![]() |
Umrumda Değil Çekip gidişin umurumda değil, Beni böyle yakan başkasına gidişin. Benden ayrılman önemli değil, Beni böyle yıkan başkasını sevişin. Döktüğün yaşlar umurumda değil, Kendin ettin kendin yandın. Ettiğin sitemler umurumda değil, O sahte sevgiliye sen kandın. Çektiğin çileler umurumda değil, Bu senin çizdiğin kendi kaderin. Beni suçlaman umurumda değil, Bu biçtiklerin senin ektiklerin. Öldür kendini umurumda değil, Yeter ki kabirde de beni suçlama. İstediğin yere git umurumda değil, Yeter ki çıkma benim karşıma. |
Ukala Şairim Tutun ellerimi Aşkı unutayım şiirlerimde Tutun dilimi Aşk ne demek diye sorayım ? Vurun be acımayın Vurun Linç edin Uslanayım artık Utanarak da olsa anlatsın biri bana Belki anlarım Nasihat alma yaşımda çoktan geçmişken Bu devirde para konusu dışında konu kalmamış Aşk olur mu ? |
VUlaşılamayan Biri Ekmek gibi içsem seni Su gibi hatırlasam Her damlasında sevdam boğulsa Diye düşünsem Seni düşünmek acı verse de Seni hiç unutmasam Bir film şeridi olsan Çift rakamlı bir koltukta oturup Seni izlesem Bitmesen hiç hep gülümsesen Hep gülüşünü düşünsem Karanlık olmasa yanımda Havluya silip de Yok etmesem göz yaşlarımı Yüzüme karanlığı örtmesen Unutmasan beni Bak Her tarafım ateş içinde Görmüyorsun şimdi Yanan yüreğimde Atılan çığlıkların sesini |
Gözyaşı Şişeleri Bilir misin? Nasıl bir duygudur yazamamak. Bilir misin? Ne zordur İçimdeki seni büsbütün anlatamamak... Bilir misin nasıldır seni unutamamak. Tanır mısın bu acıyı, Yüreğinin tellerinde nasıl bir şarkıdır yalnızlık. Bilemezsin ki beni her aradığında, Ne zor sana bir merhaba demek... Her merhabanda yine silbaştan hayaller, Hatıralarını önce kelimelere, Sonra hecelere Sonra harflere bölüp, seni düşünmek ne zordur Sen nereden bilirsin? Bilemezsin sensizliği, Bilemezsin ki ne çok oldu gözyaşı şişeleri. Bilemezsin güller ellerin olamaksızın bana ne çirkin geldiğini, Bilir misin uzaklardayım, Bilir misin gözbebeğimin içindesin, Bilir misin böyle yakın, Böylesi uzakken ne zordur sıla. Ne zordur bu sevdayla türkü dinlemek, Ne zordur ömrün her gününü yokluğunda idam etmek... |
Unutmak İstiyorum Adının her an dilime dolanmasından Yangınlarda içimin yanmasından Bıktım seni sensiz yaşamaktan Unutmak istiyorum. Her gün gelir mi arar mı diye beklemekten Aşk şarkıları çalıp söylemekten dinlemekten Bıktım seni her şey den fazla sevmekten Unutmak istiyorum Resimlerine bakmaktan Bakıp ta ağlamaktan Bıktım uykusuz kalmaktan Unutmak istiyorum. Ben seni bunca severken Seni aşkı başka insanlarda arıyorsun Seni hep terk ettiler, yine kaşınıyorsun Bıktım, İnşallah Allah’ından bulursun Unutmak istiyorum. |
Gül Bestesi Gül mevsimi geldi mi her şey bize yâr olur Gönüller gül kokarken geceler nehâr olur Bad-ı saba getirir diyâr-ı gülden koku Figan eden bülbüle şifayâb rüzgâr olur Gözyaşıyla yoğrulur şebnemler yanağında Dönüşür yağmurlara damlalar cuybâr olur Yağmur damlalarıyla yıkanırken gülistan Dile gelir goncalar çiçekler gülnâr olur Gül derip gül yüzünden armağanlar taşısam Çoraklaşan şu dünya yemyeşil diyâr olur Gül renginle boyanır kuşanır özlemini Kalbim aşkınla yanıp tutuşarak var olur Ey bülbülün sevdası sultanı gülistanın Sensiz bütün mevsimler bize sonbahar olur |
Yare Hayret Yarim bu siteme layık olacak Ne yaptım ne ettim anlayamadım Sinemi derinden yaralayacak Bu hançer nedendir anlayamadım Yalancı dostların meclisi tuzak Orada tövbeler şaraba uzak Lütfedip eğil de gözlerime bak Görmeden vurmana inanamadım Ben vurma dedikçe vurursun daha Dilimde ne gezer şuh bir kahkaha Nihavend ve Kürdi bir de fasıl ha İnan gözyaşımı durduramadım Bezmimi yad elde kurdurur muyum? Sakiyi pervane oldurur muyum? Kadehimi sensiz doldurur muyum? Bu tavrı yazık ki kaldıramadım Tavrımı bilirsin gelince aşka Bilmem ki bir bilen var mı ki başka? Canımı acıttı bu zalim şaka Acımı göğsüme sığdıramadım İçimden göklere kalkan kafile Bana hicret gelir sana nafile Biraz közüm vardı döndürdün küle Onu da bir daha yaktıramadım Sevdama fanilik kirini vurdun Sonra da ateşten kafesler kurdun Gönlüme sormadın neresi yurdun Konduğum mekanı tanıyamadım Okudum ye's ile kendimden geçtim Hicran pınarından zehrini içtim Anladım gözünde zaten bir hiçtim Hiçliği varlığa koşturamadım |
umarım hayatın da dört mevsimi var bunu bu gün anladım. sonbaharda soluyorsun yapraklar gibi sonra savruluyorsun, üşüyorsun. kış gelmiş,anlamamışsın. sonra birden sönük bir güneş çıkıyor ortaya. yeniden açıyorsun. ilkbahardaki gibi sonra yaz geliyor, çıkıyor güneşin tepeye. hiç olmadığın kadar mutlusun özgürsün umarım; sen de hayatında hep yaz mevsimini yaşars |
SON BAHAR Kapı girişinde gülüşün kalmıştır Koltuk örtüsünde gözyaşın Damaklarımda son pişirdiğin yemeğin tadı Ben zaten özlemiştim ağlamayı Topuklarından düşen çamurları ararım ayakkabılıkta Askıdan kokun gelir burnuma Yorganımda tokadın kalmıştır Bana en çok yalnızlık yakışmıştır Aynada saçların savrulur Kulaklarımdadır hala son söylediğin türkü Yanık bir kahve içerim Bir sabah gelirsin diye seni beklerim Ben hala merdivenlerde senin arkandan çıkarım eve Abartılı basarım kapı ziline Ayakkabılarımı dışarıda bırakırım Gülüşümü ayakkabılıkta. |
Dün seni aradım istanbulda... Cadde cadde.. Sokak sokak.. Seni sordum... Yoktun... Ama kokun sinmişti her tarafa.. Ben dün istanbulda sönük bir kordum... Hatıraları andım semt semt... İşte şurası etiler.. İlk elele tutuştuğumuz yer... Şurası bebek sırtları... Gözlerine ilk daldığım yer... Şurası eminönü.. Karışmış aşklar birbirine.. Bir tarafta mavi bir tarafta sen... Ve ben ikinizden en çok seni sevdim... Bilsen... Şu paşabahçe vapuru... Seninle ilk boğaz turu.. İlk heybeli mehtabı İlk kızkulesi meşki... Ve beşiktaş kaldırımları... Hani ilk ıslanmışlığımız.. Sonbahar yağmurlarında İlk kavgamız beyoğlunda İlk üşümüşlüğümüz taksimde Sevdamızı ilk haykırdığımız marmara... Sensiz günlerim kara... Çamlar dolu çamlıca Sana ilk sarılmam yavaşca... Nereye baksam senden bir parça.. Ne tarafa dönsem silik bir hatıra... Dün seni aradım istanbulda... Cadde cadde sokak sokak seni sordum Yoktun.. Zaten hiç olmadın ki.. Benimki ütopya bir sevda... |
| Saat: 03:34 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık