![]() |
Engel Olamazsın Diyorsun bana ""Neden önceden tanışmadık"" Kaderin oyunu bu engel olamazsın, İkimizde birbirimizden habersiz yaşadık, Benziyor kaderimiz engel olamazsın. Kaçma artık benden,bekletme beni, Terketme seni candan seveni, Gördünmü ölüpte geri döneni, İntihar etmeme engel olamazsın. Artık bıktım bu bedeni taşımaktan, Söylediklerin çıkmıyor asla aklımdan, Ne olur kurtar beni bunalımdan, Kurtar yoksa engel olamazsın. RAFET'in gurbeti yokluğunda başlar, Dinmez asla o gözündeki yaşlar, Sevdiğimi duydu dağlar taşlar, Sana aşığım engel olamazsın. |
susuyorum kendi sessizliğime gömülüyorum gitmek istiyorum buralardan sessizliğimi alıp kaybolmalıyım gözyaşlarımı alıp gitmeliyim uzaklara susuyorum.... seni üzmek istemediğim için beni unutman için aklından silinmek için susuyorum... şimdi seni sevdiğimi haykırmak sensiz yapamayacağımı anlatmak göz yaşımı sil demek istiyorum ama susuyorum... şimdi gidiyorum uzaklara ulaşamayacağın bilinmezlere unutmak için değil ,unutman için gidiyorum son kez seni seviyorum diyesim geliyor susuyorum... hoşçakal |
Erimek Böyle Bir şey Olması Gerek Bir bak bana eriyorum yavaşça Mum nasıl erir o ufak Onu yakacak ateşinde Mum erirken sağa sola damlar Ben erirken gözlerinden yaş akar Gözlerimden akana bir bak Yaşa benziyor mu sence Yoksa kan mı damlıyor gözümden Gözümden akanı dindire bilir misin? Gönlümün yarası derindir kapata bilir misin? Yüreğim kanıyor elini koyup ta durdura bilir misin? Sevdan ateşi sardı eriyorum Yüreğimi hala kanatıyorum Sen görmesen de beni Her gece gözümden yaş akıtıyorum Görsün halimi diye Allah'ıma yalvarıyorum… |
Seni Seviyordum Sana uzak kentlerden birinde zamanın bir yerinde seni ve senli günleri anımsattı aksam güneşi... Onca zamanın üstünde eskimeyen bir düşüncesin şimdi İnsan hergün anımsarmı aynı gözleri Seni seviyordum ve senin haberin yoktu Saçlarını izliyordum uzaktan, kulağının arkasına düşüşü ve burnun, herkesden başkaydı işte. Güldüğü zaman yukarıya bakardı; Yukarı kalkan başın ve gülen gözlerin vardı. Ne güzeldiler sen bilmiyordun. Ben Seni Seviyordum.. Kalbime sığmıyordu aklımdan geçenler Duvarlara, vitrin camlarına, kaldırımlara çarpıyordu Geri dönüyordu, çoğalıyordu Senin sesini duyduğum masalarda erteliyordum herşeyi, herseyi erteliyişim oluyordun Kalp ağrısı oluyordun, Birlikte soluduğumuz sokak isimleri oluyordun, Mevsimler değişiyor ve büyüyorduk, Dönemeçler geçiyor, köprüler göze alıyorduk ve bazen tekin olmayan suların üzerinden atlıyorduk Cesurduk. Ufuk çizgisi maviydi, gün batımı hep turuncu ve kızmızıydı bütün karanfiller Ben seni seviyordum sen bilmiyordun... Sevinçlerim oluyordun arasıra sen hiç bilmiyordun Sonra herhangi biri oldun, bütün sevinçlerim bittikten sonra Yagmurlar yağdı serin haziran aksamlarına Derken bir gün uzaktan gördüm seni Saçların bana inat başın herseye meydan okuyarak işte yine aynı Kalbimi acıttı her zaman ki gibi Değiştik sanıyordum ve sen yine bilmiyordun Şimdi bunları anlatsa sana birileri kim bilir yada boşver bilme en iyisi.. |
vahşi kız Silik bir yazı okumaya çalıştığım Ben ve çocukluğum, Bir sevgilinin kulağıma fısıldayışındaki sıcaklıklarda gözlerim Hoş yumuşak birazcıkta ürkek arkada kalan Firez tarlada kızgın toprak zorla sökülüp atıldı gelincik Ağaçsız susuz inadına kıraç Yok etmeye çalıştığınız bu Vahşi Kız Asmaları gül üzümünden Ümmüs nenenin yırtık şalvarını Refik Başaran'ın köylüsünü, Karlıklı Cemalin öyküsünü Sarı çiçek Feride'min türküsünü Köyümde anlatacak kimse kalmamış Salıncak kurduğum Söğüt ağacım kurumuş Diktiğim Kavak ağacımı marangoz Musa amcaya satmışlar Halen seriliymiş odada ilmekleri dökülmüs yılan bahçesi Halı Yurdumun adı Ürgüp Beyazdan gelinlik giymiş eteklerinde sivri kayaların Kardelenle Çigdemler sevişirken büyüyemedim çocuk kaldım bu yüzden Daha onbirinde gurbet elini atmış enseme Annem taaa uzaklarda ben Ankara yolunda Tuz Gölüne batıp batıp çıktığımda Sızlar yaralarım derinden hala Kara ağaçtan paçayı mart yırttığında Şapkalı dağlar ardından göğsünü yırtarcasına Aşkla yayılırdi güneş Anılarımdaki sabahta Kapadokya, Periler ve Vahşi Kız |
