Hoş geldiniz sayın ziyaretçi Neredeyim ben?!

Web sitemiz; forum, günlük, video ve sohbet bölümlerinin yanı sıra; Skype ile ilgili Türkçe teknik destek makaleleri, resim galerileri, geniş içerikli ansiklopedik bilgiler ve çeşitli soru-cevap konuları sunmaktadır. Daima faydalı olmayı ilke edinmiş sitemize sizin de katkıda bulunmanız bizi son derece memnun eder :) Üye olmak için tıklayınız...


Sohbet (Flash Chat) Forumda Ara

Fıtık nasıl anlaşılır?

Bu konu Soru-Cevap forumunda Ziyaretçi tarafından 15 Kasım 2008 (04:51) tarihinde açılmıştır.FacebookFacebook'ta Paylaş
14349 kez görüntülenmiş, 15 cevap yazılmış ve son mesaj 20 Aralık 2010 (13:09) tarihinde gönderilmiştir.
  • Bu konuyu beğendiniz mi?   
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın:    « Önceki Konu | Sonraki Konu »      Yazdırılabilir Sürümü GösterYazdırılabilir Sürümü Göster    AramaBu Konuda Ara  
Eski 15 Kasım 2008, 04:51

Fıtık nasıl anlaşılır?

#1 (link)
Ziyaretçi
Ziyaretçi
Ziyaretçi - avatarı
sn hocam benim hastam 25 yaşında bayan zaman zaman bel ağrıları olup geçiyordu.fakat 2haftadan beri sağ kalçabaşta olmak üzere bel ve bacak ağrısı sürüyor ayak da daha rahatken oturduğunda cidddi ağrı duyuyordu ancak bugünde işten eve geldiğinde bacak üzerinde duramıyor yine kalça ve bel arasında yoğunluklarını değişerek lavabo ihtiyacına gidemiyecek kadar yoğun bir ağrı çekti. sağ bacakda kalçadan uyuşma şikayetide oluştu.geçen hafta gittiğimiz dr.röntgene göre bel düzleşmesi(sinir sıkışması)ve kireçleme olduğunu söyledi bunun için etol fort(400mg)parafon,ve fast jel isimli ilaçları vermişti başlangıçta jel başta olmak üzere ilaçların faydasını görüyordu fakat şimdi yoğun bir ağrı çekiyor soğuk vurduğunda da ağrısının arttığını sıcağın iyi geldiğini söylüyor bu neticelerden yola çıkarak teşhisiniz yada sizin önerebileceğiniz tıbbi destek ne olabilir.emar çekilecek fakat bacağı üzerinde duramadığından ne yapacağımızı bilemiyoruz .bizi aydınlatırsanız sevinirim. SAYGILARIMLA
En iyi cevap Daisy-BT tarafından gönderildi

Alıntı:
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

5 yıl önce bel fıtığından amelıyat oldum .amelıyat olmadıgım zamanlardakı agrılar tekrar cıktı .nasıl oldu fıtık tekrarmı cıktı yardımcı olursanız sevinirim hocam..

Zaman geçirmeden bir sağlık kuruluşuna başvurun. Fıtık sadece %4 oranında tekrarlar. Aynı yerde olmasa da başka yerde çıkabilir, gecikmeyin. Fazla kilo almayın. Geçmiş olsun.
Benzer Konular: Etiketler:
  • bel fitigi elle anlasilirmi
  • bel fitigi nasil anlasilir
  • egilip kalkarken bel agrisi
  • egilip kalkarken belim agriyor
  • fitik nasil anlasilir
Rapor Et
Reklam
Eski 15 Kasım 2008, 06:44

Fıtık nasıl anlaşılır?

#2 (link)
MsXLabs Üyesi
Keten Prenses - avatarı
size zaten sinir sıkışması yani siyatalji teşhisi konmuş. fıtık yani herni bundan çokta farklı bir durum değildir. tek fark omurgalar arasına sıkışan sinirin etrafında bir kese olmasıdır. belirtileri bile aymıdır. bölgesel uyuşukluk,şiddetli ağrı,dönem dönem ilgili uzuvda his kaybı.
ama kişisel görüşüm size syatalji teşhisi konulduysa fıtık olmayacağı,hekiminize güvenmeniz gerektiği. ve en yakın zamanda tedavi olmanızdır. yoğun ilaç tedavisi ve fiziktedaviyle ilerlemeden tedavi olunmalıdır
Rapor Et
Eski 20 Kasım 2008, 02:04

Fıtık nasıl anlaşılır?

#3 (link)
Ziyaretçi
Ziyaretçi
Ziyaretçi - avatarı
cvp için öncelikle teşekkür ederim .fakat şikayetlerimiz dahada arttı sol kalçada ağrı ,sağ topuk ,baldır ve yine sağkalçadada içi su dolu gibi şişlikler oluştu elle temas durumunda sutorbası şeklindeki şişliklerde hissetme duyusu yok ancak diğer bölgelerde duyu var .buda burahatsızlığın normal bir seyrimidir bilgilendirirseniz sevinirim.eğer değilise bu neden kaynaklanabilir nereye hangi bölüme başvurmam gerekir?
Rapor Et
Eski 20 Kasım 2008, 03:16

Fıtık nasıl anlaşılır?

#4 (link)
MsXLabs Üyesi
Keten Prenses - avatarı
hastalığın normal seyridir. ilk etapta daha genel bir muayene için ortopediye başvurmanızı tavsiye ederim. o gerekli gördüğünde. yani hastalığın derecesine göre sizi ftr ye yada nöroşirüjiye yönlendirecektir.
geçmiş olsun
Rapor Et
Eski 15 Aralık 2008, 19:25

Fıtık nasıl anlaşılır?

#5 (link)
Ziyaretçi
Ziyaretçi
Ziyaretçi - avatarı
sn hocam ben 19 yaşındayım belim aşırı derecede ağrıyor eğilip kalkarken çok rahatsız oluyorum sağ kalçamda ağrı oluyor soğok aldığım zamanda dizlerim çok agrıyor bazen yuruyemeyecek hale geliyorum şimdiye kadar doktora gitmedim beni biraz aydınlatırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
Rapor Et
Eski 15 Aralık 2008, 22:34

Fıtık nasıl anlaşılır?

#6 (link)
MsXLabs Üyesi
Keten Prenses - avatarı
Alıntı:
Ziyaretçi adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

sn hocam ben 19 yaşındayım belim aşırı derecede ağrıyor eğilip kalkarken çok rahatsız oluyorum sağ kalçamda ağrı oluyor soğok aldığım zamanda dizlerim çok agrıyor bazen yuruyemeyecek hale geliyorum şimdiye kadar doktora gitmedim beni biraz aydınlatırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
röntgen filmleriniz,yada ilgili organın muayenesi olmadan kimse fikir sahibi olamaz. b,r ortopedi kliniğine başvurunuz..
Rapor Et
Eski 11 Ekim 2009, 09:21

Fıtık nasıl anlaşılır?

#7 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
5 yıl önce bel fıtığından amelıyat oldum .amelıyat olmadıgım zamanlardakı agrılar tekrar cıktı .nasıl oldu fıtık tekrarmı cıktı yardımcı olursanız sevinirim hocam..
Rapor Et
Eski 11 Ekim 2009, 11:04

Fıtık nasıl anlaşılır?

#8 (link)
Daisy-BT
Ziyaretçi
Daisy-BT - avatarı
Alıntı:
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

5 yıl önce bel fıtığından amelıyat oldum .amelıyat olmadıgım zamanlardakı agrılar tekrar cıktı .nasıl oldu fıtık tekrarmı cıktı yardımcı olursanız sevinirim hocam..

Zaman geçirmeden bir sağlık kuruluşuna başvurun. Fıtık sadece %4 oranında tekrarlar. Aynı yerde olmasa da başka yerde çıkabilir, gecikmeyin. Fazla kilo almayın. Geçmiş olsun.
Rapor Et
Eski 18 Aralık 2009, 13:09

Fıtık nasıl anlaşılır?

#9 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
merhabalar hocam ben yaklaşık 2 aydan beri sağ kalça ağrısı yaşıyorum ayaktayken pek sorun yok ama oturup kalktığım zaman şiddetli ağrı ve sancı oluyor ve bu 2 dakika sürüyor o bölgeyi ovaladığım zaman ağrı azda olsa dağılıyor ve bacaklarıma vuruyor bunun leğen kemiğiyle alakalı bi sorun olabileceğini düşünüyorum dr gitmedim ne yapmam gerek ve leğen kemiğiyle alakası varmıdır şimdiden tesekkür ederim . kolay gelsin
Rapor Et
Eski 28 Temmuz 2010, 23:08

Fıtık nasıl anlaşılır?

#10 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
mrb ben 36 yaşında bir bayanım.bu gun eğılip cocuğu yerden kaldırmak istedim ama daha kaldırmadan belime bir ağrı girdi.elektirik çarpmış gibi oldum ve bi sure doğrulamadım kitlendim sanki.sonra yavaş yavaş doğruldum ama eğilip kalkamıyorum.ayaktayken pek bişey hisetmiyorum ama oturup kalkarken çok zorlanıyorum.kalçamda bacağimda pek bı ağrı yok ama sanki ağrı kasıklarıma vuruyor.nedeni ne olabilir hangi bolüme gitmem lazım.daha oncede bir kez daha olmuştu.tşk ederim
Rapor Et
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adı:
Önce bu soruyu cevaplayın
Mesaj:








Yeni Soru
Sayfa 0.186 saniyede (73.16% PHP - 26.84% MySQL) 17 sorgu ile oluşturuldu
Şimdi ücretsiz üye olun!
Saat Dilimi: GMT +3 - Saat: 06:54
  • YASAL BİLGİ

  • İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan MsXLabs.org forum adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre tüm kullanıcılarımız yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. MsXLabs.org hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) iş günü içerisinde MsXLabs.org yönetimi olarak tarafımızdan gerekli işlemler yapıldıktan sonra size dönüş yapılacaktır.
  • » Site ve Forum Kuralları
  • » Gizlilik Sözleşmesi