Arama

Bilgisayar CD'yi okumuyor, yardım eder misiniz? - Sayfa 4

En İyi Cevap Var Güncelleme: 15 Şubat 2015 Gösterim: 278.757 Cevap: 185
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
2 Temmuz 2010       Mesaj #31
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
laptopu win7 yedi attırdım ondan sonra ne dvd ne de cd okuyo baktım ama çözemedimm ne yapmalıyım pc nin markası acer aspıre 5738g 4 gb ram 1791 ram paylasımlı ekran kartı ve dvd super multı dl driver var ne yapmalıyım işletim sistemi Intel corer 2 duo processor t6500 (2,10 GHz 800 MHz FSB ) işletim sistemi var acıl bıraz
Sponsorlu Bağlantılar
ahmemücahid - avatarı
ahmemücahid
Ziyaretçi
7 Temmuz 2010       Mesaj #32
ahmemücahid - avatarı
Ziyaretçi
ben oyun yüklemek için cd koyuyorum okumuyor. ama normal bi cd okuyor. yardımcı olursanız çok makbule geçer. bilgisayarımda sadece 1 adet cd sürücüsü vae. (cd sürücüsü (eMsn Happy aynen bu şekil yazıyo
Sponsorlu Bağlantılar
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
10 Temmuz 2010       Mesaj #33
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
benim de bir oyun var kurmak istediğim geçenlerde çalışıyordu diğer cd leri açıyor ama ona geldiği zaman(2-3 cd de açmıyor)açmıyor.bilgisayarım da yanıt vermiyor.
Misafirim :D - avatarı
Misafirim :D
Ziyaretçi
10 Temmuz 2010       Mesaj #34
Misafirim :D - avatarı
Ziyaretçi
yaa benimkide okumuyor cdyi takıyorum benim iki okuyucu var biri DVD-RW biri CD-RW. CD-RW neredeyse hiçbir cd okumuyor.DVD-RW ise çok çizilmişleri falan okumuyor okadar bi yardım yhaa
oozge - avatarı
oozge
Ziyaretçi
12 Temmuz 2010       Mesaj #35
oozge - avatarı
Ziyaretçi
sürücü anahtarı ne oluyor Msn Grin
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
21 Temmuz 2010       Mesaj #36
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
olmuyor...olmuyor....olmuyor Kardesim ne Yaptiysam Olmadi Olmayacak gibi Cok Canım sıkıldı artık.
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
23 Temmuz 2010       Mesaj #37
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
bunlar bos ısler cd dekı bılgılerını baska bır bılgısayara atıp flah belleke aktarıp kenıd bılgısayarnızda calısıtırabılırsın
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
2 Ağustos 2010       Mesaj #38
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
cd sürücüm hiç bir cd yi okumuyor..sanki cd koymamış gibi..cd takın diyor ne yapmalıyım..
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
4 Ağustos 2010       Mesaj #39
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
tHeBruTaLiTyOfHeLL adlı kullanıcıdan alıntı

Diğer CD'leri Denedin mi ? Çalışıyorsa Sorun Yoktur.

O CD'yi Okumayan Başka PC'de Denedin mi ? Bide Kod Yazmışsın Ne Kodu ? Buraya Yazsan Araştırıp Yardımcı Oluruz.

Şuan CD-Rom mu Var DVD-Rom mu Var ? Onuda Açıklasaydın.

benim bilgisayarımda da ayını sorun var benimki formattan sonra dvd yi vede cd yi boş olarAK GÖSTEİRİO NEDEN ?
yardım edin ...
Misafir - avatarı
Misafir
Ziyaretçi
11 Ağustos 2010       Mesaj #40
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
slm benimde cd okuyor ama bilgisayarımdan çalıştıramıom cd mi bilgisayarım windows vista dwdim dvd r-rw

Benzer Konular

4 Ekim 2010 / Flankes Soru-Cevap
28 Haziran 2012 / elifkan Soru-Cevap
28 Kasım 2010 / Misafir Soru-Cevap