PC Görünümü Üye Ol
Forum Ana Sayfa
Soru-Cevap > Bilgisayarım DVD okumuyor, yardımcı olabilir misiniz?
12 34...Son
«Önceki KonuSonraki Konu»
Misafir13:04, 27 Ocak 2010 
Ne aLaka ya sen dvd alırken zaten bilgisayarcılar dvd rw na uyanlarını veriyor.zaten adamın pc sinin okumadığı dvd dolu olduuna göre bi pc açmış yüklemiş biraz düşünelim ya senin söylediğin dvd ler başka cihazlar için
Cevap
Misafir22:15, 28 Ocak 2010 
dvd im nefes vcd sini çalıştırmıyo!!neden???
Cevap
Misafir11:40, 2 Şubat 2010 
arkadaşlar ben football manager i yükliyicm cd yi takdım sürüyo ama boş çıkıyo ama aldığım yerde cd açılıyo kullandğım programda deameon tools yardımcı olursanız sevinirim
Cevap
Misafir19:28, 13 Şubat 2010 
arkadaşım nero yu yuklekesinlik le çozersin
hadi kolay gelsin
Cevap
Misafir15:53, 23 Mayıs 2010 
Evet, yanlış duymadınız. elinizdeki mevcut cd-rom'unuza ufacık bir işlem ile dvd-rom okuma özelliğini kazandırabiliyorsunuz.

en az 24 hızlı olan cd-rom sürücünüzün lazer başlığının vidası sıkılarak bu işlem gerçekleştiriliyor. yaklaşık 45 derecelik açı ile okuyan cdrom sürücüler dvd-rom sürücü olması için 90 derecelik dik açıya getirildiğinde, dvd medyasını okuyabiliyor.

işlemin nasıl yapıldığına dair videolu bir anlatım bulunuyor. ayrıca şuradan da detaylı bilgi alabilirsiniz. -Ayrıca donanım bilgisine sahip olmayanlar ve gözden çıkarılabilecek bir cdrom sürücüsü olanlar bunu deneyebilirler.Fakat eğer cdrom sürücünüz yeni ise denemeyin zaten videodaki gibi bir sahne ile karşılaşmazsınız 40 ytl gibi bir ücrete kıyıp dvd rom sahibi de olabilirsiniz.
Cevap
asasdad16:55, 15 Haziran 2010 
arkadaşlar benim bilgisayara format attıktan sonra dvd room gözükmüyo ne yapmam lazım
Cevap
Misafir19:36, 14 Temmuz 2010 
Arkadaşlar Benim Sorunum biraz daha değişik. Benim Dvd Rom um Orjinal dvd okumuyor. Bilen varsa lütfen yardım etsin.Orjinal oyuna Boşuna onca para verdim ((( Helpppp
Cevap
Misafir16:49, 2 Ağustos 2010 
Arkadaşlar benim bilgisayarımda çalıştırmıyor.Üstünde -rom yazmıyor ama.
Cevap
Misafir22:01, 9 Ağustos 2010 
ya benim bilgisayar dvd yi zor okuo bazende hiç okumuo bunun çözümü nedir.
Cevap
Misafir00:51, 19 Kasım 2010 
hocam benim pc dvd rom önceler dvd cd hepsini okuyordu ama bugün bir dvd tatım okumadı normal bir cd taktım onuda okumadı pcnin markası exper 3 gb rem 320 hardist 2 gb media ekran kartı 4 işlemci daha garantisi devam ediyor sizce ne yapabilirim yardımcı olurmusunuz yusuf27
Cevap
12 34...Son
«Önceki KonuSonraki Konu»
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adınız:
Doğrulama
Mesaj:
Tüm Soru-Cevap Konuları
Benzer Konular
Bilgisayarım iyi mi kötü mü yardımcı olabilir misiniz?
Bilgisayarım cd ve dvd okumuyor, sorun ve çözüm nedir?
Bilgisayarım boş dvd taktığımda görmüyor yardımcı olur musunuz?
Nero DVD'de yaşadığım sorun hakkında yardımcı olabilir misiniz?