Cevap Yaz Önceki Konu Sonraki Konu

Bilgisayarımda komutlar çalışmıyor ve internetten dosya indiremiyorum, çözümü nedir?

Gösterim: 28559 | Cevap: 48
  • bilgisayarima program indiremiyorum
  • dosya indiremiyorum neden
  • neden program indiremiyorum
ASO83
Cevaplanmış   |    22 Haziran 2009 19:18   |   Mesaj #1   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Bilgisayarımda komutlar çalışmıyor ve internetten dosya indiremiyorum, çözümü nedir?

merhaba pc normal çalışıyor ama başlat-çalıştır- çalıştır komutları çalışmıyor antivirüz kuramıyorum hata veriyor disk birleştir çalışmıyor hata veriyor exlorerdan programlar indiremiyorum birazda pc yavaş bunlar neden olur ve nasıl çözebilirim?
En iyi cevap ozti tarafından gönderildi

Alıntı
ayhannorgas adlı kullanıcıdan alıntı

slm
internetten program indirmek istiyorum programı ındiri tıklıyorum program inmeye baslarken pc kapanıyor ve tekrar acılıyor ama program inmiyor

Merhaba ,

Sorunun ile alakalı bir kaç fikrim var.Bilgisayarına virüs girmiş olabilir , pc'de virüs programın kurulu ve aktif durumda mı ? , yada kaç tane virüs programı var birden fazla mı çakışma yapıyor da olabilir ? . Download başlarken pc'nin yaptığı restart her download işleminde mi yapıyor yoksa sadece bir linktemi çünkü indirdiğin dosya'da virüs vs zararlı bir içerik barındıyor olabilir..

Sana önerim bu dediğim konuları dikkate alıp Bilgisayarım > Özellikler > Başlangıç ve Kurtarma - Ayarlar > Sistem Hatası Tabın'daki Otomatik Olarak Yeniden Başlat Onay Kutusundaki İşaretin Aktifliği'ni Kaldırman.

Daha sonra hata veren işlemi tekrar etmen yani download ettiğin linki tekrar dene muhtemelen sistem restart etmiycek ve sana bir hata kod'u vericek o zaman sorunu çözmemiza daha kolay olabilir..

Saygılar..

fadedliver
22 Haziran 2009 19:53   |   Mesaj #2   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Alıntı
ASO83 adlı kullanıcıdan alıntı

merhaba pc normal çalışıyor ama başlat-çalıştır- çalıştır komutları çalışmıyor antivirüz kuramıyorum hata veriyor disk birleştir çalışmıyor hata veriyor exlorerdan programlar indiremiyorum birazda pc yavaş bunlar neden olur ve nasıl çözebilirim?

IE 6'da :

1.Internet Explorer'ı başlatın.
2.Araçlar menüsünde Internet Seçenekleri'ni tıklatın.
3.Gelişmiş sekmesinde, Akıllı etiketleri etkinleştir onay kutusunu tıklatıp temizleyin.
4.Tamam'ı tıklatın ve sonra Internet Explorer'ı yeniden başlatın.

IE 7'de :
1.Internet Explorer'ı başlatın.
2.Araçlar menüsünde Internet Seçenekleri'ni tıklatın.
3.Gelişmiş sekmesinde, Kod hata ayıklamasını devre dışı bırak (diğer) ve kod hata ayıklamasını devre dışı bırak (internet explorer)onay kutularını tıklatıp temizleyin.
4.Tamam'ı tıklatın ve sonra Internet Explorer'ı yeniden başlatın.

İşlemi yaptıktan sonra virüs programı yükleyip bilgisayarınızı tarayın.
ayhannorgas
24 Haziran 2009 22:14   |   Mesaj #3   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
slm
internetten program indirmek istiyorum programı ındiri tıklıyorum program inmeye baslarken pc kapanıyor ve tekrar acılıyor ama program inmiyor
24 Haziran 2009 23:58   |   Mesaj #4   |   
ozti - avatarı
VIP p@®@Dσkگ
İstanbuL

6405
576 mesaj
Kayıt Tarihi:Üyelik: 16-09-2005
Alıntı
ayhannorgas adlı kullanıcıdan alıntı

slm
internetten program indirmek istiyorum programı ındiri tıklıyorum program inmeye baslarken pc kapanıyor ve tekrar acılıyor ama program inmiyor

Merhaba ,

Sorunun ile alakalı bir kaç fikrim var.Bilgisayarına virüs girmiş olabilir , pc'de virüs programın kurulu ve aktif durumda mı ? , yada kaç tane virüs programı var birden fazla mı çakışma yapıyor da olabilir ? . Download başlarken pc'nin yaptığı restart her download işleminde mi yapıyor yoksa sadece bir linktemi çünkü indirdiğin dosya'da virüs vs zararlı bir içerik barındıyor olabilir..

Sana önerim bu dediğim konuları dikkate alıp Bilgisayarım > Özellikler > Başlangıç ve Kurtarma - Ayarlar > Sistem Hatası Tabın'daki Otomatik Olarak Yeniden Başlat Onay Kutusundaki İşaretin Aktifliği'ni Kaldırman.

Daha sonra hata veren işlemi tekrar etmen yani download ettiğin linki tekrar dene muhtemelen sistem restart etmiycek ve sana bir hata kod'u vericek o zaman sorunu çözmemiza daha kolay olabilir..

Saygılar..
yusufak92
25 Haziran 2009 18:46   |   Mesaj #5   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Alıntı
ASO83 adlı kullanıcıdan alıntı

merhaba pc normal çalışıyor ama başlat-çalıştır- çalıştır komutları çalışmıyor antivirüz kuramıyorum hata veriyor disk birleştir çalışmıyor hata veriyor exlorerdan programlar indiremiyorum birazda pc yavaş bunlar neden olur ve nasıl çözebilirim?

en iyisi format at
Misafir
20 Eylül 2009 02:21   |   Mesaj #6   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
sa arkadaşlar mrb ya bende dosya indiremiyorum eskiden indir derdim indircem yeri sorardı indirirdim şimdi dosyalara dowlant tıklayınca indircem yeri sormadan direk dosya yukleniyor diyo ama oda inmiyorr neden bole acaba?
yusufak92
20 Eylül 2009 10:44   |   Mesaj #7   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

sa arkadaşlar mrb ya bende dosya indiremiyorum eskiden indir derdim indircem yeri sorardı indirirdim şimdi dosyalara dowlant tıklayınca indircem yeri sormadan direk dosya yukleniyor diyo ama oda inmiyorr neden bole acaba?

arkadaşım belgelerim/indirilenler(veya download) içine kaydediyordur oraya bak
Misafir
24 Eylül 2009 16:58   |   Mesaj #8   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Alıntı

bilgisayarıma program indiremiyorum

mrb.benm pcye daha yeni format atıldı ama ben albüm ve çeşitli programlar indiremiorum.daha önce limewirey inidrmiştim ama oda çalışmıo napmam gerek.limewire programnı silmelimiyim.bana yardımcı olursanız evinirim.
Misafir
24 Eylül 2009 17:09   |   Mesaj #9   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
yha benim bilgisayarımda yüklemek istediğim şeyi indire tıklıyorum iniyor sonra masaüstüne bakıyorum ama kaydolmamış görünüyo ara dan pcyi tarıyorum yine olmuyo bi çözüm söylermisiniz
Misafir
26 Eylül 2009 20:18   |   Mesaj #10   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Selam arkadaşlar.ya bana lutfen ayrdım edın kafayı yiyecem benm pcye program ındırmek ıstıyorum downloada basar basmaz şu sayfa çıkıyo yukardakı arkadaşlın dedıklerınıde yaptım hiçbirşey deişmedi.pcme program inmiyor.
pcyı yenı açtımda msn.... ve bi kaç program daha hata gonder dıe hemen bı pencere açılıyo.
ve webcamı normalde kullanabılıyorum msnde açılmıyo.düzeltmek için msndeki araçlara tıkaldım ses ve vıdeoyu kur dedım ondada hata verdı ne yapsam hata verıyo bana ayrdımcı olursanız walla mınnettar kalacam bu arada yenı format atmıştım pcye.formattan sonra böyle oldu.
Cevap Yaz
Hızlı Cevap
İsim:
Mesaj:
Önceki Konu Sonraki Konu

Bilgisayarımda komutlar çalışmıyor ve internetten dosya indiremiyorum, çözümü nedir? Konusuna Benzer Konular

Etiketler:
  • bilgisayarima program indiremiyorum
  • dosya indiremiyorum neden
  • neden program indiremiyorum
Cevap: 0
Son Mesaj: 15 Ekim 2014 00:08
Cevap: 0
Son Mesaj: 17 Ocak 2013 11:50
Cevap: 0
Son Mesaj: 18 Temmuz 2012 14:31
BitComet ile dosya indiremiyorum, ne yapabilirim?
Gönderen: Misafir Forum: Soru-Cevap
Cevap: 0
Son Mesaj: 26 Mart 2012 17:11
Cevap: 8
Son Mesaj: 20 Eylül 2009 01:10
Sayfa 0.360 saniyede 10 sorgu ile oluşturuldu