MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 13 Temmuz 2006 00:49

Seni Saklayacagim
Seni saklayacagim inan
Yazdiklarimda, cizdiklerimde,
Sarkilarimda, sozlerimde.

Sen kalacaksin kimse bilmeyecek
Ve kimseler gormiyecek seni,
Yasayacaksin gozlerimde.

Sen goreceksin, duyacaksin
Parildayan bir sevi sicakligi,
Uyuyacak, uyanacaksin.

Bakacaksin, benzemiyor
Gelen gunler gecenlere,
Dalacaksin.

Bir seviyi anlamak
Bir yasam harcamaktir,
Harcayacaksin.

Seni yasayacagim, anlatilmaz,
Yasayacagim gozlerimde;
Gozlerimde saklayacagim.

Bir gun, tam anlatmaya..
Bakacaksin,
Gozlerimi kapayacagim..
Anlayacaksin.


Mystic@L 13 Temmuz 2006 00:50

cam kalpli

yağmurlu bir son bahar sabahı
yağmuru izlediğim buğulu pencereme,
adını yazıyorum,tıpkı
kalbime yazdığım gibi
sonra güneş açıyor yağmurun ardından,tıpkı
yeni bir gün gibi
sonra adın siliniyor camdan
teselli ediyorum kendimi
belki kalbimin yarasıda geçer diye
ama sadece teselli
silinmiyor adın
üstünü defalarca karalamama rağmen
kalbim cam deil ki adın yavaaş yavaaaşş silinsin gitsin...


Misafir 13 Temmuz 2006 00:52

SENDEN HATIRA KALDI

Senden hatıra kaldı
Yüreğimde tarifsiz hüzünler
Çekilmez ızdıraba döndü
Hasretinle geçen seneler
Baktığım her yerde
Hayalin beni deli eder..

Senden hatıra kaldı
Solgun resimlerin elimde
Dün almış gibi okuduğum
Sanki mektupların ezberimde
Her gün yeniden büyüdü
Sana hasretim yüreğimde..



Mystic@L 13 Temmuz 2006 00:54

Bilseydim

Meydan mı verirdim bu ayrılığa?
Bilseydim bu kadar zor olduğunu.
Bilseydim dünyanın böyle karanlık,
Bilseydim bu kadar dar olduğunu.

Dilimden sıçrayan bir kıvılcımın
Bilseydim bir anda kor olduğunu.
Bilseydim şu anki gönül acımın
Senin yokluğundan var oldugunu.

Boyun mu bükmezdim sitem etmene,
Bilseydim sükutun kar oldugunu.
Sebep mi olurdum dargin gitmene,
Bilseydim küsünce sır oldugunu.

Bilseydim yüzümün dört mevsimi güz,
İçimin ağlayan nar oldugunu.
Bilseydim odamın dört duvarı buz,
Sensiz yatagimin kar oldugunu.

Fırsat mı tanırdım bu dargınlığa
Bilseydim bu kadar zor olduğunu.
Bilseydim zindandan daha karanlık,
Bilseydim hücreden dar olduğunu....


Misafir 13 Temmuz 2006 00:57

BU AKŞAM YASTAYIM

Bu akşam yastayım
Yüreğim yanıyor derinden
Geceler yanlızlığımı bekler
Hüzünler okunur gözlerimden
Ölürümde çıkmaz bu sevda
Kurşun yarası gibi yüreğimden..

Bu akşam yastayım
O çok sevdiğim gidiyor
Sende anlayabilsen vefasız
Yüreğim ne acılar çekiyor
Benim yasak sevdamı
Bir sen, birde Allah biliyor..


Mystic@L 13 Temmuz 2006 01:00

sensizlik
Saat gecenin yarısı sensizliğin yok çaresi
Düşmüşüm sokağına bir kuru yaprak misali
Dağıtmışım kendimi sen gideli
Ağlamaklı gözlerle anımsıyorum senli günleri
Biliyorum sen artık yoksun bu sokakta bu evde
Aylar önce gittin bu mahalleden bu şehirden
Titriyor ellerim bunların yokluğunu düşünürken
Sessizce süzülüyor göz yaşları gözümden
Hüzünlü bir ayrılık şarkısı dolaşıyor dilimde
Hıçkırıklar içinde söylemeye çalışıyorum
Bir sigara yakıyorum titreyen ellerimle
Neden neden beni bırıkıp gittin diye haykırıyorum
Bitkinim ayakta zor duruyor ağlıyorum
El açıp Allah'a yaratana
"Onsuz yaşamaktansa böyle kahrolmaktansa
Al canımı al" diye yalvarıyorum...


ChinaDoll 13 Temmuz 2006 01:01

HANİ BENİ ÇOK SEVİYORDUN

HANİ BENİ ÇOK SEVİYORDUN
BENDEN BAŞKASINI GÖRMÜYORDUN
ÖMRÜMÜZÜN SONUNA KADAR
ASLA AYRILIK YOK DİYORDUN

GURBET BİTER BEKLE DEDİN
SONUNA KADAR SABRETMEMİ İSTEDİN
PEKİ SÖYLERMİSİN BANA
ŞİMDİ NEDEN İHANET ETTİN

SENİN İÇİN HİÇ DEĞERİM YOKMUYDU
SEVGİMİN KARŞILIĞI BUMUYDU
BU DÜNYADA BUNDAN BÖYLE
YAŞAMAK BANA HARAM OLDU

ALNIMA İHANETİ DAMGALADIN
BENİ BİR KALEMDE KARALADIN
SENİN İÇİN GİYDİĞİM GELİNLİĞİ
SEN BANA KEFEN YAPTIN

SAKIN AFFETMEMİ İSTEME BENDEN
KURDUĞUM HAYALLERİ YIKTIN SEN
HERGECE UMUTSUZ SABAHLIYOR
İHANETİNİ DÜŞÜNDÜKÇE KAHROLUYORUM

ÖLESİYE SEVDİĞİM İÇİN SENİ
HER DERDE KEDERE KATLANDIN
HATTA SENİ ÜZMEMEK İÇİN DERDİMİ BİLE
YOKLUĞUNDA SATIRLARA ANLATTIM

SÖYLERMİSİN SEN BANA NEYAPTIN
GELDİN BAŞKASINI SEVDİĞİNİ ANLATTIN
ŞİMDİ BİR SORU SORUYORUM SANA
NE HİSSEDERDİN AYNI ŞEY SANA YAPILDIĞINDA

BUNDAN BÖYLE BENİ ALDATMA DEMİYORUM KUSURA BAKMA ARTIK SANA HİÇ GÜVENMİYORUM
KIRDIM ÜZDÜMSE BENİ AFFET SEN MUTLU OLDUĞUN YOLDA DEVAM ET
__BAŞKA SÖZÜM YOK__


Misafir 13 Temmuz 2006 01:03

buralarda huzur bulunmaz
kara borsaya düşmüş
aşk desen ayağa
herkesin gönlünde bir aslan
bazen binlerce
olur mu ya!
olduruyorlar işte
dedim ya
buralarda huzur bulunmaz
kara borsaya düşmüş
işsizlik desen baştan ayağa
herkesin elinde bir kağıt bir taş
herkes kahvehanede
ee olmayınca evde kaynayan aş
fakir ne yapsın kendini aşka veriyor
gönüldeki aslanlar pişmese de.


Mystic@L 13 Temmuz 2006 01:05

bizi kimse ayırmasın..

Hiç bir günüm sensiz olmasın,
Güneş doğup hiç batmasın,
Saatler, dakikalar hatta saniyeler,
Hiç aşksız kalmasın.

Sensiz geçen dakikalarda bile,
Yüreğim sevdandan uzak kalmasın,
Bahar yağmurlarıyla açılan güller,
Gitmeki hiç solmasın.

Geceleri solyanım artık acımasın,
Benimsin biliyorum,
Her gece dua ediyorum,
Nolur bizi kimse ayırmasın.


Mystic@L 13 Temmuz 2006 01:10

Özlem,, Böyle bir$ey varmiydi..??
Özlem,,,


Böyle birsey varmiydi..?
Ne oldugunu bende bilmiyordum..
Taa ki Sevgilim, bu Ask hikayesi baslayana kadar..

Günler gecmek bilmiyordu, her anim bir yil gibi uzun sürürüyordu..
Seni düsündügüm zaman, kalbimin atislarinin hizlandigini duyuyordum..
Icim her defasinda bir baska titriyordu..
Böyle nasil olduk anlamadim..
Aklimdan bile gecirmeye korktugum sey, bir gercek oldu.!

Ama ozamanlar özlemin bu kadar zor bisey oldugunu bilmiyordum..
Aslinda sebebini simdi anliyorum..
SENSIZLIK...

Sensiz olmasaydim burda, özlem nedir hala bilemezdim..
Dayanamadigim zamanlar, senin bakislarin gelirdi aklima..
Senin bana baktigini düsünmek bile, icimi heyecanla dolduruyordu..

Simdi sensizligi bile Seviyorum..
Yeter ki SeNi hatirlatsin bana..!!
Biliyorum bu özlem daha yillarca sürecek,
ama bil ki,,
burda sensiz olsamda,,
özlemine katlanip,,
Seni son nefesime kadar,,
Deliler gibi Sevecegim..





Saat: 03:34

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık