Arama


fadedliver - avatarı
fadedliver
Ziyaretçi
2 Eylül 2009       Mesaj #5
fadedliver - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

nasıl geçiş yaparım

Numarasını taşımak isteyen müşterilerin ne yapması lazım?
Bireysel müşteriler için: Taşıma işlemini sadece hat sahipleri yapabilir. Taşıma talebi abonesi olunmak istenen operatörün yüz yüze kanallarına kimlik ile başvuruda bulunarak yapılır.

Kurumsal müşteriler için; taşıma talebi mutlaka abonesi olunmak istenen operatöre şirket evrakları ile şirket yetkilisi veya vekilinin başvurusu ile yapılabilir.

Faturalı hat için başvuruda bulunulacaksa; bireysel müşteriler sabit fatura, kurumsal müşteriler KDV Tahakkuk Fişi veya Vergi Levhası getirmelidir.

Numara taşıma işlemi anında gerçekleşmemektedir. Taşınma işlemi yasal olarak maksimum 6 gün içerisinde tamamlanabilmektedir (6 güne Pazar da dahildir.)

Numara taşıma işlemi, mevcut operatör hattının deaktif olması ve yeni operatörün SIM kartının aktiflenmesi ile gerçekleşir. Abonenin eski SIM kartını çıkartıp yeni SIM kartını takması gereklidir. Geçiş işlemi sırasında kısa bir süre iletişim kesintisi yaşanabilir.



Numaranızı Turkcell kalitesine taşımak için yapmanız gerekenler şöyle:

Öncelikle, "Ben de artık Turkcell'li olmak istiyorum!" diyorsunuz.
Ama bunu derken kimliğinizin ve TC kimlik numaranızın yanınızda bulunduğundan emin oluyorsunuz.

Formları doldurup SIM kartınızı alıyorsunuz.
Turkcell İletişim Merkezi'nde size iki adet form verilecek: Biri Numara Taşıma Talep Formu, diğeri Turkcell Abonelik Sözleşmesi. İkisini de dolduruyorsunuz, karşılığında da Turkcell SIM kartınızı alıyorsunuz. SIM kartınızı birkaç gün saklamanız gerekecek. Çünkü bu kart, talebinizin onaylanmasından sonra, en fazla 6 gün içinde aktive edilecek. İşte işin size düşen kısmı sadece buydu! Şimdi tek yapmanız gereken, numaranızı değiştirmeden Turkcell'li olabilmek için birkaç gün sabretmek.

Birkaç gün bilgilerinizin kontrol edilmesini bekliyorsunuz.
Siz beklerken Turkcell çalışmaya devam edecek ve doldurduğunuz formları, onay için, numaranızın o güne dek ait olduğu mevcut operatörünüze yollayacak.

"Nihayet Turkcell'li olabileceksiniz!" mesajını alıyorsunuz.
Mevcut operatörünüz kimlik bilgilerinizi kontrol edip taşınma onayınızı verir vermez, Turkcell'den size bir SMS gelecek ve hangi gün hangi saat aralığında Turkcell'li olabileceğiniz bilgisini verecek.

SIM kartınızı cep telefonunuza takıyorsunuz.
O beklenen gün ve saat geldiğinde – ki, başvuru tarihinizden en fazla 6 gün sonrasından bahsediyoruz – başvurunuz sırasındaTurkcell yetkilisi tarafından size verilen SIM kartı sakladığınız yerden çıkarıyorsunuz ve cep telefonunuza takıyorsunuz.

Turkcell ailesine hoş geldiniz!
İşte bu kadar! Numaranız aynı kaldı ama artık siz bir Turkcell'lisiniz! Turkcell'li olmanın bütün avantajlarından faydalanmaya hemen başlayabilirsiniz!


NOTLAR

Numara taşıma işlemini yalnızca hat sahipleri yapabilir. Hat sizin üzerinize değilse ama yine de aynı numarayla Turkcell'li olmak istiyorsanız, hat sahibinden vekalet almanız gereklidir.
Başvuruya yanınızda mutlaka kimliğiniz ve TC kimlik numaranızla birlikte gelmelisiniz.
Turkcell faturalı hatta geçmeyi düşünüyorsanız, yanınızda ayrıca mutlaka son 2 aya ait, elektrik, su, doğalgaz, kredi kartı benzeri bir sabit fatura getirmelisiniz.
Başvurunuz sonrasında size verilecek SIM kartı kaybetmemelisiniz. Çünkü başvurunuz onaylanır onaylanmaz, bu yeni SIM kartı telefonunuza takmanız gerekmektedir.
Kurumsal başvurular için:

Şirkete ait birden fazla hattın taşınması için başvuruda bulunulabilir.
Numara taşıma işlemini yalnızca şirket yetkilisi veya vekili, şirket evraklarıyla birlikte yapabilir.
Faturalı hat başvuruları için ayrıca KDV Tahakkuk Fişi veya Vergi Levhası da geti

kaynak