Hoş geldiniz sayın ziyaretçi Neredeyim ben?!

Web sitemiz; forum, günlük, video ve sohbet bölümlerinin yanı sıra; Skype ile ilgili Türkçe teknik destek makaleleri, resim galerileri, geniş içerikli ansiklopedik bilgiler ve çeşitli soru-cevap konuları sunmaktadır. Daima faydalı olmayı ilke edinmiş sitemize sizin de katkıda bulunmanız bizi son derece memnun eder :) Üye olmak için tıklayınız...


Forumda Ara

MSN Hesabım Çalındı, Nasıl Geri Alabilirim?

Bu konu MSN Messenger Türkiye Forumları forumunda NeutralizeR tarafından 28 Şubat 2008 (18:23) tarihinde açılmıştır.
83180 kez görüntülenmiş, 89 cevap yazılmış ve son mesaj 27 Kasım 2014 (15:18) tarihinde gönderilmiştir.
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Eski 28 Şubat 2008, 18:23

MSN Hesabım Çalındı, Nasıl Geri Alabilirim?

#1 (link)
Webmaster
NeutralizeR - avatarı
Sponsorlu Bağlantılar
- MSN hesabım çalındı, nasıl geri alabilirim?

http://www.msxlabs.org/forum/msn-tek...-kurtarma.html


Sponsorlu Bağlantılar
Son Düzenleyen ahmetgns; 9 Ekim 2010 @ 18:36. Sebep: Ek bağlantı verildi. Eski bağlantı kaldırıldı.
Rapor Et
Eski 18 Ağustos 2009, 15:48

MSN Hesabım Çalındı Alternatif E-Posta ve Şifremi Bilmiyorum Gizli Soru Değişmiş

#2 (link)
radyoaktif
Ziyaretçi
radyoaktif - avatarı
Arkadaşlar dün PC'ye format attıktan sonra son sürüm msn'yi kurup msn'me girmeyi denediğimde şifre yalnış uyarısı verdi bunun üzerine bende ''https://account.live.com'' sitesine girip msn'şifremi ''Parola sıfırlama yönergelerini e-posta ile gönder'' seçeneğinden sıfırlamayı deniyorum ama orda hem giremediğim e-posta adresim var hemde unuttuğum alternatif e-posta adresim var. ''Kimliğimi doğrulamak için konum bilgilerimi ve gizli yanıtımı kullan'' seçeneğine tıklayıp aklımda olan ve doğru olduğunu düşündüğüm bilgileri girip gizli yanıtımıda veriyorum ama gene olmuyor herhalde çalan kişi bunuda değiştirmiş. Gebe bu forumda okuduğum bi kaç konudan yola çıkarak yetkililere mesaj attım ama o mesajlardada çok detaylı bilgiler istiyorlar ben zaten o bilgileri bilsem onlara mesaj atmam ki msn'mi geri alırım! Gizli yanıtım şifrem felanda o kadar zordu he avira antivir kullanıyorum sistemi hergün zararlılara karşı taratıyorum her linke tıklamıyorum her gelen e-postayı açmıyorum anlamadım ki kim neden ve nasıl çalsın.
Rapor Et
Eski 31 Ağustos 2009, 03:07

MSN Hesabım Çalındı, Nasıl Geri Alabilirim?

#3 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
Msnee şifrem çalndıı nasıl alıcam yaa offss
Rapor Et
Eski 31 Ağustos 2009, 03:09

MSN Hesabım Çalındı, Nasıl Geri Alabilirim?

#4 (link)
Pragmatist Çılgın Zat...
CrasHofCinneT - avatarı
İlk mesajda verilen adresi inceleyin.
Rapor Et
Eski 15 Eylül 2009, 01:34

MSN Hesabım Çalındı, Nasıl Geri Alabilirim?

#5 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
meseenm calıderi alırım gizli soruda yanlış diyo lütfen yardımcı olun
Rapor Et
Eski 23 Eylül 2009, 22:20

MSN Hesabım Çalındı, Nasıl Geri Alabilirim?

#6 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
YA BEN MSN'Mİ KİMİN ÇALDIĞINI BİLİORUM HEMDE EMİNİM O KİŞİNİN ÇALDIĞINI ÇOK SORDUM AMA SÖLEMEDİ NERDESE BÜTÜN SİTELERİ DENEDİM AMA OLMUYOR GIZLI YANITIMI DOĞRU YANITLADIĞIMADA EMİNİM AMA OLMUYO NEDENSE MUTLAKA Bİ SORUN VER AMA NE Bİ SORUN ALSA BİLE KAÇ KERE DENEDİM HİÇBİRİMİ TUTMUYO YA DİYER YOLU DENESEM ALTERNATİF E-POSTAMI DA UNUTTUM OFFFF YAAAA
Rapor Et
Eski 26 Eylül 2009, 17:12

MSN Hesabım Çalındı, Nasıl Geri Alabilirim?

#7 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
ya msn çalındı ama gizli soroyuda bilmiyorum kimin aldıgınıda bilmiyorum lütfen yardımcı olurmusunuz
Rapor Et
Eski 8 Ekim 2009, 05:15

MSN Hesabım Çalındı, Nasıl Geri Alabilirim?

#8 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
MSN ÇALINDI ÇOK ÖEMLİNASIL YAPACAMLUTFEN YARDIM EDİN
Rapor Et
Eski 19 Ekim 2009, 11:32

MSN Hesabım Çalındı, Nasıl Geri Alabilirim?

#9 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
msn calındı geri nasıl alabilirim
Rapor Et
Eski 19 Ekim 2009, 11:39

MSN Hesabım Çalındı, Nasıl Geri Alabilirim?

#10 (link)
Blue Blood
Ziyaretçi
Blue Blood - avatarı
Alıntı:
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

msn calındı geri nasıl alabilirim
Buyrun;
Alıntı:
NeutralizeR adlı kullanıcıdan alıntı

- MSN hesabım çalındı, nasıl geri alabilirim?
MSN Support'a ulaşmanız gerekiyor. İlgili konuyu incelemek için tıklayınız.
Sponsorlu Bağlantılar
Son Düzenleyen ahmetgns; 2 Mart 2010 @ 22:56. Sebep: Yöntemin değişmesi durumunda tek bir yerden güncellenmesi daha kolay olduğu için sadece ilgili konunun bağlantısı verildi.
Rapor Et
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adı:
Önce bu soruyu cevaplayın
Mesaj:








Yeni Soru
Sayfa 0.173 saniyede (59.70% PHP - 40.30% MySQL) 15 sorgu ile oluşturuldu
Şimdi ücretsiz üye olun!
Saat Dilimi: GMT +2 - Saat: 20:16
  • YASAL BİLGİ

  • İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan MsXLabs.org forum adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre tüm kullanıcılarımız yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. MsXLabs.org hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) iş günü içerisinde MsXLabs.org yönetimi olarak tarafımızdan gerekli işlemler yapıldıktan sonra size dönüş yapılacaktır.
  • » Site ve Forum Kuralları
  • » Gizlilik Sözleşmesi