| | #1 (mesaj-linki) | |
| Fransızca - Türkçe Çeviri | |
|
| | #2 (mesaj-linki) | |
| Cvp: fransızca türkçe çeviri je suis une femme de 38 ans qui vit dans le midi de la FRANCE.Je suis une passionnée et un vrai paquet de nerfs j'adore faire la fête et suis toujours la pour mes amis .j'aime tous les animaux du plus petit au plus grand et je suis fan de musique .j'aime aussi les belles balades en forêt.j'adore aller manger dans des endroits très chaleureux tel que les soirées animés , je suis toujours avide de connaître différentes personnes et leur culture et enfin pour dire qui je suis vraiment j'adore voyager à | |
|
| | #3 (mesaj-linki) | |
| Cvp: Fransızca - Türkçe Çeviri
harika bişe yaaa | |
|
| | #4 (mesaj-linki) | |
| Cvp: Fransızca - Türkçe Çeviri
systéme de préchauffage
| |
|
![]() |
| Etiketler |
| Yok |
| fransizca turkce ceviri, fransizca turkce ceviri programi, fransizcadan turkceye ceviri, turkce fransizca ceviri programi, |
Fransızca - Türkçe Çeviri Konusuna Benzer Konular | ||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Turing İngilizce - Türkçe Metin Çeviri Programı | last_wolf | Ücretsiz-Beta Yazılımlar | 5 | 06-10-2009 17:16 |
| Türkçe - İngilizce - Almanca - Fransızca Sözlük | Blue Blood | Ücretsiz-Beta Yazılımlar | 1 | 20-07-2009 18:24 |
| @promt Expert 8.0 Translator - Çeviri Programı | virtuecat | Ücretsiz-Beta Yazılımlar | 5 | 25-10-2008 01:15 |
| Web Çeviri ve Metin Çeviri Programı: Simka Studio & Çeviri 2.0 | M.S.T | Arşive Kaldırılan Konular | 10 | 12-03-2008 02:31 |
| Google Botlarıyla Anlık Çeviri | hellboy726 | Internet/Bilgisayar Dünyası | 1 | 22-12-2007 19:26 |