![]() |
Seni Saklayacagim Seni saklayacagim inan Yazdiklarimda, cizdiklerimde, Sarkilarimda, sozlerimde. Sen kalacaksin kimse bilmeyecek Ve kimseler gormiyecek seni, Yasayacaksin gozlerimde. Sen goreceksin, duyacaksin Parildayan bir sevi sicakligi, Uyuyacak, uyanacaksin. Bakacaksin, benzemiyor Gelen gunler gecenlere, Dalacaksin. Bir seviyi anlamak Bir yasam harcamaktir, Harcayacaksin. Seni yasayacagim, anlatilmaz, Yasayacagim gozlerimde; Gozlerimde saklayacagim. Bir gun, tam anlatmaya.. Bakacaksin, Gozlerimi kapayacagim.. Anlayacaksin. |
cam kalpli yağmurlu bir son bahar sabahı yağmuru izlediğim buğulu pencereme, adını yazıyorum,tıpkı kalbime yazdığım gibi sonra güneş açıyor yağmurun ardından,tıpkı yeni bir gün gibi sonra adın siliniyor camdan teselli ediyorum kendimi belki kalbimin yarasıda geçer diye ama sadece teselli silinmiyor adın üstünü defalarca karalamama rağmen kalbim cam deil ki adın yavaaş yavaaaşş silinsin gitsin... |
SENDEN HATIRA KALDI Senden hatıra kaldı Yüreğimde tarifsiz hüzünler Çekilmez ızdıraba döndü Hasretinle geçen seneler Baktığım her yerde Hayalin beni deli eder.. Senden hatıra kaldı Solgun resimlerin elimde Dün almış gibi okuduğum Sanki mektupların ezberimde Her gün yeniden büyüdü Sana hasretim yüreğimde.. |
Bilseydim Meydan mı verirdim bu ayrılığa? Bilseydim bu kadar zor olduğunu. Bilseydim dünyanın böyle karanlık, Bilseydim bu kadar dar olduğunu. Dilimden sıçrayan bir kıvılcımın Bilseydim bir anda kor olduğunu. Bilseydim şu anki gönül acımın Senin yokluğundan var oldugunu. Boyun mu bükmezdim sitem etmene, Bilseydim sükutun kar oldugunu. Sebep mi olurdum dargin gitmene, Bilseydim küsünce sır oldugunu. Bilseydim yüzümün dört mevsimi güz, İçimin ağlayan nar oldugunu. Bilseydim odamın dört duvarı buz, Sensiz yatagimin kar oldugunu. Fırsat mı tanırdım bu dargınlığa Bilseydim bu kadar zor olduğunu. Bilseydim zindandan daha karanlık, Bilseydim hücreden dar olduğunu.... |
BU AKŞAM YASTAYIM Bu akşam yastayım Yüreğim yanıyor derinden Geceler yanlızlığımı bekler Hüzünler okunur gözlerimden Ölürümde çıkmaz bu sevda Kurşun yarası gibi yüreğimden.. Bu akşam yastayım O çok sevdiğim gidiyor Sende anlayabilsen vefasız Yüreğim ne acılar çekiyor Benim yasak sevdamı Bir sen, birde Allah biliyor.. |
sensizlik Saat gecenin yarısı sensizliğin yok çaresi Düşmüşüm sokağına bir kuru yaprak misali Dağıtmışım kendimi sen gideli Ağlamaklı gözlerle anımsıyorum senli günleri Biliyorum sen artık yoksun bu sokakta bu evde Aylar önce gittin bu mahalleden bu şehirden Titriyor ellerim bunların yokluğunu düşünürken Sessizce süzülüyor göz yaşları gözümden Hüzünlü bir ayrılık şarkısı dolaşıyor dilimde Hıçkırıklar içinde söylemeye çalışıyorum Bir sigara yakıyorum titreyen ellerimle Neden neden beni bırıkıp gittin diye haykırıyorum Bitkinim ayakta zor duruyor ağlıyorum El açıp Allah'a yaratana "Onsuz yaşamaktansa böyle kahrolmaktansa Al canımı al" diye yalvarıyorum... |
HANİ BENİ ÇOK SEVİYORDUN HANİ BENİ ÇOK SEVİYORDUN BENDEN BAŞKASINI GÖRMÜYORDUN ÖMRÜMÜZÜN SONUNA KADAR ASLA AYRILIK YOK DİYORDUN GURBET BİTER BEKLE DEDİN SONUNA KADAR SABRETMEMİ İSTEDİN PEKİ SÖYLERMİSİN BANA ŞİMDİ NEDEN İHANET ETTİN SENİN İÇİN HİÇ DEĞERİM YOKMUYDU SEVGİMİN KARŞILIĞI BUMUYDU BU DÜNYADA BUNDAN BÖYLE YAŞAMAK BANA HARAM OLDU ALNIMA İHANETİ DAMGALADIN BENİ BİR KALEMDE KARALADIN SENİN İÇİN GİYDİĞİM GELİNLİĞİ SEN BANA KEFEN YAPTIN SAKIN AFFETMEMİ İSTEME BENDEN KURDUĞUM HAYALLERİ YIKTIN SEN HERGECE UMUTSUZ SABAHLIYOR İHANETİNİ DÜŞÜNDÜKÇE KAHROLUYORUM ÖLESİYE SEVDİĞİM İÇİN SENİ HER DERDE KEDERE KATLANDIN HATTA SENİ ÜZMEMEK İÇİN DERDİMİ BİLE YOKLUĞUNDA SATIRLARA ANLATTIM SÖYLERMİSİN SEN BANA NEYAPTIN GELDİN BAŞKASINI SEVDİĞİNİ ANLATTIN ŞİMDİ BİR SORU SORUYORUM SANA NE HİSSEDERDİN AYNI ŞEY SANA YAPILDIĞINDA BUNDAN BÖYLE BENİ ALDATMA DEMİYORUM KUSURA BAKMA ARTIK SANA HİÇ GÜVENMİYORUM KIRDIM ÜZDÜMSE BENİ AFFET SEN MUTLU OLDUĞUN YOLDA DEVAM ET __BAŞKA SÖZÜM YOK__ |
buralarda huzur bulunmaz kara borsaya düşmüş aşk desen ayağa herkesin gönlünde bir aslan bazen binlerce olur mu ya! olduruyorlar işte dedim ya buralarda huzur bulunmaz kara borsaya düşmüş işsizlik desen baştan ayağa herkesin elinde bir kağıt bir taş herkes kahvehanede ee olmayınca evde kaynayan aş fakir ne yapsın kendini aşka veriyor gönüldeki aslanlar pişmese de. |
bizi kimse ayırmasın.. Hiç bir günüm sensiz olmasın, Güneş doğup hiç batmasın, Saatler, dakikalar hatta saniyeler, Hiç aşksız kalmasın. Sensiz geçen dakikalarda bile, Yüreğim sevdandan uzak kalmasın, Bahar yağmurlarıyla açılan güller, Gitmeki hiç solmasın. Geceleri solyanım artık acımasın, Benimsin biliyorum, Her gece dua ediyorum, Nolur bizi kimse ayırmasın. |
Özlem,, Böyle bir$ey varmiydi..?? Özlem,,, Böyle birsey varmiydi..? Ne oldugunu bende bilmiyordum.. Taa ki Sevgilim, bu Ask hikayesi baslayana kadar.. Günler gecmek bilmiyordu, her anim bir yil gibi uzun sürürüyordu.. Seni düsündügüm zaman, kalbimin atislarinin hizlandigini duyuyordum.. Icim her defasinda bir baska titriyordu.. Böyle nasil olduk anlamadim.. Aklimdan bile gecirmeye korktugum sey, bir gercek oldu.! Ama ozamanlar özlemin bu kadar zor bisey oldugunu bilmiyordum.. Aslinda sebebini simdi anliyorum.. SENSIZLIK... Sensiz olmasaydim burda, özlem nedir hala bilemezdim.. Dayanamadigim zamanlar, senin bakislarin gelirdi aklima.. Senin bana baktigini düsünmek bile, icimi heyecanla dolduruyordu.. Simdi sensizligi bile Seviyorum.. Yeter ki SeNi hatirlatsin bana..!! Biliyorum bu özlem daha yillarca sürecek, ama bil ki,, burda sensiz olsamda,, özlemine katlanip,, Seni son nefesime kadar,, Deliler gibi Sevecegim.. |
| Saat: 03:34 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık