Cevap Yaz Önceki Konu Sonraki Konu

Basın özgürlüğü nedir?

Gösterim: 29902 | Cevap: 9
  • basin hurriyeti nedir
  • basin ozgurlugu hakkinda bilgi
  • basin ozgurlugu nedir
6
  • 2 Gönderen ener
  • 2 Gönderen pesimist
  • 2 Gönderen LeqoLas
Misafir
Cevaplanmış   |    7 Ekim 2010 15:09   |   Mesaj #1   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Basın özgürlüğü nedir?

Özgür Basın nedir? kısa birşey olsa iyi olur
En iyi cevap ener tarafından gönderildi

Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

Özgür Basın nedir? kısa birşey olsa iyi olur :)


Basın Özgürlüğü

Bilgilendirme, öğretme ve öğrenme etkinliklerinin gazete, dergi, radyo ve televizyon aracılığıyla yapılması özgürlüğüdür. Devlet, basın ve haber alma hürriyetlerini sağlayacak tedbirleri alır.
Basın hürriyetinin sınırlanmasında, Anayasanın 26 ve 27 inci maddeleri hükümleri uygulanır.
Devletin iç ve dış güvenliğini, ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğünü tehdit eden veya suç işlemeye ya da ayaklanma veya isyana teşvik eder nitelikte olan veya Devlete ait gizli bilgilere ilişkin bulunan her türlü haber veya yazıyı, yazanlar veya bastıranlar veya aynı amaçla, basanlar, başkasına verenler, bu suçlara ait kanun hükümleri uyarınca sorumlu olurlar. Tedbir yolu ile dağıtım hâkim kararıyla; gecikmesinde sakınca bulunan hallerde de kanunun açıkça yetkili kıldığı merciin emriyle önlenebilir. Dağıtımı önleyen yetkili merci, bu kararını en geç yirmi dört saat içinde yetkili hâkime bildirir. Yetkili hâkim bu kararı en geç kırk sekiz saat içinde onaylamazsa, dağıtımı önleme kararı hükümsüz sayılır.
Yargılama görevinin amacına uygun olarak yerine getirilmesi için, kanunla belirtilecek sınırlar içinde, hâkim tarafından verilen kararlar saklı kalmak üzere veya kovuşturmasına geçilmiş olması hallerinde hâkim kararıyla; Devletin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğünün, millî güvenliğin, kamu düzeninin, genel ahlâkın korunması ve suçların önlenmesi bakımından gecikmesinde sakınca bulunan hallerde de kanunun açıkça yetkili kıldığı merciin emriyle toplatılabilir. Toplatma kararı veren yetkili merci, bu kararını en geç yirmi dört saat içinde yetkili hâkime bildirir; hâkim bu kararı en geç kırk sekiz saat içinde onaylamazsa, toplatma kararı hükümsüz sayılır.
Süreli veya süresiz yayınların suç soruşturma veya kovuşturması sebebiyle zapt ve müsaderesinde genel hükümler uygulanır.
Türkiye’de yayımlanan süreli yayınlar, Devletin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğüne, Cumhuriyetin temel ilkelerine, millî güvenliğe ve genel ahlâka aykırı yayımlardan mahkûm olma halinde, mahkeme kararıyla geçici olarak kapatılabilir. Kapatılan süreli yayının açıkça devamı niteliğini taşıyan her türlü yayın yasaktır; bunlar hâkim kararıyla toplatılır.

kaynak

daha detaylı bilgi için BAKINIZ

ener
7 Ekim 2010 15:46   |   Mesaj #2   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

Özgür Basın nedir? kısa birşey olsa iyi olur


Basın Özgürlüğü

Bilgilendirme, öğretme ve öğrenme etkinliklerinin gazete, dergi, radyo ve televizyon aracılığıyla yapılması özgürlüğüdür. Devlet, basın ve haber alma hürriyetlerini sağlayacak tedbirleri alır.
Basın hürriyetinin sınırlanmasında, Anayasanın 26 ve 27 inci maddeleri hükümleri uygulanır.
Devletin iç ve dış güvenliğini, ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğünü tehdit eden veya suç işlemeye ya da ayaklanma veya isyana teşvik eder nitelikte olan veya Devlete ait gizli bilgilere ilişkin bulunan her türlü haber veya yazıyı, yazanlar veya bastıranlar veya aynı amaçla, basanlar, başkasına verenler, bu suçlara ait kanun hükümleri uyarınca sorumlu olurlar. Tedbir yolu ile dağıtım hâkim kararıyla; gecikmesinde sakınca bulunan hallerde de kanunun açıkça yetkili kıldığı merciin emriyle önlenebilir. Dağıtımı önleyen yetkili merci, bu kararını en geç yirmi dört saat içinde yetkili hâkime bildirir. Yetkili hâkim bu kararı en geç kırk sekiz saat içinde onaylamazsa, dağıtımı önleme kararı hükümsüz sayılır.
Yargılama görevinin amacına uygun olarak yerine getirilmesi için, kanunla belirtilecek sınırlar içinde, hâkim tarafından verilen kararlar saklı kalmak üzere veya kovuşturmasına geçilmiş olması hallerinde hâkim kararıyla; Devletin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğünün, millî güvenliğin, kamu düzeninin, genel ahlâkın korunması ve suçların önlenmesi bakımından gecikmesinde sakınca bulunan hallerde de kanunun açıkça yetkili kıldığı merciin emriyle toplatılabilir. Toplatma kararı veren yetkili merci, bu kararını en geç yirmi dört saat içinde yetkili hâkime bildirir; hâkim bu kararı en geç kırk sekiz saat içinde onaylamazsa, toplatma kararı hükümsüz sayılır.
Süreli veya süresiz yayınların suç soruşturma veya kovuşturması sebebiyle zapt ve müsaderesinde genel hükümler uygulanır.
Türkiye’de yayımlanan süreli yayınlar, Devletin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğüne, Cumhuriyetin temel ilkelerine, millî güvenliğe ve genel ahlâka aykırı yayımlardan mahkûm olma halinde, mahkeme kararıyla geçici olarak kapatılabilir. Kapatılan süreli yayının açıkça devamı niteliğini taşıyan her türlü yayın yasaktır; bunlar hâkim kararıyla toplatılır.

kaynak

daha detaylı bilgi için BAKINIZ
LrseRia ve pesimist bu mesajı beğendi.
pesimist
7 Ekim 2010 18:41   |   Mesaj #3   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Basın Özgürlüğü

Düşünceyi açıklama özgürlüğünü tamamlayan ve onun kullanılmasını sağlayan bir özgürlüktür.



Basın özgürlüğü, Birleşmiş Milletler tarafından İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi'nde ilan edilen, birçok ülke tarafından kabul edilen bir haktır.


Basın özgürlüğü, yalnızca gazetecilere özgü, onların hak ve hukuklarını koruyan bir kavram olarak algılanmamalı. Basın özgürlüğü demokratik toplumların ve demokratikleşmenin temel şartıdır. Basın özgürlüğü hem kişilerin, düşünme, düşündüklerini ifade etme ve bu ifadeleri her türlü yayın organıyla kitlelere duyurma hakkını kapsamaktadır.

Bu hak yalnızca gazetecilerin, yazarların, düşünenlerin, aydınların haklarını teminat altına almakla kalmayıp, halkın da yaşadığı şehirde, ülkede ve dünyada olan bitenlerden haber alma hakkının teminatı olarak kabul edilmelidir.

Ancak günümüzde hem ülkemizde, hem de dünyada basın özgürlüğünün yeterince sağlandığını ve teminat altına alındığını söyleyebilmek zor. Türkiye'de hala cezaevlerinde gazetecilerin bulunması göz ardı edilemez.

Ülkemizde bir yandan hapis tehdidiyle karşı karşıya kalan gazeteciler, öte yandan idarecilerin keyfi tutum ve davranışlarıyla bu özgürlüğü yeterince kullanamamaktadırlar.

Hapis cezalarının yanı sıra yüklü tazminat talebiyle gazetecilere yönelik açılan davalar, basın özgürlüğünü kullanmayı olanaksız hale getirmektedir.

Diğer yandan mahalli idarecilerden, ülke yönetiminin en üstünde bulunanlara kadar, gazetecilere yönelik düşmanca tavrın, gazetecilerin bu özgürlüklerini kullanmalarının önünde önemli bir engel teşkil etmeye devam ettiğin ortadadır.

Yöneticiler vatandaşlara gazeteleri okumama, televizyonları izlememeyi telkin ederek, aslında basını, yalnızca kendi doğrularını görme, yazma ve yaymaya zorlamaktadırlar.

Devlet gücünü arkasına alanlar, bir yandan hapis cezalarını öngören kanunlar, diğer yandan, basın kuruluşlarına yönelik ekonomik zorlama, dayatma ve cezalarla basının özgürce haber verme işlevini yok etme çabasını sürdürmektedirler.

Bu durum, büyük sermayenin basını ele geçirmesinin olumsuz sonuçlarını bir kez daha göz önüne sermiştir. Gazeteciliğin dışında pek çok sektörde faaliyet gösteren sermaye grupları, ekonomik çıkarlarına yönelik tehditler karşısında, sermaye grubuna bağlı yayın organlarında otosansür uygulamasına yönelmek durumunda kalabilmektedirler.

Medya sahiplerinin, ticari çıkarları her şeyin önünde tutan ve halkın haber alma hakkını bu çıkarlar yüzünden zedeleyen yaklaşımlara girmemelerini bekliyoruz.

Diğer yandan gazetecilerin sendikal hak ve özgürlüklerini yeterince kullanamaması, basın özgürlüğünün önünde bir başka engel olarak ortaya çıkmaktadır. Ekonomik baskı altındaki, her an işten çıkarılma tehdidi altında mesleğini sürdürmek durumunda kalan gazetecinin, basın özgürlüğünü dilediğince kullanamayacağı açıktır.

Dünyada da gazetecilere yönelik, sansür, hapis, işkence baskısı hatta ve hatta ölüm tehditleri bir çok ülkede sürmektedir.

Hala bir çok ülkede gazeteci cinayetleri sürmektedir.

Basın özgürlüğüne, basın çalışanlarının dışından gelen baskılar sürerken, gazetecilerin de
mesleğin etik ilkelerine uymalarını, ırkçı ve şoven bir dil kullanmaktan kaçınmalarını, halkın haber alma hakkının, her şeyin üzerinde olduğunu unutmamalarını anımsatıyoruz.

Dünyanın pek çok yerinin bir yangın alanına döndüğü günümüzde, bütün meslektaşlarımızı her türlü şiddete karşı çıkarak, barış, demokrasi ve insan hakları için çalışmaya davet ediyoruz.
ener ve LrseRia bu mesajı beğendi.
LeqoLas
7 Ekim 2010 20:00   |   Mesaj #4   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Basın Özgürlüğü

Bilgilendirme, öğretme ve öğrenme etkinliklerinin gazete, dergi, radyo ve televizyon aracılığıyla yapılması özgürlüğüdür. Devlet, basın ve haber alma hürriyetlerini sağlayacak tedbirleri alır.
Basın hürriyetinin sınırlanmasında, Anayasanın 26 ve 27 inci maddeleri hükümleri uygulanır.
Devletin iç ve dış güvenliğini, ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğünü tehdit eden veya suç işlemeye ya da ayaklanma veya isyana teşvik eder nitelikte olan veya Devlete ait gizli bilgilere ilişkin bulunan her türlü haber veya yazıyı, yazanlar veya bastıranlar veya aynı amaçla, basanlar, başkasına verenler, bu suçlara ait kanun hükümleri uyarınca sorumlu olurlar. Tedbir yolu ile dağıtım hâkim kararıyla; gecikmesinde sakınca bulunan hallerde de kanunun açıkça yetkili kıldığı merciin emriyle önlenebilir. Dağıtımı önleyen yetkili merci, bu kararını en geç yirmi dört saat içinde yetkili hâkime bildirir. Yetkili hâkim bu kararı en geç kırk sekiz saat içinde onaylamazsa, dağıtımı önleme kararı hükümsüz sayılır.
Yargılama görevinin amacına uygun olarak yerine getirilmesi için, kanunla belirtilecek sınırlar içinde, hâkim tarafından verilen kararlar saklı kalmak üzere veya kovuşturmasına geçilmiş olması hallerinde hâkim kararıyla; Devletin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğünün, millî güvenliğin, kamu düzeninin, genel ahlâkın korunması ve suçların önlenmesi bakımından gecikmesinde sakınca bulunan hallerde de kanunun açıkça yetkili kıldığı merciin emriyle toplatılabilir. Toplatma kararı veren yetkili merci, bu kararını en geç yirmi dört saat içinde yetkili hâkime bildirir; hâkim bu kararı en geç kırk sekiz saat içinde onaylamazsa, toplatma kararı hükümsüz sayılır.
Süreli veya süresiz yayınların suç soruşturma veya kovuşturması sebebiyle zapt ve müsaderesinde genel hükümler uygulanır.
Türkiye’de yayımlanan süreli yayınlar, Devletin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğüne, Cumhuriyetin temel ilkelerine, millî güvenliğe ve genel ahlâka aykırı yayımlardan mahkûm olma halinde, mahkeme kararıyla geçici olarak kapatılabilir. Kapatılan süreli yayının açıkça devamı niteliğini taşıyan her türlü yayın yasaktır; bunlar hâkim kararıyla toplatılır.
LrseRia ve pesimist bu mesajı beğendi.
Misafir
3 Mart 2011 19:36   |   Mesaj #5   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
öğrenme hürriyeti
Misafir
28 Aralık 2011 21:04   |   Mesaj #6   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Basın Özgürlüğü

Bilgilendirme, öğretme ve öğrenme etkinliklerinin gazete, dergi, radyo ve televizyon aracılığıyla yapılması özgürlüğüdür. Devlet, basın ve haber alma hürriyetlerini sağlayacak tedbirleri alır.
Basın hürriyetinin sınırlanmasında, Anayasanın 26 ve 27 inci maddeleri hükümleri uygulanır.
Devletin iç ve dış güvenliğini, ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğünü tehdit eden veya suç işlemeye ya da ayaklanma veya isyana teşvik eder nitelikte olan veya Devlete ait gizli bilgilere ilişkin bulunan her türlü haber veya yazıyı, yazanlar veya bastıranlar veya aynı amaçla, basanlar, başkasına verenler, bu suçlara ait kanun hükümleri uyarınca sorumlu olurlar. Tedbir yolu ile dağıtım hâkim kararıyla; gecikmesinde sakınca bulunan hallerde de kanunun açıkça yetkili kıldığı merciin emriyle önlenebilir. Dağıtımı önleyen yetkili merci, bu kararını en geç yirmi dört saat içinde yetkili hâkime bildirir. Yetkili hâkim bu kararı en geç kırk sekiz saat içinde onaylamazsa, dağıtımı önleme kararı hükümsüz sayılır.
Yargılama görevinin amacına uygun olarak yerine getirilmesi için, kanunla belirtilecek sınırlar içinde, hâkim tarafından verilen kararlar saklı kalmak üzere veya kovuşturmasına geçilmiş olması hallerinde hâkim kararıyla; Devletin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğünün, millî güvenliğin, kamu düzeninin, genel ahlâkın korunması ve suçların önlenmesi bakımından gecikmesinde sakınca bulunan hallerde de kanunun açıkça yetkili kıldığı merciin emriyle toplatılabilir. Toplatma kararı veren yetkili merci, bu kararını en geç yirmi dört saat içinde yetkili hâkime bildirir; hâkim bu kararı en geç kırk sekiz saat içinde onaylamazsa, toplatma kararı hükümsüz sayılır.
Süreli veya süresiz yayınların suç soruşturma veya kovuşturması sebebiyle zapt ve müsaderesinde genel hükümler uygulanır.
Türkiye’de yayımlanan süreli yayınlar, Devletin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğüne, Cumhuriyetin temel ilkelerine, millî güvenliğe ve genel ahlâka aykırı yayımlardan mahkûm olma halinde, mahkeme kararıyla geçici olarak kapatılabilir. Kapatılan süreli yayının açıkça devamı niteliğini taşıyan her türlü yayın yasaktır; bunlar hâkim kararıyla toplatılır.


Kaynak: Basın özgürlüğü nedir?
Misafir
28 Aralık 2011 21:12   |   Mesaj #7   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Basın Özgürlüğü

Basın Özgürlüğü
Düşünceyi açıklama özgürlüğünü tamamlayan ve onun kullanılmasını sağlayan bir özgürlüktür.



Basın özgürlüğü, Birleşmiş Milletler tarafından İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi'nde ilan edilen, birçok ülke tarafından kabul edilen bir haktır.

