![]() |
Perde Arkası Perde arkasını görmene gerek yok Sen gözlerindeki perdeyi indir Ekmek dilenenleri gör fakirleri sevindir Biraz tabana in çekilen acıları dindir Milyarlık arabaları sevgilisine hediye alırken Gör insanları bir kuru ekmeğe çalışırken Kirasını ödeyemeyip sokaklarda kalırken Fakirin yakacağı tüpe zam üstüne zam bindir Bir gecede milyarları barlarda harcarken Düğünlerde dolarları dansözlere saçarken Bankaları boşaltanlara afla kucak açarken Zenginler vergi vermesin diye af üstüne af bindir. |
SENİ BENDE UNUTTUN! Bir akşamüstü bir rüzgâr yapıştı belime, içtik beraber. Sarhoşluk daha çok acıtır dedi, gözleri yaşararak. Önce inanmadım. Sonra kudurdu, kudurdu. Başım döndü, bağırdım... "Sen, giderken gülüm izlerini silmeyi unuttun. Sen, giderken bitanem, bende bıraktıklarını almayı unuttun. Sen, giderken aşkım, sen hâlâ bendeydin. Çalan bir müzik parçasının sözlerinde unuttun kendini. Bir ağustos akşamında unuttun beni ve seni. Süzülen damlaların sıcaklığında, Sensiz bir gecenin sabahındaki hıçkırıklarda unuttun seni. Terasda içilen bir bardak çayda ya da bir bardak birada unuttun. Bir mangal ateşinin sonrasında, yanmış közlerde unuttun. Beyoğlu'nun o güzel sokaklarında, O ıssız kalabalıkda unuttun kendini. Söylenen yalanlarda, 'iyi ki varsın'larda unuttun seni ve beni. Geceleri baktığımız o yıldızlarda unuttun bizi. Bir daha birlikde çıkamayacağımız Yeniköydeki çay bahcesinde, Papatya'da unuttun bizi. Adını bir türlü koyamadığın gelecekdeki güzel günlerimizde unuttun. Beraber yakılan sigaralarda unuttun bizi. Sen giderken bitanem, SENİ BENDE UNUTTUN !!!." |
Aysel Git Başımdan aysel git başımdan ben sana göre değilim olümüm birden olacak seziyorum hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim aysel git başımdan istemiyorum benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün dağıtır gecelerim sarışınlığını uykularımı uyusan nasıl korkarsın hiçbir dakikamı yaşayamazsın aysel git başımdan ben sana göre değilim benim için kirletme aydınlığını hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim Islığımı denesen hemen düşürürsün gözlerim hızlandırır tenhalığını yanlış şehirlere götürür trenlerim ya ölmek ustalığını kazanırsın ya korku biriktirmek yetisini acılarım iyice bol gelir sana sevincim bir türlü tutmaz sevincini aysel git başımdan ben sana göre değilim ümitsizliğimi olsun anlasana hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim sevindiğim anda sen üzülürsün sonbahar uğultusu duymamışsın ki içinden bir gemi kalkıp gitmemiş uzak yalnızlık limanlarına aykırı bir yolcuyum dünya geniş büyük bir kulak çınlıyor içimdeki çetrefil yolculuğum kesinleşmiş sakın başka bir şey getirme aklına aysel git başımdan ben sana göre değilim ölümüm birden olacak seziyorum hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim aysel git başımdan seni seviyorum |
Portakal Çiçeğim yorganım yıldızlar yastığım dizlerin ekmek arası tütün azığım şubatın 21 i kıtlık kıran ve zemheri dağ başında bir serseri ve gözleri ateş koru bir sevgili annemi özledim ve makarnayı isyankar olmayı istemedim belki de babam çok istemişti berber olmamı, olmadı 18 inde ortak oldum isyana ve seni seviyordum bir de kırmızı kalem ve saman kağıdını abim de derdi olum oku adam ol peki abi sen ne yaptın hayatın boyunca ben sadece sevdim ve yüreğimin yolunda gittim bu gün dağ başındayım yarın bilmem nerde belki bilmem kaçında dönerim martın dönmezsem aile mezarlığımızdaki yerimi Atıf amcaya verin ben sevdiğimle beraber öleceğim kırmızı karanfil ekersiniz toprağıma bir de kırmızı kuşak bağlarsınız mezar taşımıza neyse... kekik kokulu gecelerin eylem gözlü güzel kızı çapraz ateş ortasında bir sevinç çığlığı gibisin kaybolmak üzereyken gençliğim onu poyraz rüzgarıyla geri getirdin teşekkür ederim turuncu portakal çiçeğim |
Boşuna Sen yoksun......... Boşuna yağıyor yağmur... Birlikte ıslanmayacağız ki..... Boşuna bu nehir...... Çırpınıp pırpırlanması..... Kıyısında oturup göremeyeceğiz ki... Uzar uzar gider.. Boşuna yorulur yollar.. Birlikte yürüyemiyeceğizki.. Özlemlerde ayrılıklar da boşuna Öyle uzaklardayız.. Birlikte ağlayamayacağız ki Seviyorum seni boşuna.. Boşuna yaşıyorum Yaşamı Bölüşemiyeceğiz ki ... |
Çünkü Seni Çok Sevdim Beni görme diye Zamanı geceye çevirdim; Yıldız gözlerine mil çekip, Dolunayı kurtlara yedirdim.. Unutmuştum ateşböceklerini, Işıltılarında yol bulup yanıma geldin.. Çünkü seni çok sevdim... Beni duyma diye Araya dağları diktim!... Rüzgarın hızını, Kuşun kanadını kestim... Gene de Saatimin kurgusunda güç, Yüreğimin atışında sestin.. Çünkü seni çok sevdim... Beni bulma diye Adres değiştirdim!... Terk edip yaşadığım şehri, Çöllere gittim... Kum fırtınalarında özlemi savurup, Savanlarda seni bekledim.. Çünkü seni çok sevdim... Beni sevme diye Yönümü çevirdim!... Cennettin sen, gidip cehenneme girdim, Gene de Küllerimi göğsüne gül, Günahlarımı su yapıp Ateşlerime serptin.. Çünkü seni çok sevdim... Çünkü seni çok sevdim!... Çünkü sen de beni sevdin..... |
Aşka dönüş Donebilmek o donusu olmiyan yollardan Surekli bir aldanis bir daha bir daha Hic bitmeyecek gecelerden bir sabaha Cikabilmek ve sevmek durmadan usanmadan Konusmak konusmak gozlerle fisiltilarla Duymak buyulu sicakligini beyaz ellerin Her gecen dakika var oldugunu anlamak icin Yasamak arzu dolu dudaklarda, sarkilarla Unutmak ne varsa kotulukten yana Inmek sevilen gozlerin derinligine Oyle mutlu, oyle sarhos, alabildigine Bin yil icmek o sulardan kana kana Her gun ona kosmak daglardan tepelerden Her yerde, her zaman onsuz edememek O en tatli hayal, en buyuk gercek Anlarsin tasan o gunlerden gecelerden Sonra bir gun o butun karanliklari yirtasin gelir Basini alip gidesin gelir uzak denizlere Artik her sey bos ve yalan sevdin ya bir kere Her yerinden bir bugu halinde o yukselir Sen yoksun artik anla yeryuzunde bir o var Onun elleri var, gozleri, dudaklari Anlarsin tenin besledigi zaman topraklari Ve hala seversin zaman bitinceye kadar Yeniden var olustur ya da bir baska turlu olustur bu Nice aldanmalardan sonra bir aska donustur bu. |
PIRILTI Ateş gibi bir nehir akıyordu Ruhumla o ruhun arasından Bahsetti derinden ona halim Aşkın bu unutulmaz yarasından. Vurdukça bu nehrin ona aksi Kaçtım o bakıştan, o dudaktan Baktım ona sessizce uzaktan Vurdukça bu aşkın ona aşkı… |
Vehim hasta gibiyim, derin derin bitiyorum sür'atli ne yolumdan dönecek kadar sefilim ne de devam edecek kadar sıhhatli hasta gibiyim, lâkin dünya yıkılsa boynumu eğmem gözleri dimdik mağrur bir adam geçiyor içimden hasta gibiyim, kıyamet gibi kopuyorum âfakta perdeler çekilmiş olacak ki hiç bir ağartı görmedim şafakta size sözüm yok ancak, sessizce kaçanlar sizden daha mertler ben burdayım elimde sancak nerdesiniz ey kadim dertler |
E mi Kırık bir eylül güneşi gibi etkisiz, Gözlerinden bana yayılan. Gözlerime değdiğinde bütün günahlarının bedelini ödüyormuşcasına Cehennemin narında yanan kalbim , Üşüyor şimdi gözlerinden. Üşüyor bedenim. Birazdan yattığım yerin kapısı açılacak, Alıp yıkayacaklar beni, Sonra,gözlerim ıslak ıslak gideceğim Asla olmayacağın bir yere Orada da olma E mi.... |
| Saat: 07:34 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık