MsXLabs

MsXLabs (https://www.msxlabs.org/forum/)
-   Genel Mesajlar (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/)
-   -   Şiir Nehri -1- [Arşiv] (https://www.msxlabs.org/forum/genel-mesajlar/333-siir-nehri-1-arsiv.html)

Mystic@L 15 Temmuz 2006 22:15

Yalnız gecelerim

seni düşünürüm yalnız gecelerim de
seni düşünürüm sensiz geçen gecelerim de
seni düşünürüm ilerleyen her dakikam da
yalnız ca seni ararım be gülüm

seni düşünürüm ayın ışığın da
seni düşünürüm çaresiz bekleyişlerm de
ama sen birgün dahi
beni düşen mezken be gülüm


Misafir 15 Temmuz 2006 22:39

Gözlerimde Kan Ağlıyor Gece

Umut kokan cümlelerimi
Hasretinde tüketip
Suskunluğa bürünüyor yüreğim.
Hüzünlerle sarılmış
Düşlerimi omuzlarımdan kanatlandırıp
Yalnızlığa düşüyor gözbebeklerim..

Bu gece,
Duvarlar mı ağlıyor
Yoksa kelimeler mi ?
Bilemiyorum..
Hüzünleri emiyorum
İhanet görmüş dudaklarımla.
Mutlulukları ekiyorum
Yarasına tuz basılmış
Küçük parmaklarımla.


Sen yoksun ya,
Boynu bükük bir ceylan gibi
Bağdaş kuruyorum yalnızlıklara.
İsyanımı küllendirip
Gözyaşlarımı veriyorum
Hasret yüklü
Demir parmaklıklara.

Mor tonları giydiriyorum
Umudu soluyan dudaklarıma.
Yüreğimi emanet ediyorum
Suskun fırtınalara.
Ölümü dudaklarından öpmeden
Düşleri ezilmiş bedenimi
Ezansız gömüyorum karanlıklara



Mystic@L 15 Temmuz 2006 22:48

MAVİŞİM

Gittin mi mavişim,
Sen bana gitmek için mi geldin,
Bilirim dönmeyeceksin,
Yaşlarımı silmeyeceksin,
Bana ne yaptın bilmeyeceksin.

Biliyo musun kavgalarımızı özledim,
Küsmelerini bile özledim,
Keşke yine küsmüş olsanda,
Bende barışmak için uğraşsam.

Hani bana sımsıkı sarılmıştın ya,
Keşke o anda zamanı durdurmak mümkün olsa,
Ama bilirim,bilirim mümkün deil,
Seni sevmemek elimde deil mavişim.

Nereye baksam bir anımız çıkıyor karşıma,
Kime baksam gülüşün geliyor aklıma,
Unutmak,unutmak istiyorum ama,
Kalbime söz geçirmek kolay deil mavişim.

Söyle beni hiç mi sevmedin,
Ayrılırken hiç mi için acımadı,
Beni sonkez öptüğünde yüreğim titriyordu,
Bende ne bulamadın mavişim.

BİTANEM olur musun demiştim, olurum demiştin,
Söyle bitanem şimdi nerdesin,
Geri dönmeyecek misin,
Seni sevmemi neden istemedin.

Ayrılacağını keşke yüzüme söyleseydin,
Söyleseydinde son bi kez sarılsaydım,
Söyleseydinde son bi kez öpseydim,
Ama söylemeden çektin gittin mavişim..


TheGrudge 16 Temmuz 2006 00:19

Hasret Zinciri
Bütün umutları bir bir çekseler yüreğimden, / seni görebilmek umudu kalsa yeter bana.



Bütün umutları bir bir çekseler yüreğimden,
seni görebilmek umudu kalsa yeter bana.
Sanma ki, insana tek bir umut yetmez
inan ki, ayakta durulur bir tek umutla.

Duyuyorum içimde;
seslenecek bir gün sesin derinden.
Görüyorum yüreğimde;
koşacaksın bana o yerden.
Sevginin sel olup taştığı demden
umut yüklü kalple geleceğim sana.

Ayrılık hasretine vurulmuyorsa bir zincir;
dağları aşıp ta gelsen,
gelirsen yine gönüle gir.
Özlemim öylesine büyük ki enginden,
sana sesleniyorum duyuyor musun derinden?
Gel artık uzaklardan kırılsın bu zincir.


arwen 16 Temmuz 2006 00:22

Erkekler de Ağlar



Unutmam deme sevgilim,
unutursun gün olur.
Her biten güzel şey gibi,
bu da,bir gün unutulur.

Ağlama,sil gözlerini,
gözlerinde yaş görmek istemem.
Benden ayrılıyorsun diye,
sana darılıp ta,küsemem.

Bunda ne sen suçlusun,
ne de benim günahım var.
Kaderin yazgısı bu,
yolumuz buraya kadar.

Ağladığıma bakıp,
benim için üzülme.
senin olsun mutluluklar.
sevdiğini kaybedince,
sadece kadınlar değil.
erkekler de ağlar.


Misafir 16 Temmuz 2006 00:29

Ölüm Sessizliği



Bu olsa; oynasa yerler yerinden
Kıpkızıl gözlerle gökler inlese
Pencere camını şimşekler tık tık,
Tıklarken duâmı, bir kuş dinlese...

Bu olsa; özlerken “merhabâ” sesi,
Nerdesin, nasılsın aslâ, denmese...
Özlense ve hattâ evlât bûsesi,
Hiç bir giden artık geri dönmese...

Bu olsa; fark etsem kalem ve kâğıt,
Tepemdeki lâmba, su, ekmek ve tuz,
Fark etsem; radyomu ağlatan ağıt
Benden başka her şey bedensiz, ruhsuz...

Bu olsa; işitsem sesleri: Tak... Tak...
Düşünse tabutçu: “Kim olsa, gerek!”
Bilsem; Hak’tan başka özleyenim yok,
Ölüm sessizliği... Bu olsa gerek!


TheGrudge 16 Temmuz 2006 00:34

Yokluğun



sen ki, hüzünlü güz
akşamlarında
ellerime düşen
kıyamet..

kaç bahar saklı
avuçlarında
ve, kaç yalancı cenneti
gizler gözlerin..

şimdi, bir kış vakti
yokluğun..

içime çekerim
sensizliği
verdiğim her solukta
yanasın diye..

sensizlik
sana saklı gecelerde
zehir tadında..
ağır ağır içerim
kanasın diye..


arwen 16 Temmuz 2006 00:34

Eriyorum Avuçlarında

Bir grup kar tanesiyim
Düşüyorum avuçlarına
Usulca konuyorum
Sanki sana bir şey
Anlatmaya çalışırcasına
Eriyorum avuçlarında
O sıcacık duygularımla
Söylüyorum işte şimdi sana
Seni Deli Gibi Seviyorum…


TheGrudge 16 Temmuz 2006 00:36

Giden Sevgiliye



Ben bütün şiirlerimi en çok aşık olduğum zamanlarda yazdım
En çok acı çektiğim zamanlarda
Hani içten içe yanarsın ya
Yanarsın da duyuramazsın ya feryadını
Kimseyi istemezsin yanında
Yalnızlıktan ölmek istersin
Aklına ölüm gelir de yapamazsın ya
Geçemezsin ya canından
Korkarsın ya gecelerden
Sabahlar olmasın istersin ya hani
Hani bazen ağlarsın ya
Ağlarsın da gözyaşlarını gören olmaz
İçip içip sarhoş olmak istersin ya
Sarhoş olup unutmak istersin ya sevdiğini
Unutmak istersin de unutamazsın ya
Hüzünlü bir şarkı hatırlatır ya sevdiğini
Kapı ardından gelen bir koku
Kokusunu bile özler olursun ya
Her telefon çalışında O arayacak sanırsın ya
Beklersin ya gelmesini hani
Ben de çok bekledim
Çok ağladım sevgilinin ardından
Çok yangınlar yaşadım yüreğimde
Şİmdi anlıyorum ki
Giden dönmüyor, yeri de dolmuyor
Hele bir de sevgili vefasızsa
Acısı da dinmek bilmiyor...


arwen 16 Temmuz 2006 00:38

Erken Saatler



Saat dört.
Senin erken,
Onların geç,
Benim tam saatim.
Sen girdabında ben;
Daha mutlu,
Daha sevecenim,
Yalnızken,
Daha benimsin,
Bu saatlerde,
Telefon çalmazken.
Daha düşündüğümde,
Daha seninleyim,
Herkes uyurken.
Daha içimdesin
Gözlerimi kapadığımda,
Kimse görmezken



Saat: 07:34

©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık