Hoş geldiniz sayın ziyaretçi Neredeyim ben?!

Web sitemiz; forum, günlük, video ve sohbet bölümlerinin yanı sıra; Skype ile ilgili Türkçe teknik destek makaleleri, resim galerileri, geniş içerikli ansiklopedik bilgiler ve çeşitli soru-cevap konuları sunmaktadır. Daima faydalı olmayı ilke edinmiş sitemize sizin de katkıda bulunmanız bizi son derece memnun eder :) Üye olmak için tıklayınız...


Sohbet (Flash Chat) Forumda Ara

Kuş nasıl yakalanır?

Bu konu Soru-Cevap forumunda Ziyaretçi tarafından 16 Aralık 2008 (18:17) tarihinde açılmıştır.FacebookFacebook'ta Paylaş
55951 kez görüntülenmiş, 137 cevap yazılmış ve son mesaj 1 Haziran 2014 (13:07) tarihinde gönderilmiştir.
  • 5 üzerinden 4.14  |  Oy Veren: 7      
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın:    « Önceki Konu | Sonraki Konu »      Yazdırılabilir Sürümü GösterYazdırılabilir Sürümü Göster    AramaBu Konuda Ara  
Eski 16 Aralık 2008, 18:17

Kuş nasıl yakalanır?

#1 (link)
Ziyaretçi
Ziyaretçi
Ziyaretçi - avatarı
slm nasıl kuş yakalanır
En iyi cevap Blue Blood tarafından gönderildi

En basit yol olarak. Bir kuşun bir yere devamlı gelmesini sağlamalısınız.
Bir bölgeye devamlı yem bırakın.

1 hafta uygulayın herzaman kuşlar gelecektir.
Bir kutu bulun kare çubuğa dayayın ve çubuğa ip bağlayın. kuşların sizi göremeyeceği bir yerde bekleyin kutunun altındaki yeme geldimi ipi çekin.
Rapor Et
Reklam
Eski 16 Aralık 2008, 18:44

Kuş nasıl yakalanır?

#2 (link)
Eski Üyelerin Ruhları
Blue Blood - avatarı
En basit yol olarak. Bir kuşun bir yere devamlı gelmesini sağlamalısınız.
Bir bölgeye devamlı yem bırakın.

1 hafta uygulayın herzaman kuşlar gelecektir.
Bir kutu bulun kare çubuğa dayayın ve çubuğa ip bağlayın. kuşların sizi göremeyeceği bir yerde bekleyin kutunun altındaki yeme geldimi ipi çekin.
Rapor Et
Eski 7 Aralık 2009, 12:11

Kuş nasıl yakalanır?

#3 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
kuşa ilk önce yem atılır ondan sonra dişi kuşun varsa kuş zaten yanına gelir yoksa kuş inerse arkasın dan yavaşca kışkışlanır yuvaya girdiği zaman kuş yakalanır yakalandığı zaman tek kanadı bantlanır veya çengel iğneyle inelenir 10 gün boyunca kuş kalır ondan sonra kuş oraya alışır uçurdun zaman uçar ve geri gelir yazar:yunus delibaş
Rapor Et
Eski 12 Mart 2010, 16:08

Kuş nasıl yakalanır?

#4 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
Bantlanırsa kanat yerinden çıkmazmı?
Rapor Et
Eski 14 Haziran 2010, 20:08

tuzak

#5 (link)
masmaviyelke12
Ziyaretçi
masmaviyelke12 - avatarı
dostlar, ince misina alınır,20 kadar dğüm sıkılmadan atılılır,yere konur üstü yemlenir bugday ekmek kırığı vs, misinanın bi ucunu bağla biyere ,sora gelsin kuşlar)))
Rapor Et
Eski 31 Ekim 2010, 17:29

Kuş nasıl yakalanır?

#6 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
bende yakalamk istiyom ama bilmiyom
Rapor Et
Eski 4 Kasım 2010, 15:43

Kuş nasıl yakalanır?

#7 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
ya bende avereyle uğraşıyom ama bi türlü yakalayamıyom yardm lütfeeeeeen
Rapor Et
Eski 9 Kasım 2010, 15:27

Kuş nasıl yakalanır?

#8 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
arkadaşlar ilk önce bir kilim varsa işinizi görürü kilimi kendi üzerinize serin ve üstüne yem atın kuş geldiğinde birden kilimi katlayın ve yakalayın
ben 2 yıldır aynı şeyi yapıyorum 7 tür kuşum var tabi arada melezlerde var
Rapor Et
Eski 18 Aralık 2010, 20:14

Kuş nasıl yakalanır?

#9 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
yha ben kuşları nasıl yakalıycam? ama ne zaman?
Rapor Et
Eski 27 Aralık 2010, 10:28

Kuş nasıl yakalanır?

#10 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
arkadaşlar bende fare yapışkanını alıp kuşların çok geldiği yere koyuyorum üstüne buğday kırıntı vs şeyler atıyorum kuşlar yemeye gelip yapışıyor sonra bende çıkarıp eldivenle alıyorum başka gelişmiş şeyler söleyin bana
Rapor Et
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adı:
Önce bu soruyu cevaplayın
Mesaj:








Yeni Soru
Sayfa 0.146 saniyede (66.34% PHP - 33.66% MySQL) 17 sorgu ile oluşturuldu
Şimdi ücretsiz üye olun!
Saat Dilimi: GMT +3 - Saat: 22:14
  • YASAL BİLGİ

  • İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan MsXLabs.org forum adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre tüm kullanıcılarımız yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. MsXLabs.org hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) iş günü içerisinde MsXLabs.org yönetimi olarak tarafımızdan gerekli işlemler yapıldıktan sonra size dönüş yapılacaktır.
  • » Site ve Forum Kuralları
  • » Gizlilik Sözleşmesi