![]() |
Perişan Özlem hislerimde ateşten nehir Canımda çağlayan lavdır kavuşmak!.. Buluşma rastlantı ânına tehir Gereken mi? Yaşadıkça savaşmak!.. Tutunduğum sağlam bağlar çözüldü Ağlamazdı gözüm ağlar, çözüldü İrâdemdi, sıradağlar, çözüldü Mümkün değil kendi engelim aşmak! Gürledi gökleri sevgi yurdumun Depreşti yarası müzmin derdimin Gözü doymak bilmez gönül kurdumun Bilmem, ne gün, kendim ile buluşmak? |
Yalnızlık Rüzgârı Umut gölü tutmaz, sevgiden maya, Bahtımı yazarım, bulanık suya. Müebbet mahkûmken unutulmaya, Yakama yapışır, yırtar yalnızlık. Hüzün bulutları dolaşır dağı, Hasret böcekleri kurutur bağı. Her akşam bir taze mezar toprağı, Olur da üstümü örter yalnızlık. Halime baktıkça hüznüm çoğalır, Bir eski sevdada aklım dağılır. Usta kuyumcudur, vitrinden alır, Bozuk terazide tartar yalnızlık. Yüreğim Karun'dan daha zengin de, Seven bulamadı, kendi denginde. Gönül ormanında çıkan yangında, Çılgın rüzgâr olur, artar yalnızlık. Mehmet Nacar Bir sevgi damlası ararım çölde, Okyanuslar aştım, boğuldum gölde. Kahve gözlüm ile birlikte gel de, Beni bu çileden kurtar yalnızlık |
Ellerde Ara Bu aşk bitti artık, Nedenini ellerde ara. Sen istedin ayrıldık, Vebalini ellerde ara. Hiç kendini düşünmedin, Hiç kendin sevmedin, Hep ellerin sözüne gittin, Çaresini de ellerde ara. Eller mi kurtaracak seni? Çalıştırsaydın taş kalbini, Bundan sonra sen beni, İnandığın ellerde ara. |
Gittiğin Günden Beri Dağlar aramızda Sırat Köprüsü, En zorlu köprü de, gönlünün küsü. Bana dört satırlık sevda türküsü, İçinde bildiğin özürleri yaz. Seveni unutmak doğru mu,sence? Yerini belli et, bitsin işkence. Bin kahır içinde, gitmeden önce, Aramıza giren hınzırları yaz. Sevgi var sünnette, sevgi var farzda, Beni sevdiğini anlatan tarzda, Bunca yıldan sonra dört satır yaz da, İstersen bildiğin küfürleri yaz. Şakayla verdiğin üç tel saçına, Okşayıp bakmadan, uyku yok bana. Kaybolup gittiğin günden bu yana, İçinde gezdiğim mezarları yaz |
Pınar Gözlüm Elveda Acılar göverip yeşerdi dal dal Elveda ey yağmur gözlüm elveda Gider oldum bu ellerden hoşça kal El bağlayıp ardımsıra ağlama Gönül mihrabıma koyup başını Gidiyorum diye çatma kaşını Deryalar misali gözün yaşını Bendeyleyip çaylar gibi çağlama Yine bahar gelir kuşlar ötüşür Sümbüller saçılır güller gülüşür Ayrılık zamanı gönüller üşür Ah eyleyip yüreğimi dağlama Önümüzde dağlar sıra sıralı Günler yaslı geçer, gönül yaralı Ayrılık başladı dağlar maralı Kemend atıp yollarımı bağlama |
Ya Evde Yoksan Aşkınla ne garip hallere düştüm. Her şeyim tamam da bir sendin noksan, Yağmur taş demeden yollara düştüm. İçim ürperiyor ,ya evde yoksan . Elbisem gündelik,pabucum delik, Haberin olsa da sobayı yaksan. Yağmur iliğime geçti üstelik, İçim ürperiyor ,ya evde yoksan . Sarhoşsan kapıyı çaldığım anda, ******ler gibi açık saçıksan, Bir de ufak rakı varsa masan da, İçim ürperiyor ,ya evde yoksan . Bakkala gitmeme lüzum kalmasa, Durumu anlardın,takvime baksan, Allah vere misafirin olmasa, İçim ürperiyor ,ya evde yoksan . Kıvırcık marulun vardır inşallah, Bir salata yapsan,bol limon sıksan, Senin de iştahın iyi maşallah, İçim ürperiyor ,ya evde yoksan . Sabahlara kadar içsek,sevişsek, Ne ben işe gitsem,ne sen ayıksan, Derin bir uykunu içine düşsek, İçim ürperiyor ,ya evde yoksan . Ne kadar üşüdüm,nasıl acıktım, İlk önce sıcacık banyoya soksan, Sanırsın şu anda denizden çıktım, İçim ürperiyor ,ya evde yoksan . Yanlış mı aklım da kaldı acaba? Muhabbet sokağı numara doksan, Boşa mı gidecek ,bu kadar çaba, İçim ürperiyor ,ya evde yoksan . Ya yolu kaybettim,ya ben kayboldum, Ne olur bir yerden karşıma çıksan, Tepeden tırnağa sırılsıklamım, İçim ürperiyor ,ya evde yoksan . |
Ellerinde Üşüyor Ellerim Geceye katık ettim gündüzden kalma sevda kırıntılarını Gönül teknemde yoğuruyorum bal ile sirkeyi Elemlere bulanmış yüreğim çalkantılı fırtınaya teslim Zehir acısı ağzımda zehir zemberek kelimeler Ellerim ellerinde ilk defa üşüyor Ellerim... Zavallı çocuk ellerim Cılız ellerim Buz kesmiş küçük ellerim... Ellerinden ellerim yaprak yaprak düşüyor Tutkusuzluktan tutuluyor dilim Dilimde sarılı veda sözcükleri Mutsuzluk mevsiminde umutsuzluk yağmada geceye Kırlmış yüreğimin kilitleri İçimde sevdan yağmalanıyor Ellerim... Çocuk ellerim Ellerinde üşüyen solgun ellerim Sevgi yitimi fırtınasında İnce bir dal gibi kırılgan ellerim... Yüreğimdeki sevda leşine sırtlanlar üşüşüyor Ellerinde ellerim tarifsiz üşüyor Ellerinde yangınlar üşüyor Ellerinde volkanlar üşüyor Ellerimde bir Parkinson titremesi Duyuyor musun içimden gelen ince sesi Ellerinden ellerim tel tel düşüyor Ellerim... Çocuk ellerim Ellerinsiz ellerim Ellerim ellerinde neden üşüyor? |
DELİRİYORUM Delirtiyor Aslında zalim olan benim; çünkü sana inandım. Suçluda benim; neden mi? sana güvendim. Senden kopamıyorum,çünkü hala seni seviyorum. Herkes deeli diyor; delilik buysaolsun deli kalayım. Bazende düşünüyorum tek ben değil! ! ! Herkes deli........ Aşk ve sevgi delirtiyor,acıtsada insanı, Önemli olan kırılmasın kalpler. Sıcak kalsın sevgiler....... Umutlar tükenmesin........... ve sonsuza dek sürsün.... tüm hayeller ...BİTANEM... |
Ellerinden Tutup Yemin Ederken İnandım ayrılık yok bize derken Çaresiz bırakıp çeki giderken Cezanı ben değil Allah'ım versin Dilerim Allah'tan ecelin gelsin Kapında çok gecem sabah olurdu Dostlarum hep beni sarhoş bulurdu O bitmez nazların beni de yordu Cezanı ben değil Allah'ım versin Dilerim Allah'tan ecelin gelsin Mutluluk yerine acı bulasın Bir lokma ekmeğe muhtaç olasın Selamsız sabahsız yalnız kalasın Cezanı ben değil Allah'ım versin Dilerim Allah'tan ecelin gelsin |
Ansızın Ansızın Çıkıp geliver bir gün, Öyle ansızın, Usulca çalıver kapıyı, Kimse duymasın, Söz sana, Ne palto isteyeceğim, Ne mintan, ne pabuç, Ne de başka hiçbir şey. Üşümedin mi oradalarda, Öyle yalnız başına, Tenini acıtmadı mı soğuk, Hadi beni neyse de... Özlemedin mi hiç, Çocukları, dostları, Yastığını, kitaplarını, Hele de siyah hırkanı. Çıkıp geliver bir gün, Öyle ansızın, Söz sana, İstemeyeceğim, Ne gezmek ne ekmek, Ne sinema ne de başka şey. Bak düğmesini de diktim paltonun, Çık gel artık ne olur, Öylesine ansızın |
| Saat: 07:34 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık