MsXLabs
2005-2016
Soru-Cevap forumunda yer alan Ziyaretçi tarafından açılmış Vücut kaşıntısının sebepleri neler olabilir? konusunu görüntülüyorsunuz.
Özet: DERİDE HERHANGİ BİR KIZARIKLIK OLMAMAMKLA BERABER AŞIRI KAŞINMA KANATIRCASINA KAŞIMA... Etiketler:
  • akşamları vücudum kaşınıyor
  • ciğerden gelen alerjiler
CEVAP VAR

Vücut kaşıntısının sebepleri neler olabilir?

Gösterim: 75.086 | Cevap: 46
10 Ocak 2009 10:41   |   Mesaj #1   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
DERİDE HERHANGİ BİR KIZARIKLIK OLMAMAMKLA BERABER AŞIRI KAŞINMA KANATIRCASINA KAŞIMA
Sponsorlu Bağlantılar
En iyi cevap Misafir tarafından gönderildi

bu kasıntı ve kızarıklara ne iyi gelir ne ilac kullanabilirim
(2015-04-06T23:50:46+03:00)
10 Ocak 2009 12:07   |   Mesaj #2   |   
Keten Prenses - avatarı
Üye
..

32.562
8.124 mesaj
Kayıt Tarihi:Üyelik: 28-03-2008
kızarıklığın eşlik ettiği kaşıntılar genelde allerjik kökenlidir.. eğer kızarıklık yoksa;derinin kuruluğundan dolayı yada parazitlerin neden olduğu rahatsızlıklarda yada bilirübin,sodyum yüksekliğinde derinin üst tabakasında terlemeyle atılan tuz(sodyum) oranının yüksek olması ve orada kristalleşmesi sonucunda birikmesiyle bu tür kaşıntılar olabilir.
ama mevsimden dolayı derinin kuruluğu daha çok geçerli bir sebep gibi..

şimdi.. önerim; bit,pire,uyuz böceği yönünden kendinizi bir incelemeye alın.. (uyuz için uzun pembe beyaz kabarık kanalcık araştırması yapabilirsiniz)
belli bir yer kaşınıyorsa o da önemli.
sonrada dermotoloğa baş vurun.. geçmiş olsun
Misafir
8 Eylül 2009 20:28   |   Mesaj #3   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
VÜCUDUMDA KIRMIZI LEKELER VE KAŞINTI VAR YÜZÜM HARİÇ TÜM VÜCUDU KAPLADI SEBEBİ NE OLABİLİR?
Misafir
16 Eylül 2009 00:49   |   Mesaj #4   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
bu kasıntı ve kızarıklara ne iyi gelir ne ilac kullanabilirim
Misafir
30 Eylül 2009 12:16   |   Mesaj #5   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
boyunlarımda kızarıklar oluştu seyrek akşam igne yaptırdık geçti şimdi yine var teşekürler
Misafir
2 Ekim 2009 14:27   |   Mesaj #6   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
2 yıldır vucudum yüzüm dilimin üstü gözlerimin içi kaşınıyo nereye gittiğsem bir sonuç alamadım kullandığım ilaçlardan sonra tekrar başladı teşekkürler
Misafir
2 Ekim 2009 14:33   |   Mesaj #7   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
2 yıldır vucudum kaşınıyor yüzüm dilim her tarafım cvp teşekkürler
Blue Blood
2 Ekim 2009 14:44   |   Mesaj #8   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

2 yıldır vucudum kaşınıyor yüzüm dilim her tarafım cvp teşekkürler

Sizi rahatsız edecek nitelikteyse bu kaşıntı doktora görünmenizde fayda vardır.
Misafir
12 Kasım 2009 21:55   |   Mesaj #9   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
abicim bi doktora görünün. hastalık tedavisi pc tv tamiri gibi degildir
Misafir
23 Ocak 2010 21:35   |   Mesaj #10   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Reklam
ben aysun kaşıntı tüm vücudumda var.banyodan çıktıktan sonra kaşıntı daha çoğalıyor ve kırmızı lekeler oluşuyor özellikle başımda belimde göğsümde daha çok var.bazen uykularımı kaçırıyor lütfen cevabınızı bekliyorum.şimdiden teşekkürler.
Cevap Yaz
Hızlı Cevap
İsim:
Mesaj: