![]() |
BİR ÇİÇEK ALDIM! Dün gece yine yalnızdım Sokağa çıktım Ve kendime bir çiçek aldım Kendim almamış gibi yürüdüm sokaklarda Ve yalnız değilmişim gibi düşündüm Ama her gece gibi Dün gece de yalnızdım Ve kendime bir çiçek aldım Bir saat geri alınmış saatler Ben geri almadım Ve bir saat daha yalnız kalmadım Bir masaya oturdum İki çay ısmarladım Ben içtim sen soğuttun sana söyleyeceğim her şeyi yuttum çok dert etmedim çünkü yoktun dün gece yine yalnızdım rahat ağladım yokluğundan gizlemedim gözyaşlarımı ve lambaları hiç karartmadım dün gece her gece gibi yalnızdım sokağa çıktım ve kendime bir çiçek aldım sen sandım Koklamadım. |
Tek taraflı bir sevgiydi, beni sana bağlayan ve gözyaşına boğulan yüreğimdeki.. İki tarafına da dokunsan, hiçbir sonuç alamadığın, bir sevdaydı benimkisi.. Ben seviyordum ve içimden, bağıra bağıra söylüyordum. Ben sana aşıktım, ama sen hissetmiyordun.. Çıkaramıyordum içimdeki gücü. Anlatamıyordum ´seviyorum´lu biten o son sözü. Ve gözlerimle söylüyordum ve ben seni özlüyordum, ama sen görmüyordun...! Seviyordum çocuksu bakışını. Her yere ayak uyduran, o çılgın rahatlığını. Ve yerinde kullandığın, olgun tavrını seviyordum.. Her şeyinle hoşuma gidiyordun ve bana, her şeyinle çekici geliyordun.. Ben sana hayrandım, ama sen bilmiyordun.. Söyleyemedim sana.. Attığım her yeni adımda, risk alarak başlardım hayata. Ama, sana karşı kumar oynayamadım, rest çekemedim hayata. Seni kaybetmekti, sevginin yanında sevgimin yalnız kalmasıydı korkum ve ben bunu, bir türlü göze alamıyordum...! Sana söyleyemedim... Belki sen bunu, hiçbir zaman bilmeyeceksin.. Ama birgün öğrenirsen, suçu kendinde arama. Çünkü bütün suç benim.. Ve olur ya, birgün gelirsen bana, ben her zaman, her şeyimle seninim...! |
Canımdan Canımı Aldın Bir bakışınla yüreğimi dağladın, Bir sözünle gönlümü bağladın, Saklı nehirler gibi içime çağladın, Canımdan canımı aldın sen.. Karanlık geceler sensiz katran oldu, Bu gönül başkasını görmez oldu, Aşkın alevdi,şimdi kor oldu, Canımdan canımı aldın sen.. Beni unutsun diye haber yollamışsın, Anladım,mektubun ucunu da yakmışsın, Sen bu aşkı bir heves sanmışsın, Canımdan canımı aldın sen.. Neyleyim,kalbim yokluğunla atacak, Aşkına hasreti ekleyip,acıyla yoğrulacak, Bu ömür sensiz nasıl son bulacak, Canımdan canımı aldın sen.. |
BEN YAĞMURUM.. Kararır gökyüzü ansızın, Çarpar bulutlar kahrederek, Ve bir ateş yanar... Bulutlar yanar, Yürek yanar. Sonra tek tek düşer damlalar, Toprak kokar, Yağmur kokar. Bir ateş yanar rüzgârında, Bin ateş söner. Ben yağmurum gününe ve gecene yağan. Kararırsa bulutların ansızın, Ve şimşekler çakarsa özünde, Bak gözündeyim. http://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10026-isik.gif Önce tek tek, Sonra sel olurum göğsüne... Aydınlanırsa yüreğin, Güneşler açarsa yüzünde, Neşeyim şimdi özünde. Yürürken bahtının yollarında Yalnız ve dalgın, Ve görürsen açmış Bir dal çiğdem Üzerinde çiğ damlası. O, benim. http://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10026-isik.gif Sabahları dağılırken bulutlar Yürüyorsan sokaklarda Düşünüyorsan nisan yağmurlarını Havayı kokla O, benim. http://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10026-isik.gif Ararsa ellerin ellerimi gözlerinde yağmurlar, Üzülme. Yum gözlerini usuldan. Bak yüreğindeyim. http://ozel.balca.net/resima/ivirzivir/siir10026-isik.gif Estirme hüzün rüzgârlarını Kov sahilinden deli dalgaları Sakin serin pınarlarda çağlar damlalarım. Dağlardan esen meltemlerde, Akan çeşmende benim. Yıka yüreğini temiz sularımda, Gönlünde melankoli kalmasın Şifalıdır damlalarım, Ben yağmurum, Yağmur; Benim... |
En Büyük Hata En büyük hata tekrar etmektir hep aynı hatayı İnsanlar neden aynı hataları yineleyip dururlar ki? Üstelik bunun için yeteri kadar da yoktur zamanları Var mı insanların bir şansları daha hayâtı sil baştan yaşamak için? |
YÜREĞİNDEN UZAKLARDA Biliyor musun en çok söze başlamam gereken hitap şeklinde zorlandım. Bir başlasam sonu gelecekti eminim! Ama sıradan sözcükleri hiç yakıştıramadım sana, yapmacık sözlere konduramadım seni... Adını söylemek istedim her defasında olduğu gibi bir düğüm boğazımda Kadınım diyeyim dedim değilsinki Sonra uzun zamandır sesini duymadığım geldi aklıma, içim burkuldu, canım acıdı... Bu dizeleri sana yüreğinden uzakta yazıyorum; sesine sözüne hasret, yüzüne hasret, sıcağına hasret Hasret dolu gönlümle başlıyorum her cümleye. Seni o kadar çok özledim ki; Meğer hiç bir koku seninki kadar güzel değilmiş, hiçbir acı senin yokluğuna bedel değilmiş. Hiç ama hiçbir hasret senin özlemin kadar yakmazmış içimi. En kötüsüde ney biliyormusun Kızılı saçı hiç bir kadına yakıştıramıyorum ya |
En Sevdiğin Mavi Hangi terazi tartabilir yüreğini, Masumiyetin hep galip asabiyetine. Bir dokunsam gözlerine, Biliyorum; İlk yalanın ben olurum. Hadi serbest bırak artık, Avuçlarındaki tutsak mavileri, Bir an olsun düşünme bile. Göreceksin, Yeterki bir dokunayım ellerine, En sevdiğin mavi ben olurum... |
Acının Adı Aşk...! Anladımki;Ben doğru biliyormuşum..! Acı çekmekmiş .... Fuzili fikriyle Aşk..! Acı çeken, dizelere dökermiş sevgisini... Çekmeyene; acı olmazmış Aşk tadı... Çeken bilir Aşktır acının adı...... Yanında olmasada, kalbindedir Vefasızı... |
En Zayıf Anımda Daha düne kadar sensiz olamam, Ben senin gölgende varım diyordun. Sensiz okuyamam ,sensiz yazamam, Sensiz aklım bile yarım diyordun. Sen beni en zayıf anımda vurdun. Şarapla tütünle açtım arayı, Bir de sen terk ettin bahtı karayı, Bir seni düşündüm bir sigarayı, Demek ki şeytanca bir tuzak kurdun. Sen beni en zayıf anımda vurdun. Bir yandan gönlümün işret çağrısı, Bir yandan midemin ince sancısı, Tetiği vaktinde çektin doğrusu, Demek ki aylarca pusuda durdun, Sen beni en zayıf anımda vurdun. Övgüye değerdi oyun takatin, Alkışlık bir roldü her hareketin, Giderken vicdanın ve sadakatin, Lügatçe manası ne diye sordun, Sen beni en zayıf anımda vurdun. Hayrını umsan da hain kararın, Eyvah’la telafi olmaz zararın, Yarama tuz bastı ani firarın, Düşerken tuttuğum son dalı kırdın. Sen beni en zayıf anımda vurdun |
AŞK YAŞAYANLAR İÇİNDİR ... Ağladığını istemem ben ölürsem. Beni en sevdiğin halimle hatırla. Uzak bir yerde çalıştığımı düşün. Hayatta olduğuma inan Bir gün gelir kendiliğinden Geçer bütün üzüntün Her yeni gelen günü Yeni bir ümitle beklemeli Her yeni gün yeni havalarla gelir Gece, yağan yağmurla uyursun Sabah, birde bakarsın odan güneşli. Her gelen vapur, tren Yeni insanlarla gelir... Ben esmerdim güzelim Bu sefer bir sarışını seversin Aşk yaşayanlar içindir... |
| Saat: 10:56 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık