Fransızca - Türkçe Çeviri Üye Ol (Üye olduğunuzda tüm reklamlar gizlenecektir) Soru/Cevap
Geri Dön   MsXLabs MK > :: GLOBAL :: > Flash/Video Dünyası > YouTube'dan Seçmeler
Facebook Hesabınızla Bağlanın (Connect with Facebook)
Cevap Yeni Konu Aç
Eski 15-08-2007   #1 (mesaj-linki)
gadget - avatarı
Fransızca - Türkçe Çeviri

Bu Mesajı Yetkililere Rapor Et Bu mesaja hızlı cevap gönder
Eski 11-12-2007   #2 (mesaj-linki)
melekleradasi
Cvp: fransızca türkçe çeviri

je suis une femme de 38 ans qui vit dans le midi de la FRANCE.Je suis une passionnée et un vrai paquet de nerfs j'adore faire la fête et suis toujours la pour mes amis .j'aime tous les animaux du plus petit au plus grand et je suis fan de musique .j'aime aussi les belles balades en forêt.j'adore aller manger dans des endroits très chaleureux tel que les soirées animés , je suis toujours avide de connaître différentes personnes et leur culture et enfin pour dire qui je suis vraiment j'adore voyager à
Eski 12-12-2007   #3 (mesaj-linki)
The Unique - avatarı
Cvp: Fransızca - Türkçe Çeviri

harika bişe yaaa
Eski 27-09-2009   #4 (mesaj-linki)
Cvp: Fransızca - Türkçe Çeviri

systéme de préchauffage
Cevap Yeni Konu Aç
Hızlı Cevap
Resim Doğrulama
En popüler 5 etiket
Bu Konunun Etiketleri
fransızca türkçe cümle çeviri, fransızca türkçe çeviri, fransızcadan türkçeye çeviri, fransızcayı türkçeye çevir, google çeviri,
Fransızca - Türkçe Çeviri Konusuna Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Turing İngilizce - Türkçe Metin Çeviri Programı last_wolf Ücretsiz-Beta Yazılımlar 5 4 Hafta Önce 17:16
Türkçe - İngilizce - Almanca - Fransızca Sözlük Blue Blood Ücretsiz-Beta Yazılımlar 1 20-07-2009 18:24
@promt Expert 8.0 Translator - Çeviri Programı virtuecat Ücretsiz-Beta Yazılımlar 5 25-10-2008 01:15
Web Çeviri ve Metin Çeviri Programı: Simka Studio & Çeviri 2.0 M.S.T Arşive Kaldırılan Konular 10 12-03-2008 02:31
Google Botlarıyla Anlık Çeviri hellboy726 Internet/Bilgisayar Dünyası 1 22-12-2007 19:26