Hoş geldiniz sayın ziyaretçi Neredeyim ben?!

Web sitemiz; forum, günlük, video ve sohbet bölümlerinin yanı sıra; Skype ile ilgili Türkçe teknik destek makaleleri, resim galerileri, geniş içerikli ansiklopedik bilgiler ve çeşitli soru-cevap konuları sunmaktadır. Daima faydalı olmayı ilke edinmiş sitemize sizin de katkıda bulunmanız bizi son derece memnun eder :) Üye olmak için tıklayınız...


Sohbet (Flash Chat) Forumda Ara

Bilgisayar sürekli donuyor, çözümü nedir?

Bu konu Soru-Cevap forumunda glader tarafından 23 Ocak 2009 (14:15) tarihinde açılmıştır.FacebookFacebook'ta Paylaş
148673 kez görüntülenmiş, 163 cevap yazılmış ve son mesaj 4 Mayıs 2014 (13:49) tarihinde gönderilmiştir.
  • 5 üzerinden 3.36  |  Oy Veren: 25      
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın:    « Önceki Konu | Sonraki Konu »      Yazdırılabilir Sürümü GösterYazdırılabilir Sürümü Göster    AramaBu Konuda Ara  
Eski 23 Ocak 2009, 14:15

Bilgisayar sürekli donuyor, çözümü nedir?

#1 (link)
glader
Ziyaretçi
glader - avatarı
Benim sorunum bilgisayarımın donması. Özellikle internete bağlandığımda internet explorer veya başka bir browser açınca pc donuyor ve ctrl + alt + del de işlemiyor. Bazende bilgisayar açılırken ekranda hoşgeldin yazısı çıktığında öyle kalıyor ve bilgisayar açılmıyor. Çoğu zamanda pc açılıyor masaüstü ekrana geliyor ve birşeye tıkladığım zaman donuyor. Ne yapmalıyım?
En iyi cevap Misafir tarafından gönderildi

Slm arkadaşlar pc lerde donma oluyorsa kasayı açıp iyice temizleyin virüs taramasından geçirin export güncelleyin bir sonuç alamadıysanız format atınız kesin sonuç alıcaksınız iyi günler ( ama pc formatladıktan sonra export güncelleyin hızlı güncellemeyi tavsiye etmiyorum .) bunları yaparsanız pc donması ortadan kalkacaktır 6 ayda bir bilgisayarınıza format atmayı öneririm sizlere kasmanın önüne kesinlikle geçiyor iyigünler.
Benzer Konular: Etiketler:
  • bilgisayar surekli donuyor
  • bilgisayarim cok donuyor
  • bilgisayarim surekli donuyor
  • pc donuyor
  • pc neden donar
Rapor Et
Reklam
Eski 23 Ocak 2009, 14:21

Bilgisayar sürekli donuyor, çözümü nedir?

#2 (link)
Eski Üyelerin Ruhları
Blue Blood - avatarı
HijackThis indir - HijackThis download

Proğramı kurduktan sonra çalıştırın.

hjbh4

işaretli yeri tıklayın ve...

Sisteminizi tarayacak... size sonuçları göstericek...

19056c

Gelen uyarılara evet veya tamam deyiniz. İşlem bittikten sonra bilgisayarınızı kapatıp yeniden açınız...
Son Düzenleyen Valeria; 4 Eylül 2011 @ 21:47. Sebep: Link yenilendi.
Rapor Et
Eski 23 Ocak 2009, 14:24

Bilgisayar sürekli donuyor, çözümü nedir?

#3 (link)
fadedliver
Ziyaretçi
fadedliver - avatarı
donma nedenleri
1-)işlemci kendine soğutamadığından donar
2-)bios ayarlarındaki bir bozukluktan donar
3-)donanım cakışmasından donar
4-)bilgisayarındaki bir virüsten dolayı donar
5-)donanımın işletim sistemini kaldıramadığından donar
6-)over clock (hız aşımı) yapmadan dolayı donar

son driver sürücülerini bulup güncelleyiniz.
Rapor Et
Eski 23 Ocak 2009, 14:35

Bilgisayar sürekli donuyor, çözümü nedir?

#4 (link)
glader
Ziyaretçi
glader - avatarı
Alıntı:
AngelFRANTIX adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

HijackThis indir - HijackThis download

Proğramı kurduktan sonra çalıştırın.



işaretli yeri tıklayın ve...

Sisteminizi tarayacak... size sonuçları göstericek...



Gelen uyarılara evet veya tamam deyiniz. İşlem bittikten sonra bilgisayarınızı kapatıp yeniden açınız...
İşe yaradı galiba çok teşekkürler
Rapor Et
Eski 11 Nisan 2009, 13:49

Bilgisayar sürekli donuyor, çözümü nedir?

#5 (link)
master25
Ziyaretçi
master25 - avatarı
arkadaşlar ben burda yeni değilim aslında ama önceki nick i unutunca yeniden aldım girdim.benimde pc de garip bir sorun var.pc açılıyor ve rahat bir şekilde pc yi bir kaç saat rahatlıkla kullanıyorum ama sonra donuyor fakat mouse hareket, ediyor tıklamak felan işe yaramıyor(ctrl+alt+delete) ve diğerleri....yeniden aç kapat yapıyorum ama canımı sıkmaya başladı bu durum.yardımcı olursanız çok sevinirim....
Rapor Et
Eski 21 Temmuz 2009, 23:57

Bilgisayar sürekli donuyor, çözümü nedir?

#6 (link)
onur.snmz
Ziyaretçi
onur.snmz - avatarı
ya arkadaşlar benim bilgisayar hep donup kalıyo ya şimdide donuya 5 dk aralarla donuyo aranızda bilgisayar uzamnı varsa bana bi yardım edin ltf
Rapor Et
Eski 22 Temmuz 2009, 00:56

Bilgisayar sürekli donuyor, çözümü nedir?

#7 (link)
MazessezaM
Rower - avatarı
Alıntı:
onur.snmz adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

ya arkadaşlar benim bilgisayar hep donup kalıyo ya şimdide donuya 5 dk aralarla donuyo aranızda bilgisayar uzamnı varsa bana bi yardım edin ltf
Alıntı:
fadedliver adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

donma nedenleri
1-)işlemci kendine soğutamadığından donar
2-)bios ayarlarındaki bir bozukluktan donar
3-)donanım cakışmasından donar
4-)bilgisayarındaki bir virüsten dolayı donar
5-)donanımın işletim sistemini kaldıramadığından donar
6-)over clock (hız aşımı) yapmadan dolayı donar

son driver sürücülerini bulup güncelleyiniz.
1. İşlemcinin hangi sıcaklılarda oluğunu yardımcı bir programla kontrol ediniz.Normal sıcaklık değerleri 40 50 °C arasıdır.
2. Bios ayarlarının değiştirilmemiş olduğunundan emin olun.
3.Herhangi bir donanım çakışması söz konusu ise ilgili donanımı pasif hale getirin.
4.Bilgisayarınıza virüs bulaşmış olabilir virüs programı kullanınız.
5. Sisteminiz kaldırmıyor olabilir örnek ram yetersizliği işlemci kasması gibi arkaplanda çalışan gereksiz programları sonlandırın.
6.O.C Overlock yapılmış ise gereğinden fazla hız aşımı donamaya sebep olabilir tekrar fabrika ayarlarına geri dönüş yapın.
Rapor Et
Eski 22 Temmuz 2009, 05:44

Bilgisayar sürekli donuyor, çözümü nedir?

#8 (link)
onur.snmz
Ziyaretçi
onur.snmz - avatarı
ya kurban olayım size arnızda güzelbi program bilen yokmu yha bilgisayra donp kalıyo sıra sıra bende deli oluyom yha aranızda bi bilgisayarcı yokmu
Rapor Et
Eski 22 Temmuz 2009, 13:39

Bilgisayar sürekli donuyor, çözümü nedir?

#9 (link)
p@®@Dσkگ
ozti - avatarı
Alıntı:
onur.snmz adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

ya kurban olayım size arnızda güzelbi program bilen yokmu yha bilgisayra donp kalıyo sıra sıra bende deli oluyom yha aranızda bi bilgisayarcı yokmu
Yukarıdaki mesajlar'da belirtilen konulara dikkat edin.Sistemiz sürekli aynı şekilde sorun yaratıyorsa sisteminiz yaptığınız işlemler için yetersiz kalıyor yada donanım ekipmanlarınızda sorun var demektir upgrade edin ve donanımlarınızı güncelleyin.Eğer parçalarınızda arıza var ise format yada yazılımsal olaylar çok fazla bir değişiklik yaratmayacaktır.
Rapor Et
Eski 28 Ağustos 2009, 23:23

Bilgisayar sürekli donuyor, çözümü nedir?

#10 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
ara ara donuyor neden
Rapor Et
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adı:
Önce bu soruyu cevaplayın
Mesaj:








Yeni Soru
Sayfa 0.158 saniyede (70.83% PHP - 29.17% MySQL) 17 sorgu ile oluşturuldu
Şimdi ücretsiz üye olun!
Saat Dilimi: GMT +3 - Saat: 03:28
  • YASAL BİLGİ

  • İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan MsXLabs.org forum adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre tüm kullanıcılarımız yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. MsXLabs.org hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) iş günü içerisinde MsXLabs.org yönetimi olarak tarafımızdan gerekli işlemler yapıldıktan sonra size dönüş yapılacaktır.
  • » Site ve Forum Kuralları
  • » Gizlilik Sözleşmesi