Basın özgürlüğü, yalnızca gazetecilere özgü, onların hak ve hukuklarını koruyan bir kavram olarak algılanmamalı. Basın özgürlüğü demokratik toplumların ve demokratikleşmenin temel şartıdır. Basın özgürlüğü hem kişilerin, düşünme, düşündüklerini ifade etme ve bu ifadeleri her türlü yayın organıyla kitlelere duyurma hakkını kapsamaktadır.

Bu hak yalnızca gazetecilerin, yazarların, düşünenlerin, aydınların haklarını teminat altına almakla kalmayıp, halkın da yaşadığı şehirde, ülkede ve dünyada olan bitenlerden haber alma hakkının teminatı olarak kabul edilmelidir.

Ancak günümüzde hem ülkemizde, hem de dünyada basın özgürlüğünün yeterince sağlandığını ve teminat altına alındığını söyleyebilmek zor. Türkiye'de hala cezaevlerinde gazetecilerin bulunması göz ardı edilemez.

Ülkemizde bir yandan hapis tehdidiyle karşı karşıya kalan gazeteciler, öte yandan idarecilerin keyfi tutum ve davranışlarıyla bu özgürlüğü yeterince kullanamamaktadırlar.

Hapis cezalarının yanı sıra yüklü tazminat talebiyle gazetecilere yönelik açılan davalar, basın özgürlüğünü kullanmayı olanaksız hale getirmektedir.

Diğer yandan mahalli idarecilerden, ülke yönetiminin en üstünde bulunanlara kadar, gazetecilere yönelik düşmanca tavrın, gazetecilerin bu özgürlüklerini kullanmalarının önünde önemli bir engel teşkil etmeye devam ettiğin ortadadır.

Yöneticiler vatandaşlara gazeteleri okumama, televizyonları izlememeyi telkin ederek, aslında basını, yalnızca kendi doğrularını görme, yazma ve yaymaya zorlamaktadırlar.

Devlet gücünü arkasına alanlar, bir yandan hapis cezalarını öngören kanunlar, diğer yandan, basın kuruluşlarına yönelik ekonomik zorlama, dayatma ve cezalarla basının özgürce haber verme işlevini yok etme çabasını sürdürmektedirler.

Bu durum, büyük sermayenin basını ele geçirmesinin olumsuz sonuçlarını bir kez daha göz önüne sermiştir. Gazeteciliğin dışında pek çok sektörde faaliyet gösteren sermaye grupları, ekonomik çıkarlarına yönelik tehditler karşısında, sermaye grubuna bağlı yayın organlarında otosansür uygulamasına yönelmek durumunda kalabilmektedirler.

Medya sahiplerinin, ticari çıkarları her şeyin önünde tutan ve halkın haber alma hakkını bu çıkarlar yüzünden zedeleyen yaklaşımlara girmemelerini bekliyoruz.

Diğer yandan gazetecilerin sendikal hak ve özgürlüklerini yeterince kullanamaması, basın özgürlüğünün önünde bir başka engel olarak ortaya çıkmaktadır. Ekonomik baskı altındaki, her an işten çıkarılma tehdidi altında mesleğini sürdürmek durumunda kalan gazetecinin, basın özgürlüğünü dilediğince kullanamayacağı açıktır.

Dünyada da gazetecilere yönelik, sansür, hapis, işkence baskısı hatta ve hatta ölüm tehditleri bir çok ülkede sürmektedir.

Hala bir çok ülkede gazeteci cinayetleri sürmektedir.

Basın özgürlüğüne, basın çalışanlarının dışından gelen baskılar sürerken, gazetecilerin de
mesleğin etik ilkelerine uymalarını, ırkçı ve şoven bir dil kullanmaktan kaçınmalarını, halkın haber alma hakkının, her şeyin üzerinde olduğunu unutmamalarını anımsatıyoruz.

Dünyanın pek çok yerinin bir yangın alanına döndüğü günümüzde, bütün meslektaşlarımızı her türlü şiddete karşı çıkarak, barış, demokrasi ve insan hakları için çalışmaya davet ediyoruz.
Misafir
27 Eylül 2012 20:01   |   Mesaj #8   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

Cvp: Basın özgürlüğü nedir?

