MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 14 Temmuz 2006 23:59

Perde Arkası

Perde arkasını görmene gerek yok
Sen gözlerindeki perdeyi indir
Ekmek dilenenleri gör fakirleri sevindir
Biraz tabana in çekilen acıları dindir

Milyarlık arabaları sevgilisine hediye alırken
Gör insanları bir kuru ekmeğe çalışırken
Kirasını ödeyemeyip sokaklarda kalırken
Fakirin yakacağı tüpe zam üstüne zam bindir

Bir gecede milyarları barlarda harcarken
Düğünlerde dolarları dansözlere saçarken
Bankaları boşaltanlara afla kucak açarken
Zenginler vergi vermesin diye af üstüne af bindir.




ChinaDoll 15 Temmuz 2006 00:00


SENİ BENDE UNUTTUN!


Bir akşamüstü bir rüzgâr yapıştı belime, içtik beraber.
Sarhoşluk daha çok acıtır dedi, gözleri yaşararak.
Önce inanmadım.
Sonra kudurdu, kudurdu.
Başım döndü, bağırdım...

"Sen, giderken gülüm izlerini silmeyi unuttun.
Sen, giderken bitanem, bende bıraktıklarını almayı unuttun.
Sen, giderken aşkım, sen hâlâ bendeydin.

Çalan bir müzik parçasının sözlerinde unuttun kendini.
Bir ağustos akşamında unuttun beni ve seni.
Süzülen damlaların sıcaklığında,
Sensiz bir gecenin sabahındaki hıçkırıklarda unuttun seni.
Terasda içilen bir bardak çayda
ya da bir bardak birada unuttun. Bir mangal ateşinin sonrasında, yanmış közlerde unuttun.
Beyoğlu'nun o güzel sokaklarında,
O ıssız kalabalıkda unuttun kendini.
Söylenen yalanlarda, 'iyi ki varsın'larda unuttun seni ve beni.
Geceleri baktığımız o yıldızlarda unuttun bizi.

Bir daha birlikde çıkamayacağımız Yeniköydeki
çay bahcesinde, Papatya'da unuttun bizi.
Adını bir türlü koyamadığın
gelecekdeki güzel günlerimizde unuttun.
Beraber yakılan sigaralarda unuttun bizi.
Sen giderken bitanem,
SENİ BENDE UNUTTUN !!!."


Misafir 15 Temmuz 2006 00:01

Aysel Git Başımdan

aysel git başımdan ben sana göre değilim
olümüm birden olacak seziyorum
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
aysel git başımdan istemiyorum
benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün
dağıtır gecelerim sarışınlığını
uykularımı uyusan nasıl korkarsın
hiçbir dakikamı yaşayamazsın
aysel git başımdan ben sana göre değilim
benim için kirletme aydınlığını
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim

Islığımı denesen hemen düşürürsün
gözlerim hızlandırır tenhalığını
yanlış şehirlere götürür trenlerim
ya ölmek ustalığını kazanırsın
ya korku biriktirmek yetisini
acılarım iyice bol gelir sana
sevincim bir türlü tutmaz sevincini
aysel git başımdan ben sana göre değilim
ümitsizliğimi olsun anlasana
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim

sevindiğim anda sen üzülürsün
sonbahar uğultusu duymamışsın ki
içinden bir gemi kalkıp gitmemiş
uzak yalnızlık limanlarına
aykırı bir yolcuyum dünya geniş
büyük bir kulak çınlıyor içimdeki
çetrefil yolculuğum kesinleşmiş
sakın başka bir şey getirme aklına
aysel git başımdan ben sana göre değilim
ölümüm birden olacak seziyorum
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
aysel git başımdan seni seviyorum




Mystic@L 15 Temmuz 2006 00:07

Portakal Çiçeğim


yorganım yıldızlar yastığım dizlerin
ekmek arası tütün azığım
şubatın 21 i kıtlık kıran ve zemheri
dağ başında bir serseri
ve gözleri ateş koru bir sevgili
annemi özledim ve makarnayı
isyankar olmayı istemedim belki de
babam çok istemişti berber olmamı, olmadı
18 inde ortak oldum isyana ve seni seviyordum
bir de kırmızı kalem ve saman kağıdını
abim de derdi olum oku adam ol
peki abi sen ne yaptın hayatın boyunca
ben sadece sevdim ve yüreğimin yolunda gittim
bu gün dağ başındayım yarın bilmem nerde
belki bilmem kaçında dönerim martın
dönmezsem aile mezarlığımızdaki yerimi Atıf amcaya verin
ben sevdiğimle beraber öleceğim
kırmızı karanfil ekersiniz toprağıma
bir de kırmızı kuşak bağlarsınız mezar taşımıza
neyse...
kekik kokulu gecelerin eylem gözlü güzel kızı
çapraz ateş ortasında bir sevinç çığlığı gibisin
kaybolmak üzereyken gençliğim
onu poyraz rüzgarıyla geri getirdin
teşekkür ederim turuncu portakal çiçeğim


Misafir 15 Temmuz 2006 00:09

Boşuna

Sen yoksun.........
Boşuna yağıyor yağmur...
Birlikte ıslanmayacağız ki.....
Boşuna bu nehir......
Çırpınıp pırpırlanması.....
Kıyısında oturup göremeyeceğiz ki...
Uzar uzar gider..
Boşuna yorulur yollar..
Birlikte yürüyemiyeceğizki..
Özlemlerde ayrılıklar da boşuna
Öyle uzaklardayız..
Birlikte ağlayamayacağız ki
Seviyorum seni boşuna..
Boşuna yaşıyorum
Yaşamı Bölüşemiyeceğiz ki ...


arwen 15 Temmuz 2006 00:11

Çünkü Seni Çok Sevdim



Beni görme diye
Zamanı geceye çevirdim;
Yıldız gözlerine mil çekip,
Dolunayı kurtlara yedirdim..
Unutmuştum ateşböceklerini,
Işıltılarında yol bulup yanıma geldin..
Çünkü seni çok sevdim...

Beni duyma diye
Araya dağları diktim!...
Rüzgarın hızını,
Kuşun kanadını kestim...
Gene de
Saatimin kurgusunda güç,
Yüreğimin atışında sestin..
Çünkü seni çok sevdim...

Beni bulma diye
Adres değiştirdim!...
Terk edip yaşadığım şehri,
Çöllere gittim...
Kum fırtınalarında özlemi savurup,
Savanlarda seni bekledim..
Çünkü seni çok sevdim...

Beni sevme diye
Yönümü çevirdim!...
Cennettin sen, gidip cehenneme girdim,
Gene de
Küllerimi göğsüne gül,
Günahlarımı su yapıp
Ateşlerime serptin..
Çünkü seni çok sevdim...

Çünkü seni çok sevdim!...
Çünkü sen de beni sevdin.....


Misafir 15 Temmuz 2006 00:23

Aşka dönüş

Donebilmek o donusu olmiyan yollardan
Surekli bir aldanis bir daha bir daha
Hic bitmeyecek gecelerden bir sabaha
Cikabilmek ve sevmek durmadan usanmadan

Konusmak konusmak gozlerle fisiltilarla
Duymak buyulu sicakligini beyaz ellerin
Her gecen dakika var oldugunu anlamak icin
Yasamak arzu dolu dudaklarda, sarkilarla

Unutmak ne varsa kotulukten yana
Inmek sevilen gozlerin derinligine
Oyle mutlu, oyle sarhos, alabildigine
Bin yil icmek o sulardan kana kana

Her gun ona kosmak daglardan tepelerden
Her yerde, her zaman onsuz edememek
O en tatli hayal, en buyuk gercek
Anlarsin tasan o gunlerden gecelerden

Sonra bir gun o butun karanliklari yirtasin gelir
Basini alip gidesin gelir uzak denizlere
Artik her sey bos ve yalan sevdin ya bir kere
Her yerinden bir bugu halinde o yukselir

Sen yoksun artik anla yeryuzunde bir o var
Onun elleri var, gozleri, dudaklari
Anlarsin tenin besledigi zaman topraklari
Ve hala seversin zaman bitinceye kadar

Yeniden var olustur ya da bir baska turlu olustur bu
Nice aldanmalardan sonra bir aska donustur bu.



ChinaDoll 15 Temmuz 2006 00:29


PIRILTI


Ateş gibi bir nehir akıyordu
Ruhumla o ruhun arasından
Bahsetti derinden ona halim
Aşkın bu unutulmaz yarasından.

Vurdukça bu nehrin ona aksi
Kaçtım o bakıştan, o dudaktan
Baktım ona sessizce uzaktan
Vurdukça bu aşkın ona aşkı…



Misafir 15 Temmuz 2006 00:37

Vehim



hasta gibiyim,
derin derin bitiyorum sür'atli
ne yolumdan dönecek kadar sefilim
ne de devam edecek kadar sıhhatli

hasta gibiyim,
lâkin dünya yıkılsa boynumu eğmem
gözleri dimdik
mağrur bir adam geçiyor içimden

hasta gibiyim,
kıyamet gibi kopuyorum âfakta
perdeler çekilmiş olacak ki
hiç bir ağartı görmedim şafakta

size sözüm yok ancak,
sessizce kaçanlar sizden daha mertler
ben burdayım elimde sancak
nerdesiniz ey kadim dertler


arwen 15 Temmuz 2006 00:46

E mi


Kırık bir eylül güneşi gibi etkisiz,
Gözlerinden bana yayılan.
Gözlerime değdiğinde bütün günahlarının bedelini ödüyormuşcasına
Cehennemin narında yanan kalbim ,
Üşüyor şimdi gözlerinden.
Üşüyor bedenim.
Birazdan yattığım yerin kapısı açılacak,
Alıp yıkayacaklar beni,
Sonra,gözlerim ıslak ıslak gideceğim
Asla olmayacağın bir yere
Orada da olma
E mi....



Saat: 07:34

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık