MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

arwen 15 Temmuz 2006 19:48

Engel Olamazsın



Diyorsun bana ""Neden önceden tanışmadık""
Kaderin oyunu bu engel olamazsın,
İkimizde birbirimizden habersiz yaşadık,
Benziyor kaderimiz engel olamazsın.

Kaçma artık benden,bekletme beni,
Terketme seni candan seveni,
Gördünmü ölüpte geri döneni,
İntihar etmeme engel olamazsın.

Artık bıktım bu bedeni taşımaktan,
Söylediklerin çıkmıyor asla aklımdan,
Ne olur kurtar beni bunalımdan,
Kurtar yoksa engel olamazsın.

RAFET'in gurbeti yokluğunda başlar,
Dinmez asla o gözündeki yaşlar,
Sevdiğimi duydu dağlar taşlar,
Sana aşığım engel olamazsın.


Misafir 15 Temmuz 2006 19:56

susuyorum
kendi sessizliğime gömülüyorum
gitmek istiyorum buralardan
sessizliğimi alıp kaybolmalıyım
gözyaşlarımı alıp gitmeliyim uzaklara

susuyorum....
seni üzmek istemediğim için
beni unutman için
aklından silinmek için

susuyorum...
şimdi seni sevdiğimi haykırmak
sensiz yapamayacağımı anlatmak
göz yaşımı sil demek istiyorum ama
susuyorum...

şimdi gidiyorum uzaklara
ulaşamayacağın bilinmezlere
unutmak için değil ,unutman için gidiyorum
son kez seni seviyorum diyesim geliyor
susuyorum...
hoşçakal


arwen 15 Temmuz 2006 20:14

Erimek Böyle Bir şey Olması Gerek

Bir bak bana eriyorum yavaşça
Mum nasıl erir o ufak
Onu yakacak ateşinde
Mum erirken sağa sola damlar
Ben erirken gözlerinden yaş akar
Gözlerimden akana bir bak
Yaşa benziyor mu sence
Yoksa kan mı damlıyor gözümden
Gözümden akanı dindire bilir misin?
Gönlümün yarası derindir kapata bilir misin?
Yüreğim kanıyor elini koyup ta durdura bilir misin?
Sevdan ateşi sardı eriyorum
Yüreğimi hala kanatıyorum
Sen görmesen de beni
Her gece gözümden yaş akıtıyorum
Görsün halimi diye Allah'ıma yalvarıyorum…



Mystic@L 15 Temmuz 2006 20:48

Seni Seviyordum
Sana uzak kentlerden birinde zamanın bir yerinde seni ve senli günleri anımsattı aksam güneşi...

Onca zamanın üstünde eskimeyen bir düşüncesin şimdi

İnsan hergün anımsarmı aynı gözleri

Seni seviyordum ve senin haberin yoktu

Saçlarını izliyordum uzaktan, kulağının arkasına düşüşü ve burnun, herkesden başkaydı işte.

Güldüğü zaman yukarıya bakardı;

Yukarı kalkan başın ve gülen gözlerin vardı.

Ne güzeldiler sen bilmiyordun.

Ben Seni Seviyordum..

Kalbime sığmıyordu aklımdan geçenler

Duvarlara, vitrin camlarına, kaldırımlara çarpıyordu

Geri dönüyordu, çoğalıyordu

Senin sesini duyduğum masalarda erteliyordum herşeyi, herseyi erteliyişim oluyordun

Kalp ağrısı oluyordun,

Birlikte soluduğumuz sokak isimleri oluyordun,

Mevsimler değişiyor ve büyüyorduk,

Dönemeçler geçiyor, köprüler göze alıyorduk ve bazen tekin olmayan suların üzerinden atlıyorduk

Cesurduk.

Ufuk çizgisi maviydi, gün batımı hep turuncu ve kızmızıydı bütün karanfiller

Ben seni seviyordum sen bilmiyordun...

Sevinçlerim oluyordun arasıra sen hiç bilmiyordun

Sonra herhangi biri oldun, bütün sevinçlerim bittikten sonra

Yagmurlar yağdı serin haziran aksamlarına

Derken bir gün uzaktan gördüm seni

Saçların bana inat başın herseye meydan okuyarak işte yine aynı

Kalbimi acıttı her zaman ki gibi

Değiştik sanıyordum ve sen yine bilmiyordun

Şimdi bunları anlatsa sana birileri kim bilir yada boşver bilme en iyisi..



Mystic@L 15 Temmuz 2006 20:58

vahşi kız

Silik bir yazı okumaya çalıştığım
Ben ve çocukluğum,
Bir sevgilinin kulağıma fısıldayışındaki sıcaklıklarda gözlerim
Hoş yumuşak birazcıkta ürkek arkada kalan
Firez tarlada kızgın toprak zorla sökülüp atıldı gelincik
Ağaçsız susuz inadına kıraç
Yok etmeye çalıştığınız bu Vahşi Kız

Asmaları gül üzümünden Ümmüs nenenin yırtık şalvarını
Refik Başaran'ın köylüsünü, Karlıklı Cemalin öyküsünü
Sarı çiçek Feride'min türküsünü
Köyümde anlatacak kimse kalmamış
Salıncak kurduğum Söğüt ağacım kurumuş
Diktiğim Kavak ağacımı marangoz Musa amcaya satmışlar
Halen seriliymiş odada ilmekleri dökülmüs yılan bahçesi Halı

Yurdumun adı Ürgüp
Beyazdan gelinlik giymiş eteklerinde sivri kayaların
Kardelenle Çigdemler sevişirken
büyüyemedim çocuk kaldım bu yüzden

Daha onbirinde gurbet elini atmış enseme
Annem taaa uzaklarda ben Ankara yolunda
Tuz Gölüne batıp batıp çıktığımda
Sızlar yaralarım derinden hala

Kara ağaçtan paçayı mart yırttığında
Şapkalı dağlar ardından göğsünü yırtarcasına
Aşkla yayılırdi güneş
Anılarımdaki sabahta
Kapadokya, Periler ve Vahşi Kız


TheGrudge 15 Temmuz 2006 21:02

Aşk, Ölüyor

http://www.izedebiyat.com/ikon/27.gif


Aşk,
Sarayımda,
Tahtıma kurulmuş,
Şövalyesini bekleyen kraliçe,
Yaşıyor.

Aşk,
Yemyeşil ormanımda,
Gölgesiyle huzur veren
Koskoca bir akasya,
Kızıla dönüyor birden,
Kanıyor.

Aşk,
Derya ortasında yalpalayan,
Tahtaları kırılmış, kopmuş
İğreti bir sal,
Batıyor.

Aşk,
Kurumuş, parça parça olmuş,
Suya hasret topraklarda,
Boynunu bükmüş papatya,
Ölüyor.


Mystic@L 15 Temmuz 2006 21:08

aya adını yazdım

Şifreliydi bu sevda çözemedim sırrını
Hani yıldızlar sayılmazya sıfırları milyondan
Zaman durmuş koşmuyor arkamdan
Dev bir yarayla sarılır yüreğim
Esrar dolu, çünkü sözlerin

Nasılda saldırır, haydutlaşır,gözlerim,
Gözlerinde fırtınalı eserken
Aldığımda elime, şu kalemi
Bak vahşice inliyor, kağıdın bile

Soymaya geldim seni, söyle anahtarın yerini
İdamada razıyım, çalacağım kalbini
Açamassam gönlünü, kıracağım kapının kilidini

Yeter artık, deme sakın
Şarap oldun yudum,yudum içtiğim
İçi dolu bir kadehsin, bahtımda
Name, name dudağımdan, döküldün
Aya adını, yazdığım gün

Semah ettim, aşkın ile semada
İndirme sakın yere, kutsal kalsın bu sevda
Alev olup savrulmasın umutlar
Terazi değilim, tartılmıyor acılar
Elveda sözüne bu yürek dayanmaz
İpi boğazıma, takta öyle git


ChinaDoll 15 Temmuz 2006 21:11

YÜREĞİNDE YER VARMI?


Parmaklarının ucunda şu an hissediyor musun beni?
Hisset!
Hisset, Parmaklarına değen kağıdın içinde
Dolaşan damarlarımı...
Hisset damarlarımın, kanımın
Seni aramak için
Deliler gibi dolaşmasını...

Parmaklarının ucunda şu an hissediyor musun beni?
Dinle; duyuyor musun yüreğimin ritmini?
Gönlümde esen rüzgârları dinle...
Nefesimi tutmasam
Gözlerindeki derin ovalarda titreyen
Bütün yeşillikler kül olur,
Sazlar büyür simsiyah,
Kuruyan gözpınarlarında...

Parmaklarının ucunda şu an hissediyor musun beni?
Yazık! Mekanlar durduruyorsa seni.
Ve yazık, kendini bağladıysan maddelere...
İpsiz bir uçurtmayım ben... Ve kuyruksuz
Saçlarının çizgilerinde süzülen...
Rüzgârım sensin.
Susma ve sakın gözlerini kapatma, düşerim!
Yüreğinde yer var mı?

Parmaklarının ucunda şu an hissediyor musun beni?
Ve bir kaynak suyundan oluşan derenin
Üzerine düşen yaprak gibi;
Düşürüyor musun gülüşlerini
Ve öpüşlerini sesimin üstüne?
Akıyor musun benimle beraber,
Akıyor musun yıldızlara doğru?
Yıldızlar... Yıldızlar neden böylesine vefasız?
Neden her üşüyüşümde
Lapa lapa yağıyorlar avuçlarıma,
Neden eriyip kayboluyorlar?

Parmaklarının ucunda şu an hissediyor musun beni?
Bilmiyorum. Bilmek istemiyorum...
Ama parmaklarının ucunda şu an ne olur hisset beni...
Hisset!
Hisset, damarlarımdaki kanımın,
Seni aramak için deliler gibi dolaşmasını...
Söylemiştim değil mi?
İpsiz bir uçurtmayım ben...Ve kuyruksuz...
Saçlarının çizgilerinde süzülen...
Rüzgarım sensin.
Susma ve sakın gözlerini kapatma, düşerim.
Yüreğinde yer var mı?


Mystic@L 15 Temmuz 2006 21:29

ADIM SONBAHAR

nasıl iş bu
her yanına çiçek yağmış
erik ağacının
ışık içinde yüzüyor
neresinden baksan
gözlerin kamaşır

oysa ben akşam olmuşum
yapraklarım dökülüyor
usul usul
adım sonbahar


ChinaDoll 15 Temmuz 2006 22:06


SEVGİLİM.......


SEVGİLİM,

YALAN SÖYLERSEM SANA,

KOPSUN VE MAHRUM KALSIN DİLİM

"SENİ SEVİYORUM"

DEMEK BAHTİYARLIĞINDAN..


SEVGİLİM,

YALAN YAZARSAM SANA,

KURUSUN VE MAHRUM KALSIN ELİM

OKŞAYABİLMEK SAADETİNDEN SENİ.


SEVGİLİM,

YALAN SÖYLERSEM SANA,

GÖZLERİM İKİ NADİM GÖZYAŞI GİBİ

AVUÇLARIMA AKSINLAR

VE......

GÖRMESİNLER SENİ BİR DAHA...




Saat: 08:50

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık