Cevap Yaz Önceki Konu Sonraki Konu

Mevcut E-mail Hesabını Diğer E-mail Adresine Yönlendirme

Gösterim: 75437 | Cevap: 28
  • email yonlendirme
  • mail yonlendirme
  • msn yonlendirme
hghghg
29 Haziran 2007 21:35   |   Mesaj #1   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Mevcut E-mail Hesabını Diğer E-mail Adresine Yönlendirme

Arkadaşlar benim mynet adresime gelen maillerin hotmail adresime gelmesini istiyorum..
bunun için bir yönlendirme türü var mı?
yada msn i açınca mynet maillerimi de görebileceğim bir eklenti?
yardım pls..
şimdiden teşekkürler.
virtuecat
29 Haziran 2007 22:14   |   Mesaj #2   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Alıntı
hghghg adlı kullanıcıdan alıntı

Arkadaşlar benim mynet adresime gelen maillerin hotmail adresime gelmesini istiyorum..
bunun için bir yönlendirme türü var mı?
yada msn i açınca mynet maillerimi de görebileceğim bir eklenti?
yardım pls..
şimdiden teşekkürler.

Hotmail Hesabımızı Açıyoruz ve Seçenekler Diyoruz


Tıklıyoruz Karzımıza



Yonlerdırme Icın Gereklı Ekran Cıkıyor



Yonlerdırmek İstedigimiz Maıl Adresimizi Kutucuga YazıpGönder Diyoruz Ve Yazdıgımız Maıl Hesabını Acıyorz

Gelen Kusutunda Hotmail Adresinizden Gelen Bır Mail Görüyorsunuz buradaki link e Tıklayın



Bu Şekılde Hotmail Hesabınızdan mynet Kımlıgınızle Iletı Gonderebılırsınız ancak



POP3 erişimi olmayan diğer hesaplardan posta almak için, özgün e-posta adresinden Windows Live Hotmail hizmetine otomatik iletme ayarlaması yapmanız gerekir.

yanı

Mynet Email Plus servisinin kolaylıklarından biri de Email yönlendirme özelliğidir. Mynet Email Plus servisine geçen kullanıcılarımız hesaplarına gelecek Email’leri daha sık kontrol ettikleri diğer bir Email adresine kolaylıkla yönlendirebiliyorlar.
  • Email yönlendirme nasıl çalışır?
    Kullanmakta olduğunuz Mynet Email hesabınıza Email’ler geldikçe belirlediğiniz diğer bir Email hesabına anında ve otomatik olarak iletilir. Eğer isterseniz gelen Email’lerin bir kopyası Mynet Email hesabınızda da saklanır.
  • Mynet Email Plus servisinin başka avantajları var mı?
    Mynet Email Plus servisinin 5 GB'lik kapasitesi, Virüs Engelleme Sistemi, istenmeyen Email'lere karşı engelleme sistemi ve Email'lerinize outlook üzerinden erişim gibi daha bir çok ayrıcalığından yararlanabilirsiniz.
  • Email yönlendirme özelliğini nasıl kullanabilirim?
    Email yönlendirme sadece Mynet Email Plus servisinde! Email yönlendirme özelliğinden yararlanmak için Mynet Email Plus servisine geçmeniz yeterli.
1 Yıl - 29,95 YTL + KDV

3 Yıl - 44,00 YTL + KDV



asla_asla_deme, ahmed, MAK ve 1 kişi bu mesajı beğendi.
irfan1327
10 Temmuz 2007 11:34   |   Mesaj #3   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
arkadaşlar bn şöyle bişi istiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim.
benim msn hacklendi,hacklenen msndeki bütün eklediğim kişileri bir başka msn'ye eklemek istiyorum... bana yardımcı olursanız sevinirim...
miss_baskent76
10 Temmuz 2007 21:33   |   Mesaj #4   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Arkadaslar lütfen yardim ACILL :(

Selam arkadaslar, benim msn de bir sorunum var,yardimci olabilecek bir arkadas varsa cok sevinirim. sorun su :

benim internet explorer çalismiyor fakat ben zaten Mozilla Firefox kullaniyorum.
Neyse simdi msn de e-mail geldigi zaman normalde sol ust kosedeki mail isaretine bastigimizda hotmail sayfamiz acilir! fakat sorun surdaki bu internet explorer ile aciliyor ve bendede çalismadigi için mail kutuma yonlenemiyorum.

Simdi istedigim, e-mail hesabinin firefox ile açilmasi için nerden ayarlandigini bilen bir arkadasimiz varsa lütfen bana yardim edebilirmi

Tesekkür ederim arkadaslar
Blue Blood
10 Temmuz 2007 21:54   |   Mesaj #5   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Alıntı
irfan1327 adlı kullanıcıdan alıntı

arkadaşlar bn şöyle bişi istiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim.
benim msn hacklendi,hacklenen msndeki bütün eklediğim kişileri bir başka msn'ye eklemek istiyorum... bana yardımcı olursanız sevinirim...

Hacklendiğini söylediğiniz kişi listenizdeki adresleri yeni MSN adresinize aktarmanız hakkında nasıl yardımcı olunabilir, bilmiyorum. Yine de konuyu incelemenizi önerebilirim:
Eski MSN'deki kişi listenizi Yeni MSN'e aktarma

Alıntı
miss_baskent76 adlı kullanıcıdan alıntı

Selam arkadaslar, benim msn de bir sorunum var,yardimci olabilecek bir arkadas varsa cok sevinirim. sorun su :

benim internet explorer çalismiyor fakat ben zaten Mozilla Firefox kullaniyorum.
Neyse simdi msn de e-mail geldigi zaman normalde sol ust kosedeki mail isaretine bastigimizda hotmail sayfamiz acilir! fakat sorun surdaki bu internet explorer ile aciliyor ve bendede çalismadigi için mail kutuma yonlenemiyorum.

