Masaüstü Görünümü Üye Ol
Forum Ana Sayfa
Soru-Cevap > DVD disklere müzik dosyası nasıl yazdırılabilir?
1 2
«Önceki KonuSonraki Konu»
Ziyaretçi18:43, 24 Ocak 2009 
boş dvd cd sine şarkı atamıyorum normal mp3 cd sine atıyorum ama dvd ye atamıyrum yardımcı ollursanız sevirim şimdiden tşk ederim...
En iyi cevap MeLL tarafından gönderildi

Ziyaretçi adlı kullanıcıdan alıntı:
boş dvd cd sine şarkı atamıyorum normal mp3 cd sine atıyorum ama dvd ye atamıyrum yardımcı ollursanız sevirim şimdiden tşk ederim...

Hangi programı kullanıyorsunuz.DVD yazdırmanız için programdaki seçeneklerden DVD yi seçmeniz gerekiyor.
Cevap
MeLL19:25, 24 Ocak 2009 
Ziyaretçi adlı kullanıcıdan alıntı:
boş dvd cd sine şarkı atamıyorum normal mp3 cd sine atıyorum ama dvd ye atamıyrum yardımcı ollursanız sevirim şimdiden tşk ederim...

Hangi programı kullanıyorsunuz.DVD yazdırmanız için programdaki seçeneklerden DVD yi seçmeniz gerekiyor.
Cevap
Misafir13:43, 14 Eylül 2009 
nasil yazdirilir?
Cevap
Misafir16:26, 14 Kasım 2009 
nero express programını kullanın /ses cdsi deyin/ses ----DVD----sioluştur deyin müziklerini atın içine oluyor bir dvdye 900 şarkı falan sıgıyor
Cevap
Misafir20:04, 15 Aralık 2009 
ben boş cd ye nasıl şarkı atılır
Cevap
Misafir19:48, 19 Ocak 2010 
offf nolur bi yapamadım ayrıntlı ...............
Cevap
Misafir12:28, 1 Nisan 2010 
bos cd ye muzik nasil atılır
Cevap
Misafir18:23, 17 Nisan 2010 
[QUOTE]bos cd ye nasıl resim atılır
Cevap
Misafir21:45, 22 Mayıs 2010 
bos cd ye muzik nasil atilir ile ilgili daha fazla bilgi istiyorum
Cevap
Misafir12:52, 15 Nisan 2011 
yaaa tamamda yapıyom olmo nedcem ben yaaaaa
Cevap
1 2
«Önceki KonuSonraki Konu»
Tüm Soru-Cevap Konuları
Benzer Konular
PNG dosyası nasıl açılır?
AoA DVD Copy - Gelişmiş DVD Kopyalama ve Yakma Aracı
Rar dosyası nasıl açılır?
DVD Rom DVD'yi görüyor, CD yi görmüyor çözümü nedir?
Altdo DVD Burner - CD/DVD Yazdırma ve Düzenleme Yazılımı