PC Görünümü Üye Ol
Forum Ana Sayfa
Soru-Cevap > Rap müzik nasıl yaparım, nelere dikkat etmem gerekir?
1 23
«Önceki KonuSonraki Konu»
Zekhen09:35, 12 Mart 2010 
Öncelikle Selamın Aleyküm.......
Arkadaslar Ben Rap Müzik Yapıcam Fakat Uzun Zamandır Sarkı Yazmakla Urasıyodum.
6 Tane Sarkı Yazdım Ve Artık Kayıt'a Girme Vakti Geldiqini Düşünüyorum
Fakat Sarkılarımın Profosyonel Anlamda Yetersiz Ve Biraz Bilgi Eksikliqimin Olduqunun Farkına Vardım

Sizden İstediqim Bana Rap Yazarken Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar Hakkında Biraz Bilgi Vermeniz

Vede Örneqin.....

Sarkıda Bi Söz Söylerken Ardından Tekrarlanması Bu Nasıl Yapılır.

Sarkıda Duraklama Anlarında Nefes Almamızın Duyulmaması Nasıl Ayarlanır.

Ayarladıqım Beat'lerin Free Beat Olduqunu Nerden Bilicem.

Sarkı Nakaratını Ayarlarken Nelere Dikkat Edilmeli.

Vede Bana(Vokal,Demo Kayıt.vb)Bütün Rap Terimlerini Yazabilirmisiniz...

Şimdiden Çok Teşekkürler.....
Benzer Konular:
Etiketler:
  • rap yazmak icin gerekenler
  • rap yazmak istiyorum
  • sarki yapmak icin neler gerekli
Cevap
burakcan9511:15, 8 Mart 2011 
Merhaba Arkadaşlar,

Rap yapmak istiyorum ama sesimi nasıl kullanacağımı, şarkıyı nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Yardım ederseniz sevinirim.
Cevap
Misafir17:23, 19 Mart 2011 
Dj PRogramları Var Örnegin MixMeister Veya Virtual Vs ...
Cevap
Misafir17:08, 18 Ağustos 2011 
rap müzik yapmak istiyorum sözlerim var ama remix yapmam lazım nsl remix yapabilirim
Cevap
Misafir21:49, 14 Eylül 2011 
ßen Rap yapcam sözlerim hazır ama bi türlü beat bulamadm
Cevap
Misafir22:02, 16 Ekim 2011 
Beatsız söleri nasıl yazdınız ben anlamıs deılım? Sözleri yazdıkdan sonramı beat ayarlıcaksınız?
Cevap
Misafir11:21, 27 Aralık 2011 
Alıntı:
rap muzik yapmak icin gerekenler ile ilgili daha fazla bilgi istiyorum

benim sesim müziği uygun ama elimde hiçbir malzeme yok sadece ne yapmam gerektiğini yazarmısınız ?
Cevap
Misafir17:30, 24 Ocak 2012 
arkadaşım malzeme ilk başlayanlar için okdar önemlid eıl sen sadece elinde bi bilgisayar olsun birda ucuzunda 20-30 liralık bir microfofn bide 3+1 yada 2+1 olsun yeter sonr asözlere beat bul eyer diyosan bana bir yardım etsin
Cevap
Misafir23:59, 17 Şubat 2012 
beyler size yardımcı olayım hemen öncelikle sunu belirteyim beat bulmadan yazdıgın söz hiç bir işe yaramaz önce beatını bulup sonra beatının ritmine göre söz yazman gerek ana kural budur ve evinde bir pc mikrofon ve saglam bir programın olması gerekir kardeşimizin biri sormuş nefes alırken aldımız nefes anlaşılmaması için ne yapmamız gerek? hemen söyleyim pop filter die bir alet var 40 50 tl falan al ondan 1 tane tak dynamic mikrofonunun önüne hem nefes alıp verdin belli olmaz hem sesin orjinal stüdyo tarzında çıkar hemde çevreden gelen tuhaf seslerin mikrofona yansımasını önler beatı bulmadan söz yazsanda ne kadar ugraşırsan ugraş yazdıgın söze uygun beat bulman uzun sürer buda zaman kaybıdır size bir program önereyim mixcraft 5 indir kardeşim rap in gerçek yüzüyle tanış umarım yeterince yardımcı olmuşumdur beatıda herkesdinlesin.com da var yeterince ne tür yapcaksan her türlü beat var umarım tatmin olmuşsunuzdur hadi kolay gelsin
Cevap
Misafir23:48, 8 Mart 2012 
Alıntı:
rap muzik yapmak icin gerekenler ile ilgili daha fazla bilgi istiyorum
napabilirim
Cevap
1 23
«Önceki KonuSonraki Konu»
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adınız:
Doğrulama
Mesaj:
Tüm Soru-Cevap Konuları
Benzer Konular
Şiir yazarken nelere dikkat edilmesi gerekir?
Rap yapmak için nelere dikkat edilmelidir?
Kişisel gelişimimiz için nelere dikkat etmemiz gerekir?
İnternetten 2. el telefon satarken nelere dikkat etmek gerekir?
Asit ve bazları kullanılırken nelere dikkat edilmesi gerekir?