Arama

İngilizce olarak rüya anlatımı nasıl yapılır?

En İyi Cevap Var Güncelleme: 26 Mayıs 2019 Gösterim: 113.096 Cevap: 8
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
21 Aralık 2009       Mesaj #1
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
İngilizce olarak rüya anlatımı nasıl yapılır?
EN İYİ CEVABI HandSome verdi
Dün gece korkunç bir rüya gördüm. Tek başıma bir dağın yakınındaydım. Birden ürpertici bir ses duydum. Kadın sesi. Hemen sese doğru koşmaya başladım ve sinirli ,vahşi bir ayı gördüm. İri ayı bir kadını elinde tutarak mağarasına gidiyordu. Ordan kaçmak istedim. Fakat ayı beni gördü ve bana doğru hızlıca koşmaya başladı. Ben de ayıya yakalanmamak için hızlıca koşuyordum. Ayı benden daha hızlıydı. Bu yüzden yakalandım. Beni elinde tutarak mağaraya götürürken alarm çaldı. Büyük bir korkuyla uyandım.

Sponsorlu Bağlantılar
---------------------------------------------------

I had a terrible nightmare last night. All alone I was near by a mountain. Suddenly I heard a creepy noise. A female voice. At once, I started to run towards the voice and saw an angry, wild bear. The huge bear was going to its cave holding the woman in its paws. I wanted to run away from there. But the bear saw me and began to run fast towards me. I ran faster so the bear wouldn't catch me, but the bear was faster than me. That's why I got caught. While it was taking me to the cave holding me in its paws, the alarm rang. I woke up with a great fear.

Son düzenleyen Safi; 26 Mayıs 2019 01:16
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
7 Aralık 2010       Mesaj #2
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
İngilizcesi
I had a dream one ligh.My monster space solve.I am agry . monster my come is the was dropping the wos cperade.My teacher is the silly.My teacher and my teacher sister face to face . My teacher is the silly party. there are ff at the time I found myself in a place covered with snow. My clothes had changed. Cleare my teacher very very silly. Teacher is the fermeless.
Sponsorlu Bağlantılar

Türkçe
bir gece rüya görüyordum.rüyamda büyük bir canavarla karsılastım.canavar bana doğru yaklastı.cok korktum ama kacmayı basardım.canavar bana zarar veremedi.ardından birden baska canavar cıktı . öbür canavar arkadan gelirkene diğeri önden geliyordu.2 canavarda beni tam tutacakken alarm caldı ve uyandım
Son düzenleyen Safi; 26 Mayıs 2019 01:35
HandSome - avatarı
HandSome
Ziyaretçi
10 Aralık 2010       Mesaj #3
HandSome - avatarı
Ziyaretçi
Bu mesaj 'en iyi cevap' seçilmiştir.
Dün gece korkunç bir rüya gördüm. Tek başıma bir dağın yakınındaydım. Birden ürpertici bir ses duydum. Kadın sesi. Hemen sese doğru koşmaya başladım ve sinirli ,vahşi bir ayı gördüm. İri ayı bir kadını elinde tutarak mağarasına gidiyordu. Ordan kaçmak istedim. Fakat ayı beni gördü ve bana doğru hızlıca koşmaya başladı. Ben de ayıya yakalanmamak için hızlıca koşuyordum. Ayı benden daha hızlıydı. Bu yüzden yakalandım. Beni elinde tutarak mağaraya götürürken alarm çaldı. Büyük bir korkuyla uyandım.

---------------------------------------------------

I had a terrible nightmare last night. All alone I was near by a mountain. Suddenly I heard a creepy noise. A female voice. At once, I started to run towards the voice and saw an angry, wild bear. The huge bear was going to its cave holding the woman in its paws. I wanted to run away from there. But the bear saw me and began to run fast towards me. I ran faster so the bear wouldn't catch me, but the bear was faster than me. That's why I got caught. While it was taking me to the cave holding me in its paws, the alarm rang. I woke up with a great fear.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
25 Aralık 2010       Mesaj #4
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
I had a dream one night.I was in a space. everywhere was white. I tried to understand what happened. At that moment I heard a voice. This sounds to me "password that will solve the problem and you can not get rid of said I password, how I will solve. This is what password I asked. O you too in different places I'll send if these places get rid of the out reach you if a word will be given these words at the memory you keep a sentence that would result. This is your salvation will . If the 4 days in the sentence can not find you in a fire at will said. Then myself in a forest I found. It was terrible. Surrounding the strange sounds were coming. Path How I would find. began to walk. a club I have seen and cottage I entered. was empty. some rest and I tell me that what I thought. I started to run out of the hut. I saw a tree, but this tree was very different. branches of this tree showed 2 different ways. select one of the road was moving. I was scared on the road too.I saw a sign at the end of the road. I have read that word in the signage. "" Thumbs up! I had found the right path. Again I heard a voice "You have succeeded elsewhere, but there are also waiting for you" sound off at the time I found myself in a place covered with snow. My clothes had changed.

Bir gece rüya gördüm. Uzaydaydım heryer beyazdı. Ne olduğunu anlamaya çalıştım. O anda bir ses duydum. O ses bana "şifre sorunu çözecektir ve şifre olmazsa kurtulamazsın" dedi.
Parola nedir diye sordum. Farklı yerlerde senin de ben, yollayacak olduğun O, eğer bu yerler, dışarı uzanmadan kurtulursa, sen, eğer bir sözcük, hafızada bu sözcükler verilecek olsa, sen, sonuç verecek olan bir cümleyi tutarsın. Bu, senin kurtuluşunun, yapacak olduğudur. Eğer cümlede 4 gün, bulamazsa, bir ateşte sen, diyecektin. Bir ormanda kendim ben sonra, buldu. Korkunçtu. Garip sesleri kuşatmak, geliyordu. Yol benim, nasıl bulacak olduğum. Yürümeye başladı. Benim, gördüğüm bir kulüp, ve benim, girdiğim kulübe. Boş muydu. Bazı kalan ve ben, onun benim, neyi düşündüğüm olduğu bana söyleriz. Ben, kulübeden dışarı koşmaya başladım. Ben, bir ağacı gördüm, ama bu ağaç, çok farklıydı. Bu ağacın dalları, 2 farklı yola gösterdi. Yolun seçkin olanı, hareket ediyordu. Ben de, yolda korkutuldum. Ben, yolun sonunda bir işareti gördüm. Ben, signagede sözcüğün olduğunu okudum." bana görünür
Senin, başka bir yere başardığın "Yukarıya başparmaklar! Ben, doğru yolu bulmuştum. Ben yeniden, bir sesi duydum", ama orada hem de, "Benim, bir yerde kendimin, karla örttüğünü bulduğum zaman ötede görünür. Benim giysilerim, değiştirmişti. seni bekliyor
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
10 Ocak 2011       Mesaj #5
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
rüyamda kıyamet kopmuştu ama müminler ve şeytanlar yaşıyordu kıyamet koptugu için şeytanlarda ölebiliyordu. ben rüyamda sınıf arkadaşlarım yanımdaydı birden yeşil bir delik açıldı içinden bir tane şeytan çıktı(lanet olsun ona)boğazımı sıktı euzu besmele çektim yandı sonra hemen abdest aldım ve elime kur anı kerim i aldım şeytanlar gelince onlara deydiriyorum onlar yanıyorlardı. sonra ALLAH(c.c) dua ettim sonra ALLAHÜ TEALA benle konuştu ve şöyle dedi korkma senin elinde cennetin anahtarı var dedi. sonra ses kesildi.Ve birden uyandım.
İNGİLİZCESİ
but the believers had lost touch in my dreams and demons lived in apocalyptic apocalyptic demons ölebiliyordu for breaks. I dream of my classmates with me suddenly a hole opened in the green one was the devil (curse be upon him) immediately after the ablution got burned my throat and squeezed my hand I took euzu formulas Grace moment of the exchange rate when I bought them, the devils they yanıyorlardı deydiriyorum. then ALLAH (SWT) spoke to me and said I prayed that Almighty Allah then do not be afraid of your hands have the key to heaven, he said. I woke up suddenly after kesildi.Ve sound.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
10 Kasım 2011       Mesaj #6
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
was one of the most beautiful dreams in my life. I saw one of my favorite. crocus other name. While far away from it all of a sudden became ynaımda. I was happy more than ever I was very happy to approach me, looking at his eyes began to warm. when it comes to me I found myself in the arms. it very missed. my life was my favorite one of my friends.
türkçesi ise:
hayatımdaki en güzel rüyalardan biri idi. en sevdiğim birisini gördüm .adı çiğdem di. ondan çok uzaklarda iken birdenbire ynaımda oldu. mutluydum her zamankinden daha çok mutlu olmuştum sıcak gözleriyle bakarak bana yaklaşmaya başladı. yanıma geldiğinde kendimi kollarının arasında buldum .çok özlemiştim onu .hayatımdaki en sevdiğim arkadaşlarımdan biri idi.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
25 Aralık 2011       Mesaj #7
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
İngilicesi : I had a dream last night, very interesting.We have a famous football player in the team and I friends girl.Lot were having our match with men and girls was making enough of the class.

Türkçesi:
Ben dün gece çok ilginç bir rüya gördüm.Ben ve kız arkadaşlarım ünlü bir takımda futbolcu olmuştuk.
Çok tuhaftı bizim sınıfın erkekleri ile maç yapıyorduk ve kızlar kazanıyordu.
Son düzenleyen Safi; 26 Mayıs 2019 01:36
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
20 Aralık 2013       Mesaj #8
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Rüyanın Türkçesi:
Gecenin karanlığını ayın ışlıltısı aydınlatıyordu. Nerden geldiğimi hatırlamıyordum. Ama eve dönerken yine aynı güzergahı kullanıyordum. Sokaktan eve yönelen çıkmaz sokağa girdim. Evim bu çıkmaz sokağın sonundaydı. Ay çok parlaktı. Sanki gündüz gibi görünüyordu her bir şey. Sokağın sonunda uzanıp yatan bir köpek gördüm. Köpek çok büyük ve çok vahşi görünüyordu. Böyle durumlarda yolumu değiştirirdim. Çünkü en korktuğum şey gecenin ıssızlığında vahşi bir köpekle karşılaşmaktır. Korkmuştum da. Geriye döndüm korka korka. Köpek ayağa kalmış bana doğru koşuyordu. Bende koşmaya başladım. Sokağın başına kadar koşmuştum. Köpekten kurtulduğumu sanıyorum. Sokağın başında gölgeye saklanmış silüetiyle bir adam gördüm. Bana bak dedi. Gökyüzüne baktığımda güneşim tutulmuş olduğunu gördüm. Güneş çok ama çok büyük görünüyordu ve tutulmuştu. Sonra Başında bulunduğum sokak büyüdü, büyüdü ve kocaman bir çöle dönüştü. Çölde yer yer insan kümeleri vardı. Herkes hayretler içinde ve çığlık atıyordu. İlerideki dağların ardında Güneşe baktığımda sanki üzerine zift dökülmüş gibi karardığını gördüm. Gökyüzünde ihtişamlı ama tuhaf bir anafor oluştu. Anafor kahverengi bulutlardan oluşmuştu. Bu anafor Güneşi içine çekiyordu ve dağlar parçalanmaya başladı. Müthiş bir dehşet anıydı. Kıyamet diye bağırıyordu insanlar. O sırada çalan saatin sesiyle uyandım.

Rüyanın İngilizcesi:

Glow of the moon lit up the darkness of the night. Could not remember where I came. But on the way home I was using the same route. I went home from the street towards the dead-end street. My house were at the end of this dead-end street. Very bright moon. It seemed like every day something. Reached at the end of the street I saw a dog lying. The dog seemed very large and very wild. Such situations have changed my way. Because what I'm afraid the desolation of the night came across a wild dog. I was scared too. I turned back, except in fear. The dog was running towards me up to his feet. I started to run. Until the beginning of the street and looked out. I think dogs have recovered from. Silhouette at the beginning of the street I saw a man hidden in the shade. Look at me, he said. When I look into the sky that the sun saw the afflicted. The sun seemed very, very big and stiff. Then I grew up in the street was in the beginning, has grown and developed into a huge desert. There were clusters of people in the desert places. Everyone was screaming in amazement and. For future looked as if the sun behind the mountains on the pitch saw the decision as cast. Magnificent, but the sky was a strange vortex. Eddy consisted of brown clouds. The eddy was pulling into the sun and the mountains began to crumble. It's a great horror was the moment. Resurrection people shouted. He woke up in the current time in your voice
Son düzenleyen Safi; 26 Mayıs 2019 01:36
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
25 Mayıs 2019       Mesaj #9
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
İngilizce öğretmeniyim. Öğrencilerimin buradan aynen kopyaladıkları, kendi kurmadıkları cümlelerden oluşan ödevler yakaladığımda direkt düşük not veriyorum. Tespit etmesi zor olmuyor. Öğrencilere yardımcı olmuyorsunuz aksine tembelliğe sevk ediyorsunuz.

Benzer Konular

24 Aralık 2012 / Misafir Cevaplanmış
22 Ocak 2014 / Ece3 Cevaplanmış
3 Kasım 2013 / crazygirl Soru-Cevap
10 Aralık 2013 / ramsey Soru-Cevap