Arkadaşlar ben turk malının hiç böyle olacağı aklımın ucundan geçmedi, donanımlarına bakıp , kız arkadaşıma hesiye aldım , ve sonrası rezil oldum, 2 günü resetler mavi ekranlar , 15 gün sonra kız leptobu getirip kafama vurdu , bu benim çok zoruma gitti, günlerce uğraştım , ne formatlar attım ne hdd onarımlar hdd fabrıka ayarlarına çevirmeler hiç biri tutmadı , ben çıldırdım.
Başlarda program kurmaya başlamazdan exe dosyasına tıklamazdan reset attı, uğraştım zoraki 1 kaç yazılım yükledim ama tutmadı, tüm ayarlarımı bozdu reset üstüne reset mavi ekran hatası bitmek bilmedi, neredeyse cihazı sökecektim ama garanti nedeniyle dokunmadım.
Aldım götürdüm aldığım mağaza teknosaya oradan servise gönderdik, malum cumartesi pazar çalışmıyorlar,
pc ellerine geçenekadar 3 gün geçti, aradan 1 hafta oldu dün casper'i' aradığımda hala bilgisayara hiç dokunmadıklarını öğrendim.
Delirecem ya şimdik hahiç bakmazdan leptop bana gelecek yada birşeyler saçmalayacaklar.
10 GÜN DOLUNCA aynı özelliklerde pc tahsıs etmek zorundalar, garanti şartları böyle, 10 iş günü tamiri gerçekleşmeyen cihazlarda bunu yapmak zorundalar.
bizim kasperle başımız çok ağrıyacağa benziyor, erkenden gidebilseydik haklıydık ama şimdik 1 ay geçti.
Benim izleyeceğim yol bana servisten gelen bilgisayarı hemen kontrol edip mavi ekran hatası vermesi için uğaraşacam, tam 6 kez aynı arıza için servise gönderirsem, malın garantisine göre ayıplı olduğu sayılıp yenizini yada para iadesini yapmalarını isteye bilirim. bunu elde edemezsem nefesimi tüketici haklarında tüm haklarımı aramaya harcayacağım.
Şeytan gibi nereden casper'e bulaştım içim içimi yiyorum gitti 1,700 tl .
Şimdik hala kesper bilgisayardan memnunum diyenler varsa yuh derim yani.