Arama

Avea'da müşteri temsilcisine nasıl bağlanabilirim? - Sayfa 3

En İyi Cevap Var Güncelleme: 18 Mayıs 2015 Gösterim: 129.251 Cevap: 71
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
23 Nisan 2011       Mesaj #21
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
avea taşıdım acill kontüre ihtiyacım var müşteri temsilcileri beni arayabilirmisiniz?ismim Yalçın ÇİMEN
Sponsorlu Bağlantılar
BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
9 Haziran 2011       Mesaj #22
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
3-0-1 tüşla çıkıyor
Sponsorlu Bağlantılar
BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
22 Haziran 2011       Mesaj #23
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
açtığınızda en son seçeneği sonra 0 tuşlayın
BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
5 Temmuz 2011       Mesaj #24
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
ARKADAŞLAR ÖNCE 500 SONRA 6 SSONRA 0
BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
5 Temmuz 2011       Mesaj #25
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
tabii tabii 7 yi soruyo sankii de tuşlayalımm!!!!!!!
BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
7 Temmuz 2011       Mesaj #26
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
(500) - 6 - 0 yada (500) - 3 - 0 tuşlamayı deneyin
BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
7 Temmuz 2011       Mesaj #27
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
kredi kartıyla otomatik ödeme menüsüne git
BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
11 Ağustos 2011       Mesaj #28
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Ne müşteri hizmetlerine bağlanılıyor, ne doğru dürüst hat çekiyor, nede ulaşılamadığında mesajla bildirim geliyor ! Ben her yöne 150 dk 19 tl fatura kullanıyorum.. Hala dakikalarım varken 110 tl fatura geldi.. nasıl oluyor bu anlamadım... Dakikamı aşmamışken üstelik 110 tl fatura.... Bu rezilliğe artık bir çare bulunsun artıkkk ! Bu konu da tek sıkıntılı ben değilim ayrıca... Bilginize !!!!!
BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.
bihter_hazal - avatarı
bihter_hazal
Ziyaretçi
11 Ağustos 2011       Mesaj #29
bihter_hazal - avatarı
Ziyaretçi
Numara taşıma ile ilgili bilgi almak için avea müşteri hizmetlerini (500) aradık. Müşteri temsilcisine ulaşmak için herhangi bir seçenek yok. Her seçeneğe sesli mesajlar cevap veriyor. Müşteri temsilcisine ulaşmanın çözümünü internette de bulamadım. Kendim denediğim yöntemi anlatıyorum hemen:
Yöntem gereksinimleri:
1 adet avea faturalı hat
1 adet eski/yeni cep telefonu
1 adet insan
Formül:
Faturalı hattınızdan 500 numarasını arıyorsunuz ve 3 nolu seçeneği tuşluyorsunuz. Daha sonra fatura borcunu öğrenme için 1 i tuşluyoruz. Bize varsa borcumuzu söylüyor ve başka bir numara ile işlem yapmak için 8 i tuşlayın diyor. Başka bir numara giriyorsunuz ve daha sonra müşteri temsilcisine bağlıyorlar.
Kısayol: 3-1-8 (avea müşteri hizmetlerine hızlı ulaşım)
Yeni kısayol: 1-3-0 (2011)
BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.
M.Hanifi Soysal - avatarı
M.Hanifi Soysal
Ziyaretçi
18 Eylül 2011       Mesaj #30
M.Hanifi Soysal - avatarı
Ziyaretçi
- nolu telefonların önce bize 200 dk 9tl dediniz kabul ettik sonradan 2 saate düşürdünüz yine kabul ettik peki faturalarımızın 2side 26 tl 25kr neden böyle geliyor bu faturalar hiç siz sözünüzde durmazmısınız devlete ödenen paralardan banane sen bana 9 tl lik hizmet satıyorsun neden faturalarım kabarık geliyor? bunu düzeltiyorsanız düzeltin ve bana her ay 9 tl lik faturaın üzerinde fatura göndermeyin gönderecekseniz kartlarımın 2sinide iptel edin.Sizi kan emiciler sizi memleketi sahipsizimi sanıyorsunuz siz bu memleketin insanı değilmisiniz 1 insan sözünde durur ben senden kaç kuruşluk mal almışsam sen bana o kadar hizmet vereceksin ve benden o kadar fatura göndereceksin o kadar talep edeceksin
BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.
Son düzenleyen Efulim; 18 Eylül 2011 22:48 Sebep: Kişisel bilgi silindi.

Benzer Konular

27 Ağustos 2012 / mgunduzh Soru-Cevap
3 Nisan 2015 / Misafir Soru-Cevap
8 Nisan 2010 / Misafir Soru-Cevap