Masaüstü Görünümü Üye Ol
Forum Ana Sayfa
Soru-Cevap > İstanbul Tüketici Hakları Derneği'nin adres ve telefon numarası nedir?
1 23...Son
«Önceki KonuSonraki Konu»
Misafir16:01, 26 Mart 2011 
tüketici hakları derneğinin-ist telefon numarası ve adresi
En iyi cevap Mira tarafından gönderildi

TÜKETİCİYİ KORUMA DERNEĞİ GENEL MERKEZİ

İletişim
Telefon: 0 (216) 349 85 10 PBX
Faks: 0 (216) 414 80 68
Adres: Osmanağa Mahallesi Çilek Sokak No: 51/3 Kadıköy-İSTANBUL (Salı Pazarı köşesi, BİM Market karşısı)
E-Posta: tukoder@tukoder.org.tr
Çalışma Saatlerimiz: Haftaiçi 9.30 ile 17.30 arası ve Cumartesi günü saat:10.00 ile 12.00 arasındadır.
Cevap
Misafir19:07, 1 Mayıs 2011 
selamünaleyküm benım samsun 5233-A star telefonum var ve 3 kez bozuldu 2 kere tamır ettıler 3 uncude hata yok dedıler verdıler ve gene aynı hataları yaptı bu sefer tüketici haklaırına verdım ama telefon tamammen gıttı tekrar servıse verdım ve ertsı gun bı msj geldı telefonunuz kacaktır ve aldıgınız bayıye ugrayın sımdı bu durumda ben tamınat davası acabılırmıyım bana ne önerırsınız yardımcı olun lutfen tesekkurler .. .. ..
Cevap
Misafir14:02, 8 Mayıs 2011 
tüketici hakları derneğinin telefen numarası ve adresi(ist)
Cevap
Misafir23:15, 26 Haziran 2011 
ben avea firması hakkında şikayetimi bildirmek istiyorum.bana bir telefon hattı vereceklerdi.ancak üzerime ait bir fatura olmadığında hatı alamasın dediler.daha sonra soyadım tutan bir fatura bulup benim adıma çevirip hattı bana gönderdiler.ben öncede imzaladığım kağıtlarırı yırtıp çpe attım ama onlar kağıtları çöpte alıp işlemleri yapıp bana gönderdiler.bende o günden itibaren şehir dışına gitmiştim iş icabı .telefon hattını getırip eve bırakp gitmişler ve çocuklarada bu hat bedava yani her yöne 19 tl dir istediyiniz mesajı da yazabilirsiniz .yaklaşık üç ay sonra geldim telefonu iptal ettim ama iptal edemiyorlarmış.neyse 4 ay sonra iptal ettik .bir fatura daha gelir dadiler ama üç fatura geldi.avukatları beni icraya vermiş ne yapmam lazm.o telefonla iki ay konuşmadm ama 500 tl para ödedim .bu memlekette hukuk sadece üç kağıtçılar ve dolandırcılaramı var .ne yapalım
Cevap
Misafir21:56, 18 Ekim 2011 
17/09/20011 tarihinde atılım plazadan ders programı satın aldık fakat gelen arkadaşlar cocuğunuzun okulundan drsleri ile alakalı olduğunu öne sünerek gelmişlerdi bize bu frogramı bi şekilde sattılar beğenmessenız 7 gün içinde iade edebilrsiniz dediler ayrıca 10 gün boyunca girmessenız otomatıkmen iade olur dediler biz bununle yetınmeyıp ertedi gun aradık tamam bey efendı notunuzu aldık 20 gün içinde iadenız geri alıncak dendi müşteri hizmetlerı tarafından 2ci gün 3uncu gun 4cu gun kısaca 7 gün boyunca radım her seferınde aynı seyı söylediler oyalam taktiği kullandılar 20 gün sonra benden tahsşlaycılar para istedı yapacak bişe yok 7 günü gecmiş dediler dueun bu eğer istersek telefonum faturalı aradığım seskayıtlarından bellı olacaktır ne yapmalıyız gercekten zordayım yardımlarınızı beklıyorum saygılarımla birol uzun tel 05362539776
Cevap
Misafir20:16, 2 Ocak 2012 
bellondan koltuk takımı aldık 3 lu bırkere servıse geldiler imalat hatası diye değişti geldi aradan bir hafta geçti tekrar koltuğun diğerinin dikişleri patladı aradık değiştiremeyiz servis gönderemeyiz diyip geçiştiriyorlar mağduruz 0539 724 03 77 harun doğan
Cevap
Misafir14:19, 29 Mart 2012 
şikayetim 3 isim degıştirerek müsterilerine hizmette ve randevularda magduriyette sınır tanımayanönce DEREN SONRA ESTETECH VE SU AN yenı yerine tasınmıs oldugu söylenılen ve randavü almak için bile muAatab bulunamayan SADIKOĞLU POLIKLİNİGİNE YÖNLENDİREN MALTEPE ESTETECH ADI VEYA NE OLDUGU BILINEMEYEN SAGLIK VE GÜZELLİK MERKEZİ HAKKINDA ONLARIN PESINDEN KİLOMETRELERCE HAKKIMIZI ALMAK İÇİN KOSMAK ZORUNDA DEGİLİZ ALINAN MADDİYATLARIN İADESİNİ İSTİYORUZ VE BUNCA ŞİKAYETE RAGMEN NEDEN KİMSE SONUC ALAMIŞ BUNU MERAK EDİYORUZ.
Cevap
sterdem21:16, 2 Nisan 2012 
halen kullanmakta oldugum turkcell hattım var iken hattımdaki konuşma ve kullanmaları ögrenmek yeni tarifeleri sorgulamak ve bana uygun olup olmadıgını anlamaya çalışırken... sizin kullandıgınız hat ve bedellerle size bir ipohe 4S telefon verelim dediler.işimizin acil olmasından dolayı fazla sorgulamadan telefonu aldık. akşam eve geldşiğimde yaptıgım arastırma neticesinde telefonun piyasa şartlarından 450 tl daha fazla oldugunu gördüm.ve hiç ambalajı açılmamış vaziyette aldıgım turkcell bayiye götürdüm.önce telefonun iade ,şlermlei oldugunu hemen alamayacaklarını söylediler makineyi aldılar daha sonra makineyi aldıklarına onlarda olduguna dair bi evrak istedim veremiyeceklerini söyleyip telefonun bizde kalması gerektiğini söylediler.ve işlemi internet üzrnden yaptılar 72 saat içinde netice alınacagını söylediler.
üzerinden 3 hafta geçmesine ragmen hala bi netice alınmış değil. arada devamlı müşteri hizmetlerinden arayıp sordugumda ilg,ilenildiğini söyleyip durdular. bugünkü yaptıgım sorgulamada ise telefonun geri iade alınamayacagını söylediler.
ne yapmam gerektiği ile ilgili bilgi verebilirseniz çok sevinirim.telefonu geri iade etmeyi başardıkrtan sonrada..15 yıllık bir turkcell kullanıcı ve faturalı ilk hatlardan birine sahip olmama rağmen bana yapmış oldukları bu saygısızlık dan ötürü hattımı diğer operattörlerin birine taşıyacagım..
Cevap
Misafir14:47, 6 Nisan 2012 
SAYIN YETKİLİ 26 06 2009 DA E.C.A. KOMBİ ALDIM

VE 2 SENE SONRA BANA 22.07.2011 TARİHİNDE
NUMARADAN 05309614978 MESAJ GELDİ ECA KOMBİNİZİ İÇİN
YILLIK BAKIM KAMPANYAMIZ BAŞLAMIŞTIR BAKIM ÜCRETİ 40 TL
DİR DİYE VE ŞİRKETİN ADI E.C.A (EMAS) BENDE GELİN BAKIM YAPIN DEDİM
VE İÇİNE BİR KATKI MADDESİ ATALIM KOMBİNİZ ÖMÜRLÜK OLSUN
DEDİLER VE KAÇ PARA DİYE SORDUM + 40 TL DEDİLER BENDE
BENDE 80 TL ÖDEDİM ONDAN SONRA KOMBİM
SÜREKLİ AKITMAYA BAŞLADI
SERVİSİ ARADIM GELDİLER BORULARI DEĞİŞTİRİN DEDİLER
BENDE DEDİKLERİ BORULARI DEĞİŞTİRDİM AMA AKITMAYA DEVAM
EDİYORDU VE KOMBİNİN GENE SERVİS ÇAĞIRDIĞIMDA BANA O
ARADIĞINIZ SERVİS X SERVİS DEDİLER AMA E.C.A ADI ALTINDA
GELDİLER. BU ZAMAN ZARFINDA 5 DEFA YETKİLİ SERVİS ÇAĞIRDIM
SORUNUMU ÇÖZMEDİLER VE KOMBİNİN İÇİ PASLANANA KADAR
BENİ OYALADILAR VE ENSON 03 04 2012 TARİHİNDE ÇAĞIRDIĞIM SERVİS
BANA KOMBİNİN İÇ KISMININ ÇÜRÜDÜĞÜNÜ SÖYLEDİLER VE PARÇALARI
DEĞİSSEDE KOMBİNİZ GİTMİŞ DEDİLER VE GARANTİYE GİRMEZ DEDİLER
BEN 3 YIL GARANTİ BELGESİ OLDUĞU HALDE NASIL BÖYLE BİRŞEYE
MARUZ BIRAKILIYORUM VE BANA GİDİN NEREYE BAŞ VURURSANIZ VURUN
HİÇ BİRŞEY YAPAMASSINIZ DEDİLER.VE GİDİP KAYMAKAMLIĞA BAŞVURDUM
EN ÜST DÜZEYLER BAŞ VURACAĞIM.
İSMİM :CAFER ÖZER
İSLAMBEY MAH FEVZİYE SOK :NO:23 KAT 3
GAZİ OSMAN PAŞA ARNAVUTKÖY
CEP 0535 933 03 21
Cevap
alicicek8810:51, 18 Nisan 2012 
selam tüketici hakları sizden yardım bekliyorum vestelden derindondurucu bir buzdolabı aldım garantisi doldu arıza yaptı servisi aradım gelip kartları arızalı deyip servis parasıyla birlikte 300 teleye degiştirdiler degiştirdikten sonra dolabın alt bölmesi çok sogutuyor ayarlanan gösterge devamlı yükselip alçalmakta tekrar servisi aradım gelip baktılar sensör arızalı deyip siparış verip iki güniçinde takılacak deiler arayıp sormadılar tekrar aradım dedilerki senin dolabın kartta arıza var ücretini karşılarsanız siparış verelim dediler takılan kartın daha garantisi dolmamış bana bir yılgarantisi vardediler daha neden benden ücret talep ediyorlar daha nearadılar ne sormadılar bu konuda bana yardımcı olun lütfen rica ediyorum hüseyin çiçek tel 0537 782 67 04
Cevap
1 23...Son
«Önceki KonuSonraki Konu»
Tüm Soru-Cevap Konuları
Benzer Konular
İzmir Neurofeedback merkezinin adres ve telefon numarası nedir?
Lösev'in adres ve telefon numarası nedir?
İstanbul Göz Hastanesi adres ve telefon numarası nedir?
THD - Tüketici Hakları Derneği
Tüketici Hakları Derneği - Ankara