kişisel iletimi değiştiremiyorum değiştirmek için bana gönderilen msj daki adrese girmem gerekiyo ama mail box olmadığından gönderilen mailleri de göremiyorum..bu sorunu nasıl halledebilirim yardım edermisinizzz
Kısacası;

Windows Live ID'nizi oluşturun >>>>> :::Tıklayınız:::
Cevap
Misafir18:50, 15 Aralık 2009 
mrb ben kndime bir msn hesabı acmak istiyom ama nasıl açağım konusunda hiç bişey bilmiyom acaba bana yardmcı olabilecek birileri varmı benim önceden vardı şifremi unutum da açamıyom şimdi başka hesap açcam ama olmuyo
Cevap
NeutralizeR18:56, 15 Aralık 2009 
Bu konunun ilk sayfasını inceleyin arkadaşlar, detaylı bilgi mevcut:
http://www.msxlabs.org/forum/msn-tek...abi-acmak.html
Cevap
Misafir21:38, 6 Ocak 2010 
Alıntı:
msn almak icin ne yapmaliyim
ben msn almak istiyorum fakat hep şifre zayıf dyor ve nick de olmuyo nedeni nedir
Cevap
RuffRyders23:43, 6 Ocak 2010 
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı:
ben msn almak istiyorum fakat hep şifre zayıf dyor ve nick de olmuyo nedeni nedir

Nick derken sanırım almak istediğiniz adresi demek istediniz muhtamelen ya adres başkası tarafından kullanılıyordur yada Türkçe karekter/özel karakterler vs. kullanmak istediğiniz için olmuyordur.

Şifrenizin zayıf olmamasını istiyorsanız şifrenizi 7-16 karakterden oluşturun. Büyük harf, küçük harf, rakam ve simgelerden karışık bir şifre oluşturun.

Cevap
Misafir12:24, 27 Ocak 2010 
msn açmak istiyorum
Alıntı:
msn adresi ac

Cevap
NeutralizeR20:12, 27 Ocak 2010 
http://www.msxlabs.org/forum/son-hab...esi-almak.html
Cevap
Misafir18:31, 29 Ocak 2010 
msn acalım
Cevap
Misafir14:43, 4 Şubat 2010 
YA POSTA KODUNU VERMEK ZORUNDAMIYM
Cevap
Misafir23:41, 4 Şubat 2010 
dostum hotmail.com dan windows live falan yazar oraya gir ordan kaydol dan kaydol wallaha çok kolay olmassa ben yardım ederim işimiz yardımcı olmak bol şanslar
Cevap
12 34...Son
«Önceki KonuSonraki Konu»
Tüm MSN Messenger Türkiye Forumları Konuları
Benzer Konular
Kendime ait yeni bir MSN adresi nasıl alabilirim?
MSN adresi almak için girdiğim hesap adları kabul edilmiyor, bu nasıl çözümlenir?
Yeni aldığım MSN adresi için 'e-posta doğrulanmadı' mesajı alıyorum, ne yapmalıyım?
Yeni MSN adresi aldım, ancak oturum açamıyorum, yardımcı olur musunuz?
Farklı Olmak Gerek Değil mi? (Farklı Uzantılarda MSN Adresi Almak)