![]() |
Yalnız gecelerim seni düşünürüm yalnız gecelerim de seni düşünürüm sensiz geçen gecelerim de seni düşünürüm ilerleyen her dakikam da yalnız ca seni ararım be gülüm seni düşünürüm ayın ışığın da seni düşünürüm çaresiz bekleyişlerm de ama sen birgün dahi beni düşen mezken be gülüm |
Gözlerimde Kan Ağlıyor Gece Umut kokan cümlelerimi Hasretinde tüketip Suskunluğa bürünüyor yüreğim. Hüzünlerle sarılmış Düşlerimi omuzlarımdan kanatlandırıp Yalnızlığa düşüyor gözbebeklerim.. Bu gece, Duvarlar mı ağlıyor Yoksa kelimeler mi ? Bilemiyorum.. Hüzünleri emiyorum İhanet görmüş dudaklarımla. Mutlulukları ekiyorum Yarasına tuz basılmış Küçük parmaklarımla. Sen yoksun ya, Boynu bükük bir ceylan gibi Bağdaş kuruyorum yalnızlıklara. İsyanımı küllendirip Gözyaşlarımı veriyorum Hasret yüklü Demir parmaklıklara. Mor tonları giydiriyorum Umudu soluyan dudaklarıma. Yüreğimi emanet ediyorum Suskun fırtınalara. Ölümü dudaklarından öpmeden Düşleri ezilmiş bedenimi Ezansız gömüyorum karanlıklara |
MAVİŞİM Gittin mi mavişim, Sen bana gitmek için mi geldin, Bilirim dönmeyeceksin, Yaşlarımı silmeyeceksin, Bana ne yaptın bilmeyeceksin. Biliyo musun kavgalarımızı özledim, Küsmelerini bile özledim, Keşke yine küsmüş olsanda, Bende barışmak için uğraşsam. Hani bana sımsıkı sarılmıştın ya, Keşke o anda zamanı durdurmak mümkün olsa, Ama bilirim,bilirim mümkün deil, Seni sevmemek elimde deil mavişim. Nereye baksam bir anımız çıkıyor karşıma, Kime baksam gülüşün geliyor aklıma, Unutmak,unutmak istiyorum ama, Kalbime söz geçirmek kolay deil mavişim. Söyle beni hiç mi sevmedin, Ayrılırken hiç mi için acımadı, Beni sonkez öptüğünde yüreğim titriyordu, Bende ne bulamadın mavişim. BİTANEM olur musun demiştim, olurum demiştin, Söyle bitanem şimdi nerdesin, Geri dönmeyecek misin, Seni sevmemi neden istemedin. Ayrılacağını keşke yüzüme söyleseydin, Söyleseydinde son bi kez sarılsaydım, Söyleseydinde son bi kez öpseydim, Ama söylemeden çektin gittin mavişim.. |
Hasret Zinciri Bütün umutları bir bir çekseler yüreğimden, / seni görebilmek umudu kalsa yeter bana. Bütün umutları bir bir çekseler yüreğimden, seni görebilmek umudu kalsa yeter bana. Sanma ki, insana tek bir umut yetmez inan ki, ayakta durulur bir tek umutla. Duyuyorum içimde; seslenecek bir gün sesin derinden. Görüyorum yüreğimde; koşacaksın bana o yerden. Sevginin sel olup taştığı demden umut yüklü kalple geleceğim sana. Ayrılık hasretine vurulmuyorsa bir zincir; dağları aşıp ta gelsen, gelirsen yine gönüle gir. Özlemim öylesine büyük ki enginden, sana sesleniyorum duyuyor musun derinden? Gel artık uzaklardan kırılsın bu zincir. |
Erkekler de Ağlar Unutmam deme sevgilim, unutursun gün olur. Her biten güzel şey gibi, bu da,bir gün unutulur. Ağlama,sil gözlerini, gözlerinde yaş görmek istemem. Benden ayrılıyorsun diye, sana darılıp ta,küsemem. Bunda ne sen suçlusun, ne de benim günahım var. Kaderin yazgısı bu, yolumuz buraya kadar. Ağladığıma bakıp, benim için üzülme. senin olsun mutluluklar. sevdiğini kaybedince, sadece kadınlar değil. erkekler de ağlar. |
Ölüm Sessizliği Bu olsa; oynasa yerler yerinden Kıpkızıl gözlerle gökler inlese Pencere camını şimşekler tık tık, Tıklarken duâmı, bir kuş dinlese... Bu olsa; özlerken “merhabâ” sesi, Nerdesin, nasılsın aslâ, denmese... Özlense ve hattâ evlât bûsesi, Hiç bir giden artık geri dönmese... Bu olsa; fark etsem kalem ve kâğıt, Tepemdeki lâmba, su, ekmek ve tuz, Fark etsem; radyomu ağlatan ağıt Benden başka her şey bedensiz, ruhsuz... Bu olsa; işitsem sesleri: Tak... Tak... Düşünse tabutçu: “Kim olsa, gerek!” Bilsem; Hak’tan başka özleyenim yok, Ölüm sessizliği... Bu olsa gerek! |
Yokluğun sen ki, hüzünlü güz akşamlarında ellerime düşen kıyamet.. kaç bahar saklı avuçlarında ve, kaç yalancı cenneti gizler gözlerin.. şimdi, bir kış vakti yokluğun.. içime çekerim sensizliği verdiğim her solukta yanasın diye.. sensizlik sana saklı gecelerde zehir tadında.. ağır ağır içerim kanasın diye.. |
Eriyorum Avuçlarında Bir grup kar tanesiyim Düşüyorum avuçlarına Usulca konuyorum Sanki sana bir şey Anlatmaya çalışırcasına Eriyorum avuçlarında O sıcacık duygularımla Söylüyorum işte şimdi sana Seni Deli Gibi Seviyorum… |
Giden Sevgiliye Ben bütün şiirlerimi en çok aşık olduğum zamanlarda yazdım En çok acı çektiğim zamanlarda Hani içten içe yanarsın ya Yanarsın da duyuramazsın ya feryadını Kimseyi istemezsin yanında Yalnızlıktan ölmek istersin Aklına ölüm gelir de yapamazsın ya Geçemezsin ya canından Korkarsın ya gecelerden Sabahlar olmasın istersin ya hani Hani bazen ağlarsın ya Ağlarsın da gözyaşlarını gören olmaz İçip içip sarhoş olmak istersin ya Sarhoş olup unutmak istersin ya sevdiğini Unutmak istersin de unutamazsın ya Hüzünlü bir şarkı hatırlatır ya sevdiğini Kapı ardından gelen bir koku Kokusunu bile özler olursun ya Her telefon çalışında O arayacak sanırsın ya Beklersin ya gelmesini hani Ben de çok bekledim Çok ağladım sevgilinin ardından Çok yangınlar yaşadım yüreğimde Şİmdi anlıyorum ki Giden dönmüyor, yeri de dolmuyor Hele bir de sevgili vefasızsa Acısı da dinmek bilmiyor... |
Erken Saatler Saat dört. Senin erken, Onların geç, Benim tam saatim. Sen girdabında ben; Daha mutlu, Daha sevecenim, Yalnızken, Daha benimsin, Bu saatlerde, Telefon çalmazken. Daha düşündüğümde, Daha seninleyim, Herkes uyurken. Daha içimdesin Gözlerimi kapadığımda, Kimse görmezken |
| Saat: 07:34 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık