Cevap Yaz Yazdır
Güncelleme: 4 Haziran 2017  Gösterim: 15.686  Cevap: 59

Movie Star Planet'te kayıtlı hesabıma giremiyorum, sorun ve çözüm nedir?

Misafir
30 Ağustos 2014 13:16       Mesaj #11
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
e potana bk şifren değişmişse orda gsterir
Sponsorlu Bağlantılar


aşkın_bumu
30 Ağustos 2014 21:51       Mesaj #12
aşkın_bumu - avatarı
Ziyaretçi
Arkadaşlar şu sıralar msp kapanacak diye söylentiler çıktı dün kapanmadı bugün vip yapıp diamond paket aldım hesabımda tonarca para ve diamond var fakat sabahtan beri hesaba giriyor ve 2saniye sonra eranı kararıyor simsiyah oluyor bekliyorum uzun süre açılmıyor sinirimden ağlıcam 21. levelie sadece 200 fame kalmıştı... :'(
helen
31 Ağustos 2014 17:17       Mesaj #13
helen - avatarı
Ziyaretçi
Arkadaşlar MSP'de kayıtlı hesabıma giremiyorum, yardım eder misiniz?
Son düzenleyen nötrino; 31 Ağustos 2014 19:28 Sebep: Soru düzeni!
Misafir
1 Eylül 2014 14:13       Mesaj #14
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Bende de sorun var , kayıtlı hesabıma giriyorum ama hemen moviestarplanet iconu dönüyor sonrada kapkaranlık oluyor tek bendemi var bunun çözümü nedir lütfen yardımcı olabilirmisiniz?
Misafir
2 Eylül 2014 21:42       Mesaj #15
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

Senin girememen normal bişey benim babam bni vip yaptı hesabından 2.000 kayboldu bürdaha deneme ben de senden bişey istiycem internetimiz turcell superonile ama msp yi yasaklamış nasıl açabilirim

acaaba vıpı kredi kartlı yapınca 200 tl mi çekti
Misafir
4 Eylül 2014 08:19       Mesaj #16
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
şifren yoksa e postana baksana şifremi unuttum yaz e postaya mesaj gelicek
naz20002
8 Eylül 2014 13:22       Mesaj #17
naz20002 - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

MSP HESABIMA GIREMIYORUM YUKLENIYOR DIYOR YUKLENIYORR AMA ACILMIYOR..
YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM BU SORUN TEK BENDEMI ACABA ?

hyr aynı şey bendede var ve turkcell vınn kullanıyorum açıl mıyor yardım mistiyorum exporer da flash istiyor yüklüyom gene açılmıyır
melodi
8 Ekim 2014 12:40       Mesaj #18
melodi - avatarı
Ziyaretçi
Arkadaşlar bende demin girdim bütün hesaplarımı açmayı denedim hepsinde,kuralları ihmal ettigimi söylüyor ama daha kullanmadıgım hesaplarda da diyor. yeni hesap açacaktım kaydete bastım.sonra bir ingilizce yazı gösterdi çevirdim.bilgisayarınız m spye kilitli dedi. açmak için bir email adresi verdi.ben anlamadım yardım eder misiniz?
Misafir
15 Ekim 2014 11:35       Mesaj #19
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
neden girmiyor msp
Cevap Yaz
Hızlı Cevap
Mesaj:


Kaynak:


Bu sayfalarımıza baktınız mı
paneli aç