PC Görünümü Üye Ol
Forum Ana Sayfa
Soru-Cevap > CPU kullanımı kaç olmalıdır?
1 23...Son
«Önceki KonuSonraki Konu»
Ziyaretçi18:39, 13 Ocak 2009 
bilgisayarda cpu kullanımı kaç olmalı...benim modelim casper ıntel pentium 4 3.06 ghz 224 mb ram..ve ramım düşük mü?
En iyi cevap ICE-MAN tarafından gönderildi

s_guler93 adlı kullanıcıdan alıntı:
arkadaşlar ben de birşey sorucam bu konuyla ilgili ben de yeni pc aldım ilk başta cpu kullanımı%1 %2 fln gösteriyordu ama daha sonra %27den aşağı inmez oldu neden böyle olduğunu çok merak ediyorum bir cevap verebilirseniz sevinirim şimdiden tşkkürler
Cpu kullanımı bilgisayarın herhangi bir işlem yapmasına göre değişir mesela şuanda benim benim Cpu kullanımı %15 de bunun yükselip alçalma sebebi işlemcinin yükte olduğunu gösterir yani herhangi bir program vs. yada mausun hareket etmesi buna etkendir internet tarayıcısı msn ve bunun gibi araçlarda Cpu kullanımını değiştirir. Cpu ve SD kullanımı sizi acaba pc de bir sorunmu var sorusuna yöneltmesin bu gayet normal ve olması gereken birşeydir. Eğer herhangi bir işlem yapmıyor ve Cpu , SD kullanımı sabit birşekilde yüksek değerlerde duruyorsa ( örn: %50 veya üstü) ve pc de donmalar yada kasmalar oluyorsa ozaman bir sorun var demektir..

şu anlık endişe uyandıracak herhangi bir durum söz konusu değil.. ;)
Benzer Konular:
Etiketler:
  • cpu kullanimi
  • cpu kullanimi nedir
  • cpu ne demek
Cevap
tHeBruTaLiTyOfHeLL19:17, 13 Ocak 2009 
Şimdilik Normal Mı İyi mi Kötü mü Hiç Belli Olmaz.

PC'niz Boşta Durumu CPU % Kaç Yazıyor ?_? Öğrenmek İçin ( Ctrl Alt Delete Yapın Performans'a Bakın )

CPU Kullanımı Her İşlemcilerde Farklıdır, Ne Kadar Güçlü İşlemci Olursa CPU Kullanım Düşük Olur, Çok Zorlarsa Yükselmeye Başlar.

RAM'ın Çok Düşük, Tahmin Ettiğim DDR400 MHZ Ram Kullanıyorsundur Büyük İhtimalle, Yükseltmek İçin Biraz Zor Bulunabilir. PC'nizde Mozilla Firefox Kurulumu ?_? Herhangi Bir Site'lere Girdiğinde Kilitlenme Oluyormu ?_? Olursa RAM Düşük Anlamına Gelir.

Günümüzde PC Kullanıcılara En Az 1GB RAM Sahiptir.
Cevap
Blue Blood21:58, 13 Ocak 2009 
Alıntı:
bilgisayarda cpu kullanımı kaç olmalı...benim modelim casper ıntel pentium 4 3.06 ghz 224 mb ram..ve ramım düşük mü?
Cpu kullanımı %100 de olsa %1 de olsa senin için pek önemli değildir. %100 olduğunda işlemcin aşırı ısınmasın yeter herşeyin üstesinden gelir.

Sana tavsiyem yeni bir bilgisayar al.
İşlemci C2D 8400
Ekran Kartın Nvidia 8600 ve üstü...Ati 4000 serisi
Ramlerinide en düşük 3Gb yap...
Cevap
s_guler9311:23, 15 Temmuz 2009 
arkadaşlar ben de birşey sorucam bu konuyla ilgili ben de yeni pc aldım ilk başta cpu kullanımı%1 %2 fln gösteriyordu ama daha sonra %27den aşağı inmez oldu neden böyle olduğunu çok merak ediyorum bir cevap verebilirseniz sevinirim şimdiden tşkkürler
Cevap
ICE-MAN23:10, 15 Temmuz 2009 
s_guler93 adlı kullanıcıdan alıntı:
arkadaşlar ben de birşey sorucam bu konuyla ilgili ben de yeni pc aldım ilk başta cpu kullanımı%1 %2 fln gösteriyordu ama daha sonra %27den aşağı inmez oldu neden böyle olduğunu çok merak ediyorum bir cevap verebilirseniz sevinirim şimdiden tşkkürler
Cpu kullanımı bilgisayarın herhangi bir işlem yapmasına göre değişir mesela şuanda benim benim Cpu kullanımı %15 de bunun yükselip alçalma sebebi işlemcinin yükte olduğunu gösterir yani herhangi bir program vs. yada mausun hareket etmesi buna etkendir internet tarayıcısı msn ve bunun gibi araçlarda Cpu kullanımını değiştirir. Cpu ve SD kullanımı sizi acaba pc de bir sorunmu var sorusuna yöneltmesin bu gayet normal ve olması gereken birşeydir. Eğer herhangi bir işlem yapmıyor ve Cpu , SD kullanımı sabit birşekilde yüksek değerlerde duruyorsa ( örn: %50 veya üstü) ve pc de donmalar yada kasmalar oluyorsa ozaman bir sorun var demektir..

şu anlık endişe uyandıracak herhangi bir durum söz konusu değil..
Cevap
scream241817:31, 27 Eylül 2009 
Merhaba cpu kullanımı nedir?İşlemcinin ısı sı mı oluyor?ben pcsxe denen emülatör ile ps2 oyunlarını pc de oynuyorum wwe smackdown vs raw 2009 vs.fakat oynarken cpu kullanımı %50 ile %80 arası gidip geliyor ideal cpu kullanımı % de kaçtır.Ve bunun bi zararı olur mu pc ye?Bu soruların cevabını verebilirmisiniz.
Cevap
Misafir01:03, 29 Ocak 2010 
YA BEN DE Bİ SEY SORMAK İSTİYORUM ...
BİLGİSAYARIM ÇİFT ÇEKIRDEK BİLG.DA 2,KULLANICI HESABI ACIYORUM KULLANDIĞIM ADMINISTÖR HESABI BEN BİLG. ACIKKEN BASLAT<MENUSUNDEN KULLANICI DEĞİŞTİR DİYORUM 2 HESAP TA GOZUKUYOR BURAYA KADAR Bİ Şİ YOK BILG.KAPATTIP ACTIKTAN SONRA BENIM NORMALDE KULLANDIĞIM ADMINISTÖR HESABI SILINIYOR VE YENI ACTIĞIM HESAP (KULLANICI)GELIYO BUTUN PC LERDE MI BOLE YOKSA BENIM PC DE MI SORUN WAR
Cevap
xprensx04:27, 2 Mart 2010 
mrb benim CPU suan face. açık youtube açık ve burası açık %15 te ama youtube'dan bişey izlerken masallah %90 dan aşagı inmiyor bazı sitelerdede öyle celeron 1.70 işlemci 512mb ram 32mb ekran kartı tabi ekran kartı 32mb olunca 480 mb oluyor ram de pcmden memnunum ben ama hızlanması için yada extra bişeyler önerisenizde memnun olurum şimdiden teşekkür ederim.
Cevap
Misafir17:44, 17 Mart 2010 
bende bilmiyorum bendede çıkıyo ama sildim onu şimdi ise knight açılmıyo
Cevap
Misafir11:17, 3 Temmuz 2010 
ya benim pc cpu kullanımı hep %3-%6 arası normalmi
Cevap
1 23...Son
«Önceki KonuSonraki Konu»
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adınız:
Doğrulama
Mesaj:
Tüm Soru-Cevap Konuları
Benzer Konular
9 aylık bebek kaç kilo olmalıdır?
İletişimin doğru kullanımı nasıl olmalıdır?
Evlenmenin yaşı kaç olmalıdır?
4 aylık bebek kaç kilo olmalıdır?
En düşük YGS puanları kaç olmalıdır?