Hoş geldiniz sayın ziyaretçi Neredeyim ben?!

Web sitemiz; forum, günlük, video ve sohbet bölümlerinin yanı sıra; Skype ile ilgili Türkçe teknik destek makaleleri, resim galerileri, geniş içerikli ansiklopedik bilgiler ve çeşitli soru-cevap konuları sunmaktadır. Daima faydalı olmayı ilke edinmiş sitemize sizin de katkıda bulunmanız bizi son derece memnun eder :) Üye olmak için tıklayınız...


Sohbet (Flash Chat) Forumda Ara

Bilgisayarda kayıtlı resimleri görüntülemekte sorun yaşıyorum, yardım eder misiniz?

Bu konu Soru-Cevap forumunda alican-52 tarafından 10 Ocak 2009 (22:46) tarihinde açılmıştır.FacebookFacebook'ta Paylaş
1899 kez görüntülenmiş, 2 cevap yazılmış ve son mesaj 21 Temmuz 2010 (00:11) tarihinde gönderilmiştir.
  • Bu konuyu beğendiniz mi?   
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın:    « Önceki Konu | Sonraki Konu »      Yazdırılabilir Sürümü GösterYazdırılabilir Sürümü Göster    AramaBu Konuda Ara  
Eski 10 Ocak 2009, 22:46

Bilgisayarda kayıtlı resimleri görüntülemekte sorun yaşıyorum, yardım eder misiniz?

#1 (link)
alican-52
Ziyaretçi
alican-52 - avatarı
arkadaşlar bendeki sorun resim görüntüleme sorunu kendi resimlerimden oluşan bir klasöroluşturdum bu klasörü açıp sağ click yapıp gürüntülemeyi küçük resimler yapıyorum ve oradaki resimler o klasörde olmayan resimler gözüküyo ve ben o resimlere çift click yapıp windows resim ve fax görüntüleyici ile açtığımda resimler o dosyada bulunan resimlerden çıkıyor yani doğru gözüküyor ama küçük resimlere bakarken örneğin babannemin resmi gibi gözüküyo tıklıyorum benim resmim çıkıyo bu neden olur bana bi yardım edin yaaf
Son Düzenleyen alican-52; 10 Ocak 2009 @ 23:05. Sebep: cevap gelmiyor belkide dikkat çekmiyor başlık hatası olabilir
Rapor Et
Reklam
Eski 11 Ocak 2009, 02:44

Bilgisayarda kayıtlı resimleri görüntülemekte sorun yaşıyorum, yardım eder misiniz?

#2 (link)
tHeBruTaLiTyOfHeLL
Ziyaretçi
tHeBruTaLiTyOfHeLL - avatarı
Daha Önceden Senin Sorunu Bende Yaşadım, Yeni Bir Klasör Aç Oraya At Kurtul
Rapor Et
Eski 21 Temmuz 2010, 00:11

Bilgisayarımda Windows Resim ve Faks görüntüleyicisi Yok

#3 (link)
sinasi345
Ziyaretçi
sinasi345 - avatarı
Arkadaşlar Bilgisayarımda Windows Resim ve Faks görüntüleyicisi Yok
Şimdi tüm gif dosyaları jpeg şeklinde acıyor ama dosyanın uzantısı değişmiyor hala gif.Ben gif bir resme her zaman jpeg olarak ac demiştim bundan önce sonra Windows resim ve faks görüntüleyicisi kayboldu bilgisayardan.Tekrardan yüklemek yada onarma varmı acaba Varsa yardımcı olurmusnuz
Karşı tarafa yolladğım gif resimlerde jpeg ye dönüşüyor oynamıyor
Ayrıca photo gif programlarınıda kullanamıyorum faydası olmuyor
yardımlarınızı bekliyorum

Not:Forumun Acemesiyim Yanlış bir şey yaptıysam kusura bakmayn...
Rapor Et
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adı:
Önce bu soruyu cevaplayın
Mesaj:








Yeni Soru
Sayfa 0.121 saniyede (62.33% PHP - 37.67% MySQL) 16 sorgu ile oluşturuldu
Şimdi ücretsiz üye olun!
Saat Dilimi: GMT +3 - Saat: 07:04
  • YASAL BİLGİ

  • İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan MsXLabs.org forum adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre tüm kullanıcılarımız yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. MsXLabs.org hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) iş günü içerisinde MsXLabs.org yönetimi olarak tarafımızdan gerekli işlemler yapıldıktan sonra size dönüş yapılacaktır.
  • » Site ve Forum Kuralları
  • » Gizlilik Sözleşmesi