![]() |
Çaresiz Gezdim yıllar boyu,gurbet ellerde Hep seni aradım,meçhül yerlerde Sordum kapı kapı,sevdam kimlerde Bitmeyen yolların,yolcusu gibi Acıyla kıvranıp,sensiz inledim Hasretinle yandım,bir gün gülmedim Aşk yangınlarını,durup dinledim Ölümsüz sevdanın,hancısı gibi Unutturdun bana,rızkı geçimi Usulü yordamı,şekli biçimi Yokluğun derinden,yaktı içimi Dermansız dertlerin,sancısı gibi Dumanlı dağlardan,derin sulardan Ahali içinden,tenha yollardan Düşe kalka geçtim,sarp kayalardan Bulunmaz bir avın,avcısı gibi Yoklar diyarından,bir haber aldım Dünyayı gezersem,bulurum sandım Çaremi tükettim,çaresiz kaldım Yaralı ceylanın,yavrusu gibi |
Bir değirmen taşı gibi ezip gittin umutlarımı Şimdi yüreğim mutsuzluğun hedef tahtası Sokaklara sığmıyor bu dev yalnızlığım Bu cumartesiler; Çığlık çığlığa şiirlerim seni istiyor bana inat Gel gör ki; Son kurşunu yemiş bu sevdaya Yetmiyor son pişmanlıklar.......... |
Çaresiz İnsan bir insan izliyorum durgun ve çaresiz geziyor dolaşıyor ama hayatın tadı yok onda üstelik olgun yakışıklı kahraman ve sessiz çalışıyor para kazanıyor hayatın tadı yok onda bazen görüyorum onu rüya alemine dalmış gibi bazan yanına varıyorum öğrenmek için derdini soruyorum noolur anlat içini dolduran sevgini konuşmuyor susuyor ve kahrediyor kendini ve o kızı bekliyor her zamanki geçtiği yerde kız çok güzel belkide düşündüğü yüksekte öyle bakıyor ki bir his yükseliyor yürekte kız geçip gidiyor hissediyorum çaresizliğini sevmek elbette ki suç değil fakat anlayabilene kölesi olunur belki de bir içten sevgiyi verene o bunları biliyor ve kızıyor nasihatlar edene ve içinde yanan aşk meyhanelerde hep içiriyor |
Eskidi Hatıralar Biliyorsun seninle Çok güzel günler yaşadık Geçip giderken zaman Hiç farkına varmadık Eski hatıralar Söyle sevgin ne renkti Uçup da gittti yıllar Artık canıma yetti Hergün bir mum sönermiş Biten aşkın üstünden Gün gelir hiç kalmazmış Kırık kalpler yüzünden Eski hatıralar Söyle şarkımız neydi O güzelim sevdalar Bizi terk edip gitti |
Çalmasınlar Tat alınır mı bu düzenbaz dünyadan Bıktım usandım bu yamuk insanlardan Her gün götürüler ucundan kenarından Artık uyanalım bu gafletten rüyadan Sanki bu dünyada deli gibiyim Yaşıyorum sanma ölü gibiyim Sadece görüyorum sanki seyirciyim Sahip çıkalım hepsini çalmasınlar sıradan. |
Sendin son durağı umutlarımın Seninle güzeldi bu yer bu dünya Gönüllü mahkumdum kirpiklerine Paslanmaz kilitler vurdun gönlüme Bitti o heyecan, bitti o rüya Yine başbaşayım kendi gölgemle Ne desem boş artık-SENDE GİTTİN YA! |
Çeşmeler Benim yalnızlığımdan Damıtılmış çeşmeler Kurumuş unutulmuş Ceşmelerin akışıyım İnsanlık içinde Ay görmez onları onlar ayı görür Aydan haberlidirler Söylediklerinin çoğu Ay hakkındadır Aya dair Ayın tarihine ait Fındıklılı Mehmet Ağa Çeşmesi Silahtar Tarihinin yazarı Yenilmez karpuzlar Acı salatalıklar yıkamıştım suyunda İçilmez Bozuk suyunda Gece yarısı Ayışığında Yaz ay ve ben Silinmeye yüz tutmuş yazı Ölümü hecelemiştik Ortalığı dolduran sesinde Ta... aşağılarda olan yatıra Bir türkü söylüyordu Ölüm ötesinde açmış Menekşeler kimliğinde Ölüydü insanlar Yalnız yaşıyordu o yatır Ve o çeşme Ben de Sıratı andıran bir çizgide Soluyordum devrildim devrileceğimi Hayatı ve ölümü birlikte Aynı geçmezlik ve değişmezlikte Aynı yenilik ve tazelikte Ürpererek geçiyordu yarasalar Uzaklardan Beyoğlu'nu bir telgraf gibi İleterek birbirine |
Çiğ Tanem nasıl düştüm bilmiyorum bu bilmecenin tuzağına, öylesine genç bir yürekle aşıktım sana, seni kaybedilmiş zamanlar içinde bulmuştum sanki, ama kaybetmekten korkuyordum belli ki, yangını oldugum yıllar geri gelmişti sanki, seninle daha rahat, daha mükemmeldi her şey, sevgi zinciri sarmalamıştı bizi, vazgeçilmez olmuştuk ikimizde, bu kadar çok seveceğim hiç aklıma gelmemişti, her anı bile apayrı bir heyecan, tıpkı ilk tanıştığımız o anki gibi, seni seviyorum Çig Tanem, yokluğuna düştügüm her saniye, sesini duymadığım her an kabusum oluyor, kendimi tanımaz oluyorum, önce kendime sonra da, seni bıraktığım o güne lanet ediyorum, işte o gün geliyor aklıma, öylesine içten, öylesine masum bir sarılışın vardı ki sanki son veda busesiydi dudağıma kondurduğun öpücük, seni özlüyorum Çig Tanem, her gece başka bir uyanışla irkiliyorum, boşalıyor bütün iliklerim, sarhoşluğunu atamıyorum üzerimden, ağlıyorum beni terkettiğin yalnızlığa, haykırışım oluyor kaderime,ama isyan etmiyorum, hayatın bu kadar acımasız, bu kadar anlamsız olacaği gelmemişti aklıma, seni şiirlerde, seni resimlerde bile hatırlamak güzel, hatıran kaldı bana "Gölcük" sokakları her kaldırım taşında adın yazılıydı sanki, seni bekledim Barbaros Lisesi'nin kapısında, her hafta sonuydu dolaştığımız Kavaklı Sahili, umudun bulustugu her yandı Iskele, el ele gezindiğimiz Değirmen dere, Izmit Fethiye, bir yenileşme içinde her kare, ama sen gelmiyordun bana, unuttuğunu sanmıstım aslında, ölmüş olduğun gelmiyordu aklıma, gözlerim sığınaklarında sırılsıklam, bir umuttu bir demet gül koymak mezarına, dokunabilmekti toprağina avuç avuç, o da yok olmuş enkazlarda, adın dilimde sevdan yüreğimde, hep sen olacaksın gülüşlerimde, unutulmayacaksın mısralarımda bir tanem en güzel cennetinde, sen rahat uyu "Çig Tanem", (Ece'nin anısına) "Sen hayatta olmasan bile, yaşayan bir aşkin kahramanısın, seni ne şiirlerle, ne de kelimelerle asla anlatamam Çig Tanem" |
Eskimiş Sevdalara Ne ilk ne de sondu yazdığım şiirler Her seferinde başka ayrılıklara başka satırlar yazdım. Yıldızlı yıldızsız sessiz gecelerde Duyguların esiri oldu kalemler kağıtlar. Kaybedilen eskimiş sevdalara, Unutulmuş tükenmiş insanlara, Ölüme ayrılığa isyan Her satırda yeniden yaşandı hayat. Kaç mevsim kaç bahar geçti üstünden sevdaların , Ben yine de usanmadım. Üzüldüğüme üzüldüm bir kaç damla gözyaşıyla doldurdum tüm sayfaları. Ne var ki sevmeyi beceremedim... |
Gitmek Bu vadideki karanlığı ve büyük soğuğu düşün B. Brecht Gitmek. Bir hançeri inceltip Okyanusa daldırmak isteği Ya da düşebilmek atlasların Dışına ki ey kalbim Yalnızsın bu yolculukta da Gitmek. O kaos duygusu, aklın Sarsıntılarla yorgun düşüşü Bilincin kamaşması belki de. Rehin bırakılacak bir şey yok Unuttuklarından başka. Gitmek. Bir büyü gibi saran Ağrılar yumağı, kışkırtılmış Düşlerdir ki sen şimdi Esirgeme kendini kalbim Kederin o derin yalnızlığından |
| Saat: 08:50 |
©2005 - 2026, MsXLabs - MaviKaranlık