Simdi istedigim, e-mail hesabinin firefox ile açilmasi için nerden ayarlandigini bilen bir arkadasimiz varsa lütfen bana yardim edebilirmi

Tesekkür ederim arkadaslar

Bakınız: MSN Gelen kutusunu Firefox'la açmak?
virtuecat ve ahmed bu mesajı beğendi.
pnrayln
30 Temmuz 2007 23:32   |   Mesaj #6   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
bnmde bi srm olck bnm bi msn adresm bazı sorunlardn dolayı açılmıo bnmde bu adresimdeki mailleri oğrenmem gerekio bunun için ne yapabilirm inş. bi çözümü vrdr şimdiden teşekkürlerrr
çooooooooooooook acilllll
garizmaster
20 Mart 2008 11:18   |   Mesaj #7   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Postalarınızı yalnızca özel bir etki alanına veya hotmail.com, msn.com, live.com ile biten bir e-posta adresine iletebilirsiniz.
b1ng1l
23 Mart 2008 23:26   |   Mesaj #8   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

mevcut mail adresinizi yönlendirme

mrb benım şuanda msn için kullanmakta olduğum xxx@mynet.com diye bi adresim bulunmakta ben bunu olduğu gibi xxx@hotmail.com diye bi adresime yönlendirebilirmiyim (yeni mail açıp kişi listemdekileri tek tek eklemek ve onlarada bu zahmetı yaşatmak ıstemıyorumda )
23 Mart 2008 23:44   |   Mesaj #9   |   
hellboy726 - avatarı
MsXLabs Üyesi
Vancouver
28
786 mesaj
Kayıt Tarihi:Üyelik: 24-10-2010
Alıntı
b1ng1l adlı kullanıcıdan alıntı

mrb benım şuanda msn için kullanmakta olduğum xxx@mynet.com diye bi adresim bulunmakta ben bunu olduğu gibi xxx@hotmail.com diye bi adresime yönlendirebilirmiyim (yeni mail açıp kişi listemdekileri tek tek eklemek ve onlarada bu zahmetı yaşatmak ıstemıyorumda )

Şöyle toplu ekleyebilirsiniz;
http://www.msxlabs.org/forum/msn-tek...nlatimlar.html


mynet i bilemiyorum. Ancak hotmail adrsinizi yönlendirmek için;
1 Yıl - 29,95 YTL + KDV

3 Yıl - 44,00 YTL + KDV
yi gözden çıkarırım diyorsanız buraya bakınız.
ahmetgns bu mesajı beğendi.
18 Mayıs 2008 15:09   |   Mesaj #10   |   
ahmetgns - avatarı
VIP Özel Üye-VIP
Ankara

9458
1.420 mesaj
Kayıt Tarihi:Üyelik: 28-03-2007
Alıntı
b1ng1l adlı kullanıcıdan alıntı

mrb benım şuanda msn için kullanmakta olduğum xxx@mynet.com diye bi adresim bulunmakta ben bunu olduğu gibi xxx@hotmail.com diye bi adresime yönlendirebilirmiyim (yeni mail açıp kişi listemdekileri tek tek eklemek ve onlarada bu zahmetı yaşatmak ıstemıyorumda )

Dediğin şey çok kolay. http://account.live.com adresine giderek @mynet adresinle oturum aç. Hesap Özeti sayfan açılınca adın soyadın ve altında Mynet e-posta adresin yazıyor olacak. O adresinin yanında Değiştir diye bir bağlantı göreceksin. Ona tıklayıp senden istenenleri düzgünce yaptığın zaman bütün kişilerin otomatik olarak yeni adresine taşınır. Ancak Mynet'teki e-posta iletilerinin Mynet'ten buraya taşınmayacağını bilmelisin. Çünkü ikisi farklı hesaplar ve Microsoft'un başka şirketlerin sunduğu hesaplardaki iletileri alma gibi bir lüksü yok.
Cevap Yaz
Hızlı Cevap
İsim:
Mesaj:
Önceki Konu Sonraki Konu

Mevcut E-mail Hesabını Diğer E-mail Adresine Yönlendirme Konusuna Benzer Konular

Etiketler:
  • email yonlendirme
  • mail yonlendirme
  • msn yonlendirme
Ö.S.S. Size Göre Neyin Kısaltmasıdır?
Gönderen: MYDMR Forum: Forum Oyunları
Cevap: 144
Son Mesaj: 8 Temmuz 2015 12:10
Gölgeli İncel - Yanıldınız (Track)
Gönderen: incel Forum: Arşive Kaldırılan Konular
Cevap: 3
Son Mesaj: 12 Ağustos 2013 13:37
Burç;lar ve Sağlığımız
Gönderen: _PaPiLLoN_ Forum: Genel Astroloji
Cevap: 2
Son Mesaj: 17 Haziran 2009 12:32
Osmanlı İmparatorluğu'nun 1359 - 1856 arası Sınırları (Harita)
Gönderen: kan105 Forum: Osmanlı İmparatorluğu
Cevap: 0
Son Mesaj: 21 Eylül 2007 22:43
Murat Göğebakan'ı Ağlatan Video
Gönderen: Dark-Line Forum: Arşive Kaldırılan Konular
Cevap: 0
Son Mesaj: 24 Temmuz 2007 14:16
Sayfa 0.388 saniyede 9 sorgu ile oluşturuldu