PC Görünümü Üye Ol
Forum Ana Sayfa
Soru-Cevap > Metin 2'de bk okuma hilesi nasıl yapılır?
1 2
«Önceki KonuSonraki Konu»
Misafir20:08, 20 Ekim 2009 
tam tamına 7 bk (hava kılıcı) okudum olmadı ama öfkem m6 hava kılcı m1 komik bi durum biri acil okuma hilesi söyleye bilitmi acaba ?
En iyi cevap Misafir tarafından gönderildi

kimse yokmu acill ya biri bile görmedimi iletiyi
Benzer Konular:
Etiketler:
  • metin2 bk bugu
  • metin2 bk okuma bugu
  • metin2 bk okuma hilesi
Cevap
Misafir20:22, 20 Ekim 2009 
kimse yokmu acill ya biri bile görmedimi iletiyi
Cevap
Misafir02:48, 27 Ekim 2009 
kardes tamamen sans işi ya ama exp %90 ken falan dene.
Cevap
Misafir22:20, 7 Şubat 2010 
arkadaşlar ben kötü ruh kovmanın işe yaracağını size söyleyeyim.Aldıktan sonra aşağıda birkaç kez yandıktan sonra kötü ruh kovulmuştur diye bir yazı çıkacak.Artık bkları vs. rahatlıkla okuyabılıyorsunuz.Kolay gelsin herkeze.
Cevap
Misafir17:08, 2 Nisan 2010 
Kötü Ruh Kesin Sonuç Vermez Sadece Zamanı Ortadan Kaldırır. İyi oyunlar ßy TeXasLi55 Mehtere ßeklerim =
Cevap
Misafir12:03, 26 Aralık 2010 
hile kullancana eple tasaruf kutusu al yakmıyo bkleri bende m2 de 68 lwlim ninjayım hep yakıyodu bkyi tasaruf kutusu aldım şimdi ateşli ok g dierleride m9 m7 filan
Cevap
Misafir16:26, 27 Nisan 2011 
kaç ep nerde satılıyo ?
Cevap
Misafir04:40, 7 Ağustos 2011 
Şu kodu yaz ilk açılan skill hangisi ise o okuncak 1 seferliğe mahsus blki 5 tane okur belki 7 tane kod şu = eX8Pmys36wp4hL718
Cevap
rNxCLuVe15:24, 30 Ekim 2011 
Bu hilede herşeyi yapabiilirsiniz istediğiniz item istediğiniz hızı Bu hileyle 1 köpek kesince 99 lvl de olabilirsiniz Oyunun kralı olmanın anahtarı işte bu hilededir

Özellikler
1 İsteiğiniz hız
2 İstediğiniz kadar para
3 İstediğiniz seviye
4 İstediğiniz item
Not : Hile her bilgisayarda çalışır ve denenmiştir
İstediğiz itemi ayarlarken efsunlarıda kendiniz ayarlarsınız
Cevap
Misafir15:32, 8 Şubat 2012 
arkadaşlar bk okuma taktiği %100 oluyo bakın konuşma yerini açın ve /dice yazın bi rakam çıkcak orda işte o şansınızı gösteriyo.100 olduğu zaman yakma riski yok ama 99 da bile yakma riski war taş basma da işe yarıyo mu bilmiyorum
Cevap
1 2
«Önceki KonuSonraki Konu»
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adınız:
Doğrulama
Mesaj:
Tüm Soru-Cevap Konuları
Benzer Konular
Kitap okuma ve kitap okuma sevgisi ile ilgili afiş çalışması nasıl yapılır?
Gta 4'te ölümsüzlük hilesi nasıl yapılır?
Crossfire hilesi nasıl yapılır?
Facebook etiket hilesi nasıl yapılır?
Pokemon indigo'da ''firebug'' hilesi nasıl yapılır?