Hoş geldiniz sayın ziyaretçi Neredeyim ben?!

Web sitemiz; forum, günlük, video ve sohbet bölümlerinin yanı sıra; Skype ile ilgili Türkçe teknik destek makaleleri, resim galerileri, geniş içerikli ansiklopedik bilgiler ve çeşitli soru-cevap konuları sunmaktadır. Daima faydalı olmayı ilke edinmiş sitemize sizin de katkıda bulunmanız bizi son derece memnun eder :) Üye olmak için tıklayınız...


Sohbet (Flash Chat) Forumda Ara

Bankacılar ortalama ne kadar maaş alıyor?

Bu konu Soru-Cevap forumunda karanlık_ tarafından 10 Şubat 2011 (13:00) tarihinde açılmıştır.FacebookFacebook'ta Paylaş
86889 kez görüntülenmiş, 80 cevap yazılmış ve son mesaj 29 Ağustos 2014 (15:51) tarihinde gönderilmiştir.
  • 5 üzerinden 3.64  |  Oy Veren: 11      
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın:    « Önceki Konu | Sonraki Konu »      Yazdırılabilir Sürümü GösterYazdırılabilir Sürümü Göster    AramaBu Konuda Ara  
Eski 10 Şubat 2011, 13:00

Bankacılar ortalama ne kadar maaş alıyor?

#1 (link)
karanlık_
Ziyaretçi
karanlık_ - avatarı
slm arkadaşlar ben bankacılık bölümü düşünüyorum yani bankacılık ve finans..

Ama bankacıların net ne kadar maaş aldıklarını bilmiyorum lütfen biriniz 2011 yılında bankacı maaşlarını söylermisiniz.. lütfen bilen birisi..

ilginize tşkler...
En iyi cevap Misafir tarafından gönderildi

Ben devlet bankasında çalışıyorum.Servis görevlisiyim,1 yıl oldu baslayalı.maasım aylık bazen 1400 küsür bazen 1500 küsür oluyor vergi kesintisine göre değişiyr yani. ayrıca 3 ayda bir sigorta primi 600- 700 arası. 3 ayda bir çift maaş. senede 1kez 2 maas temettü.3 ayda bir performans primi 150 300 arası, yani ortalamada 2000 i geciyor.. diğer bankalara nazaran şartlar çok daha iyi.mesleğimi her nekadar stresli ve yıpratıcı da olsa seviyorum.Darısı bankacı olmak isteyen arkadaşlara..
Rapor Et
Eski 18 Mart 2011, 23:06

Bankacılar ortalama ne kadar maaş alıyor?

#2 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
Ben devlet bankasında çalışıyorum.Servis görevlisiyim,1 yıl oldu baslayalı.maasım aylık bazen 1400 küsür bazen 1500 küsür oluyor vergi kesintisine göre değişiyr yani. ayrıca 3 ayda bir sigorta primi 600- 700 arası. 3 ayda bir çift maaş. senede 1kez 2 maas temettü.3 ayda bir performans primi 150 300 arası, yani ortalamada 2000 i geciyor.. diğer bankalara nazaran şartlar çok daha iyi.mesleğimi her nekadar stresli ve yıpratıcı da olsa seviyorum.Darısı bankacı olmak isteyen arkadaşlara..
Rapor Et
Eski 19 Mart 2011, 01:11

Bankacılar ortalama ne kadar maaş alıyor?

#3 (link)
Önce Sağlık
biruni - avatarı
bankacılık da tüccarlığa dönmüş.

ne kadar beynini kemirirlerse, o kadar fazla kazanırsın.
ne kadar az beynini kemirirler, o kadar az kazanırsın.

not; (beynin taze ve yıpranmamış olacak)
Rapor Et
Eski 8 Nisan 2011, 20:56

Bankacılar ortalama ne kadar maaş alıyor?

#4 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
bankacı olmak için ne okumalıyım
Rapor Et
Eski 19 Nisan 2011, 17:42

Bankacılar ortalama ne kadar maaş alıyor?

#5 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
bnde bu sene liseye gidicem.ticaret meslek lisesine gitmeyi düşünüyorum.oradada bankacılık ve finansman bölümünü okumak istiyorum.ilk başta polis olmak istiyordum am sonra vazgeçtim. işe yeni başlayan bankacıların ne kadar maaş aldıklarını bilen varmı arkadaşlar?
Rapor Et
Eski 27 Temmuz 2011, 21:19

Bankacılar ortalama ne kadar maaş alıyor?

#6 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
ygs 6 dan girip 2 yıllık okunuyor 4 yıllığıda var
Rapor Et
Eski 5 Ağustos 2011, 19:23

Bankacılar ortalama ne kadar maaş alıyor?

#7 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
2 veya 4 yıllık mezun maaşı farkediomu ?
Rapor Et
Eski 5 Ağustos 2011, 22:36

Bankacılar ortalama ne kadar maaş alıyor?

#8 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
4 yıllık olmayanlarıözel bankalar işe bile almıyo
Rapor Et
Eski 15 Ağustos 2011, 23:38

Bankacılar ortalama ne kadar maaş alıyor?

#9 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
komik olmayın ya gidin başka bi iş yapın.Ben bankacıyım 6 sene oldu sektördeyim.evet aylık 3000 tl gibi net kazancım var ama kafa gitti.para var ama huzur yok
Rapor Et
Eski 28 Ağustos 2011, 13:09

Bankacılar ortalama ne kadar maaş alıyor?

#10 (link)
Misafir
Ziyaretçi
Misafir - avatarı
Ben 8 yıllık bankacıyım net 3,700 alıyorum ama şartları çok zor, çok yoğun ve stresli bir çalışma temposu var.
zora gelemeyenler hiç bulaşmasın ama sağlam kişilikler için güzel bir meslek
Rapor Et
Cevap Yaz Yeni Konu Aç
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adı:
Önce bu soruyu cevaplayın
Mesaj:








Yeni Soru
Sayfa 0.173 saniyede (72.84% PHP - 27.16% MySQL) 17 sorgu ile oluşturuldu
Şimdi ücretsiz üye olun!
Saat Dilimi: GMT +2 - Saat: 14:35
  • YASAL BİLGİ

  • İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan MsXLabs.org forum adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre tüm kullanıcılarımız yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. MsXLabs.org hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) iş günü içerisinde MsXLabs.org yönetimi olarak tarafımızdan gerekli işlemler yapıldıktan sonra size dönüş yapılacaktır.
  • » Site ve Forum Kuralları
  • » Gizlilik Sözleşmesi