Cevap Yaz Önceki Konu Sonraki Konu

Hayatın içindeki sayısal zeka nedir?

  • sayisal nedir
  • sayisal zeka ne demektir
  • sayisal zeka nedir
Misafir
Cevaplanmış   |    12 Nisan 2010 18:36   |   Mesaj #1   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
hayatın içindeki sayısal zeka nedir?
En iyi cevap Valeria tarafından gönderildi

Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

hayatın içindeki sayısal zeka nedir?:D:D

Beynimizin çok sayıda farklı çalışma merkezi ve işlevi bulunmakta..

Çoklu zeka, Howard Gardner'in zekayı yeniden tanımlaması olarak çıkmış bir kavramdır.
Çoklu zeka, çevresel ve genetik etmenlerle birlikte insanı yorumlamaya dair yeni bir bakış açısıdır.
Buna göre insan çevresi ile kurduğu tüm ilişkide, iletişim ve etkileşimde zekasını kullanmaktadır. Ancak
Gardner'ın yeni eklediği içten gelen bir form ile dünyayı algılayıp ilişkiye başlayıp sürdürdüğümüzdür.
Çünkü
beynimizin pek çok sayıda farklı çalışma merkezi ve işlevi bulunmakta ve bu işlevler her bireyde farklılık göstermektedir.
Birbirinden bağımsız ve ayrı olarak çalışan bu merkezler aynı zamanda bireyin öğrenme kimliğini ve bilişsel niteliğini de ortaya koymaktadır.
Gardner çalışmaları sırasında insanın sözel, dilsel, içsel, kişilerarası, görsel, işitsel, bedensel gibi bilinen türlerde zeka türleri ortaya atmamış, bunun dışında duyundevinişsel, kinestetik, tatsal gibi diğer duyulara yönelik olarak da zeka alanları belirlemiştir.
Bu zeka türleri insan beyni ve zekası ile çevre etkileşimi sonucu daha da çoğalabilir.

8 ana gruba ayrılır;

Sözel zeka:

Kelimeleri etkili kullanma yeteneğidir.
Dinleyerek öğrenmeyi sever, duygu ve düşüncelerini sözel ifadelerle aktarırlar.
İyi yazarlar, iyi anlatırlar, kitap okumayı, kelime oyunları severler.
Kavramlarla ve kelimelerle düşünürler.
Sözel zekaya sahip insanlar daha çok yazar, gazeteci ve politikacı olurlar.

Sayısal zeka:

Sayısal zekası yüksek olanlar sebep-sonuç ilişkisi kurmayı, "neden" demeyi
severler, çok soru sorarlar.
Olayları kategorize ederek bağlantılar kurmaya kafa yorarlar.
Hesap yapmayı, bir makineyi söküp nasıl çalıştığını görmeyi severler.
Nedenini bilmediği şeyi fazla akılda tutamazlar.
Bilim adamı, matematikçi ve bilgisayar programcısı olma ihtimalleri yüksektir.

Görsel zeka:

Görsel zekası yüksek olanlar işittiklerini değil de, gördüklerini akıllarında daha iyi tutarlar.
Film ve slayt gösterileri eşliğinde öğrenmeyi
severler.
Hayal dünyaları geniştir.
Resimli kitaplara, sanatsal etkinliklere yatkındırlar.
Renklere çok hassastırlar. Mimar, fotoğrafçı ve dekoratör olabilirler.

Müzik zekası:

Ritim, nota, ses tonu, ahenk, melodi gibi müziksel unsurlara aşırı duyarlıdırlar.
Müziksel unsurları hemen fark ederler, değerli bulurlar ve ifade ederler.
Nota, solfej bilmeseler bile, melodileri hemen akılda tutarlar.
Müzik eşliğinde çalıştıklarında öğrendiklerinin kalıcılığı artar.
Tempo tutma, mırıldanma, ıslık çalma, eşlik etme, müzik dinleyerek kitap
okuma sevdikleri şeylerdir.

Bedensel zeka:

Bir sorunu çözmek, bir model oluşturmak, bir şeyler üretmek için
bedenlerini, ellerini, parmaklarını kullanabilme gücüdür.
Bedensel zekası yüksek olanlar, duygu ve düşüncelerini dokunarak, hareketlerle anlatmada
beden dilini kullanmaya çok yatkındırlar.
Koşmayı, zıplamayı, mimik ve jestleri kullanmayı, bir yerler inşa etmeyi çok severler.
El becerileri iyidir, tamir işlerini çok rahat yaparlar.
Başkalarının mimik ve jestlerini kolayca taklit ederler.
Sporcuların, aktörlerin, heykeltıraşların çoğu bedensel zekası yüksek olan insanlardır.

Sosyal zeka:

Çevresindeki insanların duygularını, isteklerini, ihtiyaçlarını anlama, ayırt etme ve karşılaştırma gücüdür.
Sosyal zekası yüksek olanlar, insanları tanıma konusunda çok başarılıdırlar.
Liderlik özellikleri vardır.
Yüz ifadelerine ve seslere, insanlardaki farklılıklara duyarlıdırlar.
Yüzleri çok iyi okurlar.
Analiz etme, yorumlama ve değerlendirme kapasiteleri yüksektir.
Sözlü ve sözsüz iletişimde yetenekleri üstündür.
Organize etmeyi, lider olmayı, başkalarına yardım etmeyi, empatik iletişimi ve öğretmeyi
severler.
Genellikle danışman, öğretmen ve siyasi lider olurlar.

İçsel zeka:

Kendi ile ilgilenme, kendini tanıma, güçlü zayıf taraflarını fark etme yeteneğidir.
Kim olduğu, neyi yapmak istediği, nelere yönelmesi gerektiğini, nelerden uzak durması gerektiğini bilme kapasitesidir.
Bir şeyi düşünürken kendi duyguları, ilgisi, ihtiyaçları ve istekleriyle amaçlarını
bağdaştırmaya çalışırlar.
Bağımsız olma, kendilerini açık ve net dile getirme, olaylardan ders almaya yatkındırlar.
Psikolog olmaya yatkındırlar.

Doğal zeka:

Çevre, doğa olayları, ekolojik unsurlara aşırı duyarlıdırlar.
Düşünürken doğa formları, hayvan- bitki figürleri ile düşünürler.
Hayvan beslemeyi, doğayı, toprakla uğraşmayı önemserler.
Mevsimler, iklim olayları ile ilgilenirler.
Hava tahmin konularına ilgi duyarlar.

Kaynak

20 Temmuz 2011 16:58   |   Mesaj #2   |   
Valeria - avatarı
SMD MsXTeam
Amisos

7772
6.984 mesaj
Kayıt Tarihi:Üyelik: 18-03-2010
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

hayatın içindeki sayısal zeka nedir?

Beynimizin çok sayıda farklı çalışma merkezi ve işlevi bulunmakta..

Çoklu zeka, Howard Gardner'in zekayı yeniden tanımlaması olarak çıkmış bir kavramdır.
Çoklu zeka, çevresel ve genetik etmenlerle birlikte insanı yorumlamaya dair yeni bir bakış açısıdır.
Buna göre insan çevresi ile kurduğu tüm ilişkide, iletişim ve etkileşimde zekasını kullanmaktadır. Ancak
Gardner'ın yeni eklediği içten gelen bir form ile dünyayı algılayıp ilişkiye başlayıp sürdürdüğümüzdür.
Çünkü
beynimizin pek çok sayıda farklı çalışma merkezi ve işlevi bulunmakta ve bu işlevler her bireyde farklılık göstermektedir.
Birbirinden bağımsız ve ayrı olarak çalışan bu merkezler aynı zamanda bireyin öğrenme kimliğini ve bilişsel niteliğini de ortaya koymaktadır.
Gardner çalışmaları sırasında insanın sözel, dilsel, içsel, kişilerarası, görsel, işitsel, bedensel gibi bilinen türlerde zeka türleri ortaya atmamış, bunun dışında duyundevinişsel, kinestetik, tatsal gibi diğer duyulara yönelik olarak da zeka alanları belirlemiştir.
Bu zeka türleri insan beyni ve zekası ile çevre etkileşimi sonucu daha da çoğalabilir.

8 ana gruba ayrılır;

Sözel zeka:

Kelimeleri etkili kullanma yeteneğidir.
Dinleyerek öğrenmeyi sever, duygu ve düşüncelerini sözel ifadelerle aktarırlar.
İyi yazarlar, iyi anlatırlar, kitap okumayı, kelime oyunları severler.
Kavramlarla ve kelimelerle düşünürler.
Sözel zekaya sahip insanlar daha çok yazar, gazeteci ve politikacı olurlar.

Sayısal zeka:

Sayısal zekası yüksek olanlar sebep-sonuç ilişkisi kurmayı, "neden" demeyi
severler, çok soru sorarlar.
Olayları kategorize ederek bağlantılar kurmaya kafa yorarlar.
Hesap yapmayı, bir makineyi söküp nasıl çalıştığını görmeyi severler.
Nedenini bilmediği şeyi fazla akılda tutamazlar.
Bilim adamı, matematikçi ve bilgisayar programcısı olma ihtimalleri yüksektir.

Görsel zeka:

Görsel zekası yüksek olanlar işittiklerini değil de, gördüklerini akıllarında daha iyi tutarlar.
Film ve slayt gösterileri eşliğinde öğrenmeyi
severler.
Hayal dünyaları geniştir.
Resimli kitaplara, sanatsal etkinliklere yatkındırlar.
Renklere çok hassastırlar. Mimar, fotoğrafçı ve dekoratör olabilirler.

Müzik zekası:

Ritim, nota, ses tonu, ahenk, melodi gibi müziksel unsurlara aşırı duyarlıdırlar.
Müziksel unsurları hemen fark ederler, değerli bulurlar ve ifade ederler.
Nota, solfej bilmeseler bile, melodileri hemen akılda tutarlar.
Müzik eşliğinde çalıştıklarında öğrendiklerinin kalıcılığı artar.
Tempo tutma, mırıldanma, ıslık çalma, eşlik etme, müzik dinleyerek kitap
okuma sevdikleri şeylerdir.

Bedensel zeka:

Bir sorunu çözmek, bir model oluşturmak, bir şeyler üretmek için
bedenlerini, ellerini, parmaklarını kullanabilme gücüdür.
Bedensel zekası yüksek olanlar, duygu ve düşüncelerini dokunarak, hareketlerle anlatmada
beden dilini kullanmaya çok yatkındırlar.
Koşmayı, zıplamayı, mimik ve jestleri kullanmayı, bir yerler inşa etmeyi çok severler.
El becerileri iyidir, tamir işlerini çok rahat yaparlar.
Başkalarının mimik ve jestlerini kolayca taklit ederler.
Sporcuların, aktörlerin, heykeltıraşların çoğu bedensel zekası yüksek olan insanlardır.

Sosyal zeka:

Çevresindeki insanların duygularını, isteklerini, ihtiyaçlarını anlama, ayırt etme ve karşılaştırma gücüdür.
Sosyal zekası yüksek olanlar, insanları tanıma konusunda çok başarılıdırlar.
Liderlik özellikleri vardır.
Yüz ifadelerine ve seslere, insanlardaki farklılıklara duyarlıdırlar.
Yüzleri çok iyi okurlar.
Analiz etme, yorumlama ve değerlendirme kapasiteleri yüksektir.
Sözlü ve sözsüz iletişimde yetenekleri üstündür.
Organize etmeyi, lider olmayı, başkalarına yardım etmeyi, empatik iletişimi ve öğretmeyi
severler.
Genellikle danışman, öğretmen ve siyasi lider olurlar.

İçsel zeka:

Kendi ile ilgilenme, kendini tanıma, güçlü zayıf taraflarını fark etme yeteneğidir.
Kim olduğu, neyi yapmak istediği, nelere yönelmesi gerektiğini, nelerden uzak durması gerektiğini bilme kapasitesidir.
Bir şeyi düşünürken kendi duyguları, ilgisi, ihtiyaçları ve istekleriyle amaçlarını
bağdaştırmaya çalışırlar.
Bağımsız olma, kendilerini açık ve net dile getirme, olaylardan ders almaya yatkındırlar.
Psikolog olmaya yatkındırlar.

Doğal zeka:

Çevre, doğa olayları, ekolojik unsurlara aşırı duyarlıdırlar.
Düşünürken doğa formları, hayvan- bitki figürleri ile düşünürler.
Hayvan beslemeyi, doğayı, toprakla uğraşmayı önemserler.
Mevsimler, iklim olayları ile ilgilenirler.
Hava tahmin konularına ilgi duyarlar.


Kaynak
Misafir
5 Ekim 2011 17:54   |   Mesaj #3   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
#2 (mesaj-linki)
Valeria

Alıntı:
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı
hayatın içindeki sayısal zeka nedir?
Beynimizin çok sayıda farklı çalışma merkezi ve işlevi bulunmakta..

Çoklu zeka, Howard Gardner'in zekayı yeniden tanımlaması olarak çıkmış bir kavramdır.
Çoklu zeka, çevresel ve genetik etmenlerle birlikte insanı yorumlamaya dair yeni bir bakış açısıdır.
Buna göre insan çevresi ile kurduğu tüm ilişkide, iletişim ve etkileşimde zekasını kullanmaktadır. Ancak
Gardner'ın yeni eklediği içten gelen bir form ile dünyayı algılayıp ilişkiye başlayıp sürdürdüğümüzdür.
Çünkü
beynimizin pek çok sayıda farklı çalışma merkezi ve işlevi bulunmakta ve bu işlevler her bireyde farklılık göstermektedir.
Birbirinden bağımsız ve ayrı olarak çalışan bu merkezler aynı zamanda bireyin öğrenme kimliğini ve bilişsel niteliğini de ortaya koymaktadır.
Gardner çalışmaları sırasında insanın sözel, dilsel, içsel, kişilerarası, görsel, işitsel, bedensel gibi bilinen türlerde zeka türleri ortaya atmamış, bunun dışında duyundevinişsel, kinestetik, tatsal gibi diğer duyulara yönelik olarak da zeka alanları belirlemiştir.
Bu zeka türleri insan beyni ve zekası ile çevre etkileşimi sonucu daha da çoğalabilir.

8 ana gruba ayrılır;

Sözel zeka:

Kelimeleri etkili kullanma yeteneğidir.
Dinleyerek öğrenmeyi sever, duygu ve düşüncelerini sözel ifadelerle aktarırlar.
İyi yazarlar, iyi anlatırlar, kitap okumayı, kelime oyunları severler.
Kavramlarla ve kelimelerle düşünürler.
Sözel zekaya sahip insanlar daha çok yazar, gazeteci ve politikacı olurlar.

Sayısal zeka:

Sayısal zekası yüksek olanlar sebep-sonuç ilişkisi kurmayı, "neden" demeyi
severler, çok soru sorarlar.
Olayları kategorize ederek bağlantılar kurmaya kafa yorarlar.
Hesap yapmayı, bir makineyi söküp nasıl çalıştığını görmeyi severler.
Nedenini bilmediği şeyi fazla akılda tutamazlar.
Bilim adamı, matematikçi ve bilgisayar programcısı olma ihtimalleri yüksektir.

Görsel zeka:

Görsel zekası yüksek olanlar işittiklerini değil de, gördüklerini akıllarında daha iyi tutarlar.
Film ve slayt gösterileri eşliğinde öğrenmeyi
severler.
Hayal dünyaları geniştir.
Resimli kitaplara, sanatsal etkinliklere yatkındırlar.
Renklere çok hassastırlar. Mimar, fotoğrafçı ve dekoratör olabilirler.

Müzik zekası:

Ritim, nota, ses tonu, ahenk, melodi gibi müziksel unsurlara aşırı duyarlıdırlar.
Müziksel unsurları hemen fark ederler, değerli bulurlar ve ifade ederler.
Nota, solfej bilmeseler bile, melodileri hemen akılda tutarlar.
Müzik eşliğinde çalıştıklarında öğrendiklerinin kalıcılığı artar.
Tempo tutma, mırıldanma, ıslık çalma, eşlik etme, müzik dinleyerek kitap
okuma sevdikleri şeylerdir.

Bedensel zeka:

Bir sorunu çözmek, bir model oluşturmak, bir şeyler üretmek için
bedenlerini, ellerini, parmaklarını kullanabilme gücüdür.
Bedensel zekası yüksek olanlar, duygu ve düşüncelerini dokunarak, hareketlerle anlatmada
beden dilini kullanmaya çok yatkındırlar.
Koşmayı, zıplamayı, mimik ve jestleri kullanmayı, bir yerler inşa etmeyi çok severler.
El becerileri iyidir, tamir işlerini çok rahat yaparlar.
Başkalarının mimik ve jestlerini kolayca taklit ederler.
Sporcuların, aktörlerin, heykeltıraşların çoğu bedensel zekası yüksek olan insanlardır.

Sosyal zeka:

Çevresindeki insanların duygularını, isteklerini, ihtiyaçlarını anlama, ayırt etme ve karşılaştırma gücüdür.
Sosyal zekası yüksek olanlar, insanları tanıma konusunda çok başarılıdırlar.
Liderlik özellikleri vardır.
Yüz ifadelerine ve seslere, insanlardaki farklılıklara duyarlıdırlar.
Yüzleri çok iyi okurlar.
Analiz etme, yorumlama ve değerlendirme kapasiteleri yüksektir.
Sözlü ve sözsüz iletişimde yetenekleri üstündür.
Organize etmeyi, lider olmayı, başkalarına yardım etmeyi, empatik iletişimi ve öğretmeyi
severler.
Genellikle danışman, öğretmen ve siyasi lider olurlar.

İçsel zeka:

Kendi ile ilgilenme, kendini tanıma, güçlü zayıf taraflarını fark etme yeteneğidir.
Kim olduğu, neyi yapmak istediği, nelere yönelmesi gerektiğini, nelerden uzak durması gerektiğini bilme kapasitesidir.
Bir şeyi düşünürken kendi duyguları, ilgisi, ihtiyaçları ve istekleriyle amaçlarını
bağdaştırmaya çalışırlar.
Bağımsız olma, kendilerini açık ve net dile getirme, olaylardan ders almaya yatkındırlar.
Psikolog olmaya yatkındırlar.

Doğal zeka:

Çevre, doğa olayları, ekolojik unsurlara aşırı duyarlıdırlar.
Düşünürken doğa formları, hayvan- bitki figürleri ile düşünürler.
Hayvan beslemeyi, doğayı, toprakla uğraşmayı önemserler.
Mevsimler, iklim olayları ile ilgilenirler.
Hava tahmin konularına ilgi duyarlar.


Kaynak: Hayatın içindeki sayısal zeka nedir?
Misafir
23 Ekim 2011 13:50   |   Mesaj #4   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı
hayatın içindeki sayısal zeka nedir?
Beynimizin çok sayıda farklı çalışma merkezi ve işlevi bulunmakta..

Çoklu zeka, Howard Gardner'in zekayı yeniden tanımlaması olarak çıkmış bir kavramdır.
Çoklu zeka, çevresel ve genetik etmenlerle birlikte insanı yorumlamaya dair yeni bir bakış açısıdır.
Buna göre insan çevresi ile kurduğu tüm ilişkide, iletişim ve etkileşimde zekasını kullanmaktadır. Ancak
Gardner'ın yeni eklediği içten gelen bir form ile dünyayı algılayıp ilişkiye başlayıp sürdürdüğümüzdür.
Çünkü
beynimizin pek çok sayıda farklı çalışma merkezi ve işlevi bulunmakta ve bu işlevler her bireyde farklılık göstermektedir.
Birbirinden bağımsız ve ayrı olarak çalışan bu merkezler aynı zamanda bireyin öğrenme kimliğini ve bilişsel niteliğini de ortaya koymaktadır.
Gardner çalışmaları sırasında insanın sözel, dilsel, içsel, kişilerarası, görsel, işitsel, bedensel gibi bilinen türlerde zeka türleri ortaya atmamış, bunun dışında duyundevinişsel, kinestetik, tatsal gibi diğer duyulara yönelik olarak da zeka alanları belirlemiştir.
Bu zeka türleri insan beyni ve zekası ile çevre etkileşimi sonucu daha da çoğalabilir.

8 ana gruba ayrılır;

Sözel zeka:

Kelimeleri etkili kullanma yeteneğidir.
Dinleyerek öğrenmeyi sever, duygu ve düşüncelerini sözel ifadelerle aktarırlar.
İyi yazarlar, iyi anlatırlar, kitap okumayı, kelime oyunları severler.
Kavramlarla ve kelimelerle düşünürler.
Sözel zekaya sahip insanlar daha çok yazar, gazeteci ve politikacı olurlar.

Sayısal zeka:

Sayısal zekası yüksek olanlar sebep-sonuç ilişkisi kurmayı, "neden" demeyi
severler, çok soru sorarlar.
Olayları kategorize ederek bağlantılar kurmaya kafa yorarlar.
Hesap yapmayı, bir makineyi söküp nasıl çalıştığını görmeyi severler.
Nedenini bilmediği şeyi fazla akılda tutamazlar.
Bilim adamı, matematikçi ve bilgisayar programcısı olma ihtimalleri yüksektir.

Görsel zeka:

Görsel zekası yüksek olanlar işittiklerini değil de, gördüklerini akıllarında daha iyi tutarlar.
Film ve slayt gösterileri eşliğinde öğrenmeyi
severler.
Hayal dünyaları geniştir.
Resimli kitaplara, sanatsal etkinliklere yatkındırlar.
Renklere çok hassastırlar. Mimar, fotoğrafçı ve dekoratör olabilirler.

Müzik zekası:

Ritim, nota, ses tonu, ahenk, melodi gibi müziksel unsurlara aşırı duyarlıdırlar.
Müziksel unsurları hemen fark ederler, değerli bulurlar ve ifade ederler.
Nota, solfej bilmeseler bile, melodileri hemen akılda tutarlar.
Müzik eşliğinde çalıştıklarında öğrendiklerinin kalıcılığı artar.
Tempo tutma, mırıldanma, ıslık çalma, eşlik etme, müzik dinleyerek kitap
okuma sevdikleri şeylerdir.

Bedensel zeka:

Bir sorunu çözmek, bir model oluşturmak, bir şeyler üretmek için
bedenlerini, ellerini, parmaklarını kullanabilme gücüdür.
Bedensel zekası yüksek olanlar, duygu ve düşüncelerini dokunarak, hareketlerle anlatmada
beden dilini kullanmaya çok yatkındırlar.
Koşmayı, zıplamayı, mimik ve jestleri kullanmayı, bir yerler inşa etmeyi çok severler.
El becerileri iyidir, tamir işlerini çok rahat yaparlar.
Başkalarının mimik ve jestlerini kolayca taklit ederler.
Sporcuların, aktörlerin, heykeltıraşların çoğu bedensel zekası yüksek olan insanlardır.

Sosyal zeka:

Çevresindeki insanların duygularını, isteklerini, ihtiyaçlarını anlama, ayırt etme ve karşılaştırma gücüdür.
Sosyal zekası yüksek olanlar, insanları tanıma konusunda çok başarılıdırlar.
Liderlik özellikleri vardır.
Yüz ifadelerine ve seslere, insanlardaki farklılıklara duyarlıdırlar.
Yüzleri çok iyi okurlar.
Analiz etme, yorumlama ve değerlendirme kapasiteleri yüksektir.
Sözlü ve sözsüz iletişimde yetenekleri üstündür.
Organize etmeyi, lider olmayı, başkalarına yardım etmeyi, empatik iletişimi ve öğretmeyi
severler.
Genellikle danışman, öğretmen ve siyasi lider olurlar.

İçsel zeka:

Kendi ile ilgilenme, kendini tanıma, güçlü zayıf taraflarını fark etme yeteneğidir.
Kim olduğu, neyi yapmak istediği, nelere yönelmesi gerektiğini, nelerden uzak durması gerektiğini bilme kapasitesidir.
Bir şeyi düşünürken kendi duyguları, ilgisi, ihtiyaçları ve istekleriyle amaçlarını
bağdaştırmaya çalışırlar.
Bağımsız olma, kendilerini açık ve net dile getirme, olaylardan ders almaya yatkındırlar.
Psikolog olmaya yatkındırlar.

Doğal zeka:

Çevre, doğa olayları, ekolojik unsurlara aşırı duyarlıdırlar.
Düşünürken doğa formları, hayvan- bitki figürleri ile düşünürler.
Hayvan beslemeyi, doğayı, toprakla uğraşmayı önemserler.
Mevsimler, iklim olayları ile ilgilenirler.
Hava tahmin konularına ilgi duyarlar

Kaynak: Hayatın içindeki sayısal zeka nedir?
Misafir
29 Eylül 2013 19:42   |   Mesaj #5   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
sayısal zeka nedir
misafir
5 Ekim 2013 17:16   |   Mesaj #6   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Lütfen cevaplayın sayısal zeka nedir
Cevap Yaz
Hızlı Cevap
İsim:
Mesaj:
Önceki Konu Sonraki Konu

Hayatın içindeki sayısal zeka nedir? Konusuna Benzer Konular

Dinimize göre hayatın amacı nedir?
Gönderen: Misafir Forum: Soru-Cevap
Cevap: 1
Son Mesaj: 24 Kasım 2012 20:21
Cevap: 0
Son Mesaj: 17 Haziran 2012 15:30
Zekâ Nedir? Zekâ Kavramının Tanımları ve Tarihsel Gelişimi
Gönderen: _PaPiLLoN_ Forum: Psikoloji ve Psikiyatri
Cevap: 3
Son Mesaj: 16 Nisan 2012 20:08
Edebi hayatın anlamı nedir?
Gönderen: Misafir Forum: Soru-Cevap
Cevap: 2
Son Mesaj: 14 Mart 2011 20:31
Deprem ile hayatın devamı arasındaki bağ nedir?
Gönderen: Misafir Forum: Soru-Cevap
Cevap: 0
Son Mesaj: 30 Eylül 2010 23:51
Sayfa 0.306 saniyede (85.89% PHP - 14.11% MySQL) 12 sorgu ile oluşturuldu