Cevap Yaz Önceki Konu Sonraki Konu

Adobe Photoshop CS3 nasıl kullanılır?

Gösterim: 67274 | Cevap: 48
  • adobe photoshop cs3 kullanimi
  • cs3 nasil kullanilir
  • photoshop cs3 nasil kullanilir
musty1225
Cevaplanmış   |    16 Ocak 2009 21:20   |   Mesaj #1   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Adobe Photoshop CS3 nasıl kullanılır?

Adobe Photoshop Cs3 nasıl kullanılır? [resimli anlatım]
En iyi cevap Rower tarafından gönderildi

Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

arkadaşlar ben bu programı indirdim ama nasıl kullanılacağını bilmiyorum yardımcı olursanız teşekkürler... :)


İnceleyiniz.
http://www.msxlabs.org/forum/interne...-dersleri.html

fadedliver
16 Ocak 2009 23:37   |   Mesaj #2   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
İnceleyiniz
Adobe Photoshop CS3 Beta v10.0 x 2006.12.08 - MsXLabs

Adobe Photoshop Dersleri
SEDEPH ve careless_WhispeR bu mesajı beğendi.
Ziyaretçi
30 Ocak 2009 08:41   |   Mesaj #3   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

PHOTOSHOP YÜKEDİMDE BİRTÜRLÜ AÇAMIYORUM:(

BEN PHOTOSHOP PROGRAMINI İNDİRDİM AMA HANGİ DOSYADAN AÇILDIĞINI BİLMİYORUM
sensizim20
25 Mart 2009 00:51   |   Mesaj #4   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

resim yapmak istiyorum ama olmuyooo

slm ben yeni üyeniz ismim ecemsu siz ecem diyebilersz bende adobe potoshop cs3 var ama nasıl resim yapılır bilmiyom yardım edermisinz şimdiden tşkr herkese ii geceler
25 Mart 2009 00:55   |   Mesaj #5   |   
Keten Prenses - avatarı
MsXLabs Üyesi
..

42599
8.266 mesaj
Kayıt Tarihi:Üyelik: 28-03-2008
Alıntı
fadedliver adlı kullanıcıdan alıntı

İnceleyiniz
Adobe Photoshop CS3 Beta v10.0 x 2006.12.08 - MsXLabs

Adobe Photoshop Dersleri

..
buluttasarım
27 Temmuz 2009 20:38   |   Mesaj #6   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
ben kulanmayı bılıyom
bı sorun varsa bana dıye bılırsın 5 senedır bu programı kulanıyom kardeslerımıze yardım etmek bızım vasıfemız ısdedıyın konuda yardıcı ola bılırımm
_pasaqlu_
6 Ağustos 2009 08:48   |   Mesaj #7   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
sLm ßulutTasarıım ßende cs3 kuLLanııyorum resimi düzenLeye ßiliorum ama tek bozunTu resimi kaydet diyorum atıık olarak kaydediyor ßu konuda yardıımcıı oLursan çok sewiNirim $imdiden t$kLer..!
starr_09
6 Eylül 2009 16:26   |   Mesaj #8   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
photoshop programı nasıl kullanılır öğrenmeye çalışıyorum ama bi türlü öğrenemedim...yardımcı olursanız sevinirim...
Misafir
13 Eylül 2009 17:38   |   Mesaj #9   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
arkadaşlar iki resim üst üstte nasıl yapıştırılır yani bi resmin kenarına başka bi resmi yapıştırmak nasıl oluyo anlatırsanız sevinirim...
Misafir
15 Eylül 2009 22:57   |   Mesaj #10   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Bu programı öğrenmek istiyorum Yardımcı olur musun ?
Cevap Yaz
Hızlı Cevap
İsim:
Mesaj:
Önceki Konu Sonraki Konu

Adobe Photoshop CS3 nasıl kullanılır? Konusuna Benzer Konular

Etiketler:
  • adobe photoshop cs3 kullanimi
  • cs3 nasil kullanilir
  • photoshop cs3 nasil kullanilir
Adobe Photoshop CS4 nasıl kullanılır?
Gönderen: efsane38trtc Forum: Soru-Cevap
Cevap: 13
Son Mesaj: 21 Temmuz 2015 16:18
Photoshop (Photoshop Nedir? - Photoshop Nasıl Kullanılır?)
Gönderen: Blue Blood Forum: Yazılım
Cevap: 105
Son Mesaj: 1 Ocak 2013 19:40
Adobe Cs3 Photoshop'un full versiyonunu nasıl bulabilirim?
Gönderen: _KleopatrA_ Forum: Soru-Cevap
Cevap: 1
Son Mesaj: 11 Kasım 2012 13:54
Photoshop CS3 nasıl indirebilirim?
Gönderen: burtik2926 Forum: Soru-Cevap
Cevap: 3
Son Mesaj: 5 Temmuz 2010 12:53
Adobe Photoshop CS3 Beta v10.0 x 2006.12.08
Gönderen: clients Forum: Arşive Kaldırılan Konular
Cevap: 0
Son Mesaj: 16 Aralık 2006 19:11
Sayfa 0.352 saniyede 10 sorgu ile oluşturuldu