Cevap Yaz Yazdır
En İyi Cevap Var Güncelleme: 23 Ocak 2016  Gösterim: 299.087  Cevap: 141

Cep telefonundan bilgisayara nasıl resim yüklenir?

Misafir
29 Haziran 2011 09:22       Mesaj #81
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
arkadaşlar bnm telefonum türsel kızılötesiyle nasıl telefondan bilgisayara foto yüklerim lütfen cevap yazın
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir
11 Temmuz 2011 18:14       Mesaj #82
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
nasıl gönderilio bilgisayara
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir
19 Temmuz 2011 23:24       Mesaj #83
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Ben adapter ile bilgisayara resim aktarmak istiyorum.Ama yapamıyorum.!Lütfen yardımcı olur musunuz? Msn Sad
Sponsorlu Bağlantılar
Teamoore
20 Temmuz 2011 19:18       Mesaj #84
Teamoore - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

Ben adapter ile bilgisayara resim aktarmak istiyorum.Ama yapamıyorum.!Lütfen yardımcı olur musunuz? Msn Sad

USB kablosu ile mi demek istedin? Benim bildiğim yöntemler içerisinde USB kablosu ile, bluetooth ile, kızılötesi ile ve bir de e-mail ile olabilir. USB kablosu ile taktıktan sonra, hardware'ın otomatik olarak yüklenmesi ve nokia'nın "bilgisayarım" dosyasında görünmesi lazım.
Misafir
22 Temmuz 2011 21:50       Mesaj #85
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
ya delircem kablo ile yükleyemiyorumö yardım edin birisi adam gibi söylesin
Misafir
13 Eylül 2011 19:41       Mesaj #86
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Yaaaa pc den telefona bluetooth la atabiliom ama telefondan pc ye atamıom deli oldum.. Msn Mad
Misafir
14 Eylül 2011 22:03       Mesaj #87
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
ya anlamadım ben ne driven falan noluo onlar ? nasıl indircek ne indircek ? ve ben usb yoluyla telefndan bilgisayarıma nasıl fotoğraf atcam yardım etsın biri bana ?
Misafir
18 Eylül 2011 19:06       Mesaj #88
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
bilgisayara resim aktarılmıyo
Misafir
15 Ekim 2011 18:16       Mesaj #89
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
arkadaşlar benim laptopum var acer bluetooth da var ama açılmıyo telefonumdada var benim telefonum nokia 3120 classic bende bağlantı kablosu da var ama aktaramıyorum yardımcı olurmusunuz???
Teamoore
17 Ekim 2011 05:10       Mesaj #90
Teamoore - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

arkadaşlar benim laptopum var acer bluetooth da var ama açılmıyo telefonumdada var benim telefonum nokia 3120 classic bende bağlantı kablosu da var ama aktaramıyorum yardımcı olurmusunuz???

Bütün imkanlar var. Bluetooth'un bilgisayarda açık oldugundan emin olun. Telefonda da açık iken bilgisayarı bulup yollayın.
Olmazsa USB kablo ile cihazı bilgisayara bağlayın resimleri aktarın cihaz bilgisayara tanıtıldıktan sonra. Bol şanslar!

Hızlı Cevap
Mesaj:


Soru-Cevap forumu 'Cep telefonundan bilgisayara nasıl resim yüklenir? - Sayfa 9' konusunu görüntülüyorsunuz: arkadaşlar bnm telefonum türsel kızılötesiyle nasıl telefondan bilgisayara foto yüklerim lütfen cevap yazın ...

Aramalar: bilgisayara resim nasıl atılır

Kaynak:


Bu sayfalarımıza baktınız mı
paneli aç