Bilgilendirme, öğretme ve öğrenme etkinliklerinin gazete, dergi, radyo ve televizyon aracılığıyla yapılması özgürlüğüdür.
Misafir nisa
1 Ekim 2014 14:49   |   Mesaj #9   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi

basın özgürlügü

basın ve demokrasini nedir
Misafir
22 Ekim 2014 18:57   |   Mesaj #10   |   
Avatarı yok
Ziyaretçi
Bilgilendirme, öğretme ve öğrenme etkinliklerinin gazete, dergi, radyo ve televizyon aracılığıyla yapılması özgürlüğüdür. Devlet, basın ve haber alma hürriyetlerini sağlayacak tedbirleri alır.
Basın hürriyetinin sınırlanmasında, Anayasanın 26 ve 27 inci maddeleri hükümleri uygulanır.
Devletin iç ve dış güvenliğini, ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğünü tehdit eden veya suç işlemeye ya da ayaklanma veya isyana teşvik eder nitelikte olan veya Devlete ait gizli bilgilere ilişkin bulunan her türlü haber veya yazıyı, yazanlar veya bastıranlar veya aynı amaçla, basanlar, başkasına verenler, bu suçlara ait kanun hükümleri uyarınca sorumlu olurlar. Tedbir yolu ile dağıtım hâkim kararıyla; gecikmesinde sakınca bulunan hallerde de kanunun açıkça yetkili kıldığı merciin emriyle önlenebilir. Dağıtımı önleyen yetkili merci, bu kararını en geç yirmi dört saat içinde yetkili hâkime bildirir. Yetkili hâkim bu kararı en geç kırk sekiz saat içinde onaylamazsa, dağıtımı önleme kararı hükümsüz sayılır.
Yargılama görevinin amacına uygun olarak yerine getirilmesi için, kanunla belirtilecek sınırlar içinde, hâkim tarafından verilen kararlar saklı kalmak üzere veya kovuşturmasına geçilmiş olması hallerinde hâkim kararıyla; Devletin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğünün, millî güvenliğin, kamu düzeninin, genel ahlâkın korunması ve suçların önlenmesi bakımından gecikmesinde sakınca bulunan hallerde de kanunun açıkça yetkili kıldığı merciin emriyle toplatılabilir. Toplatma kararı veren yetkili merci, bu kararını en geç yirmi dört saat içinde yetkili hâkime bildirir; hâkim bu kararı en geç kırk sekiz saat içinde onaylamazsa, toplatma kararı hükümsüz sayılır.
Süreli veya süresiz yayınların suç soruşturma veya kovuşturması sebebiyle zapt ve müsaderesinde genel hükümler uygulanır.
Türkiye’de yayımlanan süreli yayınlar, Devletin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğüne, Cumhuriyetin temel ilkelerine, millî güvenliğe ve genel ahlâka aykırı yayımlardan mahkûm olma halinde, mahkeme kararıyla geçici olarak kapatılabilir. Kapatılan süreli yayının açıkça devamı niteliğini taşıyan her türlü yayın yasaktır; bunlar hâkim kararıyla toplatılır.


Kaynak: Basın özgürlüğü nedir?
Cevap Yaz
Hızlı Cevap
İsim:
Mesaj:
Önceki Konu Sonraki Konu

Basın özgürlüğü nedir? Konusuna Benzer Konular

Cevap: 21
Son Mesaj: 27 Aralık 2013 19:15
Basın Özgürlüğü
Gönderen: karayel Forum: İletişim Bilimleri
Cevap: 3
Son Mesaj: 22 Haziran 2013 16:27
Atatürk'e göre basın özgürlüğü nedir?
Gönderen: Misafir Forum: Soru-Cevap
Cevap: 2
Son Mesaj: 10 Ekim 2012 19:28
Basın özgürlüğü olmadığında neler olabilir?
Gönderen: Misafir Forum: Soru-Cevap
Cevap: 5
Son Mesaj: 1 Ekim 2012 16:02
Basın Nedir? Basın ve Basının Tarihçesi Hakkında
Gönderen: *TeoDora* Forum: İletişim Bilimleri
Cevap: 1
Son Mesaj: 24 Ağustos 2008 20:24
Sayfa 0.462 saniyede 10 sorgu ile oluşturuldu