Cevap Yaz Önceki Konu Sonraki Konu

Mesleki açık öğretim liseleri hakkında bilgi verir misiniz?

Gösterim: 9204 | Cevap: 9
  • acik lisede hangi bolumler var
  • acik meslek lisesi hakkinda bilgi
  • meslek liseleri hakkinda bilgi
7
  • 1 Gönderen Misafir
  • 1 Gönderen Misafir
  • 1 Gönderen Misafir
  • 1 Gönderen Misafir
  • 1 Gönderen Misafir
  • 1 Gönderen Misafir
  • 1 Gönderen Misafir
Misafir
Cevaplanmış   |    23 Eylül 2010 18:25   |   Mesaj #1   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Mesleki açık öğretim liseleri hakkında bilgi verir misiniz?

ben açık öğretim meslek llisesine yazılacağım ama hangi bölümler var bilmiyorum tek bildiğim çocuk gelişimi ondada kararsızım bana bölümleri yazarsanız çok sevinirim
En iyi cevap BenceHicBakmaxD tarafından gönderildi

Arkadaşlar açık öqretim lisesinin normal liseden farklı okula qitmiyosun ya da cumartesi pazar qidiyosun. Senin aldıqın diploma üzerinde açık öqretim diye bir şey yazmıyor! HAnqi okulda okuduysan o okulun adı yazıyor. Onun için okulunuzu bitirdikten sonra polislik sınavına qirin kazanın ve vatana millete Hayırlı bi polis olun.

BenceHicBakmaxD bu mesajı beğendi.
Misafir
23 Eylül 2010 18:55   |   Mesaj #2   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Açık öğretim meslek liseleri hakkında bilgi verir misiniz?

ben açık ögretm düz lisesinde okuyorum meslek üzerine okumak istiyorum ama hangi meslekler var bilmiyorm 80 kredim var geçebilirmiyim ne zaman ne yapmam gerek yardımcı olursanız çok sevinirim
BenceHicBakmaxD bu mesajı beğendi.
Misafir
9 Kasım 2010 11:17   |   Mesaj #3   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Mesleki açık lise

Arkadaşlarım abilerim öncelikle iyi günler dilerim.Ben geçen sene Ticaret Meslek Lisesi 3.sınıfta kaldım ve örgün eğitim hakkım malesef tamamlandı Tasdiknamemi alıp Açık Lise'ye kayıt oldum.Açık lise beni son sınıftan yani 12. sınıftan başlattı.Şuan okula Pazartesi Salı günleri gidiyorum.Yani şuan açık lisede seçtiğim okulda ders görüyorum.Bunun yanında staj dosyası da aldım ve doldurup okula verdim.Uzun lafın kısası şuan hem staj goruyorum hemde okulun olduğu günler okulda ders görüyorum.Bildiğiniz gibi 2 Kasım'da ders seçmeler açıldı.Ben max. 20 Kredilik ders seçebiliyorum.Ama bana bu yıl çok rahat mezun olursun demişlerdi.İnternetden araştıgım kadarı ile 240 kredi istiyorlar benden.130 okuldan gelse kalan 110 krediyi internetden istesemde tamamlıyamıyorum.Yani bir dönemde max.20 kradilik ders secebiliyorsam toplam 3 dönem var ve hepsini versem dahi 60 kredi yapar.Kafamda oluşan bu sorunu bir türlü cevaplayamadım nereyı aradıysam nereye baktıysam net bir bilgi yok.Okul hem kendi yaptıgı sınavdan hemde stajdan ayrı ayrı mı puan veriyor yoksa? Hem son sınıftayım hemde görüntüye göre ne yapsam mezun olamıyorum iyice kafam karıstı.Gerçekten bile yada Mesleki Açık Lisesinden mezun olan abılerımın yardımlarını bekliyorum.Bu arada bölümüm Muhasebe Finansman
BenceHicBakmaxD bu mesajı beğendi.
Misafir
2 Mart 2012 11:08   |   Mesaj #4   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
arkadaşlar düz açık liseden meslek lisesine geçiş yapıcam acaba aynı zamanda okuladamı gitmem gerekiyor bilgi verirseniz çok sevinirim saygılar
BenceHicBakmaxD bu mesajı beğendi.
Misafir
2 Mart 2012 11:10   |   Mesaj #5   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
arkadaşlar açık düz liseden meslek lisesine geçmek istiyorum acaba okulada gitmem gerekiyormu acaba
BenceHicBakmaxD bu mesajı beğendi.
Misafir
10 Ekim 2012 15:23   |   Mesaj #6   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Cvp: Mesleki açık öğretim liseleri hakkında bilgi verir misiniz?

ben polis olmak istiyorum ama açık lisede napmalıyım ve hangi bölümü seçmeliyim bilmiyorum bana cevap yazarmısınız lütfen
BenceHicBakmaxD bu mesajı beğendi.
BenceHicBakmaxD
10 Ekim 2012 15:28   |   Mesaj #7   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Cvp: Mesleki açık öğretim liseleri hakkında bilgi verir misiniz?

Lİse bittikten sonra polislik sınavına qir kazanırsan akademiye qirersin. POlis olursun
Misafir
12 Ekim 2012 00:00   |   Mesaj #8   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Cvp: Mesleki açık öğretim liseleri hakkında bilgi verir misiniz?

aslında dogrusu bende polis olmak olmak için bu yola başvurdum lise 1 de 1 dönem okudum ve sonra bıraktım sonra tastiknamemi aldım ve sonra pişman oldum 10 yaşından beri polis olmak tek hayalim ve açık ögretim lisesine yeni kayıt daha bugün yaptırdım hangi dersleri seçecegimi bile bilmiyorum aslında ders notlarım çok kötü zaten 1 arkadaş polis var ona sordum sınavlara gir sonra okulu bitir sonra polis sınavına gir kazanırsın dedi ama o demesi farklı açık ögretim lisesi sitesinde söylelenler çok farklı napmam gerekiyo aklım çok karıştı???
BenceHicBakmaxD bu mesajı beğendi.
BenceHicBakmaxD
12 Ekim 2012 09:40   |   Mesaj #9   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Cvp: Mesleki açık öğretim liseleri hakkında bilgi verir misiniz?

Arkadaşlar açık öqretim lisesinin normal liseden farklı okula qitmiyosun ya da cumartesi pazar qidiyosun. Senin aldıqın diploma üzerinde açık öqretim diye bir şey yazmıyor! HAnqi okulda okuduysan o okulun adı yazıyor. Onun için okulunuzu bitirdikten sonra polislik sınavına qirin kazanın ve vatana millete Hayırlı bi polis olun.
Misafir
10 Eylül 2014 12:54   |   Mesaj #10   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Mesleki açık lise hakkında detaylı bilgi verir misiniz?

herkese merhabalar..
ben elektrik bölümüne kayıdımı yaptırdım ama bu mesleki açık lise konusunda bayağı bilgisizim..
kayıdımı yaptırdım ders mi seçmem gerekiyor bana verilen şifreyle?
dönem içinde en çok kaç kredi alabiliyorum?
ve en önemlisi 4 yıldan önce bitirebilme imkanım var mı,kulaktan dolma işittiğime göre 3 yılda filan oluyormuş nasıl oluyor?
ve son sorum her dönem ayrı ayrı kayıt mı yaptırmama gerekiyor bu kayıt durumları nasıl oluyor?
BANA YARDIMCI OLUP AYDINLATIRSANIZ ÇOK MEMNUN OLURUM..
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM..
Cevap Yaz
Hızlı Cevap
İsim:
Mesaj:
Önceki Konu Sonraki Konu

Mesleki açık öğretim liseleri hakkında bilgi verir misiniz? Konusuna Benzer Konular

Cevap: 257
Son Mesaj: 28 Ekim 2014 16:38
Açık öğretim okulu hakkında bilgi verir misiniz?
Gönderen: Misafir Forum: Soru-Cevap
Cevap: 3
Son Mesaj: 28 Eylül 2012 16:01
Cevap: 1
Son Mesaj: 12 Haziran 2012 16:01
Açık öğretim siteleri hakkında bilgi verir misiniz?
Gönderen: Misafir Forum: Soru-Cevap
Cevap: 0
Son Mesaj: 19 Ağustos 2011 14:53
Cevap: 0
Son Mesaj: 16 Aralık 2010 04:27
Etiketler:
  • acik lisede hangi bolumler var
  • acik meslek lisesi hakkinda bilgi
  • meslek liseleri hakkinda bilgi
Sayfa 0.355 saniyede 10 sorgu ile oluşturuldu