PC Görünümü Üye Ol
Forum Ana Sayfa
Soru-Cevap > İnsanlar neden ikiyüzlüdür?
«Önceki KonuSonraki Konu»
KANAKLAR11:02, 19 Haziran 2009 
neden insanlar iki yüzlüdür?
En iyi cevap Gece Prensesi tarafından gönderildi

Misafir adlı kullanıcıdan alıntı:
insan ikiyüzlü olmasın ya olmasın.bende bir anne var erkek arkadaşım eve geliyo (akrabamız aynı zamanda)ve annem bunu bilmiyo. çocuğun yüzüne o kadar güzel bakıyo konuşuyo gülüyo eğleniyo.çocuk gidiyo başlıyo dedikodusuna ya o çocuk kötü şöyle böyle diyip duruyo.ya nefret ediyorum böyle insanlıktan ya.ya arkaasından kötü söz söyleme yüzüne dediklerinin aynısını de.ya da yüzüne de kötü de arkadasındanda aynen ya off offff..başım dertte ne yapacam ben yaa=(
Bazı insanların doğasında vardır. Bunu yapmaktan zevk aldıkları için kendilerini alıkoyamazlar.
Cevap
fadedliver18:09, 19 Haziran 2009 
KANAKLAR adlı kullanıcıdan alıntı:
neden insanlar iki yüzlüdür?
Kendi çıkarları yüzünden...
Cevap
Misafir15:18, 23 Temmuz 2011 
insan ikiyüzlü olmasın ya olmasın.bende bir anne var erkek arkadaşım eve geliyo (akrabamız aynı zamanda)ve annem bunu bilmiyo. çocuğun yüzüne o kadar güzel bakıyo konuşuyo gülüyo eğleniyo.çocuk gidiyo başlıyo dedikodusuna ya o çocuk kötü şöyle böyle diyip duruyo.ya nefret ediyorum böyle insanlıktan ya.ya arkaasından kötü söz söyleme yüzüne dediklerinin aynısını de.ya da yüzüne de kötü de arkadasındanda aynen ya off offff..başım dertte ne yapacam ben yaa=(
Cevap
Gece Prensesi15:45, 10 Ağustos 2011 
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı:
insan ikiyüzlü olmasın ya olmasın.bende bir anne var erkek arkadaşım eve geliyo (akrabamız aynı zamanda)ve annem bunu bilmiyo. çocuğun yüzüne o kadar güzel bakıyo konuşuyo gülüyo eğleniyo.çocuk gidiyo başlıyo dedikodusuna ya o çocuk kötü şöyle böyle diyip duruyo.ya nefret ediyorum böyle insanlıktan ya.ya arkaasından kötü söz söyleme yüzüne dediklerinin aynısını de.ya da yüzüne de kötü de arkadasındanda aynen ya off offff..başım dertte ne yapacam ben yaa=(
Bazı insanların doğasında vardır. Bunu yapmaktan zevk aldıkları için kendilerini alıkoyamazlar.
Cevap
selda313116:35, 13 Mart 2013 
arkadaşıım benimle en iyi arkadaş fakat bana pek pas vermiyor balaka arkadaşlaru-ıma hep pas veriyor
Cevap
«Önceki KonuSonraki Konu»
Tüm Soru-Cevap Konuları
Benzer Konular
İnsanlar neden saçmalar?
İnsanlar neden kıskançtır?
İnsanlar neden kötü alışkanlıklara başlar, neden bırakamaz ve neden aile zarar görür?
İnsanlar neden öpüşür?
İnsanlar Neden Yaşlanır?