MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

TheGrudge 14 Temmuz 2006 14:38

Hasret Zinciri
Bütün umutları bir bir çekseler yüreğimden, / seni görebilmek umudu kalsa yeter bana.


Bütün umutları bir bir çekseler yüreğimden,
seni görebilmek umudu kalsa yeter bana.
Sanma ki, insana tek bir umut yetmez
inan ki, ayakta durulur bir tek umutla.

Duyuyorum içimde;
seslenecek bir gün sesin derinden.
Görüyorum yüreğimde;
koşacaksın bana o yerden.
Sevginin sel olup taştığı demden
umut yüklü kalple geleceğim sana.

Ayrılık hasretine vurulmuyorsa bir zincir;
dağları aşıp ta gelsen,
gelirsen yine gönüle gir.
Özlemim öylesine büyük ki enginden,
sana sesleniyorum duyuyor musun derinden?
Gel artık uzaklardan kırılsın bu zincir.http://www.izedebiyat.com/ikon/167.gif


Misafir 14 Temmuz 2006 14:52

A h ı m ı A l d ı n

Ne olur izin ver, seni unutayım
Gönlümden gidiver, yeniden doğayım
Bir şey söyle, beni ancak sen anlarsın
Söyle de, bu büyük dertten kurtulayım

Şartlanmışım hüzünlenip ağlamaya
Düşüncelerin içinde kaybolmaya
Sevilmekten değil sevmekten korkarım
Alıştım ben nefretle aldatılmaya

Sen beni duyamazsın, halimi göremezsin
Seninle konuşurum, zaten bilmezsin
Sanmıştım ki beni yalnız sen anlarsın
Ahımı aldın sen, artık gülemezsin


Misafir 14 Temmuz 2006 15:33

Sensizliğe Dair



Bu yorgunluğun sebebi dudakların değil,
Bakışların, dokunuşların,
Ya da gözyaşların değil.
Bu yorgunluk İstanbul'a dair
Yitik bir yaşamdan arta kaldı.
Çocukça gülemedi,
Korktu, çoğu zaman ağlayamadı.

Bu yorgunluğun sebebi ellerin değil,
Duruşun, oturuşun,
Ya da saçlarını savuruşun değil.
Bu yorgunluk odama dair
Puslu bir yalnızlıktan arta kaldı.
Çırıl bir öfkeydi sanki duvarlar,
Avucumda titrek bir gözyaşı oldu.

Duruşumda yorgunluk,
Sesimde işkence,
Gözlerimde korku...
Sen olmayınca; duruşum kurgusuz,
Cümlelerim vurgusuz,
Gözlerim biraz ıslak, biraz neşesiz.
Ne sevdayı yaşayabiliyorum
Delikanlı kıvamında,
Ne de mehtabı taşıyabiliyorum koynumda.
Gel artık, uzat ellerini,
Biraz sitemkâr, biraz çocukça.


Misafir 14 Temmuz 2006 16:28

Haci Bektaş Veli Dost

Sensiz dünyanin tadi olur mu?
Adi güzel Haci Bektaş Veli dost
Seni bilmeyenler hakki bilir mi?
Adi güzel Haci Bektaş Veli dost

Ulu dost
Canim dost

Elimi bilmezdim eli bildirdin
Yalan söylemeyen dili bilirdin
Harama çözülmez beli bilirdin
Adi güzel Haci Bektaş Veli dost

Ulu dost
Canim dost

Yunus'a yar ettin Taptuk Emre'ye
Kirk yil dagda gezdi gönül vermeye
Her can layik degil seni sevmeye
Adi güzel Haci Bektaş Veli dost

Ulu dost
Canim dost

Der Mahzuni eşigini bulayim
Yüzlerimi tozlarina dolayim
Kul eyle kapinda kurban olayim
Adi güzel Haci Bektaş Veli dost

Ulu dost
Canim dost



Misafir 14 Temmuz 2006 16:41

Bitmez...



Sevgim bitecekse bu da bitecek
Çekeceksin ki acını
Ve düşüneceksin
Tabi ki yazacaksın bir şekilde

Aşk sayfasında kabarıklar olmuş...
Bitmez daha da
Bilebilir misin peki yüreğimdeki
Bu sevginin senin sevgine bile yetebileceğini

Düşünüyorum da
Neler geçti neler
Bir aşk için verdiklerimiz
Bitti de o mu kaldı
Kızamıyorum da artık kendime
Bunun doğal olduğuna vardım sonunda.

Bitmeli ki...
Bitmeli sevdam
Gözlerinde görmemek için
Ve bitti dememek için
Bakmıyorum
Baksam; biteceğini biliyorum.


Mystic@L 14 Temmuz 2006 21:23

Mahkeme

Yüzleşeceğim kendimle
Haksızlıklarımla
Yolsuzluklarımla
Korkularımla
Tümünden müebbette mahkum olsam da
Sevgim beraat edecek


Mahkumlar
Güneş oldum gönlünü aydınlatamadım
Kukla oldum yüzünü güldüremedim
Seni sevdim ama söyleyemedim
Yari sevdim yarim diyemedim
Haykırdım sevdiğimi dünyaya
Sana söyleyememişim ne fayda
Aşkımı gönlüme kazıdım
O aşkı da mahşere kadar saklarım



Misafir 14 Temmuz 2006 23:27

BİRİSİ
Bir şey var aramızda
Senin bakışından belli
Benim yanan yüzümden
Dalıveriyoruz arada bir
İkimizde aynı şeyi düşünüyoruz belki de
Gülüşerek başlıyoruz söze
Bir şey var aramızda
Onu buldukça kaybediyoruz isteyerek
Fakat ne kadar saklasak nafile
Bir şey var aramızda
Senin gözlerinde ışıldıyor
Benim dilimin ucunda


Mystic@L 14 Temmuz 2006 23:31

Papatya Gibi

Hain bir akşamın,
Korku dolu suskunluğu oldu beni sana yaklaştıran.
Bir yeminle mühürlü kalbim,
Senin sevdanın beşiğinde ,
Başladı yeşermeye yeniden.

Üşüyordum
Taa ki koynuma alıp yüreğini,
Bir yorgan misali sarınıp ruhuna ;
Giderken düşler alemine.

Ve şimdi,
Baharı bekleyen bir papatyanın saflığı bekliyorum,
Susuyorum seninle gelecek aydınlıklarıma


arwen 14 Temmuz 2006 23:36

Çünkü Sen Beni Sevmiyorsun

Ne acı değil mi? sevmekten korkuyorum.
Seni, hem de seni sevmekten.
Ne acı değil mi? lanet okuyorum.
Gözüme kıymadığım,dilimden düşürmediğim..
Sana, hem de sana lanet okuyorum

Kendimi bilmiyorum, gâh gülüyor gâh ağlıyorum.
Aynı bandı sürekli çalıp duruyorum..
Aynı şarkılar, aynı mısralar hep dilimde.
Birde sen,seni dinliyorum,seni diliyorum

Uyuyorum,uyanmadan uyuyorum..
Rüyalarımda arıyorum.
Kapı kapı dolaşıyor, seni soruyorum.
Yılmadan,herkese soruyorum.
Gelmez,gitti diyorlar.
Ne yöne diyor,peşine koşuyorum.
Soluksuz,sadece seni arıyorum.

Üşüyorum,hem de çok üşüyorum.
Gözyaşlarım,akmadan donuyor gözlerimde.
Çok üşüyorum bir tanem.
Lanet olsun! bak halen seni seviyorum.
Bir tanem diyorum.
Ama sen duymuyor,anlamıyorsun.

Seni öyle sevmek istiyorum ki!
Ölümüne,her an,her saniye,sonsuza dek..
Bir tanem,canım,zaafım demek istiyorum
Ama olmuyor,boğazımda tıkanıyor.
Çünkü sen beni sevmiyorsun

Sevdikçe batıyor..
Kaçtıkça yaklaşıyorum..
Bir kor oldun,artık seni tutamıyorum.
Bir nur oldun,artık seni göremiyorum.
Bir rüya oldun,rüya gibi bir rüya.
Neden biliyor musun ?
Çünkü sen beni sevmiyorsun.

İçimi döktükçe,dökülüyor.
Meğer ne doluymuşum ben..
Kafiye yok,uyak yok,kural yok.
Sadece duygularımı yazıyorum..
Herkes gibi bende seviyorum.
Ama herkesten daha çok seviyorum.
Çünkü sen beni sevmiyorsun...


Misafir 14 Temmuz 2006 23:40

SENİ SEVİYORUM DEMEK İSTERDİM

Seni seviyorum demek isterdim
ölesiye bir duyguyla,
taparcasına dil dökmek
ve saçlarım ağarmadan söylemek isterdim.



Seni sarmak isterdim sonsuzlukla
delicesine sevmek
bir sarhoş gibi adını sayıklamak
ve bağırarak kollarında ölmek isterdim ...




Saat: 05:55

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık