![]() |
Hasret Zinciri Bütün umutları bir bir çekseler yüreğimden, / seni görebilmek umudu kalsa yeter bana. Bütün umutları bir bir çekseler yüreğimden, seni görebilmek umudu kalsa yeter bana. Sanma ki, insana tek bir umut yetmez inan ki, ayakta durulur bir tek umutla. Duyuyorum içimde; seslenecek bir gün sesin derinden. Görüyorum yüreğimde; koşacaksın bana o yerden. Sevginin sel olup taştığı demden umut yüklü kalple geleceğim sana. Ayrılık hasretine vurulmuyorsa bir zincir; dağları aşıp ta gelsen, gelirsen yine gönüle gir. Özlemim öylesine büyük ki enginden, sana sesleniyorum duyuyor musun derinden? Gel artık uzaklardan kırılsın bu zincir.http://www.izedebiyat.com/ikon/167.gif |
A h ı m ı A l d ı n Ne olur izin ver, seni unutayım Gönlümden gidiver, yeniden doğayım Bir şey söyle, beni ancak sen anlarsın Söyle de, bu büyük dertten kurtulayım Şartlanmışım hüzünlenip ağlamaya Düşüncelerin içinde kaybolmaya Sevilmekten değil sevmekten korkarım Alıştım ben nefretle aldatılmaya Sen beni duyamazsın, halimi göremezsin Seninle konuşurum, zaten bilmezsin Sanmıştım ki beni yalnız sen anlarsın Ahımı aldın sen, artık gülemezsin |
Sensizliğe Dair Bu yorgunluğun sebebi dudakların değil, Bakışların, dokunuşların, Ya da gözyaşların değil. Bu yorgunluk İstanbul'a dair Yitik bir yaşamdan arta kaldı. Çocukça gülemedi, Korktu, çoğu zaman ağlayamadı. Bu yorgunluğun sebebi ellerin değil, Duruşun, oturuşun, Ya da saçlarını savuruşun değil. Bu yorgunluk odama dair Puslu bir yalnızlıktan arta kaldı. Çırıl bir öfkeydi sanki duvarlar, Avucumda titrek bir gözyaşı oldu. Duruşumda yorgunluk, Sesimde işkence, Gözlerimde korku... Sen olmayınca; duruşum kurgusuz, Cümlelerim vurgusuz, Gözlerim biraz ıslak, biraz neşesiz. Ne sevdayı yaşayabiliyorum Delikanlı kıvamında, Ne de mehtabı taşıyabiliyorum koynumda. Gel artık, uzat ellerini, Biraz sitemkâr, biraz çocukça. |
Haci Bektaş Veli Dost Sensiz dünyanin tadi olur mu? Adi güzel Haci Bektaş Veli dost Seni bilmeyenler hakki bilir mi? Adi güzel Haci Bektaş Veli dost Ulu dost Canim dost Elimi bilmezdim eli bildirdin Yalan söylemeyen dili bilirdin Harama çözülmez beli bilirdin Adi güzel Haci Bektaş Veli dost Ulu dost Canim dost Yunus'a yar ettin Taptuk Emre'ye Kirk yil dagda gezdi gönül vermeye Her can layik degil seni sevmeye Adi güzel Haci Bektaş Veli dost Ulu dost Canim dost Der Mahzuni eşigini bulayim Yüzlerimi tozlarina dolayim Kul eyle kapinda kurban olayim Adi güzel Haci Bektaş Veli dost Ulu dost Canim dost |
Bitmez... Sevgim bitecekse bu da bitecek Çekeceksin ki acını Ve düşüneceksin Tabi ki yazacaksın bir şekilde Aşk sayfasında kabarıklar olmuş... Bitmez daha da Bilebilir misin peki yüreğimdeki Bu sevginin senin sevgine bile yetebileceğini Düşünüyorum da Neler geçti neler Bir aşk için verdiklerimiz Bitti de o mu kaldı Kızamıyorum da artık kendime Bunun doğal olduğuna vardım sonunda. Bitmeli ki... Bitmeli sevdam Gözlerinde görmemek için Ve bitti dememek için Bakmıyorum Baksam; biteceğini biliyorum. |
Mahkeme Yüzleşeceğim kendimle Haksızlıklarımla Yolsuzluklarımla Korkularımla Tümünden müebbette mahkum olsam da Sevgim beraat edecek Mahkumlar Güneş oldum gönlünü aydınlatamadım Kukla oldum yüzünü güldüremedim Seni sevdim ama söyleyemedim Yari sevdim yarim diyemedim Haykırdım sevdiğimi dünyaya Sana söyleyememişim ne fayda Aşkımı gönlüme kazıdım O aşkı da mahşere kadar saklarım |
BİRİSİ Bir şey var aramızda Senin bakışından belli Benim yanan yüzümden Dalıveriyoruz arada bir İkimizde aynı şeyi düşünüyoruz belki de Gülüşerek başlıyoruz söze Bir şey var aramızda Onu buldukça kaybediyoruz isteyerek Fakat ne kadar saklasak nafile Bir şey var aramızda Senin gözlerinde ışıldıyor Benim dilimin ucunda |
Papatya Gibi Hain bir akşamın, Korku dolu suskunluğu oldu beni sana yaklaştıran. Bir yeminle mühürlü kalbim, Senin sevdanın beşiğinde , Başladı yeşermeye yeniden. Üşüyordum Taa ki koynuma alıp yüreğini, Bir yorgan misali sarınıp ruhuna ; Giderken düşler alemine. Ve şimdi, Baharı bekleyen bir papatyanın saflığı bekliyorum, Susuyorum seninle gelecek aydınlıklarıma |
Çünkü Sen Beni Sevmiyorsun Ne acı değil mi? sevmekten korkuyorum. Seni, hem de seni sevmekten. Ne acı değil mi? lanet okuyorum. Gözüme kıymadığım,dilimden düşürmediğim.. Sana, hem de sana lanet okuyorum Kendimi bilmiyorum, gâh gülüyor gâh ağlıyorum. Aynı bandı sürekli çalıp duruyorum.. Aynı şarkılar, aynı mısralar hep dilimde. Birde sen,seni dinliyorum,seni diliyorum Uyuyorum,uyanmadan uyuyorum.. Rüyalarımda arıyorum. Kapı kapı dolaşıyor, seni soruyorum. Yılmadan,herkese soruyorum. Gelmez,gitti diyorlar. Ne yöne diyor,peşine koşuyorum. Soluksuz,sadece seni arıyorum. Üşüyorum,hem de çok üşüyorum. Gözyaşlarım,akmadan donuyor gözlerimde. Çok üşüyorum bir tanem. Lanet olsun! bak halen seni seviyorum. Bir tanem diyorum. Ama sen duymuyor,anlamıyorsun. Seni öyle sevmek istiyorum ki! Ölümüne,her an,her saniye,sonsuza dek.. Bir tanem,canım,zaafım demek istiyorum Ama olmuyor,boğazımda tıkanıyor. Çünkü sen beni sevmiyorsun Sevdikçe batıyor.. Kaçtıkça yaklaşıyorum.. Bir kor oldun,artık seni tutamıyorum. Bir nur oldun,artık seni göremiyorum. Bir rüya oldun,rüya gibi bir rüya. Neden biliyor musun ? Çünkü sen beni sevmiyorsun. İçimi döktükçe,dökülüyor. Meğer ne doluymuşum ben.. Kafiye yok,uyak yok,kural yok. Sadece duygularımı yazıyorum.. Herkes gibi bende seviyorum. Ama herkesten daha çok seviyorum. Çünkü sen beni sevmiyorsun... |
SENİ SEVİYORUM DEMEK İSTERDİM Seni seviyorum demek isterdim ölesiye bir duyguyla, taparcasına dil dökmek ve saçlarım ağarmadan söylemek isterdim. Seni sarmak isterdim sonsuzlukla delicesine sevmek bir sarhoş gibi adını sayıklamak ve bağırarak kollarında ölmek isterdim ... |
| Saat: 05:55 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık