Cevap Yaz Önceki Konu Sonraki Konu

Elmacık kemiği ağrısı neden olabilir?

Gösterim: 43418 | Cevap: 11
  • elmacik kemigi agrisi
  • elmacik kemigi neden agrir
  • elmacik kemiginde agri
igvesu
Cevaplanmış   |    17 Temmuz 2009 13:10   |   Mesaj #1   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Elmacık kemiği ağrısı neden olabilir?

Merhababalar ben Gaziantep'ten Uğur. Elmacık kemiği ağrısı niçin olur öğrenmek istiyorum. hiç bi şey yokken durduk yere elmacık kemiği ağrısı olmaya başladı ve şiddetli ağrılar. sanki elmacık kemiklerime çekiç darbesi geliyormuş gibi hissediyorum. cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler.
En iyi cevap Valeria tarafından gönderildi

Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

bende öyle bi sıkıntı yaşıorumm :((

Verilen bilgiler tavsiye nitelğinde olup; uzman bir hekime görünmeniz tavsiye olunur.İnceleyiniz;

Alıntı

Alındaki, gözlerin çevresindeki ve elmacık kemikle­ri üzerindeki ağrıların nedeni, çoğunlukla, sinüzittir. Bu­nunla birlikte, baş ağrılarının başka nedenleri de vardır. Huzursuzluk, sersemlik, hatta uyuklama ile birlikte olan ve bazen unutkanlıkla bağlantısı araştırılan bir baş ağrısı türü daha vardır.
Sinüsler, normal olarak hava ile doludur ve enfeksiyo­na karşı koruyucu olan ince bir zar ile örtülüdür. Sinüsler enfekte olunca ya da zar alerji nedeniyle kalınlaşınca, ha­va sinüslerden içeriye ve dışarıya serbestçe girip çıkamaz. Cerahat birikmesi ya da mukozanın kalınlaşmasıyla bir­likte polip oluşması sonunda, sinüs duvarında dışa doğru bir basınç olur ve baş ağrısı yapabilir.

Bazen baş ağrısız sinüzitler olabileceği unutulmama­lıdır. Baş ağrısı olmuyor diye enfeksiyon yoktur sanma­yın.

Frontal sinüslerin enfeksiyonlarında, daha çok sabah­ları ortaya çıkıp gün sonuna doğru azalma eğilimi göste­ren bir baş ağrısı olabilir. Burnun her iki yanındaki antrumlann (kemikiçi boşluklarının) enfeksiyonlarında ise bunun tersi olabilir. Sinüs enfeksiyonu bulunup bulunma­dığı üzerinde uzun uzun kararsızlıklara gerek yoktur. Si­nüslerin röntgen filmleri ve burnun görünüşü, doktorun kesin teşhisi koymasına yardıma olabilir.

Kaynak

Blue Blood
17 Temmuz 2009 13:19   |   Mesaj #2   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Alıntı
igvesu adlı kullanıcıdan alıntı

Merhababalar ben Gaziantep'ten Uğur. Elmacık kemiği ağrısı niçin olur öğrenmek istiyorum. hiç bi şey yokken durduk yere elmacık kemiği ağrısı olmaya başladı ve şiddetli ağrılar. sanki elmacık kemiklerime çekiç darbesi geliyormuş gibi hissediyorum. cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler.

İyi günler öncelikle çok geçmiş olsun.Bu konuda tibbi bir ilmimiz olmadığı için bir yardımımız dokunamaz.Doktora görünmenizde her zaman fayda vardır.Tekrardan geçmiş olsun.
Misafir
12 Eylül 2009 13:53   |   Mesaj #3   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
BİR GECE YATTIM SABAH KALKTIĞIMDA ELMACIK KEMİĞİMİN AĞRIDIĞINI VE GÖZ ALTIMIN ŞİŞTİĞİNİ GÖRDÜM NEDENİ NE OLABİLİR
Misafir
5 Ocak 2010 15:48   |   Mesaj #4   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
sinüzit olacak sanırsam..aynı ağırılar bende de vardı doktora gitiğimde sinüzit tehşisi koydu..
Misafir
17 Ağustos 2011 15:24   |   Mesaj #5   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
bende öyle bi sıkıntı yaşıorumm (
17 Ağustos 2011 17:26   |   Mesaj #6   |   
Valeria - avatarı
VIP Özel Üye-VIP
Amisos

7773
6.972 mesaj
Kayıt Tarihi:Üyelik: 18-03-2010
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

bende öyle bi sıkıntı yaşıorumm (

Verilen bilgiler tavsiye nitelğinde olup; uzman bir hekime görünmeniz tavsiye olunur.İnceleyiniz;

Alıntı

Alındaki, gözlerin çevresindeki ve elmacık kemikle­ri üzerindeki ağrıların nedeni, çoğunlukla, sinüzittir. Bu­nunla birlikte, baş ağrılarının başka nedenleri de vardır. Huzursuzluk, sersemlik, hatta uyuklama ile birlikte olan ve bazen unutkanlıkla bağlantısı araştırılan bir baş ağrısı türü daha vardır.
Sinüsler, normal olarak hava ile doludur ve enfeksiyo­na karşı koruyucu olan ince bir zar ile örtülüdür. Sinüsler enfekte olunca ya da zar alerji nedeniyle kalınlaşınca, ha­va sinüslerden içeriye ve dışarıya serbestçe girip çıkamaz. Cerahat birikmesi ya da mukozanın kalınlaşmasıyla bir­likte polip oluşması sonunda, sinüs duvarında dışa doğru bir basınç olur ve baş ağrısı yapabilir.

Bazen baş ağrısız sinüzitler olabileceği unutulmama­lıdır. Baş ağrısı olmuyor diye enfeksiyon yoktur sanma­yın.

Frontal sinüslerin enfeksiyonlarında, daha çok sabah­ları ortaya çıkıp gün sonuna doğru azalma eğilimi göste­ren bir baş ağrısı olabilir. Burnun her iki yanındaki antrumlann (kemikiçi boşluklarının) enfeksiyonlarında ise bunun tersi olabilir. Sinüs enfeksiyonu bulunup bulunma­dığı üzerinde uzun uzun kararsızlıklara gerek yoktur. Si­nüslerin röntgen filmleri ve burnun görünüşü, doktorun kesin teşhisi koymasına yardıma olabilir.

Kaynak
Misafir
4 Haziran 2012 14:13   |   Mesaj #7   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Cvp: Elmacık kemiği ağrısı neden olabilir?

aynen benim de öyle ama başım ve elmacık kemiğim ağrıyor . diş ağrısı gibi bişey çok kötü :/
Misafir
17 Haziran 2013 22:47   |   Mesaj #8   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

aynen benim de öyle ama başım ve elmacık kemiğim ağrıyor . diş ağrısı gibi bişey çok kötü :/

Bnde de ayni sikayetle var siz bi sonuc bulabildiniz mi
18 Haziran 2013 09:48   |   Mesaj #9   |   
Avatarı yok
Yasaklı/Pasif
İstanbul
19
37 mesaj
Kayıt Tarihi:Üyelik: 11-06-2013
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

Bnde de ayni sikayetle var siz bi sonuc bulabildiniz mi

Bir sinüs cerahatla dolunca, içindekiler boşaltılmalı ya da yıkanmalıdır. Vücudun herhangi bir yerinde enfek­siyon olduğunda yapılan da, aynen budur. Cerahatle dol­muş bir vücut boşluğu mutlaka boşaltılmalıdır.

Bir sinüs bir kez yıkandı diye her zaman yıkanması gerektiğine inanmak, tümüyle yanlıştır. Böyle bir düşün­ce, bilgisizlikten ileri gelir. Kuşkusuz, bir sinüsün yıkan­ması ve içindeki cerahatin boşaltılması, temeldeki nede­nin bütünüyle yok edilmiş olması demek değildir. Cerahat yeniden oluşursa, sinüsler sağlığa kavuşuncaya dek, tekrar tekrar yıkanmalıdır.

Sinüslere ağrısız bir lavaj yapılıp sonra içeriye, enfek­siyonlara karşı antibiyotik solüsyonları doldurulabilir. İlerlemiş sinüziti tedavi etmek için, ağızdan alınan antibi­yotikler, az miktarda burun damlaları ve buğu tedavileri ideal bir kombinasyondur.

Akut enfeksiyon azaldığında çok kişi altta yatan kro­nik enfeksiyona karşı bir süre daha tedavi olması gerekti­ğini anlayamaz.
Misafir
18 Haziran 2013 12:26   |   Mesaj #10   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

bndede olmuştu....

alındaki gözlerin çevresindeki ve elmacık kemikleri üzerinde ağrının nedeni çoğunlukla sunizitir. çünkü bndede olmuştu.
Cevap Yaz
Hızlı Cevap
İsim:
Mesaj:
Önceki Konu Sonraki Konu

Elmacık kemiği ağrısı neden olabilir? Konusuna Benzer Konular

Kalça kemiğine neden kürek kemiği denir?
Gönderen: Misafir Forum: Soru-Cevap
Cevap: 1
Son Mesaj: 30 Nisan 2014 22:07
Cevap: 33
Son Mesaj: 7 Şubat 2013 14:51
Cevap: 4
Son Mesaj: 1 Nisan 2011 17:54
Cevap: 0
Son Mesaj: 5 Aralık 2010 23:08
Cevap: 1
Son Mesaj: 30 Mart 2010 09:15
Etiketler:
  • elmacik kemigi agrisi
  • elmacik kemigi neden agrir
  • elmacik kemiginde agri
Sayfa 0.346 saniyede 10 sorgu ile oluşturuldu