Hoş geldiniz sayın ziyaretçi Neredeyim ben?!

Web sitemiz; forum, günlük, video ve sohbet bölümlerinin yanı sıra; Skype ile ilgili Türkçe teknik destek makaleleri, resim galerileri, geniş içerikli ansiklopedik bilgiler ve çeşitli soru-cevap konuları sunmaktadır. Daima faydalı olmayı ilke edinmiş sitemize sizin de katkıda bulunmanız bizi son derece memnun eder :) Üye olmak için tıklayınız...


Forumda Ara

Baldır ve diz ağrısının sebepleri nelerdir?

Bu konu Soru-Cevap forumunda Ziyaretçi tarafından 5 Şubat 2009 (19:39) tarihinde açılmıştır.
42681 kez görüntülenmiş, 38 cevap yazılmış ve son mesaj 23 Aralık 2012 (08:10) tarihinde gönderilmiştir.
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Eski 5 Şubat 2009, 19:39

Baldır ve diz ağrısının sebepleri nelerdir?

#1 (link)
Ziyaretçi
Ziyaretçi
Ziyaretçi - avatarı
Sponsorlu Bağlantılar Sponsorlu Bağlantılar
merhaba iyi akşamlar benim diz ve baldır agrım var bu zaman zaman oluyor bir bacagım agırıyor bu agrı geçtikten öteki bacagıma vurmaya başlıyor bana yardımcı olursanız sevinirim çok teşekkür ederim tekrar iyi akşamlar
En iyi cevap Misafir tarafından gönderildi

kaslar gerılme yapmıstır buyuk ıhtımalle ama doktora gıtmenı tawsıye edıyorum cunku kas agrılarının dıger bır nedenıde karacıgerdır baska neler var mesela cunku karacıger hastalıgında da baldır ve kas agrıları olabılır buz tedavısı uygula gecmez ıse doktora gorunmenı tavsıye edıyorum..
Sponsorlu Bağlantılar
Rapor Et
Eski 5 Şubat 2009, 23:18

Baldır ve diz ağrısının sebepleri nelerdir?

#2 (link)
MsXLabs Üyesi
Keten Prenses - avatarı
Kas ağrısı olabilir eforla artıyor mu? yada daha nemli havalardamı ağrıyor diziniz. muayene olmadan ve grafiler çekilmeden bişey söylenemez.. bir ortopediste görünmenizi öneriyorum
sağlıklı günler dilerim
Rapor Et
Eski 28 Eylül 2009, 19:39

Baldır ve diz ağrısının sebepleri nelerdir?

#3 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
Alıntı:
baldır ağrıları
benim baldırlarımda aşırı ağrı var yürürken çok rahatsız ediyor sık sık nüksetmekte acaba nedeni ne olabilir ben öğrenciyim cevabınız için şimdiden teşekkür ederim

az önce size bir soru yönelttim fakat cevabını alamadım kısa sürede cevap yollarsanız sevinirim iyi çalışmalar
Son Düzenleyen Misafir; 28 Eylül 2009 @ 19:43. Sebep: Mesajlar Otomatik Olarak Birleştirildi
Rapor Et
Eski 12 Aralık 2009, 23:14

Baldır ve diz ağrısının sebepleri nelerdir?

#4 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
kaslar gerılme yapmıstır buyuk ıhtımalle ama doktora gıtmenı tawsıye edıyorum cunku kas agrılarının dıger bır nedenıde karacıgerdır baska neler var mesela cunku karacıger hastalıgında da baldır ve kas agrıları olabılır buz tedavısı uygula gecmez ıse doktora gorunmenı tavsıye edıyorum..
Rapor Et
Eski 17 Ocak 2010, 14:17

Baldır ve diz ağrısının sebepleri nelerdir?

#5 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
damar ın yeterli kan akışına izin vermiyor sanırım arkadasımda bu sorunda şikayetçiydi doktor böyle demiş
Rapor Et
Eski 5 Şubat 2010, 22:32

Baldır ve diz ağrısının sebepleri nelerdir?

#6 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
baldırıma aniden kıramp şeklinde ağrı giriyor.İlk zamanlar iğneleme şeklinde sürekli ağrı sonrasında şiddetli kıramp ağrıları oluyor.Şimdi o zamana göre o iğnelemeler gecti ama gün içinde ve gece uyurken 4-5 kere şiddetli şekilde ağrılarım oluyor uroloji,ortopedi ve kalp damar cerrahına gittim bir sonuç alamadım sadece bakıp gönderdiler ilaç verdiler ama bir faydasını görmedim..yardımcı olursanız cok sevinirim şimdiden teşekkürler..
Rapor Et
Eski 14 Nisan 2010, 23:16

baldır ağrısı

#7 (link)
burock42
Ziyaretçi
burock42 - avatarı
ben futbol oynarken sol baldırıa bir ağrı girdi ve sanki baldırıma iğne batıyo gibi oluyo baldırım ağrıdığı zaman topa vuramıyorum bacak çekmesinden şüpeleniyom ama başka bişi olabilirmi??????????
Rapor Et
Eski 15 Nisan 2010, 09:54

Baldır ve diz ağrısının sebepleri nelerdir?

#8 (link)
MsXTeam
Valeria - avatarı
Alıntı:
burock42 adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

ben futbol oynarken sol baldırıa bir ağrı girdi ve sanki baldırıma iğne batıyo gibi oluyo baldırım ağrıdığı zaman topa vuramıyorum bacak çekmesinden şüpeleniyom ama başka bişi olabilirmi??????????

Bir ortopedi uzmanına görünmelisiniz . Sağlıklı günler .
Rapor Et
Eski 3 Mayıs 2010, 08:54

agrım var

#9 (link)
geceay57
Ziyaretçi
geceay57 - avatarı
benim dizden ayaga kadar agrım var 4 gündür agrı kesici kullanıyorum ama gecmedi ilacın etkisi azaldıgında agrı yeniden yavaş yavaş şiddetleniyor bi hap daha içiyorum ne yapmalıyım
Rapor Et
Eski 3 Mayıs 2010, 08:59

Baldır ve diz ağrısının sebepleri nelerdir?

#10 (link)
MsXTeam
Valeria - avatarı
Alıntı:
geceay57 adlı kullanıcıdan alıntı Mesajı Görüntüle

benim dizden ayaga kadar agrım var 4 gündür agrı kesici kullanıyorum ama gecmedi ilacın etkisi azaldıgında agrı yeniden yavaş yavaş şiddetleniyor bi hap daha içiyorum ne yapmalıyım


Bir ortopedi uzmanına görünmelisiniz ve doktor tavsiyesi dışında ilça kullanmamanız sağlığınız için çok önemli. Sağlıklı günler .
Sponsorlu Bağlantılar
Rapor Et
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adı:
Önce bu soruyu cevaplayın
Mesaj:








Yeni Soru
Sayfa 0.201 saniyede (69.78% PHP - 30.22% MySQL) 17 sorgu ile oluşturuldu
Şimdi ücretsiz üye olun!
Saat Dilimi: GMT +2 - Saat: 22:13
  • YASAL BİLGİ

  • İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan MsXLabs.org forum adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre tüm kullanıcılarımız yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. MsXLabs.org hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) iş günü içerisinde MsXLabs.org yönetimi olarak tarafımızdan gerekli işlemler yapıldıktan sonra size dönüş yapılacaktır.
  • » Site ve Forum Kuralları
  • » Gizlilik Sözleşmesi