Aşk, Ölüyor http://www.izedebiyat.com/ikon/27.gif Aşk, Sarayımda, Tahtıma kurulmuş, Şövalyesini bekleyen kraliçe, Yaşıyor. Aşk, Yemyeşil ormanımda, Gölgesiyle huzur veren Koskoca bir akasya, Kızıla dönüyor birden, Kanıyor. Aşk, Derya ortasında yalpalayan, Tahtaları kırılmış, kopmuş İğreti bir sal, Batıyor. Aşk, Kurumuş, parça parça olmuş, Suya hasret topraklarda, Boynunu bükmüş papatya, Ölüyor. |
aya adını yazdım Şifreliydi bu sevda çözemedim sırrını Hani yıldızlar sayılmazya sıfırları milyondan Zaman durmuş koşmuyor arkamdan Dev bir yarayla sarılır yüreğim Esrar dolu, çünkü sözlerin Nasılda saldırır, haydutlaşır,gözlerim, Gözlerinde fırtınalı eserken Aldığımda elime, şu kalemi Bak vahşice inliyor, kağıdın bile Soymaya geldim seni, söyle anahtarın yerini İdamada razıyım, çalacağım kalbini Açamassam gönlünü, kıracağım kapının kilidini Yeter artık, deme sakın Şarap oldun yudum,yudum içtiğim İçi dolu bir kadehsin, bahtımda Name, name dudağımdan, döküldün Aya adını, yazdığım gün Semah ettim, aşkın ile semada İndirme sakın yere, kutsal kalsın bu sevda Alev olup savrulmasın umutlar Terazi değilim, tartılmıyor acılar Elveda sözüne bu yürek dayanmaz İpi boğazıma, takta öyle git |
YÜREĞİNDE YER VARMI? Parmaklarının ucunda şu an hissediyor musun beni? Hisset! Hisset, Parmaklarına değen kağıdın içinde Dolaşan damarlarımı... Hisset damarlarımın, kanımın Seni aramak için Deliler gibi dolaşmasını... Parmaklarının ucunda şu an hissediyor musun beni? Dinle; duyuyor musun yüreğimin ritmini? Gönlümde esen rüzgârları dinle... Nefesimi tutmasam Gözlerindeki derin ovalarda titreyen Bütün yeşillikler kül olur, Sazlar büyür simsiyah, Kuruyan gözpınarlarında... Parmaklarının ucunda şu an hissediyor musun beni? Yazık! Mekanlar durduruyorsa seni. Ve yazık, kendini bağladıysan maddelere... İpsiz bir uçurtmayım ben... Ve kuyruksuz Saçlarının çizgilerinde süzülen... Rüzgârım sensin. Susma ve sakın gözlerini kapatma, düşerim! Yüreğinde yer var mı? Parmaklarının ucunda şu an hissediyor musun beni? Ve bir kaynak suyundan oluşan derenin Üzerine düşen yaprak gibi; Düşürüyor musun gülüşlerini Ve öpüşlerini sesimin üstüne? Akıyor musun benimle beraber, Akıyor musun yıldızlara doğru? Yıldızlar... Yıldızlar neden böylesine vefasız? Neden her üşüyüşümde Lapa lapa yağıyorlar avuçlarıma, Neden eriyip kayboluyorlar? Parmaklarının ucunda şu an hissediyor musun beni? Bilmiyorum. Bilmek istemiyorum... Ama parmaklarının ucunda şu an ne olur hisset beni... Hisset! Hisset, damarlarımdaki kanımın, Seni aramak için deliler gibi dolaşmasını... Söylemiştim değil mi? İpsiz bir uçurtmayım ben...Ve kuyruksuz... Saçlarının çizgilerinde süzülen... Rüzgarım sensin. Susma ve sakın gözlerini kapatma, düşerim. Yüreğinde yer var mı? |
ADIM SONBAHAR nasıl iş bu her yanına çiçek yağmış erik ağacının ışık içinde yüzüyor neresinden baksan gözlerin kamaşır oysa ben akşam olmuşum yapraklarım dökülüyor usul usul adım sonbahar |
SEVGİLİM....... SEVGİLİM, YALAN SÖYLERSEM SANA, KOPSUN VE MAHRUM KALSIN DİLİM "SENİ SEVİYORUM" DEMEK BAHTİYARLIĞINDAN.. SEVGİLİM, YALAN YAZARSAM SANA, KURUSUN VE MAHRUM KALSIN ELİM OKŞAYABİLMEK SAADETİNDEN SENİ. SEVGİLİM, YALAN SÖYLERSEM SANA, GÖZLERİM İKİ NADİM GÖZYAŞI GİBİ AVUÇLARIMA AKSINLAR VE...... GÖRMESİNLER SENİ BİR DAHA... |
| Saat: 08:50 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık