MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

arwen 15 Temmuz 2006 01:15

Ekim




bir ekim sabahı
yağmur düştü toprağa
ve biz toprağın çocukları
sarı saçlı soluk benizli
biraz telaşlı ve ürkek
hatta gülerek
bu şehri seyrettik
yağmur kesilene dek


Mystic@L 15 Temmuz 2006 01:27

Peyzaj


Buram-buram ışık saçan,
Alın denizlerinden geçen
Sönük bir gemidir yalnızlık;
Gözlerde dumanı kalır.

Umudları içtikçe içen,
Yoğunlaştıkça çöken
Ardındaki karanlık,
Bir de limanı kalır.

Sözlerdir anılarda çakan,
Boyuna kıyılara çeken,
Fener, onda da, bir an'lık
İzlerin kalanı kalır.

Gözlerden saldıran, kaçan
Yengiler, yenilgilerdir uçan.
Kimsesiz, çorak, yanık,
Uzanan alanı kalır


Mystic@L 15 Temmuz 2006 01:34

Prenses


Ey melek yüzlü gülen gözlü prensesim!!
Neden bu kadar uzun sürdü yolculuğun
Nerelerdeydin seni az mı bekledim
Nihayet sonunda ben de muradıma erdim
Cam kırığı dolu kalbimde
Kuş tüyünden bir mekan ayırdım senin için
Sızlayan yerimden seviyorum seni
Ne yapayım çok hasar gördü kendisi
Kabul edersen eğer böyle beni
Başıma taç olursun değişir güneşin rengi
Gözlerini göremediğim her dakika
Ellerini tutamadığım her an da
İnan kahır zamanlarıdır yokluğunda
Seni özlemekten bile canım acıyorsa
Ölene kadar seni ......
Yalnız seni seveceğimi bileceksin nasıl olsa
Artık tüm mısralarımda sen varsın
PRENSES imsin seni üzenler haline yansın.


Mystic@L 15 Temmuz 2006 01:36

Pişmanlık


önce bir rüzgar hissediceksin, yavaaş yavaş üşümeye başlayaksın.
her yer soğuyacak, yaşlandığını hissedeceksin.
aynaya bir bakacaksınki, tanımyacaksın kendini.
üzüleceksin,
ağlayacaksın.
birden geçmişin gelecek aklına.
ve bir damla gözyaşı daha süzülecek güzel gözlerinden.
neleri kaçırdığını anlayacaksın.
bir şans daha isteyeceksin,
verilmeyecek.
keşke diyeceksin keşke;
"beni tekrar sevseleri tekrar peşimden koşsalar"
ama kimseyi göremeyeksin etrafında.
işte o an ben geleceğim aklına.
beni gerçekten sevmişti diyeceksin.
tabi geç olmuş olacaksın.
ben kendi yuvamda mutluyken sen gelmeyeceksin aklıma.
demişti diyeceksin;
"gidiyorum tut ellerimden, ileride pişman olma" diye.,
pişman olacaksın.



arwen 15 Temmuz 2006 01:36

El Ele



1.
sonsuz öğle almış seni
bakıyorsun beyazda öte-duran'a
: nerdeyim?

tüy ve hafif gibi mi iç içeydi
insan ve yaşamak? bizden ayıklanan bir şey
varmış gibi
ortak bir dalgınlıktan başlamamız
: burada!

köleliğin
okunaksız bir kölelik senin, sesten
kurtarılmış çocuk yönünde kaybolmak-
geçesin diye, çoktandır tensiz
yaşadığını.

2.
susulur, ağzın içi yoktur sanki,
ilk ve son günü olmayan
çıkageldiğinde.

rahim susuşlu günlerin
dudağından hiç eksik etmediğin
bir parça otu eyliyordur kesin ve biliyorum
ikisi de gerçek olan ölümün
unutmama izin veriyor şimdi seni.

yaram orda, baktığın su diplerinde, hep
ışıl ışıl.

uyumam var kimi zaman böylece, Büyük
Yıkım elimden tutmuş ve biraz daha hafif


Mystic@L 15 Temmuz 2006 01:38

Parasız Bir Şey Olmaz


Ben eskiden derdim ki,
parayla saadet olmaz.
Anladım ki ben şimdi,
parasız bir şey olmaz.

Teselliydi benim ki,
gönlüm öyle isterdi.
zaman değişmiş şimdi,
parasız bir şey olmaz.

Sevda yalan,aşk yalan
Paran bitti mi elde,
olur her şey toz duman.
Parasız bir şey olmaz.

Tencereye koyunca,
kaynat aşkı,aş olmaz.
Karın doyurmaz sevda.
Parasız bir şey olmaz.


Mystic@L 15 Temmuz 2006 01:48

E mi


Kırık bir eylül güneşi gibi etkisiz,
Gözlerinden bana yayılan.
Gözlerime değdiğinde bütün günahlarının bedelini ödüyormuşcasına
Cehennemin narında yanan kalbim ,
Üşüyor şimdi gözlerinden.
Üşüyor bedenim.
Birazdan yattığım yerin kapısı açılacak,
Alıp yıkayacaklar beni,
Sonra,gözlerim ıslak ıslak gideceğim
Asla olmayacağın bir yere
Orada da olma
E mi....


arwen 15 Temmuz 2006 01:49

Elbet Bir Gün


Sensiz batan bir güneş,
zulüm geldi daraldı içim.
karanlık dünyam da seni özledim ,
gözlüyorum yolunu
geleceksin bir gün yanıma ama,
belki dünyada ya da ahrette

Gülen gözlerinde elbet bir gün .
gözyaşı dolu olacak,
iste o gözyaşını ben sileceğim ama,
belki dünyada ya da ahrette

Koşacaksın yanıma,sevinçle,
hiçbir şey olmamış gibi,
hayatımıza başlayacağız ama,
belki dünyada ya da ahrette

bir gün bana doyasıya bakacaksın
sanki ölecekmiş gibi
benim gözlerimin içinde gordüğün
kini.nefreti,ama seni hala seveceğim .
Ama belki dünyada ya da ahrette


Mystic@L 15 Temmuz 2006 01:50

Ebru Çiçekleri


Sana söyleyecek bir sözüm olsun
Ebru çiçeğim hep yüzün gülsün
İçini yakmasın zalimce hüzün
Yaşayalım aşkı olsa da güzün

Karagözün sevda diye yanmasın
Gönlünü yakacak aşklar olmasın
Gül dudaklı senin o yüzün gülsün
Aşklar yaşamaya gidelim güzün

Yüreğini yakan sevda ve aşklar
Dertlerin baharda çiçekle başlar
Hüzünler içinde eğilen kaşlar
Sevda ateşinde gül olup yaşar

Gönlünde sevdanın acısı bitsin
Çileli başından dertlerin gitsin
Ağlayan gönlüne sevda ne yapsın
Ebru çiçeklerin solmuşsa bu gün

Gülen yüzün aşka derman ve pare
Osman’ın derdine bulunmaz çare
Yetim kalıp gönlün alsa da yare
Aşkı yaşamaya sen zaman ara


Mystic@L 15 Temmuz 2006 01:52

Ecelim Olur musun?


Hayret! Nasılda ışıldıyor yüreğin
Sen gerçekten kulmusun
Sevdanı gördüm gözlerinde
Yoksa ulaşamayacağım nurmusun

Çırpınır güzelliğinin yakamozunda şiirler
Nakarat nakarat yakar bedenimi şarkılar
Mısra mısra, mızrak mızrak
Saplanır gözlerime güzelliğin.

Gülüşün bir çocuğun sevinciyle
Bayram öncesi arifeleri hatırlatır
Öyle özlem, Öyle elbise, Öyle pabuç
Her açılan kapıda şevkatinle karşılaşmak
Öyle şeker, Öyle fıstık; Öyle lokum

Hasretinin hararetiyle buğulanmış bir cama,
İsminin baş harfini yazınca büyürüm yeniden
Öyle mecnun, Öyle Ferhat, Öyle kerem

Sen yüreğimdeki iklimin baharı
Sen Lisanı olmayan dillerin alfabesi
Sen, yavan bir hasretin sevda katığı
Sen Bir ilâha niyetlendiğim sahurum.

Gitme sakın yüreğimden âşık sana bu şehir

Asılmış suratların boynundaki ilmik
Çatılmış kaşların şakağındaki kurşun
Bükülmüş dudakların isyandaki dilleri
Yokluğunla savaşmanın, çırılçıplak kışı
Hep mahcubiyet doğurur güneş yerine.

Oysa güneşimsin sen
Uslanmaz ki sensiz bu beden
Bir tebessüm et yeter
Bakışındaki nakışa gölge olmam ben.

Fesat bir yalnızlık var içimde
Yoksun ya yanımda olmasın kimse mutlu

Şimdi sensiz açan çiçekler solsun
Ağustos ayında, el ele tutuşmuş âşıklar donsun
NEYSE! Hepsi bir yana dursun,
Sadece sana öleceğim Ecelim olur musun?



Saat: 07:34

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık