MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Misafir 14 Temmuz 2006 01:17

Kapımdan bakardın her akşam üstü
Bugün yoksun, içime bir sızı düştü
Gözlerinin hayaline gözlerim daldı
Tatlı hatıralar benimle kaldı
Oturduk günlerce hayalinle beraber
Yalnız bırakmadı bizi hüzün ve keder
Özlüyorum tatlı bakışını
Özlüyorum elimden tutuşunu
Aşkın alev alev yakıyor sinemi
Birtanem bana çok görme bu özlemi
Nereye baksam hayalini buluyorum
Gözlerinin hayalinde boğuluyorum
Seni özlemekten yoruluyorum
Sanki bir meçhule doğru savruluyorum
Sen gönlümde yeri dolmaz bir melek
Koşsam sana "seni seviyorum" diyerek
Okşasam saçlarını sarsam bedenini
Otursak saatlerce bilmeden nedenini
Mutlu ediyor beni senden gelen her acı
Anladım ki birtanem sensin gönlümün ilacı
Bir an olsun beni an yeter
Bütün kederim o an biter.


arwen 14 Temmuz 2006 01:30

Çok Uzaklarda


acı çekersin bazen
sanki bir uçurumun kenarındasın
özlersin gözlerini
tutmak istersin ellerini
sevdiğini haykırmak istersin bir anda
ama o çok uzaklarda

ağlıyorum acılarımla
bitmek tükenmek bilmeyen bu yalnızlıklarla
seviyorum onu ama
en sevdiğim çok uzaklarda

haykırmak geliyor içimden
seni sevdiğimi tüm dünyaya
bir de baktım ki
birtanem çok uzaklarda


Misafir 14 Temmuz 2006 01:32

Sitem



Ay geçti, yil döndü unuttu beni
Üstüne adini yazdigim agaç
Açtin dertlerini kanattin beni
Atinda türküler düzdügüm agaç
Sendeki yemişler böyle degildi.
Dört yana haber saldigim kuşlar
Yari yolda unuttular haberi
Kirik kanatlarla döndüler geri
Artlarindan bakip kaldigim kuşlar
Benim bildigim kuşlar böyle degildi.

Dilimce öterdi kuşlar dallarda
Lugatta geçmezdi senin sözlerin
Su gibi akardi adin dillerde
Dedigini anlardim bütün gözlerin
Gözlerde bakişlar böyle degildi.

Soran olmaz bizi yardan agyardan
Ne çare namimiz çoktan yitmiştir
Yol üstü çeşmeler bakar kenardan
Bizi bilen sular akip gitmiştir.
Mermerde nakişlar böyle degildi.

Meyveden kirilan dallar nasilsa
Arzular içimde öyle kurudu
Bir dalda bin türlü meyve verirdi
Takvimde bahardi ne gün bakilsa
Ne deyim bu işler böyle degildi.


arwen 14 Temmuz 2006 01:40

Çok Zor Aşkım



Seni düşündüğüm an bitiyor sorunlar,
Sana sarıldığım an başlıyor güzel anlar,
Ve sen yanımdayken kıskanıyor bizi bütün sevdalar

Yanımda yoksun ya;çaresizim
Saçımıda toplamadım bugün;acıyor içim,
Bliyorsun,sensziliğe alışık değilim,
Harap oldum,çok bitkin halim...

Genede arada gözlerim gülüyor,
Çünkü gülüşünü hatırlıyor,
Anlatmak istiyorsevgisini anlatamıyor,
Sensizlik büyük cesaret çekilmiyor...

Ağlamak,gülmek,yanmak,
En büyük zorluklara dayanmak,
Zor da olsa aşkı yaşatmak,
Çok zor aşık olanı anlamak..


Misafir 14 Temmuz 2006 01:54

Gülün Hikayesi



Güle diken batınca
Kan rengine boyanmış
Göğe imdat edince
Bülbül dala dolanmış
Dala dolansa bülbül
Kana bulansa bülbül
Bülbül söylene dursun
Derdin sahibi güldür

“Bülbülün bin teklifine
Gülün tekmili tektir”


Mystic@L 14 Temmuz 2006 01:56

Sonlu Sevdalar
Düşünemiyorum artık.
Görmüyor artık gözlerim seni
Duymuyorum ne sesini ne de seni
Unuttum diyorum kendi kendime
Unutamıyorum diyor, kendim kendime
Başka yerlerde arıyorum aklımı
Başka yerlerde arıyor gözlerim seni
Sesin peşimde, çınlıyor kulaklarımda
Unuttum diyemiyorum artık
Kendi kendime
Unutamıyorum ben galiba; seninle
Anlıyorum artık.
Yazamıyorum, göremiyorum, duyamıyorum
Anlıyorum artık ben sen olmaya mahkum
Anlıyorum artık ben de sen gibi.
Sonu olmayan takipteyim seni.
Sonu olan sevdalar gibi.

<a href="http://kazancortakligi.hemalhemsat.com" target="_blank">Kazanç Ortaklığı</a>

Hüseyin Mayan adlı şai


Misafir 14 Temmuz 2006 01:57

Göz ile Konuş



Yandım ateşinle, gülmek istemem
Unuttum kendimi, bilmek istemem
Aldın baharımı, kışa çevirdin
Soğuk kollarına gelmek istemem

Bu dert senden ise, derman istemem
Padişah kızıysan, ferman istemem
Yeter ki ağzından tek laf duyayım
Çok beklettin artık zaman istemem

Aşk denilen yolda bitmez hiç yokuş
Hep süründüm, olamadım ben bir kuş
Halâ susuyorsan, ona da tamam
Seviyorsan eğer, göz ile konuş


ChinaDoll 14 Temmuz 2006 01:59

http://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gif
Ne Olur ANNE!

Günlerdir göremediğim yüzünün

Sıcağını sindiremediğim kucağının
Özlemini duyuyorum anne…

Bir boşlukta gibiyim sensiz

Akıp gidiyor zaman avuçlarımdan
Bendini dinlemez ırmaklar gibi
Durduramıyorum anne…

Düşlerimde görüyorum seni, saçların bulutlar kadar ak,
Gökyüzü kadar sonsuz sevgiler yüreğinde
Şevkatle bakıyor gözlerin, herzamanki gibi
Küçücük bir bebeğim ellerinde anne…
Bu ne sıcak bir kucak!…

Can verdiğin bedeninden bedenime
Tükenmez sevgin, sabrınla, yüreğime
Yüreğinin atışları karışıyor anne…
Şimdi uzaklardayım…
Hangi rüzgâr attı beni gurbet ellere…
Yüreğimdeki evlat sevgisi mi, ne?
Susma! …Ne olur söyle anne…
Sakınırken gözlerdeki nurdan
Bir yarım orda kaldı, bir yarım burda…
Bir soluk kadar yakınımdayken
Daha, daha sarıp da koklayamadım anne…
Yaşamın kuralı mı böyle? …
Kaybetmeden bilinmiyor kıymeti
Koşulsuz sevgi, ilgi nerde?
Bulamadım yerine koyacak birini anne…
Kaç mevsim geçti sensiz.
Boynu bükük çiçeklerin...
Gönül bahçende bensiz
Biliyorum, özlüyorsun sen de, özlüyorsun beni anne…
Zaman nasıl geçiyor, yanındayken bilemedim
Seni ne çok özledim…
Seni ne çok sevdim de söyleyemedim
Söyleyemedim anne…
Her gün bir fırtına esiyor yüreğimde
Çığlık çığlığa kopan
Kuşların kanatlarında türkülerim
Ne olur dinle, dinle anne…
Kimi gün sızı oluyorsun yüreğimde
Kimi gün içime düşen top ateş,
Sanki gökyüzünün bütün bulutları gözlerimde
Sağnak sağnak yağmur oluyorum anne…
Düşününce yaşanmadan geçen günlerimi
Yalnızlık korkutuyor beni…
Sanki ölüm tutmuş eteğimi
Yaşamak istiyorum, yaşamak anne…
Esirgemeyip sevgini, uzat o güzel ellerini
Bir yanımla cocuğum hâlâ, anla!…
Kaybolmadan yaşam labirentinden
Çıkar beni ne olur, çıkar anne…
http://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gifhttp://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10176-kalp.gif


Mystic@L 14 Temmuz 2006 02:02

Söndüm


Bakışlarındaki kıvılcımla alev aldı
O dev gibi çınarları bile tutuşturan
Uykusundan uyandırdığın yorgun sevdam

Talihsizlikler haritasında iklimsiz üşüyen yemyeşil çayırlarım
Cayır cayır solarken,
Nerden bilirdim sahte gözlerinde yanarak kanayacağımı.

Seni toprağıma düşecek son damla sanıp
Güneşe küstüğümden beri, kapkara bir dünya çıktı karşıma.


Şimdi ne zaman bir itfaiye sireni duysam
İçinde atasözlerinin kül olduğu,
Yanmış ve yanlış zamanların felaketzedesi yüreğimle
Hep sevgilere sönüyorum.


Mystic@L 14 Temmuz 2006 02:11

Son Sigaram
son nefesler sigaramda
yine seni çekiyorum içime
bir nefes bir nefes daha
bitmesin gözüm üzerinde
sende bitme hep içimde ol
nefes nefes
her soluyuşumda havayı
senden bir şeyler kalsın içimde
öyle ki alışkanlıktan beter ol
ben bıraksam da sen bırakma beni
en ücra köşesine düşüncelerimin
ısrarla "ben varım unutma" diye kazı
alıştır beni sensiz olunca
yaşanmamış olacağı düşüncesine
çok fazla uğraşmayacaksın göreceksin
çünkü zaten esir olmuş
her zerrem sana
vücudumdan çıkarıp atamam seni
hele aklımdan asla
sen ancak son noktayı koy oraya
"bu kalp sana müptela"



Saat: 03:34

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık