Cevap Yaz Yazdır
Güncelleme: 4 Haziran 2017  Gösterim: 15.686  Cevap: 59

Movie Star Planet'te kayıtlı hesabıma giremiyorum, sorun ve çözüm nedir?

Misafir
15 Ekim 2014 18:59       Mesaj #21
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Alıntı
Misafir adlı kullanıcıdan alıntı

msp ye giremiyorum yeni hesap açabiliyorum ama kayıtlı hesaplara giremiyorum 11. level 12 ye de az kaldıMsn Sad

vo zaman hesabın kapatılmış veya başka bir kullanıcı tarafından çalınıp şifre değştirilmiştir o hesaba bida ulaşamazsın.
Sponsorlu Bağlantılar


Garip Güzeli
26 Ekim 2014 14:05       Mesaj #22
Garip Güzeli - avatarı
Ziyaretçi
internetten msp açılmıyor buna bir çözüm yolu bulun ve msp açılsın
tutukiti55
28 Kasım 2014 15:57       Mesaj #23
tutukiti55 - avatarı
Ziyaretçi
msp ye giremiyorum hemde bilgisayar kapanıyo msp adım tutukiti55 lütfen yardım et ben kızım
tuurguut
10 Aralık 2014 20:16       Mesaj #24
tuurguut - avatarı
Ziyaretçi
Mobistar planet de sifremi unuttum ?
MİSAFİR
28 Aralık 2014 08:21       Mesaj #25
MİSAFİR - avatarı
Ziyaretçi
arkadaşlar bn 10 geçicektim padie kapandı google ve şimdi açılmıooo çıldırcammmmmmm nezamana açılcak bilen varmı
Misafir
28 Şubat 2015 08:34       Mesaj #26
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
arkadaslar mspye giriyom ama yukleniyor diyo 1 saat yuklenmııyo bende siyah ekran cıkmıyor ama napalıyım vıpım 39 levelim adıım BADE1 giremiyom resmen ağlıcam
Dilay Hacer
7 Nisan 2015 15:19       Mesaj #27
Dilay Hacer - avatarı
Ziyaretçi
niye açılmadığını öğrenmek istiyosanız ; msp yani MovieStarPlanet bir kullanıcı tarafından engellendi oyunu kuranlarda neye uğradıklarını bilmiyorlar kurucular facebook hesabından ; bizde nolduğunu bilmiyoruz mspciler ! en yakın sürede sorunu nasıl çözeceğimizi bulucaz ama zor çok zor belki bir 5 gün sonra girebilirsiniz dedi ve belki açılır belki ömür boyu hesaplarınız öyle kalır...
Misafir
10 Nisan 2015 22:38       Mesaj #28
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
bende şifremi kullkanıcı adımı giriyorum bir ara giriyo çıkınca yeniden giryom açılmıyor
Misafir
28 Nisan 2015 09:32       Mesaj #29
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
parolam ve adım doğru ama açılmıyor
Misafir
23 Mayıs 2015 08:24       Mesaj #30
Misafir - avatarı
Ziyaretçi
Arkadaşlar Ben MovieStarPlanet'e bilgisayardan giriyorum, ama tabletten giremiyorum. Yükleniyor ama bir türlü olmuyor. Yardım edin lütfen!



Cevap Yaz
Hızlı Cevap
Mesaj:


Kaynak:


Bu sayfalarımıza baktınız mı
paneli aç