Arama

Google Store'da beyaz renkli alışveriş torbası hatası ve çözümü nedir?

En İyi Cevap Var Güncelleme: 15 Ocak 2015 Gösterim: 34.501 Cevap: 1
wTIGERw - avatarı
wTIGERw
Ziyaretçi
9 Ocak 2013       Mesaj #1
wTIGERw - avatarı
Ziyaretçi
Google Play'den bir uygulamayı yüklemeye çalıştığımda"Cihazınızda bu e-posta hesabıyla Google Play Store uygulamasına (beyaz renkli alışveriş torbası olan uygulama simgesi) erişmediniz."şeklinde bir hata alıyorum.Yardımcı olursanız sevinirim.
EN İYİ CEVABI _EKSELANS_ verdi
"Cihazınızda Google Play Store uygulamasına eriştiğiniz e-posta hesabı bu değildi." hatasının çözümü

Sponsorlu Bağlantılar
Bu ileti çoğunlukla yeni bir cihaz için Google Play'deki (play.google.com) bir uygulamayı bilgisayarınızı kullanarak indirdiğinizde görünür.
Bilgisayarınızdan Google Play'de alışveriş yapabilmek için Google Hesabınızı Android cihazınıza bağlamanız gerekir. Google Hesabınızı Android cihazınıza bağlamak için Android cihazınızdan Google Play Store uygulamasında oturum açın ve herhangi bir uygulama indirin.

1. Adım: Google Play Store uygulamasında oturum açın

  1. Android cihazınızın Google Play Store uygulaması ile geldiğinden emin olun.
  2. Bilgisayarınızda kullandığınız hesapta oturum açın (play.google.com).
Not: Google Play Store uygulaması iPhone'da, iPad'de veya Kindle'da çalışmaz.

2. Adım: Bir uygulamayı cihazınıza indirin

Google Play Store uygulamasında oturum açtıktan sonra bir uygulama indirin (Bakınız). Uygulama indirdiğinizde cihazınız Google Hesabınıza bağlanır.
Birkaç dakika sonra bilgisayarınızı kullanarak uygulamaları cihazınıza indirebilirsiniz (play.google.com).

3. Adım: Uygulama verilerinizi temizleyin

Google Play Store uygulamasında oturum açtıktan ve bir uygulama indirdikten sonra hata iletisini görmeye devam ederseniz uygulama verilerinizi temizleyin.
  1. Cihazınızın ana Ayarlar menüsünü açın.
  2. Uygulamalar veya Uygulama yöneticisi'ni seçin. (Bu seçenek, cihazınıza bağlı olarak farklı olabilir.)
  3. Google Play Store öğesini seçin.
  4. Verileri temizle'ye dokunun.

BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.
_EKSELANS_ - avatarı
_EKSELANS_
Kayıtlı Üye
15 Ocak 2015       Mesaj #2
_EKSELANS_ - avatarı
Kayıtlı Üye
Bu mesaj 'en iyi cevap' seçilmiştir.
"Cihazınızda Google Play Store uygulamasına eriştiğiniz e-posta hesabı bu değildi." hatasının çözümü

Sponsorlu Bağlantılar
Bu ileti çoğunlukla yeni bir cihaz için Google Play'deki (play.google.com) bir uygulamayı bilgisayarınızı kullanarak indirdiğinizde görünür.
Bilgisayarınızdan Google Play'de alışveriş yapabilmek için Google Hesabınızı Android cihazınıza bağlamanız gerekir. Google Hesabınızı Android cihazınıza bağlamak için Android cihazınızdan Google Play Store uygulamasında oturum açın ve herhangi bir uygulama indirin.

1. Adım: Google Play Store uygulamasında oturum açın

  1. Android cihazınızın Google Play Store uygulaması ile geldiğinden emin olun.
  2. Bilgisayarınızda kullandığınız hesapta oturum açın (play.google.com).
Not: Google Play Store uygulaması iPhone'da, iPad'de veya Kindle'da çalışmaz.

2. Adım: Bir uygulamayı cihazınıza indirin

Google Play Store uygulamasında oturum açtıktan sonra bir uygulama indirin (Bakınız). Uygulama indirdiğinizde cihazınız Google Hesabınıza bağlanır.
Birkaç dakika sonra bilgisayarınızı kullanarak uygulamaları cihazınıza indirebilirsiniz (play.google.com).

3. Adım: Uygulama verilerinizi temizleyin

Google Play Store uygulamasında oturum açtıktan ve bir uygulama indirdikten sonra hata iletisini görmeye devam ederseniz uygulama verilerinizi temizleyin.
  1. Cihazınızın ana Ayarlar menüsünü açın.
  2. Uygulamalar veya Uygulama yöneticisi'ni seçin. (Bu seçenek, cihazınıza bağlı olarak farklı olabilir.)
  3. Google Play Store öğesini seçin.
  4. Verileri temizle'ye dokunun.

Son düzenleyen Safi; 15 Aralık 2016 08:11

Benzer Konular

22 Ekim 2016 / NeutralizeR Site ve Forum Hakkında
26 Haziran 2016 / CyberPower Sosyal Ağlar
29 Nisan 2013 / mustafaseyit Cevaplanmış
25 Kasım 2014 / _EKSELANS_ Sosyal Ağlar
10 Aralık 2012 / _EKSELANS_ Soru-Cevap