Hoş geldiniz sayın ziyaretçi Neredeyim ben?!

Web sitemiz; forum, günlük, video ve sohbet bölümlerinin yanı sıra; Skype ile ilgili Türkçe teknik destek makaleleri, resim galerileri, geniş içerikli ansiklopedik bilgiler ve çeşitli soru-cevap konuları sunmaktadır. Daima faydalı olmayı ilke edinmiş sitemize sizin de katkıda bulunmanız bizi son derece memnun eder :) Üye olmak için tıklayınız...


Sohbet (Flash Chat) Forumda Ara

Format atarken sorun yaşadım, yardımcı olur musunuz?

Bu konu Soru-Cevap forumunda Üzgün tarafından 6 Ocak 2009 (16:36) tarihinde açılmıştır.FacebookFacebook'ta Paylaş
5050 kez görüntülenmiş, 21 cevap yazılmış ve son mesaj 18 Aralık 2012 (21:24) tarihinde gönderilmiştir.
  • Bu konuyu beğendiniz mi?   
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın:    « Önceki Konu | Sonraki Konu »      Yazdırılabilir Sürümü GösterYazdırılabilir Sürümü Göster    AramaBu Konuda Ara  
Eski 10 Şubat 2010, 15:53

areas taucher

#11 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
bilgisayarımı yeni topladım format atmaya çalışıyorum harddiski biçimlendiriyor gerekli dosyaları kopyalarken takılıyor ne yapabilirim
Rapor Et
Reklam
Eski 21 Temmuz 2010, 12:08

XP format hata

#12 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
xp format cd si pc de takılı olduqu halde açılış düqmesine bastıqım pc normal açılıyo hiç bi şekilde f2 tuşuna felan basın qelmiyo neden olabilir acep?
Rapor Et
Eski 28 Temmuz 2010, 14:08

Format Esnasında Karşılaştığım Hata

#13 (link)
aliserhat96
Ziyaretçi
aliserhat96 - avatarı
Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar bu forumda yeniyim ve pc konusunda da amatörüm(8 Yıllık Pc kullanıcısıyım ama hala amatörüm) Bir gün pc ye format atmak istedim format atılırken şu product key girme yeri geldi.Xp Pro sp2 yüklüyordum elimdeki product keyi girdim ama hata verdi.İnternette sahte serialleri denedim onda da hata verdi.Yan komşunun serialini girdim o da hata verdi .Aldığım hata mesajıysa şu




''The Product ID you entered is not valid''


sorunum için yardımcı olursanız sevinirim
Rapor Et
Eski 8 Ocak 2011, 18:38

FORMAT

#14 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
ARABİLİMDEN SONRA GELEN WİNDOWS YAZISI GELMİYO NE YAPMAM GEREKİR
Rapor Et
Eski 17 Ağustos 2011, 09:20

Format atarken sorun yaşadım, yardımcı olur musunuz?

#15 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
viaide dosyası bulanmıyor diyo nasıl yapcaz onu aceba
tş ederim acıl cevp
Rapor Et
Eski 17 Ağustos 2011, 10:30

Format atarken sorun yaşadım, yardımcı olur musunuz?

#16 (link)
MsXLabs Üyesi
zeynelyel - avatarı
sorunlarınza çara olabilecek çözüm bu linkte verilmiş geri kalan problemlerde genelde CD'de sorun vardır. CD2den şüphe etmiyorsanız donanımsal bir hata var demektir. saygılarhttp://www.msxlabs.org/forum/pc-internet-teknik-destek/771-format-atma-nasil-format-atilir-resimli.html
Rapor Et
Eski 26 Kasım 2011, 22:06

PC FORMAT ATTIM SORUN :s

#17 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
ARKADASLAR PCYE FORMAT ATTIM HANGİ EKRAN KARTI KULLANDIGIMI BİLMİYORUS :s SANIRIM INTEL OYUNA VS.. GİRERKEN 3D GRAPHİC HATASI VERİYOR YARDIM EDİN.
Rapor Et
Eski 26 Aralık 2011, 16:49

hp sorunu

#18 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
arkadaşlar benim pc casper sistemi vista ama ben win 7 atmak istiyorum.
kuzenimden 4 cd aldım hpnin. cdnin adı hp restore plus teki dierleride var hatırlamıyorum şimdi.
formatlarken hp yazısı geliyor error veriyor bazı arkadaşlara sordumda hpnin cdleri korumalı dediler.
yani onun cdsiyle benim pcye atamazmışım. ne yapmak gerekir bi program veya yöntem varmı bildiğiniz?
Rapor Et
Eski 12 Mayıs 2012, 16:43

Bilgisayara format nasıl atılır?

#19 (link)
oguzz
Ziyaretçi
oguzz - avatarı
pc ye format atmak istiyorum ama bir tusa basin yazisi ciktiktan sonra basiyorum formata gecmiyor yardim ltfn
Rapor Et
Eski 22 Temmuz 2012, 08:06

format atarken mavi ekran gelmiyor

#20 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
merhabalar sayın arkadaşlar.
bir arkadaşım benim pc ye format at dedi. gittim evine. bilgisayar açılmıyordu. bende taktım cd yi. boottan first 1 i cd okuyucu yaptım. tekrar başlattım pc yi. ön yükleme yapmak için bir tuşa basın dedi. enter yaptım. sonra siyah bir ekran ve ekranın en üstünde beyaz bir yazıyla "kurulum yapmak için dosyalar hazırlanıyor" gibi yazı geldi. bekledim. sonra siyah ekrandan sonra mavi ekran gelmesi lazımdı; ama gelmedi. yani o mavi ekranınn altında kurulumda kullanılacak programların ismi geçmesi lazımdı. sanırım anlatabilmişimdir.

lütfen bilen yazsın.
saygılar...
Rapor Et
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Format atarken sorun yaşadım, yardımcı olur musunuz? Konusuna Benzer Konular
Gönderen: neecat Forum: Soru-Cevap
Cevap: 53
Son Mesaj: 8 Temmuz 2014 01:03
Gönderen: Misafir Forum: Soru-Cevap
Cevap: 2
Son Mesaj: 30 Haziran 2014 19:01
Gönderen: Misafir Forum: Soru-Cevap
Cevap: 3
Son Mesaj: 15 Ekim 2012 18:30
Gönderen: huseyin752 Forum: Soru-Cevap
Cevap: 4
Son Mesaj: 29 Aralık 2011 06:25
Gönderen: Ziyaretçi Forum: Soru-Cevap
Cevap: 9
Son Mesaj: 14 Temmuz 2011 11:50
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adı:
Önce bu soruyu cevaplayın
Mesaj:








Yeni Soru
Sayfa 0.176 saniyede (70.99% PHP - 29.01% MySQL) 16 sorgu ile oluşturuldu
Şimdi ücretsiz üye olun!
Saat Dilimi: GMT +3 - Saat: 18:57
  • YASAL BİLGİ

  • İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan MsXLabs.org forum adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre tüm kullanıcılarımız yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. MsXLabs.org hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) iş günü içerisinde MsXLabs.org yönetimi olarak tarafımızdan gerekli işlemler yapıldıktan sonra size dönüş yapılacaktır.
  • » Site ve Forum Kuralları
  • » Gizlilik Sözleşmesi