PC Görünümü Üye Ol
Forum Ana Sayfa
Soru-Cevap > Bilgisayar açılışı için şifre koymuştum, unuttum, ne yapabilirim?
12 34...Son
«Önceki KonuSonraki Konu»
Misafir19:25, 17 Kasım 2010 
arkadaslar f8 yontemi eskiden geçerliydi simdi bi ise yaramıyor.ondan aldırıs etmeyin derim benimde basımda öle bi dert war kesin çözüm bulan birii warsa yazsın sadece...
Cevap
Misafir11:01, 8 Aralık 2010 
bende windows 7 var şifre koydum açılmıyor ?? sizin yaptığınız yolları denedim güvenli modda açıldımı kocaman ekran geliyor yine şifre istiyor

ÇOK ACİL YARDIM EDEBİLİRMİSİNİZ
Cevap
HandSome14:00, 8 Aralık 2010 
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı:
Ya benım bilgisayarım vındows 7 admınstator warya ona sıfre koydum unuttum olmadı f8 yapıyorum guvenlı mod da açıyorum ekran kocaman oluyo ama ne baslat menusu açılıyo ne de denetım masası gene sıfre ıstıyor..alt+del+ctrl yapıyorum olmuyo baska yontem warmı??
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı:
bende windows 7 var şifre koydum açılmıyor ?? sizin yaptığınız yolları denedim güvenli modda açıldımı kocaman ekran geliyor yine şifre istiyor

ÇOK ACİL YARDIM EDEBİLİRMİSİNİZ
Windows 7 admin şifresi veya kullanıcı şifresini unuttuysanız sistem kurtarma yazılımı olan ERD Commander ile giriş yapabiliriz.

ERD Commander'i CD veya DVD'ye yazdırın. Eğer Administratordan başka kullanıcı hesabınız varsa ve Administrator'u daha önce hiç kullanmadıysanız ERD Commander'e ihtiyacınız zaten yok. 2 defa CTRL + ALT + DEL ile Administrator'a giriş yapabilirsiniz.

Eğer Administrator'e ve diğer kullanıcı hesabınıza şifre koyduysanız ve hatırlamıyorsanız ilk yapacağınız Administrator'un şifresini ERD Commander ile kırıp Administrator ile giriş yapın. Daha sonra ilgili oturumun şifresini Denetim Masası > Kullanıcı Hesaplarından değiştirebilirsiniz. Aşağıdaki resimde ERD Commander'de nereden şifre değiştireceğiniz gösteriliyor.İndirmek için Tıklayınız.rardan çıkarıp.Cdye yazdırınız.


ERDCommander2005_lock

Cevap
Misafir20:23, 30 Aralık 2010 
lütfen bilqisayarıma şifre koydum unuttum 78 tuşuna bas diyolar olmasa bi da açamıcam die korkuom ne yapcam
bi çaresi olmalı format atsam olurmu
Cevap
Misafir18:34, 13 Şubat 2011 
ben leptopuma şifre koydum ama bulamıyorum unuttum ne yapabilirim acil yardım
Cevap
Misafir12:34, 27 Mart 2011 
Ya benım bilgisayarım vındows 7 admınstator warya ona sıfre koydum unuttum olmadı f8 yapıyorum guvenlı mod da açıyorum ekran kocaman oluyo ama ne baslat menusu açılıyo ne de denetım masası gene sıfre ıstıyor..alt+del+ctrl yapıyorum olmuyo baska yontem warmı??
Cevap
Misafir16:57, 20 Mayıs 2011 
benim bilgsyrm parolamı kabul etmiyordu sonunda cok ugrastım ve yaptım parolam rakamdan olusyordu 0 tusuna basmak için m tusunu kullandım acıldı fakat denetim masamı actıgımda kullanıcı hesaplarından sifremi kaldırmaya calısyorum fakat kullanıcı hesapları bomboş cıkıyor ne yapmam gerek hala sifremde 0 yerine m ye basıyorum ancak o zmn oluyor lütfen cok acil bi yardım istiyorum
Cevap
Misafir21:22, 13 Ağustos 2011 
1-Bilgisayarın acıyoruz.
2-acılırken sürekli F8 tusuna basıyoruz
3-biraz bekledikten sonra ekran acılıyor
4-daha sonra güvenli moda tıklıyoruz
5-administrator paneline giroruz
6-daha sonra baslat denedim masası değip şifre değiştirebiliyoruz
Cevap
Misafir11:55, 1 Eylül 2011 
adminstatör de şifreli
Cevap
asikayakci15:58, 1 Eylül 2011 
boot özelliği olan recovery programlarını cd.ye yazdırarak
bilgisayarı cd den başlatın ve şifreyi kaldırın..
Cevap
12 34...Son
«Önceki KonuSonraki Konu»
Tüm Soru-Cevap Konuları
Benzer Konular
Telefon şifremi unuttum, ne yapabilirim?
MSN ve Facebook şifremi unuttum, ne yapabilirim?
Bilgisayarımın şifresini unuttum, ne yapabilirim?
MSN şifresini unuttum, ne yapabilirim?
Messenger Plus'ta sohbet günlüklerime şifre koydum ve şifreyi unuttum ne yapmalıyım?