Arama

Şaman - Metin2

Güncelleme: 23 Ocak 2016 Gösterim: 25.681 Cevap: 4
HayLaZ61 - avatarı
HayLaZ61
VIP BuGS_BuNNY
17 Kasım 2008       Mesaj #1
HayLaZ61 - avatarı
VIP BuGS_BuNNY
Oyun karakteri Şamanlar kimdir, özellikleri nelerdir?

Sponsorlu Bağlantılar
Şaman

Şamanlar zekidirler.Büyü ve sihir kullanırlar. Savaşırken ve arkadaşlarına destek olurlarken, onların büyülü güçleri çok etkilidir.Bu yeteneklerdeki uzmanlıkları, bir Şaman saldırısının gücünü artırabilir ya da iyileştirme ve destek büyülerini güçlendirebilir.

Son düzenleyen nötrino; 26 Haziran 2013 17:30 Sebep: Kırık link!
Biyografi Konusu: Şaman - Metin2 nereli hayatı kimdir.
Pirana Kovalayan Çılgın Hamsi...
iceslush - avatarı
iceslush
VIP ETC
25 Ekim 2012       Mesaj #2
iceslush - avatarı
VIP ETC
Ejderha Gücü Şaman Tam Klavuz (Resimli Anlatım)

Sponsorlu Bağlantılar
Öncelikle klavuzumuza Hoşgeldiniz... Buraya bir ejderha gücü Şaman klavuz hazırlamamda ki sebep, Şaman karakterinin nasıl geliştirilmesiyle birlikte, bir şamanın neler yapabileceğini sizlere anlatmak istiyorum.


ŞAMAN nedir?
terrce
2 tanım yapacağım;
Atacker Şaman: Kişi skıllerını atacker şaman olarak kullanır yardım 2. plandadır önceliği kendini kasmak ve ws atmaktır..
Buffer (Yardımcı) Şaman: Genelde önceliği yardım yani karşıdaki kişiyi veya guruptaki kişileri kutsamak olan şamanlardır.

Geçelim Klavuzumuza...

STATLAR (şaman karakteri için açıklama)
statupt

ViT: HP mizi arttırır.
iNT: Büyü yani skill güçlerimizi arttır.
STR: Düz vuruşlarımızı arttır.
DEX: Dex' e bayılıyorum, Savuşturma özelliğini azaltır, Kalkma süremizi azaltır, Her 3 tanede bir azda olsa savunmamıza katkıda bulunur, Çok fazla olmasada tatmin edecek kadar skill vuruşlarımızı ve düz vuruşlarımızı arttırır.

"Şamanlarda statlar nasıl verilmelidir?"

Her levelde 3 kere stat verebiliriz!


-Tamamen kendiniz kasacaksanız ve Ws atacaksanız benim yaptığım gibi.
2 int 1 vit, int Full olduktan sonra Full vit gitmelisiniz daha sonrada tamamen Dex. O da Full olunca Str gitmelisiniz (DEX ve STR arasında başlarda kararsız kalmıştım ama Sıfırlayarak denedim Kesinlikle DEX)
-Tamamen yardım edeceğim başkası kasacak ve başlarda Ws atmayacağım.
Full int, sonra Full vit, sonra Full dex, sonrasında Full str


SKİLLER

EJDERHA YARDIMI:

ejderhayardimi

Ejderha yardımı skilli Kritik vermemizi sağlar (Başka karakterlere de verebilme şansımız var)

Kritik, vuruşumuzun 2 katına çıkmasıdır, tabi bu skıllimizi geliştirdikçe artan % oranına bağlı olarak gerçekleşmekte Örneğin: karşımızdaki kişi veya slota 1200 vuruyoruz diyelım 1200x2=2400



KUTSAMA:
kutsama
Kutsama skilli bedensel saldırılara karşı aldığımız hassarı azaltır.(Başkaları üzerindede kullanılabilir)
Örneğin : Karşımızdaki kişi veya slot bize 1000 vuruyorsa ve bizim kutsama skıllımızın saldırı direnci oranı %30 ise 1000/100=10x30=300 1000-300=700 slot bize 700 vurur...

YANSITMA:
yansitma

Yansıtma bize verilen hassarı skilldeki % oranına bağlı olarak bi okadarını geri hassarı veren kişiye yansıtır
Örneğin: Slot veya karakter bize 1000 vuruyor, skillimizdeki yansıtma oranı mesela %30 1000 in %30 u 300
slot bize 1000 vurunca biz hiçbir şey yapmasak dahi 300 slota vurmuş gibi oluruz....

Dipnot: Şunu unutmayın karakterlerin sadece düz vuruşlarında geçerlidir skiller geri yansımaz



Ejderha Kükremesi:
ejderhakukremesi

Ejderha kükremesi özellikle perfect olduğunda en güzel görsel efek şölenine sahip bir skilldir..
Şuanda Şaman skillerinde bug (hata) olması nedeniyle gösterdiği değeri vurmasada gerekli teçhizatlar tamamlandığında güzel Damageler yakalayabilirsiniz...
Özellikleri:
-Karşımızdaki kişi zihinsel ve güçlü bedene grand veya perfect değilse kalan her karakteri ve slotu iter.
-Geliştikçe yakma özelliği artar (Dayanıklı ateş zararı) Sürekli can alır az da olsa.


Ejderha Atışı:
ejderhaats

Ejderha atışı, Kükreme ye göre uzun menzilli dairesel değil uzun bir çizgide ilerler dikkatli kullanılmazsa bir çok kez skilli kaçırabilirsiniz. Kükremeden sonra en iyi damage ye sahiptir, hatta hemen hemen aynı vurur...
-Kükremede olduğu gibi Yakma özelliği vardır..


Uçan Tılsım:
uantilsim

Uçan tılsım, Ejderha atışına göre daha uzun menzilii bir skilldir. Hemen hemen her defasında hedefini bulur. ancak başlarda pek tatmin edici bir damage vurmasada P olursa gerçekten tatmin edici bir damage görebilirsiniz...


Şimdi hangi skilleri seçeceğimize gelirsek...


Ben şamanı sevdim sabırlıyım acelem yok çok iyi olmak istiyorum diyorsanız...
- EJDERHA KÜKREMESİ
- EJDERHA YARDIMI
- EJDERHA ATIŞI
- KUTSAMA
- UÇAN TILSIM
- YANSITMA(zaten Levelden dolayı Master olmaz)


Yok ben sadece yardım amaçlı açmak istiyorum, slot kesmek cok ileride yani 2. planda dıyosanız..
- KUTSAMA
- EJDERHA YARDIMI
- YANSITMA
- EJDERHA KUKREMESI
- EJDERHA ATIŞI
- UÇAN TILSIM


ÇOK ÖNEMLİ NOT: BÜTÜN SKILLERINIZI 17 DE MASTER AÇIN 17 DEN FAZLA VERMEYIN....
-Benim skillim 17 de açılmadı ne yapmam gerek derseniz...
-Pazarlarda bulabılırsenız gozlem bandları satılıyor onunla, yok bulamıyorum dersenız bıraz paranıza acıyıp nesne marketten ep ile sıfırlayabılırsınız 17 de kesin acılıyor...


İTEMLER


ZIRH : Zırhta defans onemlıdır defansımız ne kadar yuksek olursa okadar iyidir zırhlarımızın + sını bol tutmak gerek


SİLAH : Şamanlarda kasmak için ÇAN, Ws için Yelpaze kullanılır sebebi çanlarda saldırı değeri yüksek, Yelpaze de ise büyülü saldırı değeri yüksektir. 30 levele kasmak okadar da zor değildir, levelinize uygun silahlar kullanın +5+6 olması 30 levele kadar sizi götürür. 30 LvL den sonra kasmak ve metin kırmak için size Ortalaması yüksek Antik çan öneriyorum, mümkünse +8+9 basmaya veya almaya özen gösterin. WS atmak içinse: +8+9 Becerisi yüksek Sonbahar yelpazesi kullanın Hele bir de silahınızda Zeka olursa muhteşem olur.


KASK: 21 lvle kadar 1 lvl kaskı +6 yeterli olur, 21 lvlden sonra size +7+8+9 Anka şapkası öneriyorum bu sizi çook uzun süre götürür...


KALKAN: Kalkanınız +6+7 savaş kalkanı olursa bu sizi 21 levele rahatça götürür. Daha sonrasında 21 lvl kalkanı Beşgen kalkan +7+8+9 basın.41 levelden sonra 41 lvl kalkanı Siyah Yuvarlak kalkanı kullanın +6+7+8. +9 u pek basan olmaz bu sizin basmayacağınız anlamına gelmez. 61 Level olduktan sonra Önceliğiniz +9 Şahin kalkan olmalı çunku serverda en çok savaşçı var, yok çok pahalı veya olmuyor diyorsanız şahın kalkan basana kadar +9 Aslan ağzı kalkan ve +9 Kaplan kalkan kullanın...Kalkanınızda ZEKA olursa bu sizin için avantaj olur.


BİLEZİK: +6 Tahta bilezik sizi 20 lvl e götürür. 20 lvlden sonra +8+9 Gümüş bilezik kullanın, ileride yapabilirseniz +9 42 lvl bileziği yapın. Daha sonrasında paranız varsa eğer +8+9 54 Level bileziği Cennetin gözü küpe basın efsun atın 1500-2000 hp yakalarsanız hem krıtık açısından hem hp aaçısından yoksun kalmazsınız...


KÜPE: +6+7 tahta küpe, 22 lvl olduktan snra +7+8 altın küpe basın ki verdiği zeka bonusu size avantaj sağlar. 33 Lvl olduktan sonra ben kendi açımdan size abanoz küpe onerırım sonucta verdiği 1650 HP küçümsenemez. 54 lvl olduktan sonra kesinlikle ve kesinlik +9 cennetın gozu kupe basmaya çalışın bu size 14 zeka ve 5 krıtık verir.


KOLYE: 33 Levele kadar HPlı kolyeler takın lvlınıze uygun, 33 Lvlde İnci kolye basın +9 Hele birde hp si olursa muhteşem olur. 54 levelde ben size +9 Cennetin Gözü kolye öneririm çünkü 20 delici veriyor ve büyü hızı çok Hp de varsa cok ıyı olur. ama İnci kolyeyede hayır demem olabilir.. Bu arada kolyelerınızın + sı ne kadar yüksek olursa Büyü hızınız yüksek olur buda sizin için bir avantaj...


AYAKKABI: Ayakkabıda her zaman HP ve krıtık onemlıdır + sı yuksek olursa hızınız yuksek olur...


Niye sürekli Zeka diyorum diye sorarsanız, Zeka İNT imizi arttır buda vuruslarımızın artması demektir..




EFSUNLAR
(Ne yazık ki parası olanlar veya çok sanslı olup pazardan efsunlu ıtem yakalabılenler için)


-Önceliğiniz Silah ve Kalkanda ZEKA yakalamak olsun.... Kolyelere Zeka gelmez ancak inci kolyenin kendi zeka bonusu vardır...Ayakkabı ve bilezik takılarınada efsun atma veya değiştirmede zeka gelmez...
-Bol kritik yakalamaya çalısın.. Ejderha yardımından aldıgınız krıtıkle bırlesınle cok krıtık vurabılıyorsunuz..
-Karakter savunmalarınızı Yüksek tutun zaten hemen hemen kımse şamana karşı savunma yapmaz siz az damage yer yüksek vurursanız karsınızdakı sizden yüksek levelde olsa yerle bir edebılırsınız..


ŞAMANLAR İLE İLGİLİ BİR KAÇ ŞEY
-Çok kafaya takılmadıysanız kimse size savunma yapmaz vuracağınızı rahat rahat vurursunuz
-Başkaları sizi kutsamak için çağırırsa sizde şöyle diyebılırsınız gurup yapalım banada exp gelsin senin de işin görülsün.. Kasılmış olursunuz..
-Savaşlarda + vererek kendi tarafınıza güç kattığınız için genelde ilk hedef siz olursunuz..
-Ws atarken veya savaşta sürekli hareketli olmalısınız bir zihinsel gibi oldugunuz yerde durursanız butun skıllerı yersınız
-Ws atarken karşınızdakı sıze banada + ver derse sizde ve mesela bedenselse şöyle deyin: Sende bana hava ve öfke ver.. Kapak bir laf olur...

Bir Şaman şunu diyebiliyorsa gerçek bir şaman olmuş demektir: BEN KİMSEYE MUHTAÇ KALMAM, ONLAR BANA MUHTAÇ KALIR...



İyileştirmeci Şaman KLAVUZU;

İyileştirme Şaman Gelişim Kılavuzu Güncel..

Bölümümüzdeki İyileştirme Şaman Kılavuzu oldukça eski olması sebebiyle yeni ve güncel bir kılavuzun size daha yararlı olacağını düşünerek topladığımız bilgiler ile yeni bir kılavuz hazırlamış bulunmaktayız.

STATU GELİŞİMİ


el4j9g


Her açılan şaman karakteri yukarıdaki gibi standart statu puanıyla başlar. Karakterinizi geliştirirken dağıtacağınız statu puanları karakterinizin gelişimini önemli ölçüde etkileyecektir.

j911dh
(HP: -Health Point- Yaşam Puan Barı | SP: -Skill Point- Sihir Puan Barı | ST: -Stamina- Dayanıklılık Barı)


Vit (Vitality / Yaşam Enerjisi) : Karakteriniz için 2. derece önem taşıyan statu puanıdır. Her vereceğiniz VIT puanı HP barınıza puan yükleyecek, defansınızı ise 1 puan arttıracaktır. Statu sıralamanızda 90 puana ulaştırmanız gereken 2. statudur.
Int (Intelligent / Zeka) : Karakteriniz için 1. derece önem taşıyan statu puanıdır. Her vereceğiniz INT puanı SP barınıza puan yükleyecek, büyü savunmanızı 1 puan yükseltecek, skill güçlerinizi arttıracaktır. Statu sıralamanızda 90 puana ulaştırmanız gereken ilk statu. Karakterinizin skill gücü için mutlaka 90'a ulaştırmalısınız.
Str (Strength / Güç) : Karakteriniz için yararlılık bakımından 4. derece önem taşıyan statu puanıdır. Her vereceğiniz STR puanı düz vuruşlarınızı bir miktar arttıracaktır. Yararlılık bakımından en sona bırakılabilir, tercihinize göre 3. sırada da puan vermeye başlayabilirsiniz.
Dex (Dexterity / Çeviklik) : Karakteriniz için yararlılık bakımından 3. derece önem taşıyan statu puanıdır. Her vereceğiniz DEX puanı ST barınıza puan yükleyecek, atak skillerinizin hasarını (INT kadar olmasa da) bir miktar attıracaktır. Ayrıca sağladığı çeviklik ile yere düştüğünüzde daha hızlı kalkmanızı sağlayacak, savuşturma verecektir. Yararlılık bakımından 3. sırada 90'a ulaştırmanız tavsiye edilir. Elbette ki tercihinize göre son sıraya da bırakabilirsiniz.

Temel olarak bir geliştirme kalıbı düzenleyecek olursak, ilk önce INT, ardından VIT puanını 90'a ulaştırmanız ardından DEX'i 90 puana ulaştırmanız tavsiye edilir. Bu tür bir gelişimi isterseniz 2 INT 1 VIT vererek yapabilir, isterseniz VIT puanını belli bir seviyeye çıkarıp ardından full INT puanı giderek INT'i fulledikten sonra VIT'i fulleyebilirsiniz. Statu değerlerinde önemli olan öncelikle INT'i full hale getirmektir.


2nw1h5i



YETENEK GELİŞİMİ


Şamanların geliştirme biçimi, skillerindeki paylaşma özelliğinden dolayı oldukça çeşitlilik gösterir. Hangi amaç ile kullanacağınıza karar verdiğinizde her oyuncunun ayrı bir geliştirme stili olacaktır. Bir şamanın gücünü, skill sıralaması ve kullanım kabiliyeti belirleyecektir.

İyileştirme sınıfı bir şaman, diğer karakterlere nazaran biraz daha nazlı bir gelişim sergileyen bir karakterdir. Skill hasarları az görünse de iyi bir büyü hızı ile düz vuruş yapmanıza bile gerek kalmadan düello yapabilirsiniz. Ard arda atılan skill ve kendinize vereceğiniz HP ile yapacağınız düellolar biraz daha uzun metrajlı olacaktır.

6 adet olan skiller Destek ve Atak olmak üzere iki bölüme ayrılır. Destek skilleri İyileştirme, Hız ve Yüksek Saldırı skilleridir. Atak skilleri ise Şimşek Atma, Şimşek Çağırma ve Şimşek Pençesi skilleridir.


Destek Skilleri


arrow İYİLEŞTİRME

48194e 4

16apu8k
(Resim üzerindeki değerler 6 INT puanıyla alınmıştır. Değeri ciddiye almayınız, yanıltabilir.)


İyileştirme skilli, kullanıldığında HP yükleyen bir skilldir. Yanındaki "Kötü etkileri Lanetler" özelliği skille güzellik katan özelliktir. Bu özellik sayesinde karakterinizin almış olduğunuz yavaşlama ve zehirlenme lanetlerini %lik değer oranında silebilirsiniz. %lik dilim silme şansıdır. Grup üyeleri Üzerinde Kullanılabilir özelliği ise skillin paylaşılabileceğini belirten özelliktir. Skillinizi kendi bayrağınızdaki herhangi bir oyuncuya kullanabilirsiniz. Farklı bayraktaki oyunculara skilli kullanamazsınız. Verdiği HP değeri INT statu puanı ile değişim gösterir. Her verilen INT puanı değeri yükseltecektir. Ayrıca itemlerinize getirdiğiniz Zeka efsunu da üzerindeki değer kadar INT değeri vereceği için yüklenen HP miktarı artacaktır. Ayrıca, İyileştirme skilli Büyülü Saldırı Gücü ile de artmaktadır. Kullandığınız silah skill üzerinde değişiklik yaratacaktır. Silahınızın Büyülü Saldırı Gücü ne kadar yüksek olursa o kadar çok HP yüklersiniz.


arrow HIZ

4819af 4

2zodph4
(Resim üzerindeki değerler 6 INT puanıyla alınmıştır. Değeri ciddiye almayınız, yanıltabilir.)


Hız skilli, kullanıldığında hareket hızı ve büyü hızı veren skilldir. Hız skillini önemli kılan "Oyuncu Seçme Hızını Düşürür" özelliği olan büyü hızıdır. Skill üzerinizde aktif oldukça üzerinde yazılı değer kadar büyü hızı verecektir. Skillin önemi büyüktür, bir iyileştirme şaman için atak skillerinin değerleri düşük olması bakımından ard arda skill vurması gerekir. Bu da iyi bir büyü hızı ile mümkündür. Grup üyeleri Üzerinde Kullanılabilir özelliği ise skillin paylaşılabileceğini belirten özelliktir. Skillinizi kendi bayrağınızdaki herhangi bir oyuncuya kullanabilirsiniz. Farklı bayraktaki oyunculara skilli kullanamazsınız. Skill değeri sadece skill seviyesi yükseldiğinde artar.


arrow YÜKSEK SALDIRI

4819f1 4

2cwubl5 th
(Resim üzerindeki değerler 6 INT puanıyla alınmıştır. Değeri ciddiye almayınız, yanıltabilir.)


Yüksek Saldırı skilli, kullanıldığında saldırılarınızı arttıran skilldir. Düz vuruşlarınıza etki edecektir, skillerinizin değerinde artış sağlamayacaktır. STR değil, saldırı hasarının artmasını sağlar. Bu nedenle iyileştirme gücü şamanlarının en sona bırakılan skillidir. Grup üyeleri Üzerinde Kullanılabilir özelliği ise skillin paylaşılabileceğini belirten özelliktir. Skillinizi kendi bayrağınızdaki herhangi bir oyuncuya kullanabilirsiniz. Farklı bayraktaki oyunculara skilli kullanamazsınız. Verdiği değerler INT statu puanı ile değişim gösterir. Her verilen INT puanı değeri yükseltecektir. Ayrıca itemlerinize getirdiğiniz Zeka efsunu da üzerindeki değer kadar INT değeri vereceği için değerler artacaktır.


Atak Skilleri


arrow ŞİMŞEK ÇAĞIRMA

481a02 4481a0b 4

rlvslv
(Resim üzerindeki değerler 6 INT puanıyla alınmıştır. Değeri ciddiye almayınız, yanıltabilir.)


Şimşek Çağırma skilli 15 sn'lik dolum süresine sahip şamanın en uzun süreli skillidir. Skill "Zayıf Değişim" özelliği sayesinde üzerinde yazan oran kadar sersemletme şansına sahiptir. Skill hedefleme alınarak kullanılır, hedefiniz yok ise videolardaki gibi skill çalışmayacak "Hedef kim?" yazısı belirecektir. Skillin kaçma ihtimali yoktur, hedefi mutlaka vuracaktır, bu nedenle uzaktan vuruş yapılabilir. Alan skillidir. Her verilen INT puanı hasarı yükseltecektir. Ayrıca itemlerinize getirdiğiniz Zeka efsunu da üzerindeki değer kadar INT değeri vereceği için saldırı hasarını artacaktır. Ayrıca, skill Büyülü Saldırı Gücü ile de artmaktadır. Kullandığınız silah skill üzerinde değişiklik yaratacaktır. Silahınızın Büyülü Saldırı Gücü ne kadar yüksek olursa o kadar yüksek hasar verecektir.


arrow ŞİMŞEK ATMA

481a33 4481a36 4

apie00
(Resim üzerindeki değerler 6 INT puanıyla alınmıştır. Değeri ciddiye almayınız, yanıltabilir.)


Şimşek Atma skilli 7 sn'lik dolum süresi ile İyileştirme Yeteneklerinin en kısa dolum süresine sahip olan skilldir. Bu nedenle skill sıralamasında ilk sıradaya sahiptir. Skill hedefleme alınarak kullanılır, hedefiniz yok ise videolardaki gibi skill çalışmayacak "Hedef kim?" yazısı belirecektir. Skillin kaçma ihtimali yoktur, hedefi mutlaka vuracaktır, bu nedenle uzaktan vuruş yapılabilir. Alan skilli olmasa da yan yana olan canavarlara etki edecektir. Her verilen INT puanı hasarı yükseltecektir. Ayrıca itemlerinize getirdiğiniz Zeka efsunu da üzerindeki değer kadar INT değeri vereceği için saldırı hasarını artacaktır. Ayrıca, skill Büyülü Saldırı Gücü ile de artmaktadır. Kullandığınız silah skill üzerinde değişiklik yaratacaktır. Silahınızın Büyülü Saldırı Gücü ne kadar yüksek olursa o kadar yüksek hasar verecektir.


arrow ŞİMŞEK PENÇESİ

481a3a 4481a37 4

2ui8552
(Resim üzerindeki değerler 6 INT puanıyla alınmıştır. Değeri ciddiye almayınız, yanıltabilir.)


Şimşek Pençesi skilli 10 sn'lik dolum süresine sahip sekmeli bir skilldir. Alan skilli değildir çizgisel bir yol izler; hedeflediğiniz canavara vurur, vurduktan sonra yakınındaki herhangi bir canavara seker. Skill hedefleme alınarak kullanılır, hedefiniz yok ise videolardaki gibi skill çalışmayacak "Hedef kim?" yazısı belirecektir. Skillin kaçma ihtimali yoktur, hedefi mutlaka vuracaktır, bu nedenle uzaktan vuruş yapılabilir. Her verilen INT puanı hasarı yükseltecektir. Ayrıca itemlerinize getirdiğiniz Zeka efsunu da üzerindeki değer kadar INT değeri vereceği için saldırı hasarını artacaktır. Ayrıca, skill Büyülü Saldırı Gücü ile de artmaktadır. Kullandığınız silah skill üzerinde değişiklik yaratacaktır. Silahınızın Büyülü Saldırı Gücü ne kadar yüksek olursa o kadar yüksek hasar verecektir.


481a81 4



2nw1h5i



Sıralama


İyileştirme şamanlarda skill sıralaması kullanılış amacından dolayı Yardımcı Şaman Gelişimi ve Atak Şaman Gelişimi olarak iki temel kısıma ayrılır. Her iki gelişimde de standart bir kalıp yoktur fakat temel olarak belirtecek olursak aşağıdaki gibi bir sıralama yapılabilir:

Yardımcı Şaman Skill Sıralaması:
  1. İyileştirme
  2. Hız
  3. Şimşek Atma
  4. Şimşek Çağırma
  5. Şimşek Pençesi
  6. Yüksek Saldırı


Temel olarak böyle bir sıralama kullanılabilir fakat kesin bir kalıp vermek yanlış olacaktır. Yardımcı şaman demek, gruplarda grup üyelerine skill yardımında bulunmayı tercih eden şaman demektir. Bu nedenle ilk açılan skiller destek skill olmalıdır. İlk iki skill ihtiyaca göre yer değiştirebilir. Yüksek Saldırı skillini destek skilli olmasına rağmen geride bırakmamızın sebebi ise, skillin sadece saldırı hasarını yükseltmesi, yükselttiği miktarın da çok az olmasıdır. Yüksek Saldırı yerine bir atak skilli açmayı tercih etmeniz çok daha sağlıklı olacaktır.

Atak Şaman Skill Sıralaması:

• Sıralama 1 •
  1. Şimşek Atma
  2. İyileştirme
  3. Şimşek Çağırma
  4. Hız
  5. Şimşek Pençesi
  6. Yüksek Saldırı


Atak Şaman geliştirmenin çok çeşitli yolları vardır. Skill sıralamanız itemleriniz ile de ilgilidir. Yukarıdaki kalıp dengeli bir gelişim olarak varsaydığımız 1 atak 1 destek sıralamasıdır. İlk masterınız olarak atak bir skill açarsınız, 2. skillinizi destek, 3. skillinizi yine atak skill açarsınız, 4. skillinizi destek, 5. skilliniz atak ve 6. skill ise yine destek açarsınız. Ya da sıralama ilk master destek skill olarak da (destek - atak - destek - atak - şimşek pençesi - yüksek saldırı) başlayabilir. Yine burada Yüksek Saldırıyı diğer skilllerin avantajları bakımından geride bırakmak tercih edilebilir. Skill yerleri sizin zevkinize ve itemlerinize göre değişiklik gösterebilir.

• Sıralama 2 •

  1. Şimşek Atma
  2. Şimşek Çağırma
  3. Hız
  4. İyileştirme
  5. Şimşek Pençesi
  6. Yüksek Saldırı


• Sıralama 3 •

  1. Şimşek Çağırma
  2. Şimşek Atma
  3. İyileştirme
  4. Hız
  5. Şimşek Pençesi
  6. Yüksek Saldırı


Yukarıdaki iki sıralamada olduğu gibi ilk olarak atak skilleri açıp ardından destek skillerini açmaya dayanan gelişimdir. İyileştirme skillinin verdiği HP yükleme özelliğinden mahrum olacağınız için eğer hp miktarınız yüksek ise, bu tür bir sıralamayı kullanabilirsiniz. Hp'niz yüksek olmasa da böyle bir sıralama kullanabilirsiniz fakat biraz zorluk çekebilirsiniz.


question İpuçları:
Sıralama yaparken Şimşek Atma skilli ilk sırada tercih edilir. Bunun sebebi skillin en çabuk dolan skill olmasıdır. 7 sn'lik dolum süresi ile ilk sırada açılan skill olmuştur. Şimşek Çağırmanın 15 sn'lik dolum süresi skilli 2 ve/veya 3. sıralara iter. İyileştirme skillinin kötü etkileri lanetleme özelliği daha çok düellolarda tercih edilen bir özelliktir. Ayrıca yüklediği hp'yi de azımsamamak gerekir. Skill öneminden dolayı 2. 3. ve/veya 4. sırada açılabilir. Hız skilli ise verdiği büyü hızı sebebiyle önem taşır. Büyü hızı bir karaktere her daim lazım olacak özelliktir. Silahınızda Soğutma Taşı ekli ve kolyenizdeki büyü hızı oranı yüksek ise bu skilli 3. ya da 4. sırada açabilirsiniz.

attention UNUTMAYINIZ! Bir İyileştirme Şaman; Hız Skilli (Perfectte Ortalama %45 büyü hızı) + Soğutma Taşı +4 (%8 büyü hızı) + Mest Eden Ayakkabı +9 (%10 Büyü Hızı) + Kolye (En fazla %24 Büyü Hızı) + Mutluluk Yelpazesi +9 (%20 Büyü Hızı) + Zırha Gelen Büyü Hızı Efsunu (%20 Büyü Hızı) ile %100 Büyü Hızına ulaşan hatta bu oranı geçen (Örneklerdeki toplam %127 etmektedir.) tek karakterdir!


KAYNAK:METİN2 TR BOARD
İyileştirme Şaman Gelişim Kılavuzu Güncel.. - Şaman - Metin2 TR

Ejderha Gücü Şaman Tam Klavuz (Resimli Anlatım) - Şaman - Metin2 TR

http://www.msxlabs.org/forum/signaturepics/sigpic813898_4.gif
iceslush - avatarı
iceslush
VIP ETC
5 Ocak 2014       Mesaj #3
iceslush - avatarı
VIP ETC
2elj
http://www.msxlabs.org/forum/signaturepics/sigpic813898_4.gif
runeşya - avatarı
runeşya
Ziyaretçi
11 Ağustos 2015       Mesaj #4
runeşya - avatarı
Ziyaretçi
4k
Avatarı yok
OneNight
Yasaklı
23 Ocak 2016       Mesaj #5
Avatarı yok
Yasaklı
Metin2 Şaman
images?qtbnANd9GcTZsyjZoh3CvxFtahzMoIAdvv848Iz9yi9SAhWFrHCg8kBNw3X9RG73fbwn
knJIHbcVGIqssK6wmbAhsgjcY4iJwxBqzQ2DaUjuZ f9u8BzItK3FO5bA 1jLOVKUjMzJsNcrmsIgKCP8AWgy htlvXcfacIu9YcafiLIdeEPLhN SgrTRSTm1j6jww367 h400 nc
BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.

Benzer Konular

 Metin2
1 Mart 2013 / HayLaZ61 Oyunlar
15 Aralık 2016 / asla_asla_deme X-Sözlük
15 Ağustos 2013 / HayLaZ61 Hayali Karakterler
17 Şubat 2017 / Misafir Soru-Cevap